Vreau așa ceva în România! Dacă am convins RAR să nu mai dea comunicate stupide cu „starea parcului auto ilustrat din hârburile pe care le oprim noi”, poate pot face ceva și aici. Un grup de Facebook cu grozăvii filmate de mecanicii români. Sunt convins că în 3 luni s-ar umple serverele lui Zuck cu combinații, lipiri, scheme și „n-are nimic, merge de rupe”.
Aia cu filtru in punga originala am patit-o la Meridian Service in Berceni, nu stiam de ce suiera masina
Am patit si eu cu filtru la Toyota Arena Auto Ploiesti dar nu au recunoscut.
Si la bec te fura, masina noua dupa a doua revizie m-am trezit pe drum ca un bec e ars, am vrut sa il pun pe partea stanga pe cel bun si am constat ca un bec era fabricat in Polonia si cealalalt in Germania.
Care erau sansele sa iasa de pe lina de productie cu 2 becuri fabricate in tari diferite?
CIP, coincidenta, sefu’. Cumperi un bec?
După ce am rașchetat cotețele alea parcate nergulamentar și fără acordul meu, lucrare de mare angajament de altfel, care s-a dovedit o acțiune destoinică plină de ,,imagini cu puternic impact emoțional,, băiatul de la atelierul de renovat tabla mi-a recomandat (mi-a și dat într-un borcănaș) o soluție pentru restaurat/renovat/redat luciu la diferite chestii. La mine la TAB, am folosit-o pe plasticăraile pe bandourile laterale, capacele oglinzilor și a ieșit giugiuc.
Las link dacă dă OK șeful la blog.
https://www.manomano.es/p/restaurador-del-color-multiusos-polytrol-500-ml-31652186
și un link ( ăsta e cam cel mai explicit din ce am găsit.)
https://www.autobild.de/artikel/polytrol-kunststoffauffrischer-praxis-check-20553771.html
Păi și din ce să cotizeze la partid directorul?
Din filmări?
Nu vrei asa ceva in Romania. Pentru ca in SUA masinile mai vechi de 15 ani intra automat la clasice si nu mai este nevoie sa treaca teste de noxe. Pentru ca e plina SUA de harburi, unul dintre motive fiind ca e IMPOSIBIL sa traiesti fara masina. Si pentru ca sunt foarte permisivi cu lucrurile facute ‘in propriul garaj’ la masini.
Asigurarile considera masini clasice cele de peste 20 de ani. US customs and border patrol cele peste 25 de ani. Testele de noxe se cer in majoritatea statelor la fiecare 2 ani sau cand se schimba proprietarul, se cer de la 6 si pana la 25 de ani. Pentru cele „facute in propiul garaj” se fac teste vizuale pentru lumini de catre highway patrol sau DMV. In rest te arde asigurarea.
Deci am fost optimist cu 15 ani. La 25 de ani si cu motor de 6-8 litri in majoritatea cazurilor e clar ce e pe strazile lor!
„Motor de 6-8 litri „de unde le scoti? majoritatea masinilor au V6 sau V8 ( 2.5- 4.8 litri), sunt si exceptii. Se conduce mult pe autostrada iar un motor V6-V8 consuma mai putin decat un motor cu 4 cilindri turat la greu.
pot sa scot juma de filmulet doar daca ma duc pana in capatul strazii…
Pai ia scoate! Ce te opreste?
timpul, banii si cadrul legal. plus armata de oameni pe care o platesc prin taxe ca sa faca asta.
alte idei marete?
Adica NU poti scoate juma de filmulet!
https://www.youtube.com/watch?v=oPEuV8_Sh3U&ab_channel=JustRolledIn