Una mică despre valoarea muncii

dsc00165

În unele zone, e mai ieftin să angajezi doi muncitori cu două stații ca să dirijeze traficul decât să cumperi două semafoare din astea și să le reglezi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. Unde o sa vezi semafoare care dirijeaza si nu doi gigeli, sa stii ca acolo baietii se pregatesc de o reparatie indelungata.

    00
    • @Jerome: stai flexat, am trecut sâmbătă și azi prin zona reghin – bistrița, unde se lucrează, 90% din semafoare erau cu oameni, pe aceleași zone și sâmbătă și azi.

  2. @ 2. Word nigga! WORD!

    00
  3. Cred ca pun semafoare unde sansele de ciordire sunt minime

    00
  4. aia nu sunt angajati special pentru asta sunt detasati de la intalnirile cu ceo pentru chestiunea urgenta a traficului…

    00
  5. „in unele zone e mai sigur sa angajezi 2 muncitori”

    00
  6. de obicei semafoarele se folosesc la lucrari ce tin citeva zile. angajatii la lucrati ce dureaza citeva ore.

    00
  7. Vali, am o ruda care pt o ft scurta perioada si din lipsa de bani s-a angajat pe post de semafor uman. Si sincer, pt zona in care lucra, salariul a fost peste ceea ce ofereau multi angajatori in zona. Si asta pt ca si conditiile de munca erau nasoale, desi nu e vb de o munca fizica. Din cate stiu, ideea de semafor uman e tocmai sa fluidizezi cat mai mult traficul, in ideea in care un semafor daca e setat sa stea 2 min pe verde si 3 pe rosu va proceda asa si daca sunt 2 masini pe sosea si daca sunt 200. Tot aceeasi persoana imi spunea ca semaforul se folosea doar dupa ce ieseau ei din schimb.

    00
  8. Ai mai zis asta … acum 1-2 ani.

    00
  9. Folosesc semafoare umane in orele cu trafic intens. Fluidizeaza mult traficul.
    Munca de semafor uman e mult mai grea decat ai crede. Sa-l vad eu pe ala dispus sa stea 8 ore in mijlocul asfaltului incins incaltat cu bocanci de protectie regulamentari.

    00
  10. Acum, ma gandesc si eu ca semafoarele le pot muta de pe un santier pe altul cand e gata o lucrare. Nu l-or arunca la gunoi pt ca e gata sapataura pe judetean.

    00
  11. semafoarele pot sa fie furate, muncitorii doar bauti

    00
  12. Tg. Mures – Reghin, de nepretuit.
    Se lucreaza aproape de doi ani de zile.
    Cand vor termina?
    Cans vor muschii LOR. A celor care au comandat borduri in localitatile pe ruta de mai sus, pentru ca mai tarziu sa le scoata, dar soseaua tot nu e gata. 50km intr-o ora si ceva. O ora noaptea.
    Dar nu am spus ca nu e ok, aceleasi consilieri mureseni au unda verde dinaintea anumitor alegeri si sunt primiti bine pentru aceea ciorba de burta si un ecuson comunist.
    E un fel de a promova masinile „dure” si ieftine, gen Logan.
    Nu mai stiu…

    00
  13. Cel mai beton e cand vezi semaforul in spate, nefunctional si 2 gigei care dirijeaza. Explicatia e simpla: daca nu dirijeaza tre sa dea la lopata. Asa ca semafoarele alea stim cine le strica….

    00
  14. Au iesit frustrarile la iveala. Auzi la ei.
    Semafoarele se pun in functiune noaptea sau cand nu se lucreaza. Merge mult mai bine cu oameni care dirijeaza, pentru ca imediat ce a trecut ultima masina pot pleca imediat cei din celalalt sens. Altfel trebuie sa estimezi cat dureaza sa mearga cel mai lent tir prin gropanele din zona si sa mai lasi si toleranta, asa ca de aia astepti la semafor aiurea si unii se baga pe rosu la risc.
    Se vede ca la voi in zona nu s-au facut lucrari din astea, ca ati fi priceput rapid problema.

    Semafor uman rules!

    00
  15. In mod normal se prefera semafoarele. Problema este ca acele semafoare functioneaza pe baterii de masina, baterii care se fura in draci. Daca nu e zona cu minoritati si lucrarile nu sunt de scurta durata, se folosesc semafoare. Pe de alta parte, Strabag, cei care lucreaza pe Reghin – Tragu Mures, prefera oameni in locul semafoarelor pentru ca sunt oameni angajati de PPProtect, adica oamenii lui Theodor Pop Puscas. Probabil Strabag au vreo datorie de platit catre Pop Puscas pentru ca pe toate contractele pe care au lucrat au folosit paza si ghidaj uman numai de la el.

    00
  16. Apropo de asta:

    Doi oameni cu doua furtune pentru doua linii care-s tot timpul pozitionate la fel.

    00
  17. am si eu o intrebare prosteasca: E trecut undeva in codul rutier ca trebuie sa opresc la semnele unui muncitor la drumuri cu o paleta vopsita in rosu.Pt cei ce ma injura le spun politicos ca opresc de fiecare data.Eram curios doar daca exista.Eu stiam ca trebuie sa opresc doar la semnalele insotitorilor transporturilor militare si a celor de la caile ferate.Am uitat pe cineva ? a da si a agentilor de circulatie. SI desi in ziua cand am dat eu de permis tata a taiat un porc din care nu am vazut a doua zi nici pic de carne in frigider va spun ca am luat permisul pe bune :)

    00
  18. Da, se opreste si la semnalul celor care dirijeaza la lucrarile din trafic. De asemenea si la semnalul politistilor de frontiera.

    00
  19. Art. 117. – (1) Oprirea conducatorilor de vehicule si a pietonilor este obligatorie si la semnalele date de:

    a) agentii de cale ferata, la trecerile la nivel;

    b) lucratorii de drumuri, în zona lucrarilor pe partea carosabila;

    c) conducatorii coloanelor de militari sau ai grupurilor organizate de pietoni;

    d) membrii patrulelor scolare de circulatie, la trecerile pentru pietoni din apropierea scolilor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube