Ce trist trebuie să fie noul Passat…

Încât să se laude cu un consum care nu poate fi atins de nimeni niciodată în condiții normale de circulat. Anul trecut aceeași mașină de 1.5 tone avea consum 4 litri de motorină la 100km, acum are 3.7. Interior, fiabilitate, service, astea sunt prostii, cifra de afaceri crește cu marketing și cu multe modele, nu cu păstrat numele tehnologiei germane și renumele fiabilitații VW.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

50 comentarii

  1. Recunoaşte, te-a enervat că motorul e cuplat exclusiv la o cutie manuală. Haters gonna hate.

    00
  2. bine ca e doar 29-500 de mii de eur

    00
  3. Fiabilitatea nu conteaza in Europa. Aici se vinde imaginea si perceptia.Suntem in tara care a votat de ori cu comunistii deci mai dureaza pana intelegem cum e cu masinile.

    00
  4. La aspect, ori Skoda, ori asta, totuna e!

    00
  5. abia astept Tuaregu cu motor de 800cmc

    00
  6. Doar urmează trendul de anunţuri auto din RO (online dar mai ales din ziare). Înainte de criză maşinile consumau 5-6%, acum cauţi o zi întreagă până găseşti una care să consume peste 4%. Dacă hârburilor de 20+ ani le scade atât de dramatic consumul, apoi cei care vor să vândă maşini noi ce pot face?

    00
  7. Toată treaba stă în cât de des foloseşti frâna de motor şi dacă schimbi vitezele la timp. Eu la 320d scot cu 1L mai puțin decât zice fabricantul. Nevastă-mea consumă cu aproape 1L mai mult pe aceeași maşină.
    Recent ne-am luat şi o automată, dar pe aceasta trebuie încă să îmi formez un stil de condus.

    00
    • Julian, oamenii ca tine nu sunt utili societății

      00
    • Ioi, da’ ce-i cu invidia asta? :-)
      @Gogule, dacă despre societatea de consum românească e vorba, ai perfectă dreptate. Altfel, fii bun și susține-ți afirmația!

      00
    • din cate vad ala e consumul instant(care e foarte variabil), e de ajuns sa apas pe acceleratie si pentru cateva secunde poti avea consum si de 40l.

      00
    • NOU
      #19

      @lupy Asa este! E consumul instant si e variabil. Dar nu asta era esenta.

      Pozele cu bordul masinii sunt un trend viral de fb la fel ca pozele cu rapita. Adica, daca tocmai ti-ai luat masina din Germania si nu stii cum sa faci sa te bagi in seama fara sa para ca te lauzi, parcurgi pasii urmatori:

      1. Dai fuga in masina si pozezi bordul.
      2. Postezi poza pe fb si iti updatezi statusul cu un mesaj undercover gen: „19 grade azi la Budila – feeling moleshit”
      3. Stai si astepti cu sufletul la gura reactii.
      4. Primii din lista ce reactioneaza sunt minorii si adolescentii ce viseaza la carnet sau se dau cu masina lu’ tati. Vreo cateva likeuri amarate si inima bate din ce in ce mai tare.
      5. Intr-un final apare EL. Il asteptai ca pe isus hristos, e un amic ce nu l-ai mai vazut de ceva vreme si care acum va sparge intr-un final discutia pe fb

      Gigel: „Ce faci, fratica! Ti-ai luat VW???”
      Tu: „Mda… da’ demult”

      6. In sfarsit, tensiunea a fost rupta iar lumea a luat de veste. Te simti mai eliberat ca atunci cand te caci ca lumea dupa o saptamana de constipatie. Like-urile incep sa curga. ScumpikaDulcika, DeeaForU si Ginutza like this. Iar discutile se intind acum la „km reali”, „cat ai dat pe ea” si „am luat-o de la un director de banca”.

      Poti repeta la intervale regulate de timp cu diverse alte temperaturi din alte locatii exotice daca ti se pare ca nu toata lumea a fost pe faza.

      (Daca cumva n-ai primit pe news feed vreo poza cu un bord de masina si status legat de temperaturi, stai linistit. E doar o chestiune de timp. De bordul masinii si de rapita nu scapa nimeni)

      00
    • Nu e consum instant.

      00
  8. Passat … cel mai prost vw. Si parca Volvo, o masina pe care nu mi-o permit, are un consum mai mic.

    00
  9. Oare sunt singurul care nu mai suporta VW si considera ca grupul VAG produce masini slabe dpdv calitativ?
    Si ca masinile din grupul VAG au niste preturi excesiv de mari comparativ cu ce primesti in schimb?
    Sau ca fiabilitatea VW a ramas doar un mit?A se vedea problemele cu motorul 1.2 TSI 105 cp.

    La cat costa un Golf acum, poti iti iei lejer orice alta masina cu dotari net superioare, de la producatorii auto care (inca) se mai respecta, atat pe ei, cat si pe clientii lor.

    00
  10. mda, m-am oprit din vizionat la „4000 de turatii pe minut”… i s-o fi stricat prompter-ul…
    Oricum, sper ca n-a lesinat la final, ca vorbea repede si nu prea respira.

    00
  11. si… I-au pus caroseria de America

    00
  12. Sigla „Blu Moășăn” a fost tot ce am reținut…
    Destul de neinteresant restul de detalii. Passat-ul a fost si va rămâne masina moldovenilor indiferent daca vor spune ca ii vor pune un motor pe aer sau pe aburi. De fapt, asta-i singura Masina pe lume, restu-s imitații ieftine ale Passat-ului.

    00
  13. …poți să-i condamni?… Departamentul lor de marketing a decis că filmul ăsta eco e cel mai vandabil, și chiar e.

    1. Awareness pe prețul combustibului la toată lumea în Europa.
    2. Awareness pe ecologie în toată lumea unde Passatul se vinde-n cifre decente – Europa și US.

    Ce mai vorbim? Cu ce te lauzi, cu cai putere, confort și design cînd tot europeanul vrea să-i crească panseluța la țeava de eșapament? Nu, evident, te lauzi cît de economică și ecologică e mașina ta din segmentul premium.

    În plus, trăim niște vremuri socialiste rău, nu prea mai ai cum să îți promovezi o mașină din segementul premium.

    00
  14. LOL, Passatul este o masina din categoria premium. :-))))))))))))))

    00
  15. Consum de 3.7 nu scot cu smart 451 CDI, oricat de pasnic merg cu el. Probabil ca l-as scoate mergand numai la drum intins, cu 70-80 la ora maxim. Si are motor de 799cmc, si 850 kile masina.

    00
  16. NOU
    #31

    Pt piata din ro se pregateste versiunea yellowmotion cu un consum de 3.7 sticle de untdelemn de la bunica la suta de km.

    00
  17. Skoda nu-i buna. Passat nu-i bun. De Audi nici nu mai zic ca-i tot in cardasie cu ele. Seat e pentru cersetori.
    Noroc cu japonezele ca mai putem si noi sa ne cumparam masini.

    00
  18. Am condus noul Passat și e okish. Eu nu am reușit asa consum, dar nici stilul nu ma califica. Totuși, sa mergi spre blana 50% din distanta și sa scoti consum 7.6 litri e binișor. Eu nu am reușit mai bine cu mașini de gabaritul asta.

    00
  19. B0$$, la toate masinile noi consumul real este cu cel putin 1,5-2L mai mare decat in cifrele oficiale. Nu vad de unde atata mirare…cazanul tau consuma cat zice la carte?

    00
    • dacă merg cu el bătrânește da.

    • Arunca o privire la consumurile declarate de Dacia. 1.2 16v pe Logan : Urban 7.7, real 8-8 si ceva; extraurban 4.9, real 5-5.6. Raportul e cam acelasi la toate motorizarile, dar am dat exemplu 1.2 16v pentru ca detin asa ceva :)
      PS: Sunt din Bucuresti

      00
  20. pai si cumsumul la asta e facut tot asa. mers in a 6-a la 40 la ora cu panoul de vand in fata, cauciucuri super speciale, cu toata electronica oprita, plus ca din cand in cand mai oprea motorul, deschidea usa si dadea din picioare…

    gen peugeotul asta de scoate 2l/100km (aruncat din avion): https://www.auto-bild.ro/stiri/record-de-consum-pentru-peugeot-208-20-l100-km-61791.html

    00
  21. Passatul nou are diverse probleme… una din ele este volanta care pica la maxim 250 mii km – pont dat de mecanicii de la vw.
    Nu e o masina care merita sa o iei de noua, de aia romanul e destept si o ia second.
    Consumul raportat de masina trebuie indexat cu approx 300-400 ml combustibil, adica daca iti zice – 5.1% e 5.5%.
    Ca un fraier mi-am luat Focus (evident ‘dizel’) pentru ca la aceeasi bani nu imi permiteam decat VW cu minim 5 ani mai batran si tehnologie invechita. La un plin imi raporteaza 1100 km range. Pana acum la test am scos 1050km cu 1 plin, totusi nu vreau sa raman in pana prostului (nu are pompa de amorsa si dai la automat pana iti vine acru in pl) asa ca mai aveam range 20-30 km.

    00
    • M-am amuzat copios cu cifra ta pentru volonta.

      00
    • NOU
      #40

      @230v 250 mii km „REALI” inseamna vreo 5-600 mii pe ecu, deci nu te mai hlizii si tu atata ;)
      Oricum teapa cea mare e daca iti pica volanta pe Opel, ca la VW iti iei macar 2 de banii aia (vb de preturile la volante noi).

      00
    • Opel astra, la 120 000 a inceput problema volantei, la 140 000 am ramas cu ea in drum, era bine daca tinea 200 000 km.

      00
    • Da, aia cu volanta e chiar naspa. Inseamna ca in Ro se vor umple strazile cu passaturi la a 3a sau a 4a volanta. Dar nu conteaza, vwurile abia dupa primul milion de km isi dau drumul, mai bine un golf din 1900siceva decat logan.

      00
  22. Am facut vreo 2000 km ca pasager intr-un Passat din 2012 de 140 cp pe ruta Oradea-Budapesta si retur. Consumul minim a fost 3.7 l/100km, maxim 4.8.
    Cand a scos 4.8, a facut ruta Budapesta-Oradea in 1:45 min.
    Deci da, consumul declarat poate fi atins, dar numai in regim extraurban.

    00
  23. La munca e parcarea plina de toate marcile de masini, de la masini noi la harburi de peste 15 ani. Am remarcat un lucru, colegii care au masini din grupul vag, chiar si bmw repeta foarte des fraza: am masina in service.

    00
  24. Ăsta cu consumul se leagă și de cum conduci, eu pe un 320 din 2010 (doar mă laud) dacă vreau sa merg la consum scot 4.3 – 4.7 pe europene elegant și chill 70 -80, la stilul meu de condus 5.7 – 5.8 acelasi traseu, dacă mă supăr pe viață trec lejer de 10 :))

    00
  25. Eu pe bicla am consum 0, sunt primul la rosu, si fac 20 de minute pana la munca.
    Voi cat faceti pana la munca intr-o zi normala?

    00
  26. V-ar fi rusine sa o ardeti in asa ceva creca de tot comentati a?

    00
  27. logan frate. si deja ma streseaza ca n-am parcare. manca-mi-ai loganul ponta, ca din cauza ta mi-am vandut dacia nova.

    ca daca mi-as lua vreodata masina, ar fi decapotabila……..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.