În interviul pentru pagina de media, redactorul şef al Gazetei Sporturilor spune că o altă firmă se pregăteşte de o ţeapă gen Bigger Group (o firmă de publicitate al cărei patron s-a cărat din ţară, lasând în urmă o gaură de 3 milioane euro). Moru Gavrilă de la Intact preia informaţia şi lasă să se înţeleagă că e vorba de o firmă de online.
Întrebarea 1: de ce Tolontan nu are oo să spuna care firmă e, facând astfel un serviciu posibilelor victime? Nu e sigur? Dacă nu e sigur, de ce nu o dă ca zvon sau de ce a mai deschis gura?
Întrebarea 2: ce firmă de online a trecut recent partea lor de business în altă parte? NCH a lansat tradeads.eu, care e un fel de adsense cu bannere şi în care momentan se află doar siteurile activesoft, parte a aceluiaşi trust. Boom, care e regia cea mai mare din .ro, nu o duce bine deloc.
Să fie vorba de Boom?
Tolontan se bagă și el aiurea în peisaj, să se afle și el în treabă. Părerea mea e că el știe ceva, dar ceea ce știe ar putea fi, după cum ai menționat și tu, un simplu zvon.
P.S.: Tolo chiar că nu are oo!
Io zic ca nu e chiar asa.
Boom-ul are treaba lui iar tradeads treaba lui. Poate ca e vorba de o nisare la nivel de regie de publicitate.
Multe mai stie Tolontan asta, despre politica fotbal femei publicitate bloguri , maine poimaine ne vorbeste de medicina…..futu-i mutlilateralu dezvoltat al mamei lui ala de l-a inventat.
PS: ai uitat la tag-uri sa pui activesoft:))
@ guri spurcate, zici de Tolo că se bagă aiurea în peisaj, dar tu ce ai făcut acum?
Da.
Pe de alta parte:
Alina incepe sa semene cu casatoria si Boom. Cei dinauntru vor sa iasa cei de afara vor sa intre.
oglinjoara, 5 siteuri de 2 lei
Cu un „o”, cu doi de „o”… Ce mai conteaza? Tot interjectie e!
Ooooooo! Cand ooare se va maturiza piata de publicitate romaneasca?
… si uite ca ce a aparut in globul de cristal s-a adeverit …