“Telefonul mobil e viitorul”
OK, toată lumea s-a prins că telefonul este mereu în buzunar şi că e o nişă aproape virgină, dar hai să lăsăm gargara şi să facem ceva pe tema asta, că a trecut un an în care toată lumea latră că e anul telefonului mobil şi nimeni n-a făcut nimic pe tema asta. Ah, şi cele două campanii cu coduri QR nu se pun. Detalii despre cum a mers piaţa de mobile pe 2012 aici.
“Cum să mă abordeze piariştii”
Numai retardaţii mai scriu despre asta. Ştergeţi-vă mucii şi puneţi osul la treabă.
“Clientul e prost”
Da, toată lumea ştie asta, toată lumea o tot spune de 10 ani, dar fie îl ajuţi să fie mai deştept, fie îţi ţii gura. Şi îl ajuţi să se trezească sancţionând mizeriile, cum fac eu.
“Statisticile nu contează, important e să fii prezent în social media”
Mmm…nu. Uimitor, social media poate fi măsurată şi motivul pentru care unii se abţin să investească mai mult în zona asta e că fraza “acolo este consumatorul” nu vinde.
“Am lansat un iPhone/iPad-killer”
Au fost mai puţine, dar idioţii care scriu asemenea ştiri nu s-au lăsat prea uşor de obiceiul de a eticheta orice telefon sau tabletă ca un killer.
De asemenea, recitiţi articolul ăsta de câteva ori, autorul zice bine nişte chestii.
Mai e o temă-ştire: nu sînt bani pentru advertising. Da, la unii nu sînt, la alţii sînt. Şi cînd vor fi bani mai mulţi, la unii tot nu vor fi, iar la alţii vor fi mai mulţi! Capra vecinului este, şi în zona asta, în vizor.
Asteptam lista cu vedete fumate in 2012.
vreau sa vad desene animate cu midgets
@Ioan T. Morar: nu erati consul la Marsilia, alta treaba decat raspuns primul la articole de la zoso nu aveti?
Iar despre cum sa fii abordat de pr-isti si publicitari au scris mai demult si bloggeri mari, care argumentau ce speciali sunt bloggerii si cum trebuie ei bagati in seama.