Serios. Într-un final, pe monitorizările de brand, banca va fi asociată și cu altceva decât cu băietul ăla care a lucrat acolo pe social media până a plecat, lăsând în urmă niște oameni de comunicare confuzi cu privire la rolul și aptitudinile lui în jobul pentru care fusese angajat. Că a fost amuzant un pic la un moment dat, când aceștia se uitau pe monitorizări și se întrebau de ce numele băncii e asociat cu al lui și de ce când el face o prostie e menționată și banca. Austriacul știe.
Lăsam lipsa de reacție a BCR la acest subiect, dar hai pe bune sa aflam o părere avizata din partea lor. Chiar atât de dobi sunt încât lasa aceeași cheie de la vechiul catre noul proprietar? Daca nu schimba butucul sau nu e cheie cu cip sa vezi logurile pe ultimele x luni, atunci e exact ca si cum ai depozita valori in subsolul unei case abandonate (inca) din Ferentari.
@Cristian Iosub: iti dai seama că butucul ăla costă cât chiria pe un an, nu?
Atunci soluția 2: cheie cu CIP. Când schimbi clientul, schimbi si accesul. La hotel am camere cu același butic si chei de 6-7 ani si tine bateria in butuc vreo 2 ani. Si la hotel chiar sunt folosite.
au pastrat yala si au reinchiriat caseta? hahahahahahaha.
o
hahahahahaahha
asta imi aduce aminte de noua mea adresa de la yahoo: am mostenit si spamul vechiului propietar fml.
nu se intelege nimic din text. serios, nu o spun ofensator. e foarte ambiguu, adica pare formulat pentru o persoana cu care tocmai ai discutat indelung anumite chestiuni si care nu sunt accesibile celorlalti.
@zuzu: de ce ai vrea sa mostenesti o adresa de mail yahoo?
@rivi aveam adresa popescu_ionescu si vroiam si ionescu_popescu gen
Conform adepţilor teoriei “publicitatea negativă tot publicitate e”, spargerea aceasta ar trebui să fie cel mai bun lucru întâmplat BCR-ului în acest an… Uite, a aflat o ţară întreagă că ei au casete de valori.