O schemă mișto de la Primăria Bucureștiului

Uitați-vă la reclamele astea două. Par a fi parte din aceeași campanie, în care Guvernul care ajută presa în criză. Dar nu.

Doar a doua aia cu bani publici pentru presă, prima e la Centrul pentru Seniori CSMB, ceva șustă a Primăriei București. Știți voi, acolo unde se ducea Dorian Popa din proprie inițiativă. Au pus-o înaintea celei de la Guvern ca să pară că sunt același lucru.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

13 comentarii

  1. Cica saracu Prelipceanu si-a rupt mana carand atata publicitate la Digi


    Comentariu apreciat.1343
  2. Campanie de informare sustinuta de GUVERNULUI Romaniei… cum pana mea nu au vazut inainte sa dea pe post…?


    Comentariu apreciat.341
  3. prima pare facuta de vreun bugetar cu prea mult timp la birou … îi recomand sa se axeze pe munca care o face în continuare acolo ca dupa alegeri sa nu fie nepregatit

    163
  4. Genul de mesaj din prima parte a clipului l-am văzut și în Olanda/Germania, chiar de la jumătatea lui februarie, dar era sub formă de text scris, clar rece, eficient. Cel de la noi pute a propagandă electorală de la o poștă. Sunt curios cum ar fi arătat o astfel de inițiativă dacă pandemia izbucnea între mandate.
    Despre al doilea ce aș mai putea zice: e omniprezent. O dovadă clară că Cântarea României și toate omagiile de pe vremea lui Nea Nicu n-au murit, ci doar s-au transformat (Cine mai ține minte campania celor trei R – Reciclare, Recondiționare, Refolosire?). E incredibil de câtă obediență pot să dea dovadă chiar și posturile private. Tonomate cu monede băgate de la stat.
    Și nu pot să nu reiterez maniera grosieră în care fac sluj cei din trustul pro; cum pun ei în fiecare reportaj accentul pe amenzile care ne pasc dacă nu respectăm regulile tot de ei enumerate (o făceau și înainte când apărea o nouă tață -oxigen – sau când firmele de asigurări măreau polițele la început de an). Sunt așa de previzibili, trădați și de vocea care le rostește, în manieră retardată de silabisire apăsată a ultimului cuvânt din frază. Să-i intre românului bine în cap mesajul transmis.

    133
  5. Băbăieți, centrul ăla sau ce o fi, are 6 numere de telefon la care poți suna dacă ai întrebări. De ce 6 numere?!?!

    53
  6. Nu prea ma uit la reclame, dar chiar si asa am observat ca in ultima vreme asta e trendul: muzica suava de pian pe fundal, expresiile standard (“in aceste clipe grele”, “desi stai in casa”, “ne gandim la sanatatea familiei” etc.), de nici nu stii daca s-a terminat o reclama si a inceput alta.

    101
  7. 0.08 – nu calcaț iarba

    52
  8. Așa se spală creierele. Pe ecranele albastre.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.