RoTLD au fost dați în judecată de HANS J. SCHNEIDERS pentru mai multe domenii

update: cele două dosare prin care HANS J. SCHNEIDERS îi dă în judecată pentru că au schimbat condițiile domeniilor. vă reamintesc, cetățeanul ăsta nu există în online deloc, nu are alte afaceri decât domenii foarte bune cumpărate în România în 2001. sunt câțiva cetățeni cu același nume pe net, dar nu au legătură cu fantoma asta.


update: lista domeniilor modificate

alpinism.ro
auction.ro
banca.ro
banci.ro
banks.ro
brasov.ro
bucharest.ro
bue.ro
bukarest.ro
bus.ro
c.ro
center.ro
central.ro
city.ro
dobrogea.ro
e.ro
fm.ro
for.ro
guvern.ro
hyundaielectronics.ro
korea.ro
lee.ro
li.ro
noc.ro
o.ro
ovu.ro
p.ro
park.ro
park.ro
poeme.ro
ppo.ro
publicitate.ro
reclama.ro
ro.ro
rom.ro
seoul.ro
servers.ro
service.ro
song.ro
unix.ro
webhosting.ro
webserver.ro
webservers.ro
z.ro
ziar.ro
ziarul.ro

update: Liviu a sunat la ROTLD și a vorbit cu un director de acolo, care i-a spus că domeniul z.ro e intr-un litigiu, de aia e blocat.


Introducerea plății anuale a domeniilor .ro din martie 2018 a însemnat că o grămadă de domenii „bune” care erau abandonate de mulți ani (și nefuncționale) vor putea fi disponibile pentru reînregistrare.

Ca mulți alții, am urmărit cu interes anumite domenii pentru a le putea înregistra.

Majoritatea din lista de domenii urmărite de mine au expirat pe data de 2018-06-01, trecând în statusul PendingDelete, având o perioadă de grație de 90 de zile în care proprietarul inițial poate să le recupereze.

Evident că am fost naivi – ICI/RoTLD a făcut iar mizerii, astfel ca majoritatea domeniilor ce prezentau interes au trecut din statusul PendingDelete în DeleteProhibited.

# jwhois -s z.ro
[Cached]
[whois.rotld.ro]

% Whois Server Version 3.0 - whois.rotld.ro:43

% Top Level Domain : ro
% Maintainance : www.rotld.ro

  Domain Name: z.ro
  Registered On: Before 2001
  Expires On: 2018-06-01
  Registrar: ICI - Registrar
  Referral URL: https://www.rotld.ro/home/

  DNSSEC: Inactive

  Nameserver: ns.hjs.net
  Nameserver: ns2.hjs.net

  Domain Status: PendingDelete

# jwhois -d z.ro
[Querying whois.rotld.ro]
[whois.rotld.ro]

% Whois Server Version 3.0 - whois.rotld.ro:43

% Top Level Domain : ro
% Maintainance : www.rotld.ro

  Domain Name: z.ro
  Registered On: Before 2001
  Expires On: 2018-06-01
  Registrar: ICI - Registrar
  Referral URL: https://www.rotld.ro/home/

  DNSSEC: Inactive

  Nameserver: ns.hjs.net
  Nameserver: ns2.hjs.net

  Domain Status: DeleteProhibited
  Domain Status: Locked
  Domain Status: RegistrantTransferProhibited

Mai sus e whois-information pentru z.ro, care ieri era în PendingDelete iar astăzi, în ultima zi… și-a schimbat statusul.

Practic, din observațiile mele, toate domeniile ce aveau ca nameservere de la eunoc.net sau hjs.net și-au schimbat statusul fix în ultima zi.

Nu știu ce ziceți voi, dar ce e mai plauzibil? Compania (companiile?) respective și-au adus aminte fix în ultima zi de puzderia de domenii pe care le dețin și au expirat, sau cineva face niște manevre tipic românești?

Alții deja licitează domeniile respectiv: https://www.eureg.ro/ro/licitatii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

101 comentarii

  1. Pana acum am numarat cateva zeci de domenii date cu dedicatie. Ca sa nu zica ROTLD ca domeniile chiar au fost reinnoite de aceiasi proprietari, o sa dau aici exemplul domeniului fm.ro care a apartinut UPC pana azi dimineata, si acum apartine EUNOC. Deci, EUNOC a reinnoit domeniul UPC-ului. makes sens…

    Care o fi fost taxa de before-auction pentru ele?

    00
  2. in 2018 mai contează numele domeniului?
    Serios întreb, dacă in loc de zoso.ro aveai z.ro, numărul de „unici” era triplu?
    Dca nba ar avea ca domeniu: nbafromunitedstates, i s-ar înjumătăți traficul?

    01
  3. Din pacate, situatia e intr-adevar nasoala. Exista 2 domenii in PendingDelete pe care le urmaream, unul cu emailul posesorului la k.ro, altul cu emailul posesorului la hotmail.com.

    Cel de k.ro nu prezinta interes, dar cel de la hotmail.com este de interes si este deja in lista de pe eureg. Am dat acum recuperare parola pe cele doua domenii, deoarece TEORETIC posesorii inca pot prelungi domeniile care sunt in PendingDelete.

    Domeniul mai putin interesant are in continuare emailul de k.ro, dar la cererea resetare parola pentru domeniul interesant am primit raspunsul:

    Un mail cu informații despre resetarea parolei a fost trimis la adresa de mail a deținătorului dreptului de folosință al domeniului.
    Vă rugăm să verificați acest email: n********l@rotld.ro.

    Total ilegal, avand in vedere ca nici macar posesorul domeniului (xxx@hotmail.com) nu-si mai poate prelungi in acest moment domeniul, fiindca acel domeniul nu ii mai apartine!

    00
    • NOU
      #9

      Bai baieti voi sunteti pe bune? V-ati uitat ce fac eureg aia? Cate servicii de backorder sunt pe international? Sau voi credeti ca sunteti singurii cauta domenii premium la 10Euro?

      „În momentul în care un domeniu monitorizat devine disponibil, <b<vom încerca să-l înregistrăm pentru dumneavostră. Dacă reușim să înregistrăm domeniul, veți primi o factură prim email, factură ce trebuie achitată în 24 de ore.”

      00
    • N-a zis nimeni că Eureg sunt cei în cauză, ci doar că ROTLD face mizerii.

      În plus, normal că nu-ţi va spune Eureg negru pe alb „stai liniştit, boss, suntem mână în mână cu ăia, îţi luăm domeniul” :)

      00
  4. Tocmai am verificat și sunt blocate cu același status și domenii care expiră în 2019 de la hjs.net! Ce dubioși rotld, parcă lumea nu știa că vor expira domenii și s-au gândit ei că măgăria lor va trece neobservată.

    00
  5. Domeniile gazduite de cei de la hjs.net sunt probabil gazduite in alta parte . Site-ul asa zisului registrar – hjs.net este defapt o tema de wordpress aruncata, site-ul fiind unul de acoperire. Totul e o prosteala . E clar ca ceva pute si baietii astia incearca sa ne faca din glezna. Intrati pe hjs.net si veti vedea la sectiunea stiri – news , 3 stiri al caror continut nu-l poti accesa, toate 3 actualizate astazi, si de ficare data cand dai click pe unul din ele se reseteaza counterele de la comentarii si like-uri. Iconitele pentru fb/twitter etc normal ca nu duc nicaieri iar daca doresti sa trimiti un mesaj iti va aparea „checking for spam” pana inchizi fereastra. E PE FATA! Astia nu o sa scape cu magariile astea!

    00
  6. Hjs.net este o fatada! O teapa de zile mari! Baietii astia sunt pe fata. Intrati pe site-ul acestui registrar si veti constata mai ales in sectiunea contact sau news ca totul e la misto, o tema de wordpress pusa la repezeala sa dea bine.

    00
  7. EUNOC/HJS.NET/RomNIC/ISR.CO.RO/ROMANIA.ORG toate apartin de Hans J. Schneiders. Eu m-am judecat cu ICI timp de 7 ani de zile pentru transferul abuziv de domenii catre acest individ, dar din pacate am pierdut timp si bani.

    00
  8. Cică:
    „…omeniile nu sunt doar pentru bloguri, amice. Sunt utile si la alte chestii….”

    Hai znuff… aprinde lumina… să vedem și noi utilitatea domeniului „zîpunctro”.
    Hai… bagă d-ale maieschiuel și alte vrejuri… cum e util un domeniu ca să faci redirecționări din el… și alte afaceri de mari succesuri.

    „utile și la alte chestii…” – nu uita s-o bagi p-aia cu „amice, ești idiot” utilă oricînd n-ai posibilitatea de răspuns… că nu te duce capul.

    00
    • N-ai nici măcar curaj să te dai la + și – … că rîdea toată mahalaua de tine.

      Mă distrează maxim cei care vînează domenii în expirare… dar n-au fost capabili să le ia de la început.
      Gen… znuff.
      Om greu, care știe la ce e util „zîpunctro”.
      Nu știm noi că suntem proști.
      Dacă ar avea el domeniul… ar fi deja în Costa Rica.

      Wait… what?

      00
  9. stai un pic, tu te așteptai să nu facă?

  10. Am si un domeniu de vanzare. Cum il pot pune la licitatie?

    00
  11. Perpendicular pe subiect: unde v-ati transferat hostingul si cat de mult sub cei 12e ai rotld ati gasit oferta de reinoire?

    00
    • Eu am mutat domeniul de la rotld la zooku și plătesc în jur de 7 euro.

      00
    • Si hosting si domenii la rohost.ro. 5.99€ + TVA pe an pentru domeniile .ro

      00
    • Domenii de la gazduire.net (in jur de 7-8 euro+TVA), hosting la Simplenet.

      00
    • LOL! E un articol tangential despre domenii pe un blog cu vizitatori, hai sa ne apucam sa ne facem reclama moka. Buni baieti. Bagati tare, sa stiu ce hosteri sa evit.

      00
    • Mno, citesc și eu pe aici din an în Paști și subiectul mi-a adus aminte că trebuie să le dau bani celor de la ICI. Prefer să nu și iată am niste opțiuni de verificat. Mulțam pentru răspunsuri. Cei care au dat thumb down sunt invidioși pe succesele altora. Succese în muncă, bineînțeles.

      00
  12. Am patit si eu, dar nu acum. Cineva a vrut domeniul (das.ro), firma fusese lichidata, ROTLD s-a interesat daca patrimoniul fusese preluat. Toate bune pana acum. Numai ca “PendingDelete” s-a pelungit inexplicabil peste termen. Apoi, intr-o noapte, au facut transferul. Eram cu ochii pe ei, un script facea verificari din ora in ora. Deci nici vorba de sanse egale, daca cineva vrea si are o intrare, e game over. Old habits die hard.

    00
  13. Eu am cautat niste domenii si la toate pe whois primesc la admin ionut@tld.ro si la organisation(banuiesc ca pe owner) National Institute for R&D in Informatics. DNS tot la rotld.ro. Nu imi e clar, dar pare ca ionut asta a luat domeniile astea. Asta e standard, sa apara ei la admin si organisation? Nu toate domeniile sunt pending delete, unul e pe active si tot asta primesc.

    00
  14. OK, z.ro e în litigiu, dar restul?
    Nu se poate sesiza undeva, DNA poliție etc?

    00
  15. E simplu sa spui ca numele respective fac obiectul unui „litigiu”.

    Ma intreb daca documentele/doveziile acelor „litigii” acelea pot fi publice sau solicitate ?

    00
  16. si eu stau la vanatoare dupa un domeniu, prin octombrie expira perioada de gratie.

    00
  17. a.ro
    b.ro
    e.ro
    i.ro
    y.ro
    o.ro
    toate cu ns-uri de hjs.net sau eunoc.net

    00
  18. Fratemiu lucreaza la minister si stiu exact cum fuctioneaza treburile. S-au pregatit liste din timp cu domeniile care pot fi revandute si expira. Listele au circulat prin birouri si toti baietasii din minister si primarie au bifat ce si-ar dori, iar cele bifate sau cu potential au fost blocate, iar treaba asta se face cu acordul tacit al sefilor.

    Stati linistiti, veti lua domenii .ro doar ce mai ramane dupa ce sunt triate de 3-4 „maini”

    01
  19. Există vreo listă care sa cuprindă domeniile ce urmează sa expire?
    Unde/cum se poate face o astfel de interogare?
    Mulțumesc!

    00
  20. Le-au pus frumos statusul Locked , le dau Unlock si le inregistreaza cand toata lumea doarme, pe la 3 dimineata sa zicem.
    Asta e caz de DNA.

    Cateva astfel de domenii manarite la rotld
    publicitate.ro
    banci.ro
    service.ro

    00
    • Stai linistit, nu e nici Locked/Unlocked. E PendingDelete, care tine fix cat sa le ia eureg.

      Am biduit si eu pe domeniile care expirau ieri la 10 seara (sute de domenii, toate fix in acelasi timp). Am prins 2 din 10 pe care le voiam, probabil cu un pic de noroc, ca site-ul a picat cu 2 min inainte de terminarea licitatiilor.

      Dar ….
      ex magazinul.ro, PendingDelete since 8 June 2018, conform regulilor sta in PendingDelete 90 de zile (ieri erau 83 trecute) dupa care poate fi inregistrat. 84 de zile mai tarziu, azi, apare gata inregistrat (de eureg). De plata: valoarea licitatiei (cu titlul de servicii premium) + inregistrarea pe 1 an la rotld + TVA 19%.

      La naiba cu propriile reguli, manarim cum vrem. Mi-as dori domeniile dar pe de alta parte nu am chef sa dau banii astia si sa intru in cocina cu rotld/eureg pentru ca data viitoare ma trezesc eu fara domeniu pentru ca baietii au decis ca altcineva trebuie sa-l aiba.

      00
  21. E foarte simplu, daca incercati sa analizati putin obiectiv. Hjs detine peste 1.000 domenii .ro , mai sunt si altii. Pe oamenii astia nu ii pacaleste rotld cu regulile schimbate abuziv.

    Incercati sa va ganditi la urmatoarea ipoteza: hjs se judeca cu rotld si castiga (sanse foarte mari), instanta poate decide intoarcerea domeniilor la propietarul legal (initial) sau (mai grav) intoarcerea tuturor domeniilor la propietarii initiali. In acel moment rotld are zeci/sute de procese, pierderi enormet, etc.

    Se risca rotld? De castigat sigur castiga oricine cu rotld in instanta.

    De ce sa plateasca cineva 10.000 euro / an catre rotld? Pentru ca au decis ei sa schimbe conditiile contractuale din mers, ca asa vor ei?

    Incercati sa faceti schimb de locuri cu cei pe care ii acuzati. In locul ce faceati? Ce fac cei cu sute de domenii? Dar cei de la rotld?

    Eu va recomand sa nu aveti pretentii la domenii „premium”, pentru ca sansele sunt infime.

    00
    • ok. eu mă gândesc așa. ai luat niște domenii in 2001. pe unele le-ai dat. ți-ai scos banii de 10 ori doar din 5 domenii. ai rămas cu foarte multe pe care nu le vrea nimeni de 17 ani!!! de 17 ani nu găsești cumpărător pentru ele. de ce să mai insiști? ca să ce?

    • Nu intereseaza pe nimeni „ca sa ce”. Omul a platit pentru ele pe viata, le vrea pe viata. Ca asa vrea el. Nu trebuie sa se justifice in fata nimanui. Le-a cumparat si vrea sa ramana ale lui. Punct.

      00
    • Domeniile .ro nu au fost niciodata „pe viata”.

      Du-te pe archive.org, ia-le varianta site-ului, cea mai veche, si peste tot scrie la fel „perioada NEDETERMINATA”. Nu scrie „pe viata”. Nu a scris niciodata „pe viata”, nicaieri.

      „Pe viata” e o imbecilitate inventata de gigei random. Si daca ar fi „pe viata”, pe viata cui?

    • @Zarax: „pe viata” cui?! Ziceam mai sus ca eu m-am judecat cu ICI si Hans pentru ca domeniile lui erau inregistrate pe numele unor firme (a) care nu mai exista, deci poti sa spui ca le-a trecut viata; (b) care nu au existat niciodata, deci nu au avut viata.

      Eu am argumentat ca domeniul este o licenta, marca pe care o poti folosi cit timp platesti taxele, RoTLD a facut un fel de struto-camila in care spuneau ca domeniul este bun in proprietate, dar in acelasi timp nu puteai dispune de proprietatea ta pentru ca nu aveai voie sa-l vinzi, deci nu prea era bun.

      00
  22. @zoso, asta e decizia fiecaruia, eu unul le lasam la liber (poate), dar daca doream sa le pastrez (le scad pretul, le donez, etc) ma judecam cu rotld fara discutie.

    Rotld a gresit solutia, solutia era alta. Ei vor bani la „buget”, dar sunt sanse mari ca sumele incasate acum sa fie returnate de zeci de ori.

    Hai sa luam un caz simplu: eu rezerv maine zoso.ro (e liber la inregistrare) si dezvolt un brand in urmatorii 3 ani, investitie 200k euro. Rotld pierde procesul cu hjs (dureaza lejer 3 ani) sau alta entitate, judecatorul decide ca zoso.ro sa se intoarca la proprietarul initial.

    Rotld trebuie sa-mi returneze banii platiti pentru domeniu (cu dobanda legala), dar stai: ce se intampla cu cei 200k investite de mine, investitor de buna credinta intr-un domeniu cumparat legal? Oare tot rotld trebuie sa ma despagubeasca?

    Ma despagubeste pe mine, pe registrar si pe fostul proprietar!

    00
  23. Salut,
    Ce părere aveți despre regula de mai jos?
    34. Registrul RoTLD poate anula sau suspenda un nume de domeniu:
    – dacă există o încercare de a revinde numele de domeniu respectiv;

    00
    • e perfect normal si s-au pierdut domenii la dispute in care s-a aratat ca una din parti a cerut o suma de bani pentru cedarea domeniului.

      Insa nu e o problema daca tu vinzi un site si cedezi cu titlu gratuit numele de domeniu. eventual vinzi si un serviciu

      00
  24. WOW! Şi domeniul o.ro? Păi era primit de Orlando de la nişte colegi de muncă sau ceva de genul.

    Ăştia de fapt au introdus plata anuală ca să pună ei mâna pe toate domeniile interesante.

    00
  25. Rotld aparține unei instituții publice, și în orice instituție publică se fac mârșăviile uzuale ale sistemelor feudale, nepotisme, cumetrii, capusari, „cumetre știu că ai un văr cu un service auto la caracal, nu vrei un domeniu bun, hai că ți-l blochez până maine sau îl înregistrez eu(fictiv sau nu)”, etc. Ar fi anormal sa fie altfel

    00
  26. Multe domenii, before 2001 au fost luate cu carduri furate si inregistrate pe diferite nume, detinatorul de drept al cardului (ca sa nu para frauda). Rotld s-a prins la un moment dat…si a facut ce a vrut cu domeniile respective. end of story.

    00
    • da, dar domeniile alea era marginale. nu erau domenii „bune”. știu și eu oameni care inregistraseră domenii cu carduri furate, când a venit banca și a comentat, domeniul s-a șters.

  27. Nume Domeniu:

    ro.ro

    Data Înregistrării:

    Before 2001

    Data Expirării:

    2018-06-01

    Nameservere:

    ns.hjs.net
    ns2.hjs.net
    Înregistrări DS:

    Record not Set

    Status:

    DeleteProhibited
    Locked
    RegistrantTransferProhibited

    Face deja redirect in altceva…elegant :)

    00
  28. Si y.ro face deja redirect. :) Ele sunt deja luate de mult dar nu stiti voi inca

    00
  29. Este ora 3:02. Eu inca ma chinui sa inregistrez un domeniu, apare ca e inca pending delete dar domenii ca med.ro, bere.ro, medicamente.ro, etc apar ca fiind deja inregistrate cu data de 30.08. Bere nu ro aparea pending delete acum 10 min, acum e deja inregistrat. Cred ca nimeni nu poate inregistra nimic, pana nu-si iau anumiti oameni/firme ce au pe liste

    00
  30. Eu am stat toată noaptea și am pândit vreo trei domenii și nici până în ultima clipă nu mi-au apărut available.

    Apoi au apărut dintr-odată înregistrare de către https://www.eureg.ro/en/ care văd că acum au domenii în prostie la licitație.

    Nu vreau să zic că ceva e putred acolo, dar…

    https://www.eureg.ro/ro/licitatii/poker.ro

    De exemplu la domeniul ăsta, care expira pe 1 iunie (deci azi trebuia șters) cum au organizat ei deja licitația? Adică știau că domeniul va fi al lor?

    Pe rotld.ro domeniul încă apare PendingDelete: https://uppit.eu/f/7iDqFmxxQi3

    Dacă mă uit la cine deține site-ul eureg.ro, adresa de e-mail a deținătorului e una cu @rotld.ro
    https://uppit.eu/f/3DHYloQocLi

    Doar mie mi se pare dubios?

    00
    • bog, ce căcănar ești. și prost și căcănar.

      întâi la faza cu emailul, unde ești prost grămadă, apoi că te-ai dus pe reddit și ai dat-o cu
      „am primit un răspuns pe alt site”. pe bune? muiștii ăia mă urăsc pentru că sunt muiști și proști și tu iei răspunsul lui tim de aici și îl pui acolo, cu „alt site”? cât de căcănar să fii?

    • Noi (EUReg) am organizat licitatii pentru aproape toate domeniile care stiam ca expira pe 30 August. Licitatiile s-au inchis la ora 23:00, iar la ora 00:00 cu lista de cistigatori in brate am pus la treaba scripturi care au inregistrat domeniile direct pe numele clientilor.

      Domeniile nu au fost sterse la ora 00:00 ci pe parcursul noptii, inca sunt domenii care nu au fost sters.

      Ca fapt divers, avem success rate de 63% pina la ora asta si inca mai avem domenii in coada pe care le urmarim. Clientii au primit deja facturi si au intrat in posesia domeniilor.

      00
  31. Un mail cu informații despre resetarea parolei a fost trimis la adresa de mail a deținătorului dreptului de folosință al domeniului.
    Vă rugăm să verificați acest email: h*s@hjs.net.

    Nume Domeniu:

    y.ro

    Data Înregistrării:

    Before 2001

    Data Expirării:

    2019-06-01

    Nameservere:

    ns.hjs.net
    ns2.hjs.net

    Înregistrări DS:

    Record not Set

    Status:

    DeleteProhibited
    Locked
    RegistrantTransferProhibited

    P**a mea… ca in codrul verde… doar anumite domenii deblocate pentru cine trebuie… restul ?!? … restul sa mai astepte :)))

    00
  32. Daca bagati un ochi vedeti ca sunt inregistrate pe persoana fizica prin EXTREME SOLUTIONS SRL aka EUReg.ro unde sunt deja castigate la licitatie :)))

    M**e cu japca

    00
  33. Din ce imi pot da seama toate domeniile de care s-a discutat pana acum (inclusiv cele urmarite de mine) fie nu sunt deblocate, fie sunt deja luate pe persoana fizica, registrar ICI sau extreme solutions srl

    iar tot ce e luat s-a castigat deja la licitatie pe EUReg.ro (extreme solutions srl), licitatii care s-au incheiat in data de 28.08.2018 ora 23:00.

    S****i p**a de l****i voi astia de la rotld. Manarii de c***t

    00
  34. Nici acum la ora asta nu se poate cumpara nimic dar cele licitate pe eureg au fost inregistrate aproape toate

    00
  35. Pfff…

    Cred ca am ajuns la o concluzie….

    Deci sa incepem cu inceputul…

    Exista un anumit individ Bogdan Surdu care detine domeniul boo.ro (unde putei citi mai multe despre el).
    Acesta si-a infiintat o companie (Extreme Solutions SRL) aka eureg.ro unde se fac si licitatiile pentru domeniile care urmeaza sa expire https://www.eureg.ro/ro/licitatii
    totul este descris destul de clar aici https://www.boo.ro/tag/domenii/

    eureg.ro este si registrar pentru domeniile .ro (probabil are alt canal de inregistrare a domenilor, altul decat „muritorii”) asa ca omul (extreme solutions srl/eureg.ro) a inregistrat/rezervat toate domeniile la care au fost facute oferte la licitatiile eureg.ro

    Dpdv financiar este o sparla destul de buna… s-au l-a dus capul pe om sau a fost invatat. Licitezi minim 20Eur/domeniu pentru capturare… omul (cu intrare la ROTLD) ti-l rezerva prioritar (doar rezervari prin extreme solutions srl am vazut in noaptea asta pana la ora 07.50 cand am reusit sa prind un domeniu care a scapat de licitatiile lui) pentru care el plateste 6 eur si apoi ti-l transfera pentru alti 10Eur.

    SA presupunem ca lista cu domenii care expira a facut-o rost prin munca cinstita (script/munca… egal)… cum se explica faptul ca el a fost primul care a facut rezervarile…
    Am incercat sa fac inregistrare prin mai multi registrari (inclusiv ROTLD) dar toti returnau mesajul „domeniu inregistrat” si brusc ma trezesc la o interogare whois ca domeniul care ma interesa a fost „rezervat” pe perfoana fizica prin extreme solutions srl iar eureg.ro are o licitatie incheiata in 29.08.2018 cu un singur ofertant pentru 20 Eur.

    Cum plm reuseste asta sa faca rezervarile inaintea celorlalti registrari, doar pentru domeniile castigate la licitatie pe site-ul lui. Nu cred ca ailalti (ceilalti registrari/concurenta lui) nu sunt in stare sa faca o rezervare/inregistrare folosind acelasi canal de lucru. Facand o analiza a firmei lui (extreme solutions SRL) pe ministerul de finante la ultimele doua bilanturi transmise firma este pe pierdere, deci omul nu e nu stiu ce geniu, din tot ce a transmis catre ministerul de finante pare o firma normala…

    In concluzie am fost f****i inca o data… Multumim ROTLD si Tim (parca asa iti spuneai pe blogul tau).

    Cam asta am gasit dupa o noapte alba de f***i :)))

    00
    • man, tim se ceartă cu rotld de 10 ani. cred că și-a făcut un obicei din a-i exploata când îi prinde :)

    • Toti partenerii ROTLD beneficiaza de acces API. Asta inseamna ca pot interoga si inregistra un domeniu in maxim 3 secunde daca au pregatite datele.
      Nu mai trec peste toti pasii ca si noi, muritorii de rand …

      Cea mai mare problema pe care nu o sesizeaza nimeni … e impotriva politicii ROTLD sa vinzi un domeniu. Si nu e corect pentru cei care stau cu noptile sa prinda un domeniu, iar unii parteneri ROTLD sunt „bisnitari autorizati” care halesc cate 50-100 domenii tot la 3 secunde.

      00
    • Felicitari Liviu!!! Asta este ce mai completa si ce mai clara explicatie in legatura cu ce s-a intamplat cu tot rahatul asta de pe 30.08.2018! Si eu am avut o lista amarata de 6-7 domenii pe care le urmaream si nu din 1-3 caractere ci in limita bunului simt. Am stat si eu ca tot muritoru de rand pana la 1-2 noaptea sa prind ceva.. si p*la! Dimineata la ora 7 o parte erau rezervate deja, o parte tot in pending delete, in jur de ora 8 le-au rezervat si pe alea. Asadar 2-3 jmecherasi(gen eureg si altii) care aveau combinatie cu RoTLD, au inregistrat in masa tot ce era de inregistrat avand in dotare ceva portaluri magice de care noi muritorii de rand nici prin vise n-am auzit si asa 2-3 bijnitzari au inregistrat TOT si noi consumatorii „casnici” prostimea, plebea, saracii.. nu am avut nici o sansa, am ramas cu p*la in brate. Rusine… mare rusine sa le fie celor de la RoTLD ca au permis sa se intample tzaganelile astea, dar cum in Romania totul merge doar pe combinatii, furtishag si smecherii… am fost foarte prost ca am crezut ca cu RoTLD ar fi altfel… care deh.. e tot o institutie a statului condusa de baietzashii destepti. roIE muTLD – gashca de banditi!

      00
  36. :)) si pe noi de altfel…

    Cum se explica ca doar el a facut inregistrarile in noaptea asta ?

    00
  37. Domeniu inregistrat „before 2001”. nefolosit pana in prezent. intra in PendingDelete, iar dupa 1 luna dispar nameserverele si domeniul este reinnoit. Sad. #muieangajatuluidelarotldcareavandutdomeniul

    Again. Imi este f. greu sa cred ca din 2001 pana acum nu a prezentat un interes, iar acum la o luna dupa PendingDelete ii este atat de drag de el incat ii sterge ns-urile :D

    00
  38. Domeniile .ro au inceput sa expire de anul trecut chiar. Am prins doua domenii cu 2 caractere si inca vreo cateva decente ca si linkbuilding printr-un sistem ce monitoriza whois-ul domeniilor iar cand devenea disponibil un domeniu, trimitea cerere de rezervare catre ROTLD iar apoi plateam pentru inregistrare.

    Cat despre lista de domenii ce o are Tim, este available contracost pe site-uri de profil.

    Ciudat e faptul ca whois-ul a fost blocat aseara (ori le-au „picat” sistemele).

    00
  39. Eu am urmarit aprox 10 domenii, toate sunt impartite intre diversi registrari. Ideea cu licitatiile a fost / este foarte misto, eureg a facut bani frumosi, bravo lor. Cel mai scump domeniu licitat, bijuterii a fost inregistrat de IPv4 Management SRL, alte domenii urmarite de mine au fost inregistrate de Hosterion SRL, etc.

    Nu stiu cine si ce setari are, dar partea cu primul venit / primul servit e gresita:)
    Primul api venit / primul api servit:) e adevarat.

    Pe mine ma intereseaza altceva momentan, cate din cele cateva mii de domenii cu proprietari noi o sa fie chiar active:) Daca sunt inregistrare pentru vanzare ulterioara, tot cancan-ul din ultimele luni este de prost gust. Hotul striga hotii?

    Ramane in discutie aspectul prezentat de mine, ce face rotld daca pierde procesele? Cine pe cine despagubeste?

    00
    • salut tom. bine ai venit pe blog.

    • „Pe mine ma intereseaza altceva momentan, cate din cele cateva mii de domenii cu proprietari noi o sa fie chiar active”

      Probabil foarte multe au fost inregistrate azi pentru revanzare ulterioara insa… ce importanta are? Pun pariu ca peste 1-2 ani lucrurile se vor domoli, iar foarte multe domenii vor ajunge din nou libere.

      Dupa cum s-a mai spus, daca fostul proprietar nu a vandut un domeniu „interesant” in 10-15 ani, ce super mega afacere crezi ca va face speculantul care l-a achizitionat acum? Il tine 1-2-3 ani, dar in final domeniul va ajunge fie la cineva care-l va utiliza, fie va deveni liber pentru reinregistrare, deoarece domeniul ii va mananca bani an de an, iar „.ro” nu este „.com”

      00
    • @gattone, cred ca gresesti putin abordarea.

      Daca eu am un proiect interesant si consider ca il pot dezvolta mai bine pe domeniul zoso.ro, cer un pret (sansele sa dau de proprietar sunt de maxim 5% daca este pf), nu consider ca merita investitia si imi vad de drum pe un domeniu diferit.

      Crezi ca dupa 2-3 ani de investitie in brand, mai cumpar zoso.ro? Cu siguranta nu.

      Vine alta persoana si il inregistreaza, dar eu sigur nu, am deja proiectul up de 2-3 ani, am investit bani in el, imi vad de treaba.

      Cine isi face un magazin online (brand) pe bijuterii.ro in 2018? Dar pe termopane.ro?
      Cine le cumpara? Suntem in 2018 totusi, nu in 2008.

      Eu vreau doar 2 domenii din cele in pending, nimic din ce a fost astazi „la liber”. Cele 2 domenii sunt pentru brand, nu „bijuterii”, le puteam achizitiona cu siguranta de acum 1-2 ani (cu pret peste „bijuterii.ro”), daca aveam ocazia sa vorbesc cu proprietarul!

      Din pacate nu am avut posibilitatea, asa ca mi-am vazut de drum. Acum le vreau doar de redirect, nu am ce sa mai fac cu ele. Ma ajutau? Cu siguranta! Le puteam cumpara? Cu siguranta! Dar logica din rotld ma depaseste.

      Au rezolvat problema? Din pacate nu se poate nici in 2018, iar acum avem si gdpr :)

      Solutia? simpla: vreau sa vb cu detinatorul domeniului zoso.ro, am un formular pe rotld, se trimite mail catre zoso.ro@rotld.ro cu redirect automat catre adresa de email reala. Eu nu o stiu niciodata date detinatorului, dar mesajul meu ajunge la destinatie. Costuri de implementare? infime!

      00
  40. In primul rand multumesc Zoso pentru pont, am aflat de eureg prin tine. Am participat la 4 licitatii, am castigat 2, am reusit sa inregistrez 1. La poker.ro m-am oprit in 800E, pe pizza.ro dadeam si 1k (nu am licitat)..cred ca merita si 5k, problema e ca nu mai vreau sa mai aud de horeca. Am luat alegeri.ro , posibil sa fie ceva trafic pe el, in acelasi timp nu vreau sa intru in razboi cu partidele. Pana la urma pot face un blog despre alegerile din viata de zi cu zi, nu? :)

    Este destul de trist ca un muritor de rand nu poate inregistra direct domeniul, dar asta este. Preturile au fost decente zic eu. Atentie, preturile listate pe eureg sunt fara tva si fara pretul domeniului. Felicitari lui Tim, numai pentru cat s-a luptat cu rotld si pentru business-ul lui, dupa ani de zile a venit si rasplata, si e doar inceputul dupa cum vad eu lucrurile.

    Felicitari si celor care ati reusit sa cumparati domenii, la cat mai mult content de calitate!

    00
  41. In primul rand va salut, in al doilea rand am o intrebare. am gasit liber pe un site partener cu rotld un domeniu la liber(va vine sa credeti) este vorba de com.ro, exact com.ro era liber la inregistrare. Fac comanda, platesc in 20 minute rin transfer bancar.Stau linistit ca o sa intru in posesia lui. Cand surpriza vine dupa 2 ore de discutii cu cei de la firma ………. am intrebat de ce dureaza atat de mult. Imi are rau ca nu va pot arata pozele cu factura roforma la com.ro. Daca era luat(inregistrat)banuiesc ca nu ma lasa sa fac comanda, logic. CE SA FAC IN CAZUL ASTA ? binenteles ca ma facut „hacker” cei de la firma si mi-a spus ca daca mai continui, cu ce? nu stiu, ca doar i-am intrebat de un serviciu platit de mine, anunta departamentul de frauda pe internet. Oricum ii dau in judecata, ceva ceva sa intamlat acolo, nu credeti?

    00
    • @Vasile, .com.ro este o extensie a gTLD-ului .ro, probabil ai incercat sa achizitionezi cand api-urile RoTLD cat si serverul de Whois erau in balarii.
      Noi patim des cu domeniile .info din 1 sau doua caractere, avem cel putin 2-3 comenzi lunar pentru domenii ce nu au cum sa se inregistreze, .info nu permite inregistrarea de domenii ce contin mai putin de 3 caractere. Sper sa te ajute raspunsul meu.

      00
    • s/gTLD/ccTLD/

      00
    • Pt. 10 milioane de dolari îți vând siteul net.ro (blank screen art 😁)

      00
  42. Va salut.
    Am achizitonat prin eureg mai multe domenii in urma licitatiei de aseara. Numarul total este de 13 domenii pe care le-am` si inregistrat. 8 din cele 13 sunt luate strict pentru un proiect personal, 5 sunt pentru revanzare. Nu vad o problema sa faci acest lucru cat timp preturile de achizitie au fost corecte. Prin urmare, si pretul de vanzare cerut va fi unul mic. Este normal sa se intample acest lucru, un business sau un proiect cu un anumit obiect de activitate va dori sa achizitioneze domenii potrivite pentru el la un pret decent la un moment dat. Este imposibil ca toti cei care au nevoie de un domeniu fie ca este vorba de unul pentru un proiect nou sau pentru unul existent sa se coordoneze cu licitatia stabilita de eureg. Foarte multi din cei conectati cu online-ul nu au stiut, daramite cei din afara. De asemenea, nu cred ca vom mai avea situatiile de pana acum, cu domenii blocate, cu proprietari fara identitate sau preturi astronomice(cu exceptia spetei HJS). Probabil cei de la eureg vor si face o sectiune cu licitatii de domenii de la proprietari si mai mult ca sigur cei care le-au luat pentru revanzare vor accepta preturi decente in conditiile in care orice marja de profit peste 50% este una buna. Per total lucrurile sunt mult mai ok decat au fost pana acum.
    P.S: cei de la eureg vor mai organiza licitatii in viitorul foarte apropiat pentru domeniile rezervate dar care nu au fost platite , si credeti-ma, sunt destule. Sper ca nu veti interpreta acest post ca fiind o reclama obosita pentru alte site-uri , am povestit doar experienta mea si cred ca initiativa este una productiva.

    00
    • Licitațiile EUREG sunt oarecum neconcurențiale deoarece i s-a dat un avantaj de a bloca bulk domenii chiar în primul sfert de secundă, și aici nu vorbim de domenii web oarecare. Faptul că are acest avantaj la împins să organizeze licitațiile respective, câștigând astfel enorm fără a face mare lucru. Pentru toți fraierii s-a blocat aplicația cel puțin 30 de minute, dar nu și pentru EUREG care nu a întâmpinat dificultăți în a rezerva 99% dintre domeniile de interes. Părerea mea este că nici nu s-a grăbit, din moment ce totul a fost blocat pentru utilizatorii banali timp de mai multe zeci de minute. Chestia asta cu licitațiile ar trebui să fie ilegală pentru registrarii cu acces rapid la rezervarea domeniilor web.

      00
  43. Acest Hans Schneiders e neamț sau e pseudonim? Ai scris într-un articol anteorior că n-are legătură cu alte țări decât cu România exclusiv.

    Pe lângă Hans, cine este Sergiu Valentin Popovici? Apare în ambele cazuri. Partea cu „domiciliul ales” e drăguță rău.

    Și cum dracului a reușit să-i dea în judecată pe cei de la RoTLD, având în vedere mizeriile făcute, în timp ce alții se chinuie ca dracu’ cum ar fi @Tim?

    Ceva pute rău la mijloc.

    Dacă se dovedește, cumva, că Hansul e neamț, trăiește în Jegmania și s-a găsit el să facă mizerii pe aici fiindcă așa a vrut mușchiul lui & fiindcă poate, iar cei din țară culmea îi mia dau și dreptate, e slugărnicie/boschetarie și corupție pe față în favoarea unui străin.

    00
    • teoria mea e că cetățeanul există, dar nu are nici o treabă, e probabil un pensionar folosit de gașca de la rotld pe post de paravan. pentru că, dacă vrei să cumperi un domeniu de la el, îți răspunde cineva în românește care îți spune cu cine să vorbești și așa mai departe. și faza e că tu vrei domeniul și nu ai interes să îi dai de gol că neamțul de fapt stăicuț sau altcineva.

    • La asta nu m-am gândit.

      Atunci ar avea sens pentru prezența ăluia, Sergiu Popovici, că oricine care apare ca reclamant nu e obligat să se prezinte – poate fi și unul singur iar Hansul nici să nu știe.

      Cum l-au găsit tocmai pe ăsta fiindcă e nevoie de buletin sau alte acte de identitate (măcar copii legalizate)? Foarte bizar.

      Și asta e treaba, că „dom’ne, i-auite, e neamț deci e serios”. De-asta zic că e jegoasă amprenta „boschetariei” și favorizarea străinului. Dacă e paravan, trebuie să fie o rudă sau ceva, al cuiva. Atlfel cât de norocoși ar fi ăștia că un moș le dă buletinul sau alte acte de identitate să se folosească de el.

      Îți dai seama, că ei pot s-o țină la infinit? Să afli că Hansul moare de bătrânețe și, din senin, lasă moștenire toate domeniile altuia, care-l cheamă Franz. Ce comicărie sinistră; ușor tipic românească, de altfel.

      Culmea atunci: @Zarax ar avea dreptate cu inepția aceea de „pe viață”. O vor ține pe viață fiindcă așa „vrea Hans ;-) și n-avem ce să-i facem”.

      Oricare ar fi varianta, trebuie o razie, și pentru mizeria cu Hans și pentur mizeria cu înregistrările la milisecundă în toiul nopții.

      00
    • @zoso, hans exista, e neamt, e registrar si sta foarte bine dpdv financiar. Iti spune cineva care a discutat cu el de multe ori, am vrut sa cumpar de la el diverse doamenii, dar datorita preturilor am zis pas. E o persoana misto, stie romana, stie business. Nu are legatura cu nimeni de la rotld, a stat prin romania o perioada, are investitii aici (mari), etc.

      E foarte simplu de analizat (daca sunteti obiectivi), omu este registrar cum sunt foarte multi, inclusiv tim, doar ca „before 2001” era altfel, existau putin cu cash si cunostinte de online. Prin 2005 o garsoniera era undeva la 5k (3 camere cenral la 25k), cine investea 10k+ in domenii?

      Oricare dintre noi cu ceva cash prin 2001 si cunostinte de online (extern) aveam la vremea aia sute de domenii. Eu am intrat in online in 2008, iar primul domeniu inregistrat de hobby a fost prin 2004. (parior.ro :) )

      Spunea cineva mai sus ca eureg (Bogdan) face combinatii, nu bag mana in foc, dar oricine cu un script /api decent, poate face acelasi lucru. Ideea cu licitatiile este foarte buna, bravo lui. O puteau face toti, cu putina imaginatie si un script de licitatii decent. Asta nu (cred ca) inseamna ca eureg are combinatii la rotld. Am dat exemple mai sus, am catigat licitatii dar nu am primit domeniile (nu au apucat sa le prinda).

      00
    • tom, hai să o luăm pe capete.

      1. n-a zis nimeni că cetățeanul nu există. dar, dacă te uiți pe google, vezi că nu are treabă cu onlineul. da, mai sunt cetățeni cu același nume.

      2. nu băga nimeni bani de un apartament in domenii fără să aibă pile. hai că nu suntem copii, nu iei tu sau eu pe persoană fizică 1.000 domenii bune. nici dacă ești registrar.

      3. că ai vorbit tu cu un gigel care se semnează hans nu inseamnă nimic.

      4. tu ești golănașul ăsta? ce a fost in capul tău atunci?

    • @zoso, fiecare cu parerea lui. Da, nu baga nimeni banii in 1000 domenii, dar nu cred ca are 1000 si cred ca aveau preturi preferentiale atunci, gen 10 usd sau mai putin.

      Combinatii la rotld sunt gramada, am scris si eu in ultimii ani pe seopedia, de web.ro si altele, dar vorbim totusi de anii 2000, cand eu unul nu stiam ce e ala site/domeniu.

      da, eu sunt, erau alte vremuri, povestile de seo (.edu e beton la seo:) ). Au trecut anii, mi-a trecut, am ajuns la un alt nivel de experienta in seo. Tot eu sunt si tom de pe seopedia.

      00
  44. Daca hans pierde procesul cu rotld, logic ar fi ca rotld sa le stearga imediat. Nu va mai avea drept de prelungire pentru ca au expirat, el neplatind prelungirea lor.

    00
  45. Cei de la EUREG sunt pe mana cu Rotld. In contractul ce il au partenerii cu Rotld este specificat ca abuzarea de acest serviciu si interogarea serverului whois duce la banarea ip-ului de pe care se face interogarea. Cu toate acestea sunt lasati in continuare sa bombardeze serverul rotld, ba mai mult fac si o campanie de spalat imaginea aici prin comentariile platite de ei.

    00
  46. salutare, eu muritor de rand, mi-am intocmit, timp de 3 luni, o lista. In noaptea de 30 rand pe rand am vazut cum le pierd pe 99% la eureg. Drept urmare mi-am facut cont ( if you can’t beat the system join it!) nu am prins nimic cu sistemul de „monitorizare-rezervare”.

    Am participat la licitatii diverse. AM prins un domeniu doar pt ca eram singurul care il vroia. ( de mentionat 20 euro licitatia + 9 euro maintenance pe 1 an + TVA = 163 RON )

    EUREG: Ne rezervăm dreptul de a nu onora o licitație, fără să fim nevoiți să dăm explicații. ( e clar sunt baEti curati, si mai au una daca cineva a oferit o alta suma ce nu este publica ).

    Ma imbatasem si am pierdut o licitatie undeva pe la 190 euro, le dau un email si le ofer mult mai mult decat se incheiase licitatia supriza raspuns rapid: vom lua o decizie pina dimineata ( pina = pana = persoana peste 50 ani old scool ). A doua zi domeniul in cauza inregistrat de o firma… eh… probabil au oferit PE EMAIL mai mult ca mine si ca muritorii care chiar credeau ca licitatiile alea sunt pe bune. IT’S A MONEY GAME! Astfel de site-uri „capturare” sunt de zeci de ani pe internet. De mentionat ca nici ICANN si nici ROTLD nu sunt de acord cu revanzare domeniilor chiar daca o maschezi ca licitatie e tot revanzare.

    Parerea mea daca ROTLD era curat site-uri de genul „publicitate.ro””service.ro” si „ziar.ro” nu apareau ca locked ca asa vor muschii lor. EU zic ca e caz de DNA… acum care are OO sa si sesizese organele ?

    Inca o intrebare pentru cei cu OO: googlepay.ro il cedez care are oo sa se certe cu google ?
    onlinemarket.ro si diamonds.ro discutabil dar le pot ceda. ( nu zic ca vanzatorii de diamante sunt pe aici dar sunt convins ca un dAstept poate avea google adsense si click pe diamonds ads are valoare ca idee)

    00
  47. Salut,

    As dori sa il intreb pe Tim, de la eureg.ro, daca lista cu domenii care urmeaza sa expire este furnizata exclusiv de Rotdl.ro

    Imi permit si o recomandare pentru eureg.ro:

    1. asa cum exista site-uri de licitatii domenii, ex. dropcatch sau namejet, unde totul se face transparent, va propun sa afisati si username-ul fiecarui bidder pentru toate licitatiile. ( treaba asta va inlatura suspiciunea ca domeniile sunt ”prinse” doar pentru anumite persoane )

    2. am vrut sa licitez acum 2 zile pentru bebelus.ro si la un moment dat pretul era 2000 Euro, dar peste cateva ore pretul a ”revenit” la 150 euro. Cum explicati situatia asta? De unde stiu eu ca nu se plaseaza oferte false, doar pentru a mari pretul licitatiei? Daca licitam 2100 euro? De ce nu anulati optiunea de a sterge oferta?

    O alta problema o am legata de site-ul domaz.ro, provideri de domenii care REVAND domenii, pe care ei pur si simplu si le rezerva singuri si sub pretextul ca domeniul a fost rezervat de catre altcineva, dar nu a mai fost platit, ei le scot la vanzare cu pret fix, intre 100 – 1000 euro, in functie de domeniu. Cum e posibil lucrul asta? Stiam ca un provider de domenii nu are voie sa inregistreze domenii pentru a le revinde.

    Sunt multe intrebari si prea putine raspunsuri, legat de piata de domenii din zilele astea…

    00
    • Nu vreau să fac reclama, dar puteți afla ce domenii expira folosind expireddomains.net. E gratuit. Există filtre și dicționare (chiar și Română).

      00
  48. La asa ceva ma refer eu:

    00
  49. am creat un script care cauta la 3 secunde daca un domeniu se eleibereaza,dupa 8 ore (lista 150 domenii) nu am inregistrat nimic.Traiasca Rotld si mafia care doar a castigat

    00
  50. Dovezi impotriva RoTLD si a partenerilor acestora pe acest site https://parteneriirotld.wordpress.com . Puteti vedea cum partenerii vand sub nasul RoTLD domenii care costa 10.000 euro iar RoTLD ii acopera. Am ramas uimit.

    00
  51. Foarte bine ca i-a dat in judecata! Si asa ar trebui sa facem si noi toti care am sperat ca fraierii sa prindem 2 3 domenii, dar prin concurenta neloiala RoTLD nu ne-a dat nici o sansa. Tot ce a fost bun a plecat prin combinatii la baietii destepti. Pacat… trebuia sa fie o procedura fairplay pt toata lumea si toti sa isi incerce sansa sa inregistreze prin acelas portal… nu unii la coada si alti prin backdoor! Dar se pare ca Romania in continuare e condusa de bijnitzareala si tzaganeala si baietii destepti intra in fata intotdeauna si prostii se uita la ei si saliveaza.

    00
  52. Intreabati-l pe orlando cine e hans :)

    00
  53. E cineva pe aici care stie sa faca un astfel de script? Si sa il transforme intr-o masinarie de facut bani?
    Daca sunt oameni interesati sa pornim un astfel de venture, hai sa vedem. PM
    ~Seby

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile