Reprezentanţii poliţiştilor susţin că nu vor tolera așa ceva #5

La îmbulzeala cu Andy Popescu, youtuberul, au dat înregistrarea din mașina lor către presă la câteva ore după eveniment, pentru că acolo erau ei proprietari, aveau doar versiunea lor, nu și ce au filmat cei prezenți.

Când unul de-al lor e căcănar, durează 2 ani până să vedem ceva. Pentru că știți cum e, noi trebuie să ne protejăm jegurile cu orice preț și în orice situație, plus anchetă, plus chestii. Cqnd e vorba de civili, ăia dă-i dracu.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. De ce atunci când un politist greseste, mai mult sau mai putin intentionat, vezi zeci de articole pe toate site-urile sau chiar seriale cu aceste “abuzuri” ale politiei, unele din pacate intentionate, dar când o firma privata de paza bate un hot cu lopata in sediul altei firme private care are publicitate cam peste tot de-abia vezi 3 articole?!

    00
    • Pentru ca abuzurile politiei afecteaza oameni nevinovati, spre deosebire de abuzurile firmelor de paza care afecteaza hotii.

      00
    • Pentru că e treaba poliției și a guvernului să se ocupe de firmele private, sunt efectiv plătiți pentru asta.
      Tot acelaș guvern trebuie să se ocupe și de supravegherea internă, și pentru că o face cum o face, duce la abuzuri de astea, și de aia se încearcă viralizarea lor, că poate a auzi cineva cu un pic de putere de decizie și a lua o măsură, sau cineva care vrea să câștige un pic de imagine, în ambele cazuri, per total societatea iese mai bine

      00
    • Pentru că patronii firmelor de securitate sînt tot milițeni cu ștate vechi la secu și cu sumedenie de relații…

      00
    • Ai dreptate, propun ca toti politistii care gresesc sa se pensioneze si dupa aceea sa fie angajati la stat, prea multi politisti au fost dati afara pentru o greseala minora.

      00
  2. Si politaii au stilul lor de a da goarna fix cand is langa tine in loc sa mearga cu sirena pornita daca e asa urgent, dar man, sa treci dubla continua si sa te loveasca politia, cam cum?! :))))

    00
  3. Ala care a facut accidentul lasat fara permis (cum e normal) si urmarit pentru abuz in serviciu si colegul care i-a dat avertisment sa ramana fara loc de munca.

    00
  4. Nu stiu prin alte locuri cum este dar in Bucuresti toti „cap de creta” sunt in misiune ultra-urgenta. De multa vreme nu am mai vazut o masina de politie sa astepte in trafic, mereu incep sa claxoneze, sa porneasca sirene si sa se arda in #$% cand ajung langa o intersectie.
    Pe de alta parte, atat timp cat nu ai girofarul si sirena pornite din partea mea suge o ceapa ma doare fix in pix de tine, nu am nici o obligatie sa ma opresc sa treci tu.
    Trecerea peste linia continua e alta poveste.

    00
    • Tu ai citit ce scrie în articolul asta? Ca e vorba de o ambulanta? Care avea pacienți, care avea girofaruri pornite?

      00
    • Revin, pentru ca se pare ca nu ai citit toata postarea mea: girofarul fara sirena e fix pix, indiferent de cine il foloseste. Nu ai nici o obligatie in plus.
      Soferul ambulantei avea tot dreptul sa foloseasca SIRENA+girofar si atunci cam toti trebuiau sa il lase sa treaca, inclusiv pe contra-sens. Doar ca el a ales sa claxoneze pentru ca…pitong. In situatia asta ceea ce face e doar ilegal.

      00
    • TheX, ai dat o explicatie de biciclist la treaba asta. Daca o sa vrei vreodata sa iei permisul de circulatie, o sa inveti ca lumina albastra a girofarelor te obliga sa te dai la o parte iar lumina rosie sa opresti cat mai repede si cat mai in afara carosabilului. Daca masina face nino nino, uauauaua sau hau hau e prea putin important. Salvarea din clipul respectiv avea un mijloc de avertizare sonor activat, deci era o manevra complet legala.

      00
    • Skyler, e trist cand vorbesti fara sa stii. Sper ca nu esti nici macar biciclist. Legea spune f clar, „mijloacele speciale de avertizare luminoasă de culoare roşie/albastră ȘI sonore”:

      Obligaţiile participanţilor la trafic
      Art. 37

      (1) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să oprească imediat, pe acostament sau, în lipsa acestuia, cât mai aproape de marginea drumului sau bordura trotuarului, în sensul de deplasare, la apropierea şi la trecerea autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară care au în funcţiune mijloacele speciale de avertizare luminoasă de culoare roşie şi sonore.

      (2) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să reducă viteza, să circule cât mai aproape de marginea drumului în sensul de deplasare şi să acorde prioritate la trecerea autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară care au în funcţiune mijloacele speciale de avertizare luminoasă de culoare albastră şi sonore.

      Este nevoie sa iti spun diferenta intre ȘI si SAU?

      00
    • @thex

      Este nevoie sa iti spun diferenta intre ȘI si SAU?

      Nu. Este nevoie să nu mai fii un cârnat prost și fudul.
      Ia citește și articolul 32 litera b.

      Art.32.
      (1) Semnalele speciale de avertizare luminoase sunt emise intermitent de dispozitivele de iluminare montate pe autovehicule si au urmatoarele semnificatii:
      a) lumina rosie obliga participantii la trafic sa opreasca in directia de mers cat mai aproape de marginea drumului;
      b) lumina albastra obliga participantii la trafic sa acorde prioritate de trecere;
      c) lumina galbena obliga participantii la trafic sa circule cu atentie.

      Tu așa gândești în trafic cu ambulanțele și pompierii? După lege, nu? Nu te duce mintea de jeg retard sa conștientizezi ce înseamnă secunde sau minute în aceste cazuri?

      00
    • @bucuresti: Fii mandru, esti primul individ pe care il intalnesc mai prost decat permite legea:

      Art. 61.
      (1) Pentru a avea prioritate de trecere, autovehiculele prevazute
      la art.32 alin.(2) lit.a) si b), atunci când se deplaseaza în actiuni de interventie sau în misiuni care au caracter de urgenta, trebuie sa aiba în functiune semnalele luminoase si sonore.

      00
    • Exact! Treceam pe langa saormaria Dristor (de la Dristor), iese de acolo o doamna in civil cu punguta de mancare, afara o astepta un politist in uniforma (ii mai lipsea cagula, in rest parea de la SPIR), se urca in masina de politie (si ea parcata in intersectie), pornesc girofarul si sirena si pleaca direct prin intersectie, oprindu-i pe toti, evident. Probabil se grabea doamna acasa cu saorma…

      00
  5. Se va face o comisie de ancheta. Maxim.
    Sanctiuni lipsa spre deloc.

    00
  6. Daca murea prostu ala (ca era cam pe usa lui lovitura) nu era mai bine si o dadeau pe aia cu mortul e de vina? Ca asa stiu ei sa rezolve cauza accidentelor. #norespect

    00
  7. Intrebare: Ambulanta/Politie/Pompieri – nu au voie sa incalce unele reguli rutiere (gen incalcat linie continua, mers pe contrasens, traversat intersectia pe culoarea rosie) atunci cand sunt in misiune (cu sirena si girofar)?
    Bineinteles ca tot trebuie sa se asigure, dar altfel au voie, nu?

    00
    • NOU
      #23

      Asta e intrebare retorica? Ai vazut pompieri mergand sa stinga incendii stand in coloana la semafor?

      00
    • Inainte sa citesc acest articol as fi zis ca intrebarea este retorica.
      Dar in postarea de pe FB zice „șoferului de pe salvare i s-a ridicat permisul”

      00
    • Vai de capul meu, tu vorbești serios, șoferului de ambulanță cu pacient în vehicul, semnalele acustice și luminoase aprinse, i s-a luat permisul ? :))

      Băi în ce țară trăim? Deja e scenariu de film din ăla cu jandarmii lui Louis de Funes…

      00
    • I s-a luat permisul pentru ca, desi au prioritate, sunt raspunzatori pentru accidentele provocate.
      Nu imi este clar daca au voie sa circule si pe contra-sens, am gasit doar ca pot sa nu se supuna limitelor de viteza si au prioritate.

      (1) Autovehiculele prevăzute la art. 32 alin. (1) lit. a) și b) din ordonanța de urgență au regim de circulație prioritară atunci când conducătorii acestora se deplasează în acțiuni de intervenție sau misiuni care au caracter de urgență și pun în funcțiune mijloacele speciale de avertizare luminoasă și sonoră. Mijloacele de avertizare luminoasă și sonoră pot fi folosite și separat, în funcție de natura misiunii.
      (4) Autovehiculele cu regim de circulație prioritară ce se deplasează în condițiile prevăzute la alin. (1) nu se supun restricțiilor de viteză. La intrarea în intersecții conducătorii acestora sunt obligați să circule cu atenție și să ia toate măsurile pentru prevenirea accidentelor.

      00
    • @thex

      Fă un bine topicului ăsta și nu îți mai da cu părerea, că scrii numai aberații și prostii.
      Nu i s-a luat permisul pentru accident.
      Și dacă tot zici că te pricepi, vezi că accidentul nu a fost provocat de ambulanța.

      00
  8. Laudati fie cei care ne apara integritatea si interesele in societate (MAI).

    Acesti oameni sunt niste instrumente, dar nu sunt instrumentele omului de rand, ei sunt instrumentele autoritatilor locale (baronilor locali, fie ei de ce culoare politica o fi). Treaba lor este sa aserveasca conducerea actuala si apropiatii acestora.
    Cu alte cuvinte treaba lor este sa te forteze sa ii ti pe ei si pe sefii lor politici corupti in spate cu munca ta, atlfel bataie si bulau. Care considera ca nu e asa, il provoc sa inceapa o campanie „Hai sa nu mai platim taxe pana nu pleaca coruptii” (adica cel putin primul si al doilea om din orice institutie publica).

    De cate ori v-ati dus la ei cu o problema si efectiv au rezolvat-o? Eu am avut de 4 ori probleme in viata, iar niciuna nu a fost rezolvata.
    Politia economica, am trimis caz in care unul a facturat intr-un an peste 80.000 eur in numele firmei. Cerere inregistrata la politie, acum 2 ani si … ati ghicit nu am primit raspuns. Gasisem efectiv contul IBAN in care individul cerea banii, probabil era prea greu sa dea de el.

    00
  9. Nu e Bode ministrul lor acum ? Nu e el cel care acum cateva luni „dormea” pe bancheta cand soferul lui facea slalom pe contrasens ?

    00
  10. Neadaptarea vitezi la conditiile de drum… classic

    00
  11. Era doar linie dubla continua :(

    00
    • Virajul cu incalcarea liniei continue se sanctioneaza doar cu amenda.

      Depasirea pe linie continua atrage suspendarea permisului.

      00
  12. Daca era barbat, isi asuma vina si nu mai zicea nimeni nimic.
    Sper ca specialul ala sa aiba nevoie de o ambulanta cat de curand si sa i se spuna ca nu mai sunt ambulante. Pe ultima a stricat-o el. Si ca nici soferi de ambulanta cu permis nu mai sunt….

    00
    • Daca era o fiinta umana decenta isi asuma vina, lasa asta cu sa fie „barbat”. Nu doar ca s-a scapat de orice responsabilitate, dar a si aruncat vina pe soferul de ambulanta. Efectiv niste gunoaie umane si kktul-sef care a provocat accidentul si sclavul ala care a intocmit procesul verbal… vai de capul lor de rame..

      00
  13. Haideti ca nu e chiar asa. Cica se deschide o ancheta la Suceava, pentru politistii care au folosit megafonul in timpul spalarii autospecialei. Nu are nicio legatura, aparent, dar de fapt oamenii se ocupa de situatiile cu adevarat importante.

    00
  14. D-ul agent constator Lazar Eugen si D-ul labar-sef Cozianu Dragos Iulian sunt niste mizerii umane din Constanta, care merita sa ramana rapid de tot fara joburi. Si nici putina puscarie n-ar strica.

    00
  15. nu stiu boss, eu am monster truck eu nu ma dau la o parte, altii se dau, am si girofar si sirena(ce-i drep nu 100% legal dar mnah)
    oricum ce il afecteaza e ca nu are carnet ca civil poate merge bine merci cu abulanta nu il va intreba nimeni nimic
    vedeti ma? cine e cap de creta acum? politistu sau fraierul care respecta legea?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube