Duster benzină automat 4×4

Un dealer auto vinde pe Autovit 3 Dustere pe benzină, cutie automată și tracțiune 4×4. la 19.000€ bucata. Nu zice norma de poluare sau țara de proveniență, pentru că modelul ăsta se vinde în Rusia, țările arabe și America de Sud și e curios de aflat de unde sunt.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

47 comentarii

  1. Cred ca sunt de UAE

    Comentariu apreciat.424
  2. Le-au dat pierdute curierii la transport. Crezi ca doar la fancurier dispar colete?

    Comentariu apreciat.1021
  3. In anunt scrie Dacia Duster dar in poze se vede clar ca e un Renault Duster. Ce vremuri traim, pune samsarul Dacia in loc de Renault, ca sa dea mai bine.

    Comentariu apreciat.1545
  4. Uite, asta e o Dacie la care m-as gandi sa o cumpar

    Comentariu apreciat.558
  5. intr o poza se vede arby intl….http://www.arbyintl.com/contact-us/ …dubai

    Comentariu apreciat.342
  6. Interesant ca este motorul de 2 l – probabil din Rusia aduse. Sigur nu are omologare de tip in Romania si nici standardul de poluare poate fi o problema la omologare.

    610
    • Scrie in anunt ca se vand cu civ-ul facut

      212
    • Scrie in anunt ca va da si CIV.

      111
    • Bine bine, au obtinut CIV, dar cum?

      314
    • ce e așa greu? e o mașină, are acte, unde e problema?

      ps: la mine în CIV, XVul e trecut ca G4 GX7. ăsta e modelul mașinii.

    • După vin îmi pot da seama de țară de fabricație. Renault Duster se comercializează în afara Europei și se fabrică Renault Duster 2 in America de Sud în Brazilia și Columbia, Rusia la Avtovaz. Motorul de 2 litri se comercializează în afara Europei. Pentru zonele alea, cel mai probabil, mașina a fost fabricată la Pitești. In funcție de zona geografică și de țara unde se comercializează, anumite opțiuni sunt disponibile in plus pe mașini. De genul pentru zonele friguroase au anumite protecții in plus, ca să nu aibă probleme.

      167
    • @Zarax: omologare individuala.

      01
  7. E motorizarea care se regaseste pe dacia Oroch in america latina.

    Eu unul chiar as fi vrut pick-up ala, pacat ca nu a fost adus in Europa.

    142
  8. Dacă e făcută omologarea nu văd unde e problema?

    192
  9. Cel mai probabil sunt cele de Rusia unde recent s-a lansat versiunea noua (la noi e din 2017). Riscul este sa nu poti sa o inmatriculezi din cauza normei de poluare.

    116
  10. E Renault.
    Io am avut Citroen axel 12trs (pe talon) fabricat la craiova

    41
  11. Sunt masini de UAE cu norma euro 5, asta ca sa raspund scurt la intrebare.

    Lucrez in domeniu.

    Comentariu apreciat.252
  12. N-am gasit exact masina din poza ta, dar alta din oferta lor, adica asta:
    https://www.autovit.ro/anunt/dacia-duster-ID7GH7XR.html

    Am gasit-o aici:
    https://dubai.dubizzle.com/motors/used-cars/renault/duster/2021/2/6/renault-duster-2020-se-20l-full-option-4×4-2-947—6f497e9dc6094281a15a8ba2665432e4/

    Sunt vandute de Steer Well Auto din Dubai, doar pt export ca used cars cu 30km (Asta nu mi-e clar). In Dubai 9600 EUR (la 30km, iar nu mi-e clar), in tara 18,800 EUR.

    181
    • Masina 9600 E + Vama 960 E + TVA 1824 E + 2000 ? Shipping = 14384. Nu-i neaparat exagerat pretul lui 🙂

      152
    • “doar pt export ca used cars cu 30km (Asta nu mi-e clar)”
      adică dealerul își cumpără singur mașinile ca să împlinească targetul dat de la producător, iar apoi le revinde.

      11
  13. Motorul pare sa fie acesta: https://www.auto-data.net/en/renault-duster-i-facelift-2013-2.0-143hp-awd-automatic-29542

    Daca e adevarat ce scrie acolo, atunci e Euro 5 ca si norma de poluare. Suna foarte interesant.

    101
  14. Or fi reasamblate din bucati, ca masinile cu VIN de State?

    27
  15. încă avem tradiția românească în care pe lângă lucru mai băgăm 2-3 și pentru noi din piese șmanglite ca și cu aro :))

    14
  16. Dacă ești în căutare de consum mic, nu te uita în bord la aceasta mașina.
    Numa’ zic

    52
  17. Cu toate că nu sunt fan Dacia (pe motiv de siguranță precară și lipsă dotări disponibile in grupul Renault încă din ’96), cu toate că ~9% mediu îl scoți doar la mers domol, da’ motorul ăla e extraordinar, 15 ani nu vede service în afară de revizii. Îți vor ieși picioarele prin pedalier de la rugină dar motorul ăla tot la prima cheie va porni.

    71
  18. din ce văd acolo nu sunt din Rusia ci UAE…
    nu sunt proiectate sau fabricate pentru temperaturile scăzute și zăpezile de la noi ci pentru canicula din UAE.

    Nu văd deloc în specificații acolo să aibă oglinzi laterale încălzite (ci doar “ajustabile electric”) și nici scaune încălzite.
    Aerul condiționat probabil este proiectat tot doar pentru UAE, poate face doar răcire iar încălzirea este doar de formă.

    Nici sistemul de încălzire/dezaburire pentru geamul din spate aproape că nu există în pozele de pe Autovit, deci nu este proiectat să emită prea multă căldură ca să ajute la topirea unui eventual strat de gheață/zăpadă depus pe mașină.

    Pe scurt: dacă te prinde cea mai mică ninsoare cu așa ceva pe stradă… ai pus-o.
    În mers nu vei mai avea oglinzi laterale iar geamul din spate se face alb compact.

    Dacă te prinde un viscol … doar descarcerarea SMURD mai poate da jos cu dalta stratul de gheață depus pe mașină.

    319
    • Pe scurt: dacă te prinde cea mai mică ninsoare cu așa ceva pe stradă… ai pus-o.

      cască ochii pe geam în traficul din orașul tău câți nu au dezaburire și stau cu gecile pe ei în mașină.

    • Singura opțiune de confort în plus fata de un Duster vândut în Romania este un filtru anti praf, obligatoriu zonei în care a fost vândut.

      11
    • Nu știu cum or fi ăstea de africa, dar eu am lucrat pe vehicule de India și aveau toate dotările pe care le regăsești în Europa și în plus: tubulatură climatizare pentru pasagerii din spate.

      Din punct de vedere al validărilor, se făceau toate care se făceau și pentru europa și în plus: validarea limitelor termomecanice pentru altitudini de până la 4000m (bine, în realitate erau cam 3500m-3750m, că atât putea bancul cu role să simuleze).

      Cele de Rusia erau la fel ca în Europa, însă aveau în plus parbriz încălzit și pornire de la distanță.

      41
    • Frate, de mult nu am citit un rant atat de dezlanat. Ma rog, toti mai scriem la betie

      50
    • omule, nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti.
      nu este nimic mai fals.
      Sistemul AC este acelasi.
      AC nu este folosit pentru caldura , atehnicule care esti. Masinile cu motor termic nu au pompa de caldura ca masinile EV.

      Motoarele sunt la fel pentru toate regiunile, calibrarile difera. Hardware sunt la fel.

      Esti praf si ai putea sa te abtii de la comentarii daca nu stii ce vorbesti.
      Doar asa de dragul de a arunca vorbe in aer, pe care alt ne cunoscator le va lua de bune si le va da mai departe si uite asa se umple tara de prosti.

      81
  19. Susțin ce zice Baxt. Am prieten care are această mașină în Dubai, model 2017, cutie automată, motorul de 2l.

    Consumul e mare, și pentru autostrăzile de acolo cutia cu puține viteze nu ajută (turații mari la 120).

    Mai e o chestie cu AC-ul, nu e modificat pentru căldura de acolo, uneori vara la stop nu prea face față ….

    Dar alte diferențe nu sunt față de un Duster luat din Ro.

    31
  20. Nimic atipic. Plin pe mobile.de de masini cu certificat T1/Tropical spec etc.

    Totodata, plin de Toyota Land Cruiser 7* series, majoritatea venite de la https://www.toyota-gib.com/eng/vehicle-sales/full-stock-overview.html#group_1 oferite spre revanzare dar si omologate in tari EU, precum asta din RO https://landcruiser70.ro/

    01

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.