Renault Koleus 2014 review

Am văzut că au început să apară și pe la noi Koleosurile phase 2 la prețuri bune spre foarte bune. 9000 eur pentru un SUV mediu cu toate opțiunile pare un deal bun. Și totuși zicala „cât dai atâta face” se aplică întocmai la Koleos.

Ca prefață – numele. Echipa de marketing nu a verificat peste tot ce înseamnă Koleos. Kuga de exemplu înseamnă ciumă în croată. Ei bine Koleos are o conotație mai amuzantă în greacă. Căutați κολεός pe Google Translate. Dar să trecem peste asta. Eu am trecut si am luat un Koleos Phase 3 2014 la vreo 17.000km și l-am dus în doi ani și jumătate până la 87.000km.

Ce e cu phase 3? Well, e un upgrade minor de la phase 2 care aduce senzori de unghi mort și R-Link cu touch screen și cameră de marșarier. În fine, la noi în Ro s-au vândut extrem de puține și numai într-o singură configurație (Collection îi zice) cu o singură opțională (xenon parcă, am pe undeva pliantul). Ca și dotari e „V6 TDI cu tot ce vrei pe el”. Xenon, trapă, piele, Bose, navigație. În teorie sună bine, în practică însă xenonul nu e adaptiv, trapa face să fie foarte frig sau foarte cald în mașină (acum am altă mașină tot cu trapă și nu am problema asta), pielea nu e piele, sistemul Bose e leșinat iar navigația până o setezi ai pus Waze și ai și ajuns la destinație.

Aspecte diverse:

Ansamblul motor: clasicul 2.0 dci 175 cai (samsarul o să îți zică de distribuție pe lanț și consum și impozit mic). Așa o fi, poate pe altă mașină mai ușoară. Pe Koleos-ul meu cu automată am avut 8.21 la sută pe 65.000 de km (consum real la pompă). În oraș sare de 10, în afară am văzut și 7 pe DN. Pe autostradă plângi, fiecare 5 km/h în plus peste 120 înseamnă 1 litru în plus. Și măcar de ar face ceva de banii ăștia. Dar nu, cutia aia e o ratare a tehnicii. Are un lag aproape periculos și face ca performanțele să fie cel mult modeste – ok, mașina are 1850 kg și aerodinamică de cărămidă dar chiar și așa cu 380 Nm ai mereu feelingul că un Logan te face. Reprizele sunt iar jenante și mai bine stai liniștit decât să depășești. N-am desfăcut personal cutia să văd ce e, cei de la reprezentanță mi-au zis că nu e CVT. Am unele dubii dar dacă totuși e CVT e programată foarte dubios să semene cu o automată normală cu torque converter. Nu are mod sport, doar mod manual și ăla vai de capul lui (lag mare și acolo, deseori se întâmplă să vrei să schimbi tu la roșu și dai comanda dar între timp se gândește și ea că ar fi bine să schimbe și te trezești cu o treaptă mai sus decât ai vrea, excelent pentru depășiri).

Ținuta de drum: gardă mare la sol plus suspensii moi egal barcă. Soția s-a plâns mereu de când am luat-o că i se face rău (la Megane nu era nici o problemă, acum la alt SUV problema s-a ameliorat deci presupunerea mea e că a fost legat de suspensii). Nu se comportă bine la bruscat comenzi, ai mereu senzația de ușoară nesiguranță. Altfel super pentru urcat borduri sau mormane de zăpadă și trecut pe deasupra hoiturilor din mijlocul șoselelor. Nu are legătură cu ținuta de drum însă aș menționa că faptul că are o prezență mai impunătoare are efecte asupra celorlalți participanți la trafic. Presupun că în retrovizoare se vede doar un SUV negru cu xenon și lumea se gândește de două ori înainte să se bage cu japca.

Tracțiunea: AWD cu diferențial central blocabil (până la 40 km/h sau până când se încălzește și zice 4WD not available). Nimic fantastic, mai bine nu te joci aiurea. Sunt filmulețe cu ruși prin noroaie dar nu e făcută pentru așa ceva (scuturi de plastic). Iarna pe 4WD Auto dacă ești brutal te întoarce în loc cu tot cu ESP. În mod 2WD se simte că trage numai fața însă nu am observat diferențe de consum și am preferat să rămân doar pe Auto.

Spațiu: nu, nu e spațiu. E mai puțin ca în Megane. Ce vreți, are 4.5 metri.

Calitate: nu, nici calitate nu e. Se vede că s-au chinuit un pic dar na, e ieftin. Pielea aia e o mușama, plasticul e ca de Logan, covorașele orginale nu stau bine (cât o fi de greu să potrivești distanța între două găuri cu distanța între două prinderi?) ș.a.m.d. Unele chestii sunt de la Nissan dar overall design-ul e din 2005 și se simte.

Întreținere: mașina e un X-Trail undercover cu valențe coreene (la origine e Samsung). Atâta doar că sunt așa puține că toată lumea se uită la ele ca la rachete. Am pățit la reprezentanță Renault să vină meșterul și să înceapă să dea jos roata dreapta pentru schimbat filtrul de motorina. „-Nene, ce faci, nu e acolo, e sus la motor ca la Nissan. -Aoleo, da’ ce mașină e asta?” Consumabilele nu sunt așa scumpe (filtru motorină de Logan, gen – înainte să săriți că m-am zgârcit, asta a dat configuratorul) dar de exemplu motorul are nevoie de 7.4 litri de ulei. Cauciucurile sunt cu dimensiuni dubioase, 225 55 R18, se găsesc mai greu și sunt mai scumpe. Cum mașina e rară, orice piesă dedicată trebuie să vină de undeva de peste mări și țări (am pățit, mai ales cu plastice). Jantele se potrivesc de la Qashqai sau Xtrail (dar nu și cauciucurile – doar de la Xtrail).

Probleme avute: doar una reală, curs ulei pe lângă o garnitură la cutie, stat mașina în service o lună să vină garnitura și o uneltă specială pentru pus garnitura (???). Rezultat dupa 1 an: curs din nou, vândut mașina așa.

Mici sâcâieli:

  1. motor de 2.0, performanțe de 1.5, consum de 3.0, emisii de CO2 de 3.0
  2. sistemul de TMPS e retardat în mod voit. Nu recunoaște singur roțile, trebuie să mergi la reprezentanță să le citească cu o unealtă specială. Nu, uneltele generice de la vulcanizări mai răsărite nu merg. Și, colac peste pupăză, deși Laguna din 2002 avea 8 memorii (4 pt vară, 4 pentru iarnă) și posibilitatea de a vizualiza presiunea din fiecare roată, ghici ce? Koleos are doar 4 memorii deci roțile trebuie citite la service după fiecare schimb altfel ai bordul pom de Crăciun. Iar presiunea nu poate fi vizualizată, știi doar dacă e ok sau nu. Mi se pare o chestie de o josnicie maximă și aș vrea să știu cine a decis să implementeze așa ca să îi transmit unele chestii.
  3. nu are DRL – presupunerea mea e că mașina fiind omologată în 2007, phase 2 și 3 nu au fost considerate mașini noi așa că au evitat elegant până în 2014 cerința cu DRL valabilă din 2011.  Ca să montezi unul e o întreagă aventură: găsitul plusului de accesorii vreau să zic – la reprezentanță au greșit prima oară și au găsit unul care era plus doar cât mașina era în Park sau Neutral.
  4. ventilatorul de răcire de lângă radiatoare are două stări, off și tornadă. În sezonul cald mașina face Ujjjjj pauză 8 secunde Ujjjjj și tot așa. Inginerie franceză care întoarce capete și nu a bine…e ceva de genul „Dude wtf is wrong with your car”. Am întrebat la service, așa face toate. Măcar din interior nu se aude așa tare. Dacă oprești AC nu mai face.
  5. în anumite condiții (trafic bară la bară, ezitare apoi accelerare) cutia smucește la trecerea din viteza 1 în 2 (ceea ce mă face să cred că nu e CVT).
  6. mașina e proiectată pentru Coreea, cu volanul pe partea greșită. Asta duce la niște consecințe hilare – filtrul de habitaclu se schimbă de obicei pe la pasager dar în Europa în locul pasagerului stă șoferul. Deci trebuie demontată o parte din bord și pedala de accelerație ca să schimbi filtrul. Amuzant e că nu toți de la service de reprezentanță știu asta și nu înțeleg cum să facă (că nah, nu citesc nici ei manualul).
  7. după o revizie la care au pus calculatorul pe ea m-am trezit cu xenonul în pomi. N-am înțeles ce s-a întâmplat, la o altă reprezentanță au ridicat din umeri și au reglat manual cu aparatul. De asta e bine să ai o șurubelniță pentru reglaj manual.
  8. indicatorul de combustibil e cel mai imprecis pe care l-am întâlnit (stă pe full o perioadă bună de timp și după aia zici ca s-a găurit rezervorul. Dacă faci plinul când ai peste 3/4 acul nu se mișcă vreun sfert de oră)
  9. indicatorul de temperatura are o poziție normală așa cam la 5 grade sub orizontală, între două linii. Jezus, până și la Dacia 1310 avea o poziție normală la 90 de grade (că nu o putea menține e altceva). Nu sunt obsesiv compulsiv dar mi se pare că denotă o lipsă de interes a proiectantului și a echipei de design.
  10. calculatorul de bord are funcții din 2005 (cam de când a fost proiectată mașina). Nu că trebuie cine știe ce dar în 2014 te gândești că măcar un consum mediu de la alimentare poți să pui.
  11. consumul relativ mare și rezervorul relativ mic dau o autonomie de Tico.
  12. zeci de erori în calculator legate de sistemul audio, alte câteva legate de injecție, totul fără simptome. Concluzia oficială? Așa face toate. Șters erori și văzut de drum.
  13. ca să schimbi bec stânga față trebuie să demontezi admisia. În general motorul e foarte îngrămădit. Mult noroc la schimbat bec pe spate. Am avut manual de service și tot e dificil. Dificil rămâne chiar dacă știi ce trebuie făcut pentru că pur și simplu nu ai cum să apuci și nu poți să aplici forță brută.
  14. „pielea” de pe volan și scaune e un vinilin ordinar care vara te opărește și iarna te congelează. O bună bucată de vreme am avut prosoape dedicate pe scaunele din față. Ah da și se taie sau se roade. Volanul avea deja urme de uzură la 80k.
  15. scaunele nu au nici un suport lateral, parcă sunt scaune de bucătărie. Pe viraje trebuie să te ții de volan.
  16. frâna de mână electrică nu dă drumul la timp (ca la VAG de exemplu) și rezultă o smucitură neplacută. Cu timpul înveți să o dai singur jos înainte să pleci.
  17. integrarea cu telefonul pe bluetooth e o ruletă. 1 din 3 apeluri primite sunt ratate tu răspunzi, telefonul sună în continuare sau nu se face conexiunea: „Alo, m-auzi? Eu nu te aud! Sună-mă din nou.” Saaau refuză să se conecteze cu telefonul până la un „turn off and on again” din setări.
  18. nu are auto-hold, poți să o pui pe neutru (deci oricum trebuie să stai pe frână). Asistența la plecare din rampă se activează numai când vrea ea (rampă peste 8% parcă).
  19. senzorii de parcare sunt numai acustici, piuie ceva dar nu știi exact unde e obstacolul. Sunt mereu activi așa că dacă ai zăpadă pe bot piuie în continuu sub 7km/h. Când plouă în funcție de cum se scurg picăturile mai piuie din senin la semafor.
  20. aerul condiționat pur și simplu nu se pricepe. Iarna trebuie să dai pe 24 de grade să ai ceva căldură, vara pe 18. Megane-ul din 2007 nu avea problema asta, 20 de grade era 20 de grade. Din nou, suspectez trapa.
  21. raza de bracaj mi se pare imensă pentru o mașină de 4.5 metri.
  22. rezervorul se deschide de la o clapa de sub volan. E pe cablu, nu electric. Nici măcar pasagerul nu te poate ajuta dacă ai uitat să o deschizi la benzinărie că e prea departe.
  23. capota e grea și nu are amortizor. Golful are din 2008 parcă.
  24. scaunul pasager, cel puțin la versiunea Ro, nu e reglabil pe înălțime și ai senzația că mergi în căruță în vârful mormanului de coceni. Posibil asta să nu ajute la senzația de rău.
  25. am cărat cu ea mobilă pentru un apartament dar nu e ușor să o pregătești pentru transport. Prostia aia care acoperă portbagajul are 10 kg și nu merge pusă sau scoasă decât cu scaunele lăsate. Scaunele în sine se pliază ciudat și din cauza asta au niște spații foarte mari între ele.
  26. bordul e alb cu ace roșii, restul iluminatului e portocaliu (climă, radio). În plus la luminozitate maximă e supărător noaptea. Ziua dacă mergi cu farurile aprinse (no DRL, remember?) luminozitatea e prea mică.
  27. limba computerului de bord e (sau mă rog, poate fi) diferită de limba de la R-link. Cea de la R-link o poți seta tu, cea de la computer numai la service.
  28. touch screen-ul de la R-link e mult prea departe pentru a-l folosi altundeva decât în parcare
  29. cornering lights sunt niște becuri H7 dar în niște corpuri optice de toată jena care fac tot setup-ul aproximativ inutil. Nu se aprind la semnalizare, doar la întors volanul și se aprind și se sting brusc.
  30. cheia metalică zăngăne în locașul ei în cartelă. A trebuit să pun un pic de izolerband ca să nu mai facă. Problemă și soluție tipică Renault.
  31. uneori (o dată la două luni gen) se trezește în mers că nu mai „vede” cheia și se plânge deși cheia e acolo unde a fost tot timpul. Asta a dus o dată la o situație hilară când a zis că nu vede cheia dar am crezut că iar o luase razna. De fapt eu nu aveam cheia, o avea soția în geantă și abia se dăduse jos. Evident a trebuit să merg acasă să iau cealaltă cheie.
  32. duzele pentru parbriz sunt simple cu 2 jeturi (ineficiente și greu de reglat). Se pot pune unele cu perdea de la Qashqai dar nah, bricolaj în plus marca Renault.
  33. la phase 3 au făcut niște cost reduction din ăla de prost gust. De exemplu nu mai e lampă în cotieră sau pe portierele spate. Să ne înțelegem, la phase 2 erau și se văd locașele unde ar trebui să fie doar că…au economisit 5 euro.
  34. altă chestie de și mai mult prost gust e că au scos funcția de impuls de la macaralele de la geamurile spate. Nu știu ce economie au făcut acolo dar consecința e că la phase 3 nu mai poți să închizi sau să deschizi toate geamurile din telecomandă. Imbecili.
  35. a treia chestie care a fost scoasă la phase 3 e că scaunul pasagerului nu se mai poate plia complet în față ca să transporți ceva lung.
  36. prezoanele (piulițe de fapt) sunt de 21. Nu e o problemă e doar amuzant că nimeni niciodată la vulcanizare nu nimerește din prima și trebuie să caute cheia

Lucruri bune:

  • prețul
  • tailgate-ul de la portbagaj pe care poți să stai după o drumeție
  • R-link-ul se poate hackui pentru Android auto

Poate părea că sunt nemulțumit – și probabil nu aș mai lua – dar mașina și-a făcut treaba 70k km fără evenimente și pentru asta sunt recunoscător. La fel ca Megane-ul (pe care l-am avut 170k km) nu te lasă în drum dar te mai face cu nervii din când în când. Cred că e o mașină bună pentru a vedea ce înseamnă un SUV (poziție la volan, ținută de drum, costuri întreținere) cu un cost inițial mic.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

59 comentarii

  1. „Am întrebat la service, așa face toate.”
    „Concluzia oficială? Așa face toate.”

    Fuk toate, nu face, ok? 😀

    00
  2. tl;dr, dar pare o recenzie buna, numai ca nu ma intereseaza masini

    vorbind de nume aiurea, am impresia ca in spaniola iberica Pajero inseamna labagiu, pe cand in spaniola sud-americana e nu stiu ce pisica salbatica (care se masturbeaza foarte mult, presupun, ca se cheama Leopardus pajeros)

    00
    • Pajero înseamnă, în argou spaniol, „păsărică”. Cel puțin așa ziceau niște colegi spanioli, cu care am împărțit o mini-flotă formată în majoritate din Mistsubishi Pajero și Montero.

      00
    • pajarito, mai bine zis

      00
  3. „nu te lasă în drum dar te mai face cu nervii din când în când” – Cea mai adevarata chestie pe care a zis-o cineva vreodata despre Renault (am megane 2).

    00
    • Pai Megane 2 am avut (2.2 ca să fim preciși). S-a dus o garnitură la rampa de combustibil, s-au corodat contactele la senzorul de presiune pe instalația de AC, au murit ștergătoarele pe ploaie (mecanism oxidat), a murit macaraua de la geam și deși înlocuită nu a mai fost la fel, ploua în portiere, s-a forfecat o conductă de la EGR și mirosea a eșapament – și totuși în 170k km nu am avut niciodată vreo temere că mă lasă în drum de la -30 la +40 de grade. Ah da și ambreiajul a ținut 187k km cu toate abuzurile mele.

      00
    • @A Tot 2.2
      – patit cu geamul, la fel;
      – patit cu stergatoarele, la fel;
      – patit cu conducta de EGR, la fel;
      – ambreiajul m-a lasat pe la 180.000, impreuna cu rulmentul de presiune, in drum (singura data cand a facut asta);
      – se infunda mereu evacuarea de la AC si intra apa in masina;
      – scapa aer dupa turbo si avea simptome ca la injectoare stricate (fum si consum mare), dar a fost o reparatie banala;
      – s-a desprins toba si atarna prin spate;
      – butoanele de key-less merg cand vor ele;
      – faruri chioare indiferent de bec;
      Are 210.000 si inca duce, dar te face cu altele, ca picatura chinezeasca!!!

      00
  4. Ai incercat sa o futi?

    00
  5. Salut. Foarte fain articolul.
    Subscriu la o parte din problemele tale cu Suzuki Vitara 2017:
    4, 8, 9, 23, 34, 35

    00
  6. Cat a costat masina asta noua in 2014 ?

    00
  7. NOU
    #18

    In materie de nume si VW au dat-o bine cu al lor “Troc”.

    00
  8. Deci probleme cu carca dar concluzia e ca e masina buna! Wtf?

    00
    • Bine, dacă nu bagi în seamă cele 99 de probleme, mașina e bună, merită banii.

      00
    • Ieftin și bun nu există. Depinde ce vrei de la mașină. Aș zice că e o mașină cinstită pentru banii pe care îi cere. Desigur daca te aștepți ca totul să meargă ca pe o mașină de trei ori mai scumpă ceva nu e ok. Dar problemele nu sunt probleme grave gen volantă, injectoare, electrică…deci nu aș zice că sunt deal breaker.

      00
    • De acord, dar 34.500 euro nu e chiar asa ieftin!

      00
    • De asta nu o iei de nouă. Discutăm acum de o mașină care a ieșit din producție si o găsești la 9000.

      00
    • 90% conteaza ca masina sa fie fiabila mecanic, sa nu te lase in drum. Restul le mai poti trece cu vederea.

      00
    • odată ce mașina e fiabilă, încep să te deranjeze alte lucruri.

    • Pai cind pierzi cam 5000 de euro pe an la valoarea initiala a masinii o fi bine sau o fi rau? Doar intreb!

      00
    • Asta cu deprecierea e cea mai mare inepție. Nu iau mașina cu gândul că o vând, o iau să mă țină cat mai mult.

      00
  9. Voiam si eu una. Multumesc frumos, m-am linistit. Cautarea continua…

    00
  10. Minunata masina. sa stiu sa ma feresc de ea.
    De curiozitate, cu ce masina ai schimbat-o?

    00
    • Nu e f relevant că e altă clasă de preț. Însă sâcâielile descrise mai sus au dispărut. Vedem în timp cum se comportă…Koleosul l-am dat acum 6 luni abia.

      00
  11. Un anunt sincer ar fi
    „vand Reno Koleus cu 36 de probleme identificate sau care merita mentionate dar macar nu bate , nu troncane,
    accept orice test si ofer fiscal pe loc.
    PS: Masina ideala pentru trolat mecanici.”

    00
  12. Un articol venit la timp. Ma tenta sa achizitionez un Koleos din 2014, vandut de un concesionar Renault (64.000 km / 14.500 euro), dar am pus cruce subiectului

    00
  13. Asta a fost ca bancul ala „nu merg cu ea la targ sa o vand, vreau doar sa o fac de ras” :-)

    00
  14. Citind tot articolul, imi e greu sa il percep ca pe un review pozitiv :)

    00
  15. Eu am avut mereu impresia că mașina asta a fost făcută special pentru micii șefi din Renault. Nu credeam că există persoane fizice care să dea bani pe așa ceva.

    00
  16. Ai vrut s-o faci de râs cu review-ul ăsta. Și-ai reușit.

    00
  17. Cel ma bun review auto citit in ultima vreme, poate citesc si baietii de la site-urile auto…. Da, stiu ca ei nu merg x mii km ca sa isi faca o impresie atat de detaliata, totusi mare parte din problemele enuntate pot fi observate dupa cativa km.
    Culmea este ca zilele trecute am vazut un anunt cu un astfel de model si chiar mi se parea o afacere buna

    00
  18. Cutia de viteze e CVT. Ciudat ca smuceste, cel putin la viteze mici n-ar trebui, chiar daca are programate artificial un fel de trepte.

    00
    • Nu tot timpul și e greu de reprodus. Dar are momente în care ai senzația că turația e constantă iar viteza crește (e destul de subtil) și de aia mă face să cred că e CVT.

      00
  19. Mică erată (să zic și eu ceva), in Coreea volanul este pe stânga, nu pe dreapta. Mașina este un proiect Samsung, sunt in Seoul de șapte zile și aici e plin de ele. Mai există și niște copii de Mercedes (din față) cu spate de Audi, tot al doilea Coreean are una. Sunt ca telefoanele și mașinile lor, îți iau ochii și tot timpul îți iei modelul mai nou, sperând că va fi mai bun. Dar Coreeni sunt ca noi, știu că ne plac SUV -uri și leduri și au să ne tot trimită din astea, prin Renault.

    00
    • Corect, probabil mă gândeam la Nissan care e japonez dar am amestecat cu fabricantul coreean. Oricum asta e explicația pe care mi-au dat-o la service când i-am găsit cu accelerația demontată la o simplă revizie, că e din cauza proiectului venit dintr-o țară pe invers. Acuma nu știu cum e la Xtrail sau Qashqai, poate ne zice cineva.

      00
  20. Bun review.
    Avand in vedere ca va trebui sa schimb masina, ma uitam si eu asa la diferite modele. In principiu stationwagons, dar mi se pareau interesante si Qashqai si Outlander PHEV. Daca a condus careva, sunt curios de pareri.

    00
  21. Am avut un Megane I pe mana acum ceva ani, cosmarul meu si al mecanicilor, s-au scos singure de pe piata, am inteles ca urmatoarele Megane-uri au fost mai bune. Nici nu incape in lista cu ce nu mergea la Renaultul respectiv, pot spune doar ca motorul era tare ca de tanc, la 160k km nimic altceva in afara de radio si caldura nu mai mergea cum trebuie. Mai buna era Dacia 1310, macar la aia stiam ce sa-i fac, Loganul, minunea fiabilitatii pe langa carapacea aia.

    00
  22. Foarte bun review-ul, daca mai ai si pt alte masini , ar fi interesant sa le auzim si pe alea.
    Mumtumesc ca m-ai scapat de o mare bataie de cap – aveam si eu ochii pe el . :)
    Raman la Kia

    00
    • kia/hyundai sunt dumnezei pe fiabilitate, bine exagerez dar cand la vw cad motoare si cutii astia au probleme cu ceva bielete, in rest hyundai accent facut in corea este cea mai buna masina avuta vreodata de mine si am avut destule.

      00
    • Am luat si eu de de curand un SantaFe din 2007 si sunt impresionat de cat de faina poate fi masina asta.
      Si cand ma gandesc ca era sa fac credit pentru un Duster…

      00
  23. Singurul plus pe care l-am retinut este dimensiunea intimidanta.
    Oamenii isi cumpara SUV insa nu stiu sa citeasca o lista de specificatii tehnice.

    00
  24. Numai cazane pe aici.

    00
  25. Salut. Nu pot sa spun decât că ai ales neinformat și ai cam avut ghinion. Cutiile CVT sunt faine în teorie. Ai vrut tehnologie și ai primit… Am si eu mașina asta, dar fără face-lift. Nu e atât de îngrozitoare cum reiese din povestioara ta. Eu am dus-o la 200k. Am avut și eu probleme cu caseta de direcție și cu filtrul de habitaclu, care intradevar are o poziție tâmpită, dar apropos, în Coreea se conduce exact ca la noi, adică au și ei volanele pe stânga deci proiectarea e defectuoasă. Nu am simțit niciodată că mă face Loganul și cu atât mai puțin că e spațiu mai puțin decât în Megane.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube