Reclamele pe Facebook, sau cum ne enervăm posibilii clienţi

Eu dau click pe reclamele din Facebook. Unele sunt mişto, altele sunt incitante, altele sunt cu produse despre care vreau să aflu mai multe. Problema cu ele este că oamenii n-au înţeles prea bine cum se folosesc.

Reclamele din Facebook nu sunt ca sa bagi acolo mizerii:

  • nu sunt ca să scrii in ele că un produs e 12 lei si cand ajungi pe site vezi ca de fapt e 16 lei +TVA.
  • nu sunt ca să pui poză cu Miranda Kerr şi să spui că faci reclamă la clinică stomatologică romaneasca, pentru ca in mod sigur oamenii ştiu cine e tipa şi nu sunt destul de proşti incat sa puna botul că ea a fost la clinica romaneasca.

  • nu sunt ca sa faci reclama la spamsiteuri. sorry, daca anunţi că vinzi sau ai testat deja un telefon lansat acum 5 minute vei primit report.

Si dupa aia fac fac un cor care sa latre că reclama pe facebook nu functionează.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. NOU
    #1

    Reclamele pe Facebook sunt total inutile. Poate daca faci reclama la O.B. sa fie bune pt 2 click-uri.

    00
  2. Eu nu am citit niciodata reclamele pe facebook si-l folosesc de mult timp!
    E mai eficienta reclama inserata in mijlocul unui film fiindca esti obligat sa o vezi si conditionat psihologic sa o vizionezi (daca te-a atras filmul e aproape imposibil sa nu te atraga produsul caruia i se face reclama… simpla memetica!).

    00
  3. Am vazut multe reclame interesante pe Facebook dar am vazut si foarte multe reclame tampite rau, gen ala cu „afla data mortii tale, Madalina Manole a murit pe data de”… Mi se par o prostie reclamele in genul.

    00
  4. Intr-adevar, unele ads-uri de pe Facebook sunt chiar enervante.Ar trebui ca Zuckerberg sa faca ceva in sensul acesta sau multi vor parasi arca foarte curand.

    00
  5. @Adrian,
    am auzit pe undeva ca reclamele nu reprezinta nici 30% din ce produce facebookul.

    00
  6. Daca reclamele pe facebook erau bune la ceva, facebook facea ipo. Sunt o porcarie sinistra, cu ROI negativ pentru majoritatea magazinelor, care nu mai revin sa-i dea bani lui zuckenberg, si tre sa se tot milogeasca pe ici colo.

    Ai dat click pe reclame, dar ai cumparat ceva? (de pe alea bune)
    Exact.

    00
    • @Dan: dau click pe ele, dar nu cumpăr pentru ca 50% sunt magazine de care n-am auzit si nu imi bag cardul aiurea oriunde si 50% reclama era falsa.

  7. tocmai am citit o stire cum ca facebook ar fi evaluat la 50 mld $ .. asa ca eu personal cred ca reclamele pe facebook functioneaza

    00
  8. @Dan O sa faca ipo la anu’, probabil. Si reclamele pe FB merg destul de bine :) Vorba lui Zoso, conteaza ce scrii acolo

    00
  9. Tutoriale Video şi Dan, bănuiesc (sper) că voi vă bazaţi afirmaţiile pe multe campanii rulate şi pe nişte statistici detaliate :)

    00
  10. Eu am facut reclama pe Facebook chiar la pagina pusa in linkul din numele meu aici ( http://www.facebook.com/pages/TCM-TURBO-SRL-the-chiptuning-company/126140464065265 ) . Mi-a „mancat” intre 12 si 15euro/ saptamana. Target au fost doar barbati din Romania intre 23 si 50de ani ce le place Top Gear. Am avum parte sa fie afisata doar la un potential de 20.000 de persoane. Consider o investitie nici WOW dar nici de lasat…. si tot mai aveam ceva buget pe 2010 pentru publicitate.

    00
  11. reclamele de pe FB nu functioneaza pentru ca in social media nu exista intentia de cumparare a utilizatorului de motoare de cautare. omul sta pe FB ca sa socializeze, nu ca sa cumpere produsul X sau Y, de-aia strategia de FB ads trebuie sa fie mult mai fin si mestesugit alcatuita decat Adwords. my2c.

    00
  12. Voinea si Raluxa preferatii mei :D

    12 – 15 euro / saptamana – timp de mai mult de 1 saptamana?
    Batraneste asa :)))

    …..si „FB ads trebuie sa fie mult mai fin si mestesugit alcatuita” – parca e rupta din Miorita ….

    00
  13. Reclamele pe FB functioneaza foarte bine. Nu e vina lor ca suntem tarani si mintim in reclame sau le facem de maxim prost gust. Oricum ideea de baza e sa vinzi. Daca pretul platit in medie pentru un client nou e convenabil pentru afacerea respectiva nu vad de ce nu ar fi bine. Problema e tot la cumparatorul de reclama roman care vrea sa investeasca putin si sa se umple de cereri.

    00
  14. NOU
    #16

    Cea mai tare reclama de pe Facebook era una la un blog care face review-uri de curve din Bucuresti. Care naiba poate fi logica sa cumperi reclama pentru asa ceva?

    00
  15. LOL :) ai fost targetul acelei reclame . Eu vad mereu 0.facebook.com de la vodafone si unele de IT cu reducere si altele cu haine. Pe auto (desi sunt destul de implicat) nu am primit nimic. Nici curve :D

    00
  16. Problemele evidentiate de tine se intalnesc pe orice mediu de la noi. Deci ….. nimic nou sub soare, nici pe Facebook :)

    00
  17. cred ca e cea mai „target-uibila” metoda de publicitate posibila. si in anglia cel putin merge mai bine :) or sa se prinda si la noi cum sa le foloseasca

    00
  18. @whz: Ai dreptate.
    E mult mai bun ca AdWords. ;)

    00
  19. NOU
    #21

    Nu functioneaza reclamele?oare chiar nu functioneaza?Sunt 20 de persoane + eu care comentam pe baza reclamelor facebook…credeti-ma..deja reclamele de acolo i-si fac treaba in subconstient…poate ca atunci cand le cititi nu realizati dar ele raman intiparite in minte iar cand ve-ti avea nevoie de ceva,lovindu-va de ele mereu pe retelele de socializare sau pe unde mai dati de ele,subconstientul vostru imediat face trimitere la reclama aia pe care voi o considerati nesemnificativa…In fine…vb si eu aiurea ..oare nu cumva reclamele alea sunt de vina?…nu mai recitescv ce am scris asa ca daca sunt ceva greseli …scuze…graba

    00
  20. Am incercat si eu zilele astea reclama pe facebook, cam dezamagitor, doar cateva click-uri. Intr-un anumit fel pare mai target-ata ca poti sa alegi tara/oras, sex, varsta dar pe de alta parte cei ce folosesc facebook-ul folosesc pentru divertisment, nu prea au intentie de cumparare. Parca tot mai ok e AdWords, plus ca in AdWords ai tool-uri super puternice, poti afla exact pe ce termeni de cautare oamenii ti-au vizitat site-ul, din ce tara/oras…poti experimenta diferite bid-uri, Ads-uri… Ce ma deranjeaza cel mai mult la AdWords este ca la calcularea Quality Score ponderea cea mai mare o are CTR-ul, ceea ce inseamna ca un nou venit (n-are CTR deloc) este clar dezavantajat fata de competitorii deja existenti. Sunteti de aceasi parere sau imi scapa mie ceva ?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.