ProTV nu marchează publicitatea la Carvertical, dar G4media o face

Pentru că Andy Popescu e puțin ocupat cu clipuri cu Nikocado Avocado și nu mai are timp să filmeze samsari cu cameră ascunsă din pungi de pufuleți, spre deliciul naivilor care pun botul, oamenii de la Carvertical apelează la o schemă nouă.

Am văzut știrea acum două zile la TV, bătea la ochi ca naiba, femeie care și-a luat un X5, ea având un tricou de 12 lei pe ea si 1.50 înălțime, de vedea drumul pe sub volan, sigur șoferiță de X5. Se vedea și din scaun că nu e reglat pentru ea. Au arătat sigla Carvertical în cadru, cum se face, profesionist, ceea ce știți și voi că nu se face gratis, după care tot insistau cu verificarea mașinii, să înțeleagă oamenii la ce e reclama. Știrea e încă aici.

Cinstiții de la G4media publică și ei azi o știre, dar o marchează ca publicitate. Bine, întrebarea e ce naiba e ăla parteneriat necomercial, dar asta poate la viitorul editorial al lui Tăpălagă.

Jurnalism cinstit. Ei știu că siteul ăla nu are informații complete, dar banii sunt bani.

jurnalism cu ProTV

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

49 comentarii

  1. din experienta proprie, carvertical e o mizerie de serviciu si nici nu iti fac refund inapoi.

    00
  2. M-am uitat la stire. Femeia aia e fix soferul de SUV cat mai mare sa simta e bagat de ceilalti participanti la trafic in seama. Aia ce parcheaza masina cu spatele la mall ca sa se vede mai bine din fata ce masina au.

    Altfel nu inteleg de ce ai da peste 30 mii euro pe o masina din 2011 ce e si scump de intretinut.

    00
    • A dat 30mii dar nu a stat sa mai citească și contractul. A luat mașina și a plecat. Ce mai e de zis..

      00
    • eu parchez așa din motive de siguranță, când sunt înconjurat pe trei laturi de alte mașini parcate, fiind parcat cu fața la ieșire mă pot asigura că nu bușesc pe nimeni … dacă aș fi fost parcat cu spatele la ieșire ar trebui să ies pe blind ceea ce crește foarte mult potențialul de poc

      00
    • Parcarea cu spatele este o alegere benefica pentru orice sofer. Te protejezi efectiv de relele si belelele care ti se pot intampla daca iesi din locul de parcare cu spatele. Si nici macar nu am seria 8 ca sa zici ca vreau sa ma laud.

      00
    • In TOATE tarile cu apa calda curenta se parcheaza cu spatele. Astfel nu esti nevoit sa iesi in trafic in marșarier fara vizibilitate !

      00
    • Acolo e ceva teatru, eu mi-am luat în vară mașină și X5 era pe shortlist, și la 30k nu erau alea din 2011, erau alea din 2015 în sus, nu știu cum a luat ea la 30k din 2011, chiar dacă printr-o minune avea km reali. 2011 erau undeva între 20-25k maxim, în funcție de km, dotări, etc.

      00
    • @vax, nu este mai simpla parcarea cu spatele? Mi se pare ca este si mai usor sa iesi din parcare apoi.
      Singurele motive pentru care ai parca cu fata sunt atunci cand este parcare in spic sau atunci cand stii ca ai de pus bagaje in portbagaj.

      00
    • tu esti ala care crezi ca oamenii isi lasa telefonul in geam ca sa ii sune pustioaicele ca uite ce masina smechera au si vor sa se combine..

      00
    • „Aia ce parcheaza masina cu spatele la mall ca sa se vede mai bine din fata ce masina au

      sau poate parcheaza cu spatele ca este modul natural de a parca masina? mult mai usor la parcare, mult mai usor la plecare?

      00
  3. M-a amuzat o faza: anunt facut sa para de om cinstit – se enumera 2-3 pb minore ale masinii (vopsea sarita, urme de carucior etc), el a fost singurul prop, a luat-o de noua de la reprezentanta in 2010 dar nu prea a mers cu ea (max 120 000km) si pune si VIN-ul.
    Supriza: kilometraj manarit, masina implicata in accidente nasoale. Intr-adevar singurul propietar.
    Oare ideea e ca daca vezi VIN-ul ala nu mai verifici ca zici ca daca l-a pus n-are cum sa nu fie ok?….

    00
    • Da, se merge pe psihologie inversa.

      00
    • la fel și aia cu „accept orice test”
      ah, dacă acceptă e clar că e o mașină bună, altfel n-ar zice asta.

    • Am fost și am văzut o mașină din cele pentru care proprietarul accepta orice test. Mașina părea ok, am sunat și am făcut o programare la service de față cu el pentru a 2-a zi dimineață, dar nu a mai venit și aveam numărul blocat. L-am sunat de pe alt număr și mi-a spus că el nu umblă prin service-uri că nu are timp. După 6 luni mașina încă era la vânzare.

      00
    • te-a simțit că ești om rău.

  4. Cine are 30k si se duce sa ii dea pe o masina de 10 ani, isi cam merita soarta- ala era buget de skoda karoq, qashqai,kuga, cu ceva dotari, noi si garantate- dar na, e mai cool sa respiri intr-un bmw in care s-au basit si slobozit unii timp de 10 ani; cat despre car vertical si multitudinea de asemenea servicii, sunt bune pentru fanii andy popescu, autovantage, atelierul de detailing,lmtb, si lista poate continua, aia care balesc in spatele monitoarelor dupa masini second dotate, ieftine, si fiabile.

    00
  5. Am citit articolul dar îmi dă cu virgulă. Cum a putut mașina aia să aibă 7 accidente din 2010 până acum? Înțeleg că mai ai un accident dar voi știți pe cineva care să fi avut 7 accidente cu o mașină ? (presupunând și că sunt proprietari diferiți tot înseamnă ~ 1.5 accidente pe an…). Care e logica?

    00
  6. Eu am diverse mici zgarieturi pe masina. Ma gandeam sa le repar pe casco. Noroc cu un prieten din domeniul auto care mi-a spus ca daca eu vopsesc portiera din cauza unei zgarieturi, pe Carvertical va aparea ca am avut toata portiera dauna….si tot asa. Motiv pentru care mai bine las masina asa si cand ma hotarasc sa o vand, ii arat noului proprietar tot e e pe ea si abia dupa repar pe casco.

    00
    • Pe aceeasi idee, nu varuiesti chiar inainte de a pune casa la vanzare ,ca sa nu creezi suspiciunea ca vrei sa ascunzi defecte sub stratul nou de var.

      00
  7. 15000 avansa, 2100*56 de lui = 117600, 8000E taxe reziduala =~ 40000. in total 172600 de lei sau 34500 de euro pentru o masina de 10 ani. fie ea si bmw x5 :)))))).

    00
  8. Eu cred ca se confunda un lucru cu verticalul magic – ala nu e in loc de mers al service/rar etc, este doar un pas premergator, un fel de sita mare. Daca folosesti aplicatia si zice ca masina e buna apoi o iei si mergi la un service autorizat sau mecanicul tau si faci o inspectie completa, ca sa stii ce cumperi, nu doar o cumperi ca scrie in raportul lor ca e bine.
    Insa ceva imi spune ca majoritatea cazurilor „socante” sunt gasite de vanatorii de chilipiruri care vad o masina cu un pret prea bun ca sa fie real si spera in sufletul lor ca pretul ala nu reflecta realitatea (accidente, km multi si dati inapoi) si au gasit ei singura masina de pe pieta cu discount de 30% fata de pretul pietei.

    00
    • si cum ai vrea sa se laude vanatorii de chilipiruri si sa rada de ceilalti fraieri care au platit pretul pietei sau un pret corect?

      00
  9. Articolul asta pare scris intr-un ton nervos. Zici ca a murit cineva. Daca au folosit serviciul asta la televizor pentru ca e cel mai popular?

    00
  10. De banii pe care ii dai pe car vertical sau auto dna mai pui ceva si-l iei pe masinapotrivita cu tine.
    Car vertical nu-ti verifica petele de ulei din compartimentul motor si nici ca ai revopsit-o la Dorel in garaj.

    00
    • dute ma cu basinapotrivita, ala o verifica sumar, vopsea, discuri, dot anvelope, toate in parcare. daca era serios le verifica cu un mecanic pe elevator, nu in genunchi.
      cine vrea sa cumpere o masina sa ceara istoricul complet, ideal cel electronic de la reprezentanta, facturi. vanzatorul sa le puna la dispozitie, ca doar el e proprietarul. restul sunt tepe mai mici sau mai mari.

      00
    • Pai da @ionut dar oamenii nu au bani de masinile alea de care zici tu asa ca se mint verificand cazane cu Carvertical. Masinapotrivita e prietenul ala bun care se pricepe si pe care nu-l avem cu totii din pacate.

      00
  11. Doar o antreprenoare ca Magdalena ia o masina atat de scumpa, depreciata si veche de 11 ani in leasing. Dar ati vazut ce mandra a zis „mergeam cu BMW-ul cu 10 la ora”, nu „mergeam cu masina…”

    00
  12. da, dar are volan cu abțibild M pe el? Are.

    În altă ordine de idei, amuzantă treaba cu „accidentele” raportate pe CV (sau alte asemenea). Dacă ai Casco și îți repari tot ce se poate pentru că, deh, d’aia-l plătești, atunci când o vei vinde se va găsi un meseriaș expert în verificări virtuale să îți zică cât de răsturnată a fost mașina ta. Pentru că, da, o daună de 5.000€ e al dracului de mare atunci când vrei să repari o mașină cu piese de la mașini dă pă Anglea. În reprezentanță însă s-ar putea să nu ajungă pentru a schimba două faruri, spre exemplu (mai ales că devizele nu pot fi vreodată umflate pentru asiguratori).

    00
  13. „Beats at the eye”, coane Fanica.

    00
  14. În iunie, când căutam mașină am plătit și eu 2 căutări la CV ăsta… Spre norocul meu, cunoșteam pe cineva cu acces în sistemul Audi și m-a ajutat și el cu rapoartele mașinilor verificate. CV conținea doar vreo 60% din informații. Așa că am renunțat și m-am bazat exclusiv pe rapoartele Audi. Și pe faptul că am cumpărat mașina din rețeaua Audi din Germania.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.