„Bannerele clasice pe Internet nu mai au eficienţa de altădată, advertiserii trebuie să se îndrepte către alte forme de publicitate, sau alte variaţiuni pe aceeaşi temă, cum ar fi bannerele interactive, bannerele video.
Cât de mult au curaj magazinele online româneşti să se promoveze prin intermediul unui mediu acid cum este cel al blogurilor? Din ce în ce mai mulţi, şi aş enumera aici poate magazinele din umbra liderului de piaţă, ca MarketOnline, PcFun, PcGarage sau OneStop, FunGift si MagazinulTau. Dacă ne uităm în sidebar-ul lui Zoso, cel mai controversat şi iubit în acelaşi timp blogger din România, vom vedea numai bannere de magazine online în proporţie de 90%. Deci există interes pentru acest tip de reclamă, pentru reclamă mediatizată în canale media mai puţin utilizate”, mai spune Liviu Taloi.
de aici
„Iubit”? Lol!
Doar ştii şi tu că şi ca să-ţi bagi ceva (ce are orice bărbat mai de preţ) în altcineva e nevoie de un dram de iubire…
De acolo şi expresia aia cu „să te iubesc în gură”…
n-ar trebui sa ii fie rusine, si oscar wilde era gay…
si uite asa ii creste ratingu` lu` zoso nici nu tre` sa se ma deranjeze el daca tot ii fac astia reclama
poate izbit…
i love you :X :)) in calitate de blogger..nu altceva
Iubit anal de diversi „fani”…
uhaaaa….comenteaza madam popescu, artista:)) da domle, fata stie cu iubirea, deci e topicul destinat ei
Tu esti zoso tu esti :))