Profi la Braşov şi o trecere de pietoni

Mai ţineţi minte faza de acum câţiva ani de pe DN1, când un bou luase o şpagă ca să instaleze semafoare pe DN1, să poata ieşi clientii unui supermarket nestingheriţi?

Chestia de mai jos e de la Braşov. Şi e fix la fel.

Se pare ca trecerea e acolo de dinaintea deschiderea Profi. Dar problema ramane.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. S-a incalcat vreo norma ceva? Sau deranjeaza doar asa, din principiu?

    00
    • @Surprize Kinder: ti se pare ok sa asteptio la un semafor si in 50 metri sa fie o trecere de pietoni aiurea? de ce plm mai astepti la semafor atunci?

  2. Cruciada impotriva soferilor civilizati din Romania continua… Oricum nu incetiniti la treceri, asa ca nu vad care-i problema. A, da…semaforul…

    00
  3. Trecerea aia e bine pusă acolo, pentru că pe-acolo trecea foarte multă lume. Nu are nici o legătură cu Profi – are legătură cu traficul de pe-acolo.

    00
  4. De ce te iei de ei, doar is bugetari si le-au scazut veniturile. Trebuie sa compenseze cumva chestia asta, nu? :)
    Lasand gluma la o parte sunt multe situatii de genul asta care incurca circulatia si-asa sufocata. (ex. statia de metrou Aurel Vlaicu – trecere de pietoni la gura metroului si trecere de pietoni, semaforizata, la 30 m de gura de metrou.)

    00
  5. @ipo: ai dreptate, dar intrarea in Profi este unde e prima trecere, nu unde e a doua, cea ‘pusă în plus’.
    În plus:
    – mai e acolo o stație de autobuz – și știm că oamenii trec strada pe unde e stația
    – zona respectivă e rezidențială, și foarte mulți oameni locuiesc în zona respectivă => mult trafic.

    00
    • @Dorin: dorin, te inseli. intrarea in profi e la a doua trecere.

      nu conteaza ca e zona rezidentiala, din moment ce la 50m s-a montat un semafor. din ce prostii spui, deduc ca nu ai carnet, altfel ai inteleg dilema.

  6. trecerea aia de pietoni e acolo de pe vremea lui Ceau. Pe vremuri acolo era o alimentară unde se gaseau rafturi întregi de creveţi vietnamezi. Peste drum era o pescarie doldora de peste oceanic :)

  7. Da da ..si de aia nu mai putea batrana sau ce rahat era, de traversa strada dincolo de trecerea de pietoni.Din cate sa vede..unu singur trece pe trecere…iar doi trec ca vacile prin porumbi ..pe unde ii taie capul. Pe langa faptul ca trecerea aia ii pusa degeaba acolo …sa nu te gandesti ca pietonii sau soferii ar da pe dinafara de civilizati. Majoritatea dintre ei …niste varzeti…

    P.S vezi ca erai sa dai peste ala cu sacosa lui …noroc ca nu venea unu din spate lansat pe banda a doua :)

    00
  8. asa e pe Dorobantilor: abia dai coltul de la ASE si mergi spre PERLA si sunt doua treceri la 50 de metri. E foarte deranjant. Ai asteptat la semafoare sa treci de intersectie si apoi dai de treceri unde trebuie sa te tarasti ca sa vezi ce apare din cardul de masini care stationeaza pe trecere.
    Am dat mail la politie si mi-au raspuns ca se justifica, acolo e o scoala americana si la cealalata trecere e nu stiu ce.

    Pai bine imbecililor, e centrul Bucurestiului, normal ca ba e scoala, ba e statie, ba e nu stiu ce. puneti numai treceri nesemaforizate peste tot.

    PS

    Un autor de blog nu poate controla ce fel de oameni il comenteaza, dar cred ca respectivii comentatori ar trebui sa aiba un filtru, sa nu comenteze la lucruri despre care chiar nu stiu nimic, daca e vorba de ceva atat de specific. Macar la astea cu soferie, daca nu ai carnet de o perioada incat sa stii pe ce lume traiesti, stai in banca ta.

    00
  9. Eu nu înţeleg care e problema: ai vrea ca un pieton să facă un ocol de 200 de metri doar ca să ţi se satisfacă ţie moftul de a nu opri pentru câteva secunde? Ştii ce înseamnă 200 de metri pentru un pieton? Nu prea cred, de când nu ţi-am mai dat fundul jos din maşină? Înseamnă două minute. Plus aşteptat încă două la semafor, înseamnă că un pieton pierde aproape 5 minute. Asta pentru a satisface moftul de a nu încetini un pic…
    Iar ăsta cred că este singurul loc din Braşov în care pietonii sunt avantajaţi. La toate intersecţiile unde s-a făcut sens giratoriu, trecerea de pietoni s-a pus la 50 de metri de intersecţie. Deci, un pieton care vrea să treacă strada, trebuie să facă o „plimbare” de un minut… Exemplu: dacă treci prin faţă la hotelul Aro şi vrei să ajungi în staţia de autobuz din Livada Poştei, trebuie să urci 50 de metri pe Mureşenilor, să aştepţi la un semafor pentru pietoni, şi apoi să te întorci 50 de metri.
    Sau mai urât: dacă mergi pe Zizinului înspre centru, pe partea dreaptă, şi vrei să treci strada, atunci trebuie să traversezi Zizinului ( un semafor ), să traversezi calea Bucureşti ( alt semafor ) şi apoi să traversezi înapoi Zizinului ( încă un semafor ). Practic, ocoleşti centrul intersecţiei, aşteptând la trei semafoare.
    Eu te sfătuiesc să renunţi la moftul de a te plimba cu maşina de ici-colo, şi să faci filmuleţe pentru trafictube şi din punctul de vedere al pietonilor, bicicliştilor sau autobuzelor. Pentru că „noi nu încurcăm traficul, noi facem parte din trafic”

    00
  10. Trecerea aia e acolo de cand lumea si pamantul

    00
  11. De acord cu Dorin, trecerea e pusa acolo pentru ca oamenii care intra sau ies de la magazinele astea mari oricum au tendinta sa traverseze fix prin fata intrarii. Trecerea e ca sa se evite accidentele. Ca era si semafor la 50 de metri mai incolo nu e relevant, oamenii sunt grabiti si lenesi.

    00
  12. da, Tiberius, hai sa punem atunci treceri de pietoni si semafoare din 200 in 200 m, ca sa nu mai ocoleasca pietonii, ce mai conteaza blocajele din trafic

    desi conduc zilnic, la fel de des sunt si pieton si nu ma deranjeaza sa caut cea mai apropiata trecere, cand vreau sa trec strada ;)

    00
  13. sa puna 50 de metri de dale de beton inalte de 2 metri de la iesire din supermarket pana la semafor, pietonii trebuie dirijati ca cireada de vaci.

    00
  14. Nu trecerea in sine e problema ci romanii ca nu se respecta unii pe altii. Pietonii trec ca melcii iar soferii nu acorda prioritate. Trecerea aia s-ar rezolva usor cu un semafor pt pietoni sincronizat cu cel din intersectie.

    00
  15. Nu prea vad ce descoperire ai facut. Trecerea aia este pusa bine acolo pt. ca este o zona f poplata. Eu de ex. cand fac cumparaturi vin pe partea cu profi si dupa ma duc la magazinul de vizavi care este un fel de Frute e Verdure? (cum sunt in Italia).
    Mai este o chestie: Daca nu ar fi fost, oamenii tot pe acolo ar fi trecut ca sa ajunga in statia de autobuz sau invers pe partea cealalta ( zona rezidentiala f poplata).

    Acum sa ne gandim…ce preferam? sa incetinim putin sau sa fie in zona 10 accidente pe zi?
    Pe mine nu m-a deranjat niciodata trecerea cand treceam cu masina pe acolo pt. ca te obliga sa fi atent.

    Dar lasa mai bine comentam desi nu traim in zona aia si nu am iesit din masina mai mult de 5 minute acolo.

    00
  16. @ Surprize Kinder.
    Iti d ai seama ca un semafor acolo ar bloca intersectia daca ar fi trafic mare.
    Asa multi cand vad ca vin masini mai lasa sa treaca cateva pana se asigura ca este cat de cat sigur sa puna piciorul sa treaca. parerea mea

    Totusi tu stai acolo in zona?

    00
  17. @Zoso
    Cred ca traiesti in Romania si sti mai bine, daca nu ar fi trecere acolo tot or sa fie bezmetici care traverseaza pe acolo>>>>>>>>>>multe fff multe accidente pt ca or sa vina baietii cu masinile de la intersectie cu viteza

    00
  18. Sa vezi ce misto e cand trebuie sa treci prin Sibiu si Alba Iulia si coloana imensa de masini care traverseaza tara asteapta 3 minute la semafoarele de la marginea orasului sa iasa cate 2 masini de la hipermarketuri.

    00
  19. @Stefan Murgeanu: între treceri de pietoni puse în dezavantajul pietonilor şi treceri de pietoni din 200 în 200 de metri, chiar nu există cale de mijloc, să împace şi varza şi capra? nu înţeleg care e legătura dintre treceri de pietoni şi blocajele de trafic, pietonii nu au nici o vină că sunt prea multe maşini pe străzi; pe de o parte; pe de altă parte, aici pietonii traversează strada de obicei în grupuri

    00
  20. De acord. E criminala trecerea respectiva cand am trecut pe acolo prima data era sa calc pe cineva. (m-am mutat in Brasov acum 2 ani. Marcajul era styers si nici nu te asteptai sa fie asa subit inca o trecere.

    00
  21. Nu mai stau în zona aia de ceva vreme – eu știam că intrarea e în partea ailaltă, dar fie, nu-i bai. Ce știu e că trecerea aia e acolo de multă vreme, și e utilă ;)

    00
  22. da intradevar…trece multa lume pe acolo..asa ca nu mai tipati..are si ea rostul ei acolo

    00
  23. cand trecerea aia a fost pusa acolo,nici nu cred ca exista profi pe lumea asta

    00
  24. ai vazut ca madalina manole a dat coltu’ ?

    00
  25. Sal V.

    Trecerea aia e veche ca mine – de pe vremea cand nu era profi acolo! E doar coincidenta ….

    R

    00
  26. Te asigur că nu peste tot lucrurile se fac din perspectiva șoferilor – pentru că șoferii nu sunt singurii care au necesități pe-acolo.
    Cumva am impresia că tu nu ți-ai mai dat fundul jos din mașină de cam multișor.
    Hai că cu treaba asta nu prea ai nimerit-o – nici cu insinuarea că Profi a făcut treaba aia, nici cu celelalte treburi. Nu te mai oftica, că devii lamerul de serviciu pe propriul tău blog.

    00
    • @Dorin: deci o tii ca papagalul pe a ta. e ok, e bine asa, suntem romani, de ce nu mergem 50m sa traversam pe unde e semaforul, io vreau sa imi faca statul trecere aici!
      nu ma oftic cand vad cati prosti sunt in tara asta, ma oftic ca nu plec mai repede.

  27. Eu cred ca logica trecerii de pietoni e legata de siguranta circulatiei Deoarece e trafic pietonal in zona – adica pietonii or sa treaca oricum strada fie ca-i trecere fie ca nu, – legal sau nu, cu atentie sau nu, mai bine e sa treaca pe trecere decat pe langa (asa cum face personajul de dupa a doua trecere de pietoni).
    Ca sa fluidizezi traficul ar trebui sa existe un si-un semafor cu buton: Fluidizarea circulatiei ar trebui sa aibe in final un fundament economic:
    Cati bani se pierd daca un numar de masini stau la semafor un numar de secunde/ cati bani se pierd daca alt numar de pietoni stau la semafor alt numar de secunde. Cunoscand traficul in zona (numarul de masini si pietoni) se pot fasi valorile optime pentru temporizarea semafoarelor

    00
  28. Este o tampenie. In Bucuresti intr-o zona cu valori de trafic ridicate intersectia asta ar fi blocata tot timpul.

    00
  29. @zoso : Trecerea aia e acolo de cand eram mic, lumea este obisnuita sa treaca pe acolo.
    Intrarea in Profi este pe partea celalata de trecerea de pietoni.

    In privinta cu aceasta trecere te inseli, trecerea aia este acolo de foarte mult timp, tin minte ca alergam pe ea cand eram pustan de 7-8 ani… iar batranii din zona iti pot confirma acest lucru.
    De ce am lua apararea unui supermarket pe care oricum nu-l vizitez:))

    00
    • @neK: ai spus de doua ori acelasi lucru. am inteles, era acolo dinainte. eu disput logica ei. vad ca toti băştinaşii aveti ochelari de cal si nu stiti decat sa repetati ca papagalii ca era acolo.

  30. Ca in Bucuresti era ca nu era…ala e Brasov. Sunt chestii mai naspa decat trecerea aia. Bine daca treci odata la 2 ani pe acolo te miri ca na..ce pl ta e trecerea aia la 50 m, dar cred ca era mai naspa daca nu era. Treceau oamenii printre masini si repet, ar fi fost mereu accidente.

    00
  31. lucrez în zonă.

    pe lângă acea trecere de pietoni acolo mai e și o stație de taxiuri, una de autobuze, plus, imediat după trecere, pe dreapta, o străduță laterală (înțesată şi pe-o parte şi pe alta cu locuri de parcare).

    mereu e un talmeș-balmeș de mașini.

    00
    • @Dan: spune-le si pietonilor asta. lor li se pare foarte usor si foarte logic sa fii atent la alte masini, pe ce banda sa te incadrezi si sa te uiti dupa pietoni, totul pentru ca ei sunt prea prosti sa mearga 100 m.

  32. imediat după trecere pe stânga am vrut să spun

    00
  33. Salutare. Faza haioasa cu trecerea aia idioata e ca s-a tot deplasat in timp. Initial a fost mult mai inspre podul peste calea ferata (vreo 2-300m mai departe de unde e acum – alta tampenie, pui trecere imediat dupa pod), apoi au mutat-o tot mai spre intersectie, odata cu statiile de autobuz (probabil vreun contopist fara creier a gasit prin vreo hartie ca trecerea e langa statie, si cum au mutat statiile spre intersectie, au mutat si trecerea). Peste vreo 10 ani o sa fie la 5 metri de trecerea de la semafor. Si mie mi se pare cretina rau, dar recunosc ca o folosesc destul de des. Daca tot e acolo, sa o folosim, zic. Desi mi s-ar parea mult mai sigur pe la semafor si trecerea aia desfiintata. N-are treaba cu Profi trecerea, dar nici cu logica sau cu traficul.

    00
  34. eu aş propune ca în aproprierea intersecțiilor cu semafor, pe o rază de 500 de metri, să se taseze treceri de pietoni din 50 în 50 de metri.

    evident, mă refer doar la intersecțiile aflate în „zone rezidențiale”, pentru a face mai ușoară viața rezidenților din zonă, (rezidenții care au permis, treaba lor, să se mute în afara orașului sau să-şi caute intersecții fără semafor)

    00
  35. @cristi_s

    ” Faza haioasa cu trecerea aia idioata e ca s-a tot deplasat in timp.” … ai perfecta dreptate, uitasem de asta! daca se pastreaza ritmul, in 2 ani este dupa pod.

    00
  36. @cristi_s & Co. trecerea de care vorbesti tu a fost eliminata completa caci de la semafor si pana la pod pana acum 2-3 ani erau 3 treceri de pietoni: cea de la semafor, cea de care vorbeste Zoso si cea de langa pod…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.