Primarii din București au auzit de vopsea?

După cele 5-6 metode de a nu le da copacilor mai multă apă, și astfel să nu mai cadă peste oameni, azi e momentul să mă întreb dacă primarii din București și ăia care lucrează pe la amenajări au auzit de tehnologia asta nouă numită vopsea pe asfalt.

Că mă uit la clipul ăsta și mi se pare că nu prea au auzit de ea. Ori o fură cineva noaptea, o cojește cu o șurubelniță, ori se evaporează. Oare n-a dat nimeni șpaga pentru lucrarea asta? Primarii circulă numai cu bicla sau cu metroul și nu văd o problemă că nu e vopsea pe jos? Sunt ecologiști?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Până la vopsea, măcar de mătură să fi auzit.

    Indecis. Tu ce zici?2811
  2. „si asa merg aceeasi oameni pe acolo in fiecare zi spre munca, poti sa pui si sens unic si sa amesteci sensurile si semnele si tot la fel se circula, din memorie. Ce banda dimineata se inghesuie cate 2 auto in paralel. Ce banda de dreapta e defapt de stanga pana la 9:30. Tot din memorie stii ce banda de dreapta e defapt inainte si o impinge pe cea de langa pe banda a doua, ca a treia se blocheaza cu masini de stanga. La ce sa dai cu vopsea? Ca doar nu o sa dai sanctiuni pentru astea si sa blochezi tot traficul ca trec mai putine masini per semafor. Si sanctiunile, dureaza 15 minute pana dai una la cat e de completat si cum stai sa se justifice soferul, deci maxim 8 pe rush-hour din mii de masini.” /s

    193
  3. Păi de unde bani și de vopsea, trebuie plătită subvenția la încălzire, că-s săraci.

    Indecis. Tu ce zici?3246
    • Dar macar sunt mai destepti ca tine

      Indecis. Tu ce zici?3642
    • Sunt de subvenționat peste un milion de radet-iști amărâți în București.

      Indecis. Tu ce zici?1129
    • Cat de frumos este sa vezi provincialii cum se revolta ca banii produsi in Bucuresti sunt folositi pentru subventii, in loc sa li se dea lor ca sunt mai amarati.

      Indecis. Tu ce zici?5438
    • Subventia aia e pentru a acoperi pierderile de pe traseu, pierderi pe care nu e normal sa le suporte oamenii.

      Comentariu apreciat.315
    • @Andrei G: să îi ajute Dumnezo pă mulți bucureșteni cu niște amărăciune din vestu’ provincial cel puțin. 😂 In rest nu voi putea înțelege niciodată de ce te-ai șucări că cineva spune ceva despre alți locuitori ai zonei de unde provii sau despre orașul tău. Care e legătura cu tine personal? Ce-mi scapă? La fotbal am înțeles că na, ultrași și mentalități de simioni…dar în rest?

      Indecis. Tu ce zici?1026
    • @MihaiDB: pierderi sunt peste tot. Problema este că primarii voștri in 34 de ani au făcut mai mult paranghelii decât reparații. Știu, știu, Bucureștiul e mare, orașele noastre din provincie sunt cât un cartier și bla-bla. Cred că noi avem singura capitală atât de mare din U.E. Nimic nu poți face și dacă faci, fiind imensă nu se observă.

      Ce e și mai trist este că vă e dor de paranghelii și firea crește iar în sondaje. Cine se aseamănă se adună.

      Indecis. Tu ce zici?2926
    • Aradean, nu e vorba de ‘sucareala’ ci de faptul ca din astfel de minciuni apar aur-ii, ura si in final chestii si mai nasoale. azi zice unu ca bucurestenii se incalzesc cu banii vasluienilor, maine altu ca cu banii teleormanenilor, poimaine mehedintenii, dupaia aia ardenii… la finalul săptămânii bucurestenii vor purta o stea galbena in piept indiferent ca subventia aia e plătită din banii produsi in București si acopera fix pierderile din bucuresti…

      in final pe costica din delenii de vale, comuna aflata in faliment de 30 de ani pentru ca taxele si impozitele locale acopera jumate din salariul primarului dar o canalizare si cateva drumuri au fost facute, il doare ce face bucuresteanul cu banii lui. ‘ti-ai luat masina cand eu nici de bicicleta sh n-am?’… bam, poc, trosc… la pitesti cu tine…

      89
    • @Aradean: vorbesti fara sa stii, Nicusor a schimbat niste zeci de kilometri de conducta principala si niste sute de km de conducte secundare. Departe de laudele sale de 100km de conducte principale pe an insa infinit mai mult decat au schimbat precedentii primari.

      131
  4. NOU
    #12

    0:47 care sunteti motociclisti….NU MAI FACETI DIN ASTEA. Daca soferu ala tragea juma de metru in stanga sa evite o groapa il impigea pe dobitoc pe contrasens si era muci. Si NU, nu se asigura nimeni in oglinda cand trage 0.5 m mai stanga/dreapta si nici nu tre sa te asiguri atat timp cat nu iesi din banda.

    Comentariu apreciat.817
    • lasa ca si asa e lunga lista de asteptare la organe, si cata vreme transplant de creier inca nu se face, nici nu e vreun risc cand devine unul d-asta donator.

      194
    • NOU
      #14

      @Boris: pun bani jos că dacă faci media IQ-ului la motocicliști și o compari cu aia a șoferilor o să ai o surpriza total neconformă cu impresiile tale de român tâmp.
      Ție nu ți-e necesar transplant de creier, n-ai ști ce să faci cu el

      110
  5. La ce ar fi bune marcajele rutiere in Bucuresti ? Pe bucureșteni doar ii incurcă … multi de pe acolo au propriul lor cod rutier …

    Comentariu apreciat.3810
    • Le creste IQ-ul soferistic, trebuie in permanenta sa fie cu ochii pe cei din stanga si cei din dreapta.

      Cu linii clare pe jos poate sa conduca orice prost.

      Comentariu apreciat.301
    • @MosOpinca, ai gresit un pic propozitia. Corect ar fi fost: „multi dintre cei ajunsi acolo au propriul cod rutier.”

      1014
  6. „N-ai cum sa te superi pe ei, ca nu-s din Bucuresti, nu inteleg cum functioneaza lucrurile” :))))

    215
  7. Bucurestiu cheltuie bugetulpe subsentii(incalzire si STB), nu mai ramane decat pleava pentru alte aspecte. Sunt multi oameni saraci care au nevoie de ajutor in Bucuresti.

    Indecis. Tu ce zici?922
  8. Problema cu lipsa marcajelor rutiere din București nu e nouă, este de cel puțin 13-15 ani.

    221
    • E din totdeauna, daca te uiti pe filmulete din epoca comunista tot sterse sunt. Ba chiar as zice ca de un an au inceput sa se faca si sa se refaca marcajele pe strazile mari. Nu sunt la zi, cum ar trebui dar se misca

      161
  9. Dacă nu ai marcat drumul nici nu lovești două fete pe trecerea de pietoni cu autospeciala.

    104
  10. off-topic: vezi că-i greșit ceva în text și te zgârie la urechi!

    90
    • Puteai sa zici direct ca nu e corect „evaporeaza”, forma corecta este „evapora”. Scuteam un comentariu.

      171
    • Nici el nu era sigur de varianta corecta. Daca nu era în regula cu evapora, zicea ca e o virgula aiurea…

      60
  11. Of toping
    La 56.54 cu… ala de Andy dacă tu nu îți faci căutările tale ești bou!!!
    Cam atit contează ptr ei cei care ii urmăresc!!

    20
  12. nu doar ca lipsesc marcajele, dar si cand se fac se sterg in cateva saptamani.
    in S2 se refac numeroase stradute, printre care si la mine in zona, cred ca acum 2 luni maaaxim s-a terminat santierul, azi am obs ca trecerile de pietoni si aproape disparute/sterse. 2 luni! puteau sa puna stalpii mai rari, ca i-au pus din metru in metru si sa fi luat vopsea mai buna de banii ramasi

    90
  13. Vine Firea, rezolva tot. O sa infiinteze o companie in primarie care se va ocupa strict cu asta. Si o sa aiba 500 de angajati.

    171
  14. M-a amuzat comentariul cu indieni / pakistanezi si „poate asa o fi la ei”. Mane, la noi e satuc de elvetia unde conduc doar babe nemtoaice spre biserica, daca vrei sa compari cu traficul de la ei.

    103
  15. Un plictisit care se plimba cu motocicleta prin Bucuresti. Mare scofala. Cand o baga 2000 km prin tara mai vedem. Blazare totala, exact cum este societatea actuala.

    25
  16. Talentat omu’

    10
  17. Salut! In primul rand vreau sa va multumesc celor care ati acordat chiar si cateva zeci de secunde, video-ului meu.
    In legatura cu marcajele, circuland destul de des prin tot Bucurestiul, va pot spune ca sunt zone foarte aglomerate unde marcajele sunt facute bine si inca sunt clar vizibile, chiar daca nu au mai fost refacute de cativa ani si altele (ex: Pe Sos. Mihai Bravu), unde sunt refacute la cateva luni, deoarece lucrarile sunt facute de mantuiala si se sterg.
    Chiar daca poate parea ceva banal, va asigur ca un bulevard bine marcat are un efect pozitiv major asupra traficului.
    Numai bine!

    71
  18. Anul trecut au trasat marcaje rutiere, dar dupa 3-4 luni (in cel mai bun caz) s-au sters la loc. Poate au vrut sa fie eco si au folosit vopsea ecologica care se biodegradeaza.

    40
    • Stiu de vopseaua eco.
      Dar ma gandesc… Nu ar fi mai eco sa foloseasca o vopsea mai rezistenta, non-eco si care sa tina 10 ani? Cred ca daca se trage linie ar fi infinit mai „eco”.

      00
  19. Vad ca e vopsit si marcat

    11

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.