Prima agenție de microinfluenceri dă în primire

Global Records a lansat Global Talent United. Agenția reunește într-o noua formulă conținutul promovat până de curând de Global Influencers și Trending Influencers. (sursa)

Trending Influencers era o agenție de microinfluenceri lansată în decembrie 2017, doar pentru că pe afară începuseră oamenii de la conferințe să tot repete faza asta cu micronișe și microinfluenceri.

Global Influencers avea tot un an și lumea îi știa mai mult pentru că pompau cifrele oamenilor pe care îi aveau sub contract și că au dibuit algoritmul Youtube, ducând toate clipurile în trending în jumătate de zi (l-am dibuit și eu, și n-a trebuit să plătesc pe nimeni pentru asta).

Schimbarea asta a venit pentru că treaba a scârțâit un pic anul ăsta, după cum vă spuneam într-o prezentare, și visele de extindere și acaparare a pieței s-au schimbat un pic. La fel cum s-au schimbat și acționarii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Ce pla mea inseamna aia micro-influencer?!?!?! Ce procent de influenta tre’ sa ai ca sa te incadrezi la „micro”? „Datorita mie ai ales sa citesti acel articol de 5 randuri in loc de asta de 10, ti-am influentat viata 2%, deci sunt micro-influencer”.

    Voi cand stati sub dus nu va intrebati cateodata… „Avem influenceri… cum pzda ma-sii am ajuns ma aici??”

    00
  2. Pai, daca ai dibuit algoritmul YouTube, de ce nu te apuci si tu serios de treaba?

    00
  3. NOU
    #8

    uitati-va va rog eu frumos pe FaceBook la LIVE urile facute de LAURA GIURCAN pentru Vocea Romaniei … doamne dumnezeule, fetita aia mai mult de caserita la mega image nu ar putea fi niciodata … cui a supt si cum a facut nu stim, cert este ca femeia este LEMN ! ei bine cu astfel de „influensari” nu ai cum sa nu dai faliment … foarte bine !

    00
  4. Florin Grozea cu agentia lui mai traieste ?? Mi e dor de pandutzu,exemplul perfect ca poti sa incerci sa faci ceva la care ai zero talent

    00
    • la 50% comision cât ia, nu cred că mult :D

    • 50% ia si global

      00
    • Mi se pare mie, sau e mult? Adica ce face Global ca sa merite 50%? Intreb si eu sa nu raman prost…

      00
    • e mult, dar e mai bine decât să îți cauți tu singur campanii. :)

    • Pai nu se presupune ca ar veni brand-urile sau agentiile singure? Btw, tu cat dai la impresar?

      00
    • eu sunt solo. am avut o agentă care îmi aducea campanii și lua 20% din ce aducea, la un moment dat a născut și nu s-a mai ocupat de asta.

      dar oamenii apelează la intermediari pentru că le e greu să se și concentreze pe crearea de conținut și pe managementul campaniilor. trebuie să fii de acord cu ideea, să o împachetezi frumos, să vezi când să publici, să aprobe agenția și clientul, să bla bla bla. mie mi-e ușor, că eu făceam asta dinainte să am blog, în offline, dar altora nu le e așa ușor.

  5. Daca nisa e asa mica incat sa se numeasca micro nu sunt sanse mari ca influenserul si comercientul daca nu se cunosc personal cel putin sa aiba un numar de cunostinte comune? Ma gandesc la micro nisa schiului de tura sau la nano nisa splitboard-ului de exemplu. La topoare e altfel ?

    00
  6. Eu cred ca micro influencer este ca la fotbalul amator, joci fotbal dar mai ai și un job zilnic din care sa câștigi banii de chirie, așa si la influenceri, pui poze sexy pe IG dar mai faci si lucru manual să ai bani de o cafea la dozator.

    Bonus, poza de lansarea Trending Influencers: http://media.iqads.ro/2018/01/workshop-trending-influencers06-full.jpg

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube