Patru faze mișto

  1. Cine avea prioritate acolo? Eu trebuia să pun frână sau el să se uite?
  2. Castronel pe lasă pe Cerasela în ușa magazinului și apoi îi moare motorul. A simțit el mașina? A simțit-o.
  3. Solarul unde primarul cultivă roșii. Așa au acoperit un pod ca să lucreze iarna pe el, spoiler alerg, nu au lucrat.
  4. E datoria noastră, ca șoferi, să abuzăm verbal și sonor mizerabilii care fac altceva pe treceri decât să traverseze. Aici e ceva mic, dar văd foarte des oameni care încetinesc să schimbe piesa la telefon, să citească un mesaj sau să soarbă din cafea.

Altfel, încă se mai poate pedala, că e soare și frumos.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

111 comentarii

  1. Hai ca la punctul 4 exagerezi un pic…


    Comentariu apreciat.22310
    • un pic mai mult…


      Comentariu apreciat.1278
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. 3878
    • Dar sunt oricum unii care trec asa in scârba de parca s-ar plimba

      asta voiam să zic, dar nah, oamenii nu văd pădurea de copaci.

    • Not all disabilities are visible. Pentru prima oara in viata m-a luat o durere de glezna incredibila de am incremenit pe trotuar.

      Lasa oamenii sa treaca cum vor ei pe trecere, si asa pietonul este second class citizen in Romania.


      Comentariu apreciat.1227
    • NOU
      #6

      la faza cu biciclistul, biciclstul avea prioritate avand verde si fiind pe banda de biciclete …


      Comentariu apreciat.346
    • Mie-mi plac aia care vad trecerea, se arunca pe ea, dar fara sa se uite decat in jos.

      58
    • mă scuzaţi, dar dacă semaforul pt pietoni e verde trec pe dungile alea albe cum vrea muşchiul meu: repejor, încet, în paşi de dans, în flip-flap şi-n flic-flac, cu triplu tulup sau cu ţucahara. Până se termină verde sunt pe trotuarul celălalt şi v-am pupat.

      Bine, eu trec frumos, asigurată şi cuminte, cu nasul scos din telefon. Doar voiam să zic aşa.

      Apropos de ce zice @Andrei, luaţi în calcul că multe femei sunt pe tocuri, în încălţări incomode (don’t ask) şi sunt în pantofii ăia de multe ore. De vreo 2 ori practic m-am târât spre casă.


      Comentariu apreciat.5012
    • Si daca nu e semafor, ci doar trecere de pietoni, de ce sa renunt eu (pieton) la confortul meu pentru confortul tau (sofer), mai ales daca ceea ce fac e legal?

      Adica eu te incurc daca iti blochez (legal) calea cateva secunde in plus, dar pentru tine e ok sa imi blochezi mie calea cu zilele parcand pe trotuar?


      Comentariu apreciat.607
    • @AB, esti pe stilul meu te scot la o cafea dupa epidemie?

      1112
    • @C daca unii sunt muisti si blocheaza trotuarul si tu la randul tau trebuie sa fii muist si sa mergi in pas de dans pe trecere?

      Suna ba la politie sa vina sa le dea amenzi ca duoaua nu iti mai blocheaza trotuarul.


      Comentariu indecis. Tu ce zici?1022
    • @C, hai să nu o luăm în partea aia!
      traiul într-o societate civilizată înseamnă într-o oarecare măsură renunțarea la confortul personal pt confortul altuia.
      dacă mi-ai fi vecin și-n comentul ăsta confortul meu zice să dau muzica tare (Queen- Another one bites the dust în secunda asta și urmează ”we will rock you), nu cred că ți-ar plăcea foarte mult.

      nu zic că alerg pe trecerea nesemaforizată, nici măcar nu bag viteza maximă pe care o pot atinge. dar încerc să mă mișc cu un pic mai mult talent decât pe trotuar, să-mi scot nasul și ochii din telefon, să nu mă opresc aiurea și alte câteva chestii de un minim bun-simț.

      dar da, o iau mai lejer pe verdele de la trecerea semaforizată. :)

      @Merlin, hai să supraviețuim pandemiei mai întâi. și să fie ciocolată caldă. că noaptea îmi place să dorm, ceea ce nu se întâmplă dacă beau cafea după ora 15-16. :)

      103
    • ps. @Merlin, vezi că eu am 1,50 m. pe lung. să n-avem vorbe. :)

      132
    • Cel mai ok e sa fie semafoare la toate trecerile, si oamenii au timp sa treaca cum vor ei cat timp e verde.

      35
    • @Andi, nici chiar așa!
      sunt zone și locuri unde traficul pietonal nu este așa intens încât să justifice un semafor.
      plus lipsa infrastructurii. treceri de pietoni nu sunt doar în orașe. sunt și prin satele alea pierdute pe munte/câmpie.
      un pic de atenție la propriul comportament, respect, toleranță, îngăduință și empatie (că tot discutăm despre ea de o săptămână) și de o parte și de cealaltă și cele mai multe probleme se rezolvă.
      ah, și respectarea legii. de către toate categoriile de participanți la trafic.

      36
    • @AB De acord, dar duci un pic la extrem.
      Nu o sa ma opresc sa citesc ziarul pe trecerea de pietoni, dar nu-mi cere sa alerg. O sa merg cu aceeasi viteza cu care merg si pe trotua

      62
    • @C, nici n-am zis că alerg. Am şi zis că nu alerg.
      Eu nu-s în stare să alerg nici să prind autobuzul. :)

      61
  2. Dacă nici când îți moare motorul nu simți mașina, atunci când?! :)


    Comentariu apreciat.364
  3. 1. un claxon puternic montat pe bicicleta, unu de ala de camion. Sigur se va asigura dupa aia, de 2 ori.

    126
  4. Spoiler alerg? 😁


    Comentariu apreciat.264
  5. La punctul 1: cel cu vitara-ul nu s-a asigurat – m-am invatat “pe dincolo” sa fiu atent la pistele de biciclisti, ma bucur ca incepe si pe la noi sa capate tractiune “mersul cu bicicleta”.

    La punctul 2: majoritatea masinilor sunt cu cutie manuala, nu ca sa simti masina(ce vrei sa simti la 83 de cai cat are un honda civic de 1.4 litri) ci pentru ca o automata e mai scumpa cu cateva mii de euro decat o manuala(in cazul unei masini noi) iar in cazul celor sh, sunt mult mai multe cu cutie manuala.

    La punctul 3: cu refacerea pasajului de la fartec(si cu aeroportul de la ghimbav) or sa se castige alegerile. Nu astea din 2020, alea din 2024.

    La punctul 4: exagerezi…


    Comentariu apreciat.327
  6. La 1 tu aveai prioritate, dar tot tu trebuia sa pui si frana.
    De ce? Pentru ca in caz de accident el se alege cu o julitura pe masina, tu cu picioare rupte. Dar aveai prioritate.


    Comentariu apreciat.1294
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. 5107
    • Da, despagubiri si 6 luni la pat sau in carje daca iti belesti genunchi.


      Comentariu apreciat.651
    • @light Foarte inteligenta miscarea. Daca esti si genul care se arunca pe trecere pentru ca ai prioritate e clara treaba. O sa ai viata scurta dar dreapta :) Felicitari


      Comentariu apreciat.751
    • Legea spune ca ala mai slab trebuie sa se asigure tot timpul: pieton/biciclist vs masina, masina vs camion, camion vs tren.


      Comentariu indecis. Tu ce zici?1226
    • @Light: despăgubiri pe care le plătește RCA-ul așa că șoferul rămâne doar cu zgârietura pe mașină care iese la polish.
      Bonus: firmele de asigurări oricum au avocați platiți full time așa că își permit să prelungească un proces de despăgubiri până te plictisești tu și poate nu mai vrei.

      181
    • Au inventat piste din astea marcate si prin alte locuri si ma gandesc ca ar fi o idee buna sa puna un cedeaza la biciclisti.

      620
    • @light Ce spui tu se traduce asa: pentru o anumita suma te las sa-mi rupi picioarele…gg

      172
    • @Light: sau poate prinzi jackpotul: despagubiri + scaun cu rotile pentru restul vietii.


      Comentariu apreciat.291
    • Sau in caz de accident familia ta se poate alege cu despagubiri. Si o lumanare trista…


      Comentariu apreciat.242
    • @Light
      ai acceasi atitudine ca si motociclistii imbecili. In caz de accident s-ar putea ca sa nu mai ai nevoie de despagubiri, ci de coliva.

      151
    • @Light – Dacă scapi viu din accident și dacă scapi viu din spital (o nosocomială la vremea ei face cât 10 despăgubiri, vorba aia…), da, o să aștepți niște ani de zile ca să primești niște bani. Dacă-i primești. Crede-mă, mai bine pui frână la timp, e mai simplu :)

      91
  7. La prima fază:

    Eu m-am gândit că dacă aș avea nevoie de bani, as putea intra controlat cu bicla într-unul dăsta ca în prima filmare. O mie, două tot aș primi… Partea nasoală ar fi dacă aș da peste vreun arab din clanu’ vieții.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?624
  8. Nici nu mai trebuie sa îți pui întrebări la punctul 1.
    Art. 135 din codul rutier spune clar. Șoferul e un dobitoc

    1311
  9. 1 tu aveai prioritate. Restul e cancan

    810
  10. Apropo de asta, eu am 3 suruburi in glezna din cauze de role. In plus la 1.90 m si 115 kg nu sunt chiar gazela asa. Daca sunt pe trecerea de pietoni si ma abuzeaza unul verbal ca se grabeste el la piata , mai ales daca m-am sculat si cu fata la cearșaf s-ar putea sa si-o ia grav.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?3516
    • Bă ce balaur ești. Da când te dă ala în judecată îi scri scrisori de scuză?


      Comentariu indecis. Tu ce zici?2311
    • Nu boss, il platesc de bun, e Romania fratioare, mergem toti la balcaniada!

      29
    • Adică cum balaur?

      173
    • Iti dai seama ca daca unul de 1.60m si 50 de kg iese cu un pistol si baga 3 gloante in tine nu te prea avantajeaza inaltime si greutatea?


      Comentariu indecis. Tu ce zici?257
    • Dacă la 1,90 și 115kg ai mers cu rolele și acum ai șuruburi în gleznă…. Nu glezna e problema!


      Comentariu apreciat.402
    • @Merlin Pai cum sa si-o ia grav? Ca parca abia te miscai pe trecere, Suruburi alea alea


      Comentariu apreciat.233
    • Plm cand te injura unul de morti si sare la bataie mai stai sa iti faci un tabel in excel cu pro si cons daca sa ii dai lui ala o palma peste bot sau nu?

      315
    • Fisherman pari baiat destept, nu ti-a trecut prin cap ca poate mi-am rupt glezna acum xxx ani cand aratam ca bruce lee si m-am îngrășat dupa si din cauza ca m-am lasat de sport?

      59
    • Am si eu pistol la o adica doar sa spuna in ce vrea sa ne luptam!

      111
    • Fisherman, nu doar pare, ci chiar e baiat destept.
      Tu in schimb, pari cam retardat.
      Tocmai am verificat si la radio nu spune si greutatea lui Merlin dupa cotele apelor Dunarii.

      144
    • De ce il pupa Gogu pe Fisherman in gogu, stie cineva?

      15
    • Aaaaaa a, domnu’ Mer Lin! Scuze, nu am băgat de seamă că ești matale!
      Dacă arătai ca Bruz Lii acu’ ceva timp și din cauza unei accidentări nu îți poți folosi glezna să faci “sport”, află că există exerciții fizice unde nu sunt necesare gleznele!
      Tracțiuni la bară, abdomene, orice cu greutăți, chiar și pentru picioare. Toate pot fi făcute acasă.
      Dacă ai fost ca o scândură și acum ești mistreț (porc sălbatic), nu e vina gleznei.
      În rest în ce vrei să ne batem? Mirosit de ciorapi, mâncat de fasole, înjurături din tastatură? Că altele nu știu încât să fim pe picior de egalitate!

      103
  11. RICORD VIDIOO!!!! :))


    Comentariu apreciat.393
  12. 1. bicileta are prioritate cand circula pe o pista semnalizata si marcata corespunzator.
    nu inteleg de ce lipseste semnul de pista de biciclete din intersectia aia.
    fara el.. marcajul de pe jos e un decor frumos, fara valoare legala.
    sper macar ca era un indicator la precedenta intersectie unde incepea sectiunea pe care circulai in momentul respectiv.

    816
    • “decor frumos, fara valoare legala” – asa zici tu, ca “desenele de pe strada” is decor. Frumos

      217
    • De fapt nu e așa. Dacă ești biciclist pe carosabil fără pistă de biciclete și o iei înainte tot pe marginea din dreapta mergi și tot ai prioritate față de mașinile care o iau la dreapta.


      Comentariu indecis. Tu ce zici?2523
    • Bicicleta e vehicul, în cazul de față își menține direcția, mașina schimbă direcția, deci trebuie să se asigure. Dacă făcea stânga nu se asigura?


      Comentariu indecis. Tu ce zici?1619
    • @Balaurul, cine coada zmeului ti-o dat thumbdown?

      212
    • Fisherman, dupa logica ta masina ar trebui sa dea prioritate de dreapta si cam aia e. Sper sa nu te intalnesc pe strada :)))

      114
    • care e logica lui fisherman care zice aia?

      25
    • @Alex mai citește odată ce ai scris. Și încă o dată. Până înțelegi.
      Când ai verde și faci dreapta trebuie să dai prioritate și pietonilor ce au verde odată cu tine. Doar îți reamintesc…

      515
    • In teorie daca nu e pista de bicicleta, masina care face dreapta se depaseste de catre biciclist pe stinga. E adevarat ca e un pic riscant pt ca trebuie sa te bagi eventual in fata masinii care vine din spate sa zicem dar asa e legea. Merge de 15 ani cu bicicleta in Olanda ascultati pe tata vostru, nu va mai luati dupa toti fraierii!

      154
    • Auzi bre, când ăla vine din spatele tău, cum mama lu’ proces verbal să știi că face dreapta?
      Când ai pistă ciclabilă, ca biciclist, ești OBLIGAT SĂ O FOLOSEȘTI.
      Că șofer ai obligația de a te asigura când faci dreapta să te asiguri, indiferent dacă este sau nu pista ciclabilă..
      Mai lasă mahoarcele că numai prostii spui.

      418
    • @ fisherman si balaurul. Sunteti doi analfabeti functionali. Art. 135 Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în următoarele situaţii litera g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta şi se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare. In cazul de fata pista era marcata si biciclistul are prioritate. Pietonilor le cedezi prioritate deoarece se afla pe trecere si au verde. Cu alte cuvinte daca tu vrei sa pedalezi inainte acolo unde nu ai pista de biciclete si nu lasi autoturismul sa vireze dreapta esti liber sa-ti donezi organele pentru ca depasirile nu se fac pe partea dreapta.

      11
    • @fisherman, cand ai pista esti obligat sa o folosesti si (asa cum am spus mai sus) ai prioritate in cazul din video.
      daca NU ai pista (din aia marcata prin semne de circulatie pe care sa le recunoasca si ciocanu’ lu’ elon) atunci nu ai voie sa te bagi in dreapta unui alt vehicul in mers (si ar fi si stupid sa faci asta, mai ales cand el mai si semnalizeaza).

      172
    • Adică dacă nu ai pistă ciclabilă și e doar o bandă pe sens bicicleta trebuie să meargă pe mijlocul străzii? Amice, ești idiot!

      214
    • @fisherman, daca nu te-ai grabi cu idioteniile si ti-ai lua tot timpul necesar tie sa intelegi un text..
      poate ai vedea ca nu am spus ce ai inteles tu.
      daca nu ai pista pentru biciclete.. esti obligat sa folosesti prima banda (nu trotuarul, acolo e interzis pt bicicleta) si sa mergi pe cat posibil aproape de marginea drumului (pastrand o distanta pentru rulat in siguranta).
      asta nu iti da dreptul sa depasesti prin partea dreapta un alt vehicul in mers (nici cand semnalizeaza dreapta si nici cand nu semnalizeaza).
      daca vrei sa depasesti un vehicul.. o faci prin stanga si apoi te intorci pe prima banda, aproape de marginea drumului.

      62
  13. Am ras la asta cu despagubirile. Merg daca cel ce te loveste nu-i bazat. Unchiu-meu mergea pe motor si i-a deschis usa-n fata o soferita. A dat cu el pe jos, spital, comotie cerebrala, tomografii. A scos ceva de la asigurari dar nici pe departe sa-i acopere cheltuielile. Plus ca a ramas cu niste probleme de sanatate de a trebuit sa-si schimbe locul de munca. Soferita vinovata era expert contabil din lumea buna, umblau politistii cu ea ca cu oua si nu stiau cum s-o convinga pe matusa sa renunte la despagubiri. Mai in gluma, mai cu amenintari voalate.
    Asa ca daca esti din pulime, teoretic despagubiri, practic cand tragi linie descoperi ca ai luat mumu. Daca era invers si unchiu o tavalea pe experta aia, nu zic nu, poate legea functiona mai bine.
    Deci frana.


    Comentariu apreciat.366
    • Nu toți locuiesc într-o țară coruptă. Da, dacă dă o mașină peste tine ca biciclist în Berlin nu prea-mi dau seama ce ar trebui să facă automobilistul ca să nu iasă vinovat.

      412
    • Lasa-ma sa ghicesc, fata a sustinut ca avea usa deschisa de juma de min cand a intrat ruda ta in usa ei, deci practic a fost vina lui.

      92
    • Daca nu sunt martori sau inregistrari e f greu sa dovedesti cine a gresit si cine nu, stiu din experienta.

      26
  14. Oarecum ontopic, si din ciclul unde capsunaresc eu e de unde rasare soarele, e o chestie legata de accidente: responsabilitatea e lejer decuplata de codul rutier, mai ales cand nu e cu victime. Gen, aveai prioritate, dar ai vazut ca alalalt nu ti-o da si totusi ai insistat sa mergi inainte -> esti responsabil si tu de accident. Chestia asta educa mult mai bine soferii, cand stii ca aproape mereu responsabilitatea va fi impartita mergi cu mult mai multa grija.

    106
    • Cum definesti “ai vazut ca alalalt nu ti-o da”? Adica cum ajungi sa fii si tu responsabil de faptul ca cineva nu ti-a acordat prioritate?

      63
    • Îți dai seama că în România aplicarea acestei reguli ar însemna că cei care depășesc coloana de mașini pe linia de tramvai au prioritate dacă vor să vireze dreapta în intersecție?

      43
    • BogdanT, procedura e asa: accidentul cu pagube e caz civil, politia nu se baga, maxim vine si ia declaratii, dar nu da verdicte. Firmele de asigurari analizeaza si decid cum se imparte responsabilitatea si in majoritatea cazurilor vor decide ca si ala care avea prioritate, daca era atent si nu era berbec, putea evita accidentul. De exemplu, la accidentele in giratoriu vina e aproape mereu impartita 50/50.
      Pentru ca responsabilitatea ta ca sofer nu se termina acolo unde se termina codul rutier, da, daca vine ala pe sina de tramvai si face dreapta si tu intri in el ca sa-i dai o lectie veti imparti vina.

      Ma rog, citeste vina ca “liability”, nu vei fi pedepsit cu amenda si puncte, dar asigurarea va decide ca nu esti un sofer responsabil si iti va creste costul.

      Acum, sigur veti zice ca e o aberatie sa fie asa, si poate ca aveti dreptate, dar eu sunt mult mai relaxat in sistemul asta, iar cifrele, mortii si accidentele grave, indica ca asa e mai bine.

      45
    • Exact ce ziceam mai sus. Vine firma de asigurări și spune: tu stateai pe loc așteptând verde, l-ai văzut pe bizon semnalizând dreapta și băgând puțin botul made pe linia de tramvai deci puteai să-l lași să plece primul și să taie două-trei benzi unde are el treabă. Deci vina e 50-50. În concluzie dacă nu vrei să plătești acorzi prioritate.

      24
    • >>deci puteai să-l lași să plece primul și să taie două-trei benzi unde are el treabă

      Problema e cand duelul asta de care are puta mai mica, ala care e bizon sau ala care imparte dreptatea pe sosea, e platit de firmele de asigurari.

      01
  15. 1 aveai prioritate. da, iti pazesti pielea, dar aveai prioritate, asa ca multa muie lu’ domsofer. si lu ala cu camionu. tu ai scapat, dar motociclistul e mort.

    4 baaa, pana si politistii sunt acriti de specimene din astea. la trecerea de pietoni dintre capatul lui 32 si palatul lui daniel ciubotea, am oprit sa treaca 2 copii, au mai trecut 2, dupa aia un tinerel, si cativa adulti, si inca cativa copii, si o trotineta, si inca. evident, cate unul, cate unul. in tot timpul asta, probabil un minut sau mai mult, o baba a stat stana pe partea cu palatul. cand a trecut si ultimul pieton am dat sa plec, atunci a pus si ea sovaitor piciorul pe trecere. too late, deja incetineam usurel spre echipajul de rutiera care statea un pic mai incolo, la fundul autobuzelor. politistul a dat din umeri si mi-a facut semn sa circul… am ajuns acasa confuz… o fi vazut loganul de firma si a zis ca nu are ce spaga sa ia, nu mai avea foi in chitantier sau era unul din aia cativa cu capul pe umeri?

    123
    • Fa o petitie ca sa puna semafor la trecere. Eventual sa fie cu buton. Altfel, poate sa treaca un milion de oameni si nu ai ce face.

      00
  16. Pe mine m-a luat unu pe capotă așa…
    Am avut noroc că era iarnă (în Italia) și eram blindat cu mănuși de piele îmblănite, geacă groasă și pulover, căciulă groasă, 2 perechi de pantaloni, niște blugi f. groși și rezistenți. Și pantofi de lucru cu bombeu de fier. Oricum am zburat vreo 2 metri,
    am aterizat în mâini și m-am rostogolit puțin. Tot el cu gura mare că i-am julit mașina (ghici ce marcă). După ce toți ceilalți participanți la trafic l-au luat la 11 metri, a admis că a greșit…..
    A fost cu happy ending, dacă era vară nu cred…..

    148
  17. Vali, eu cand sunt pe bicicleta, la faze din astea ma uit in oglinda masinii. Daca tu ca biciclist nu vezi soferul in oglinda, nici el nu te vede pe tine.
    A nu se intelege ca nu e soferul de vina. E doar o masura de autoconservare, ca sa nu mori cu dreptatea-n mana.

    153
  18. Ce mișto e camera aia cu activare vocala prin “record video”.

    67
  19. Tu ai dreptate iar ala cu masina a gresit, nu e loc de interpretat. Dar, la fel ca si in discutia cu motociclistii – in caz de ceva tu-ti spargi capul, iar ala din masina nu pateste nimic. Cand sunt pe bicicleta si in fata mea e o masina care semnalizeaza dreapta, stau pe curul meu si-l las sa faca dreapta, nu ma bag in paralel cu el, desi as avea prioritate si dreptate. Dar nu ma bag pentru ca in caz ca nu ma vede, o sa ma faca afis, iar pentru mine e mai important sa ajung acasa intreg decat sa am prioritate.

    143
  20. La #1 eu prefer să pun frana când sunt cu bicicleta, e mai simplu decât să mă bazez că șoferul se uită in oglindă când face dreapta. Mai nasol e când se întâmplă asta fara sa pună semnal…

    31
  21. E datoria noastră, ca șoferi, să abuzăm verbal și sonor mizerabilii care fac altceva pe treceri decât să traverseze.

    Ma abuzezi verbal si sonor, te abuzez verbal si sonor.
    Adica eu merg pe jos prin soare, vant ploi sau alte intemperii iar tu esti cu cotetul climatizat pe roti, la adapost, caldura sau aer conditionat. Chiar nu mai ai rabdare doua secunde?

    64
    • când ești nesimțit pe trecerea de pieton, nu, nu am. e făcută să treci, nu să te uiți la ceas sau la telefon. trecere de pietoni nu uitare in telefon de pietoni.

  22. e făcută să treci, nu să te uiți la ceas sau la telefon

    Sunt de acord. Problema este ca foarte multi fac ce ai spus chiar daca trec in pas sprintenel. Pentru astia am zero toleranta. Bine, cei mai multi sunt mitici, dar asta nu scuza comportamentul.

    44
  23. La punctul 1 – sunt multi care chiar nu se uita, mai bine franezi :)))
    La 4 – aia pe trecere sunt ok, mai naspa sunt aia care trec strada in diagonala, cu scarba
    Azi pe la 8 seara (noapte deja) un prost alerga pe carosabil pe bulevard (in paralel cu trotuarul, pe contrasens, portiune slab luminata). Nu avea nici un fel de echipament reflectorizant pe el, apropo
    De unul ca asta ce mai zici?

    22
    • Dar de biciclistii sinucigasi, care noaptea nu au nici macar un ochi de pisica, acolo, pe bicicleta, si se mai si imbraca in haine cu culori inchise, ce zici?
      Faruri? Stopuri? Elemente reflectorizante? Sigur, numai ca in alt film, nu in asta.

      31
  24. Anul trecut, la Romană. Stau la semafor, pe trecere niște tineri la 20-22 ani, probabil studenți. Unul cu o înghețată. Eram cu o mașină mai răsărită, un Mustang, de închiriat. Vine unul dintre ei, se pune cu curul pe capota, și mănâncă din înghețată facandu-si un selfie. Îl claxonez. Nimic. Dau ușor în fața. Nimic :)))

    61
  25. Jhon nu insista cu tâmpeniile!
    Citește ce ai scris. Că dacă unu face dreapta în fața mea, eu trebuie să îl ocolesc, ajungând fie între benzi, unde nu am voie fie în mijlocul străzii, unde nu am voie.
    Cel mult pun frână și las mistrețul să-și facă de cap, că țin la integritatea personală, însă nu înseamnă că are prioritate.

    Revin, când faci dreapta, ca șofer ce tocmai ai depășit un biciclist, EȘTI OBLIGAT SĂ TE ASIGURI! Și nu numai p că poate vine un biciclist, ci și pentru că poate trece un pieton strada.

    Offfff, greu, tare greu……..

    32

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile