Una mișto cu Oppo

Alina Ceușan, 760.000 urmăritori, Carmen Grebenișan – 650.000 urmăritori, Ana Morodan – 380.000 urmăritori, Buhnici – 280.000 urmăritori.

 

Finalitatea: contul Oppo de instagram, căruia i-au dat toți tag atât pe postări, cât și pe stories are 1.600 urmăritori.

Amuzant a fost că Morodan și Ceușan erau în campanie și ele făceau stories pe Instagram filmându-se în oglindă cu aifoanele. După ce am dat un tweet, s-au șters.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

69 comentarii

  1. Gigi are o scuza. La cate reclame la branduri de gadgeturi a facut, nu-i de mirare ca face reclama la Oppo.

    00
    • Nu am auzit de Oppo in viata mea.

      Cica la ei pe site: „OPPO, the world’s leading smart device manufacturers and innovators, exists to elevate life through technological artistry.” Vad un comentariu care spune ca oppo bla bla one plus.

      Anyway, ce voiam sa spun este ca probabil le-ai facut mai multa reclama decat toate expiratele alea.

      PS> Nu le spune nimeni ca unghiile alea oribile sunt last century?

      00
    • @emil – #decât cel mai mare producător chinez și nr. 5 mondial în 2019 :)

      00
    • @emil, nici eu nu am auzit, pana in 2019, cand „instagramerii” indieni bagau pe gat postari cu Oppo Reno. Oppo se vrea a fi un Huawei mai bun

      00
  2. Bă, astea până acum 3 luni nu făceau campanii pentru Huawei?

    00
  3. Pai asta înseamnă că campania a avut succes, nu?

    00
  4. Exista vreun studiu in Romania care sa spuna ce volum de vanzari genereaza influencerii de top? Sau fiecare agentie are propriile date secrete?

    00
    • Nu există niciun studiu de gen. În cazul influencerilor de haine și telefoane nimeni nu are habar cât se vinde și cui, sau pe ce canale. La cei de tehnologie mai specializată, să zicem tractoare, firmele au o oarecare idee, că văd că le vin mai mulți clienți, iar feedbackul e personal. Dar sunt piețe diferite, clienți diferiți, metrici diferiți etc, nu poti compara like pe like.

      00
    • Ahahhahahhahahahha
      Vrei cu funel, pixeli, conversii, nebunii?! Ce-ai,vere, cine sa isi taie craca!

      00
    • nick, hai să îți expun problema așa: dacă faci o campanie bună, nu vrei să știe piața că a ieșit bine, că ți-o vor copia la virgulă, dacă faci o campanie proastă, nu vrei să știe piața că ai luat țeapă.

    • „…nu vrei să știe piața că ai luat țeapă.” mi-a amintit de gigelul ala din SUA care a scăpat ani la rand de fbi pentru ca victimele nu voiau să recunoască ca au făcut afaceri cu unul care tragea țepe cu vinuri „vechi si scumpe” care erau de fapt fake-uri (le-ar fi stricat reputația).

      00
  5. Sunt sigur ca nu asta a fost finalitatea, cred ca scopul lor era mult mai sus :)))

    00
  6. Pai nu a facut review si la un ceas de la Huawei acum cateva zile, sau ma insel?

    00
  7. Asta a fost campanie de brand awareness.

    Acuma am auzit si eu de Oppo…

    De la Vali de pe blog :)

    00
  8. Oppo ar trebui să-ți de-a un premiu.

    00
  9. Ce e cu atâtea nume cu sufixul -an? Persoanele sunt mai ardelene, așa? Comisarul Moldovan merge? Cum ar fi niște influensări Trandafir, Patraulea?

    00
  10. Buhnici e un fel de Dorian Popa al tehnologiei, el e entuziasmat și fericit de orice*.

    * – orice plateste

    00
  11. Pun botul la influenceri… Făceau de banii aia un giveaway cu like și share si aveau de 100 de ori mai multi urmăritori

    00
  12. Cred ca singurii care aduc multi followeri în momentul actual sunt vulpita si cu jador … ori unii nu stiu, ori se fac ca nu stiu ori astia doi sunt prea scumpi

    00
  13. Buhnici e prea „batran” pentru genul ala de sapca.

    00
  14. NOU
    #40

    Acum stiu ce telefon sigur nu voi cumpara vreodata.

    00
  15. NOU
    #41

    solutia este rebranduirea in „Poppo”

    00
  16. Wow …oare cine o fi Marketing Manager la Oppo Romania?

    O duduie Alexandra care pana in Ianuarie a fost ceva PR la Huawei Romania, care surpriza a lucrat tot cu influe.. luzarii astia si cu agentia lor.

    Nu stiu ce aveau astia in brief …dar rezultate si ceva tangibil bate spre zero.

    Nu stiu ce ma deranjeaza mai tare …ca astia sunt niste meseriasi care livreaza zero rezultate sau ca astia chetluie banii pe asa ceva stiind ca nu o sa aiba niciun fel de rezultat.

    00
    • Alina Munteanu, fostă fată de agenție la Smartpoint și The Practice, apoi la Huawei și acum la Oppo.

    • Am lucrat la Smart Point aproape doi ani pe un proiect de-al lor. Eram inca in facultate. Cu contract de 7 ore (care erau 8), nu m-ar mira ca vechimea aia sa nu fie pe nicaieri regasita.

      00
  17. Dar de ce nu se poate face un review onest cu telefonul si sa zici ca am folosit oppo impreuna cu telefonul meu personal zi de zi timp de X saptamani, si uite x,y,z la oppo e foarte misto + uite ca e mai ieftin si stie de toate?

    De ce trebuie romanul sa ascunda realitatea tot timpul?

    00
    • Brandurilor nu le plac chestii negative, de cele mai multe ori.

      Dacă le zici că „scrii pe bune, cu minusuri și cu plusuri”, cam strâmbă din nas. Nu toate, dar majoritea…

    • – nu vor să le compari telefonul cu ce ai tu acum, chiar dacă amândouă sunt la același nivel (high-end sau mid-end).
      – de cele mai multe ori, nu vor să menționezi DELOC minusurile telefonului (vezi exemplul cu huawei și lipsa appstore, la îunceput le-au spus celor care erau în campanie cu ei nici să nu aducă vorba de asta).
      – preferă să nu scrii deloc decât să spui ce nu ți-a plăcut la telefon, dacă vorbim de un review pe bune. și aici nu vorbim de căutat defecte, vorbim de chestii simple și normale. n-am un exemplu acum, dau unul din zona auto, nu-mi place XVul că n-are semnalizator secvențial și cotieră spate. brandul nu vrea să spui asta deloc, chiar dacă ai scris 20 de chestii foarte pozitive despre produs.

    • – iar dacă e ceva pe bani, pff, sunt complet șocați că vrei să aduci vorba de problemele telefonului. mai rău, dacă e pe bani și le zici „bă, o sa vină lumea să zică de X și Y, și dacă sunt cititori vechi, cu sute de comentarii, nu prea pot șterge” practic i-ai înjurat de mamă.

    • Nasol cu clauzele astea.
      Bine, pot oricand sa le discute si daca simt ca isi fenteaza publicul sa nu colabo….oh, wait!

      00
    • de aia nu vezi prea multe review-uri pe aici :)

  18. La Ceusan e atata passive aggresive in imaginea aia cu revista de la elle cu negru pe coperta ca poza aia tipa „mie inca imi pasa de BLM si uite folosesc orice ocazie ca sa fac aluzie la asta”.

    Dincolo de asta primul comentariu e vis: „nu ma intereseaza ce scrii tu acolo, zi de unde iau si eu o vaza din aia”.

    00
  19. NOU
    #55

    Inainte instagramitele lucrau cu Poppo, acum cu Oppo..

    00
  20. „Se merita” :)

    00
  21. In afara de Buhnici care era mai de mult pe la protv nu stiu cine sunt restul doamnelor. Doar aici aud de ele. Dar daca sunt in aceeasi oala cu Buhnici atunci e clar…

    00
  22. Ai șters și tu acel tweet despre care vorbești?

    00
  23. A manca sau a influensari…

    Pe fetele astea le vad ca pe aia cu mlm nlp si altii am uitat cum le zice pe nume care fac ei conferinte de afaceri si ii invata pe unii ce ei nu au reusit.
    Dar nu lor le port prea mare necaz, ca vorba aia, ba daca prostii vor… de ce sa nu le ia banii?

    00
  24. Buhnici poartă șapcă de adolescenți ca să prindă la public sau ca sa nu se vadă părul alb? La vârsta lui, începi sa ai unele pretenții incompatibile cu asa ceva. Dar daca asa ii vin banii, probabil că o sa stea si capra.

    00
  25. Nu stii tu sa apreciezi oameni care aduc in prim plan chinezisme ce nu trebuie sa fie cumparate…

    00
  26. Cine naiba vrea telefon Poppo?

    00
  27. Câți bani primesc influenker workerii și câte salarii minime primesc ăia care efectiv se ocupă de vânzări, adică ăia de care depinde mai tare businessul decât ăștia au primit banii și în secunda a doua au postat hashtagul?

    00
  28. de cateva saptamani mi-am facut cont de instagram,prima data in viata! exact asta am vazut ,am patit,dau comentarii negative la produsul prezentat,telefon,cosmetice,textile,etc si mi-au sters comentariile.Influencerele astea din Romania sunt niste DIVE!Putina matematica,adunam urmaritorii persoanelor de sus,total 2.070.000.La Oppo ajung….1600.(fara a tine cont si de alte surse de urmaritori ai siteului Oppo).Procent de succes 1600/2.070000×100=0,077 la suta!Se poate numi un marketing de succes o rata de sub 1%?A dat si Buhnici cu mucii in fasole.Un 1% numai de la Buhnici(vedeta Protv) ar fi insemnat 2800 de urmaritori la Oppo.Cele 2 pitzi din ClujNapoca…de rasul curcilor.E clar ca lumina zilei ca si-au „cumparat urmaritori” de pe siteurile care fac astfel de bisnitareala.

    00
  29. De fapt Oppo există de foarte mult timp. Fac de obicei telefoane mișto. Din păcate ei nu existau prin Europa/America ci doar în Asia. Ca să acopere piața asta a apărut OnePlus. Care de fapt au tot ce are Oppo cu diferențe minore. Înainte să apară pe OnePlus, apar la Oppo toate specificațiile și noile opțiuni. OnePlus face mici modificări și vine cu OSul lor (Oxygen pentru Europa – și America parcă) și Hydrogen pentru Asia.

    Firme soră să zic așa. Nu știu ultimele modele, dar comparați OnePlus 8 cu ultimul lor (parcă find x 2?) telefon..

    Cât despre influencerii vieții…sunt sătul de ăștia și doar la tine aud/am auzit de ei.. în afară de Buhnici care mie mi se pare un tip..degeaba.

    00
  30. Asta cu utilizarea iPhone cand faci reclama altor telefoane e clasica. Altfel arati cand iti faci selfie in oglinda cu un 11 PRO. Nu se intreaba publicul tau daca ai saracit cumva de ti-ai luat Samsung sau mai stiu eu ce.
    Plus ca il poate folosi si un cimpazeu mai inteligent.

    00
  31. Tu nu ai inteles. Scopul campaniei era awareness-ul…

    00
  32. cum plm sa numesti un telefon „RENO” ? 😥

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.