TopBlogZosoblack

Superbă reclama asta de la Givenchy. Și on point. Acum, variantele de răspuns sunt “când mint de rup că folosesc produsele la care fac reclamă”, “când am ars plastic în rezervație”, “când am oprit Honda pe autostradă”, “când am mințit că sunt vegană”. E prea bună reclama, vă zic. Tras pe fund tipic de la […]

Alina Ceușan fiind agramată. Biata de ea, încearcă să iasă pe internațional și ea habar n-are de limba nativă. Ioana Chișiu leșinând de bucurie la un purificator Philips. Când s-a terminat campania, purificatorul a dispărut.    Ana Morodan promovând suplimente farmaceutice. Că e contesă și high life. Știu, adaosul la chestiile astea e minim 50%, […]

Alina Ceușan, 760.000 urmăritori, Carmen Grebenișan – 650.000 urmăritori, Ana Morodan – 380.000 urmăritori, Buhnici – 280.000 urmăritori.   Finalitatea: contul Oppo de instagram, căruia i-au dat toți tag atât pe postări, cât și pe stories are 1.600 urmăritori. Amuzant a fost că Morodan și Ceușan erau în campanie și ele făceau stories pe Instagram […]

Ana Morodan face niște live-uri pentru ProTV, pe partea de comunicare digitală. Primul a fost dezastruos, pe al doilea nu l-am găsit, dar ăsta de azi a fost foarte bun. Până pe la minutul 18 explică de ce prezentarea e importantă. Cum ziceam și eu pe aici acum niște ani, trebuie să știi să îți […]

Răzvan Simion, Carmen Grebenișann, Aida Economu și Ana Morodan și-au unit forțele în ultimele zile pentru a promova ceva dispozitiv de fumat de la GLO. Pentru că e momentul potrivit. Ce studii care spun că fumătorii sunt mai predispuși la coronavirus? Alea sunt pentru fraieri, mă, oamenii ăștia au facturi de plătit. Noi, restul, nu […]

Cum ziceam, a vorbit idolița lor, Chiara Ferigă, pe coronavirus și s-au apucat și influencerițele noastre să aibă păreri despre asta. Partea proastă e că majoritatea sunt analfabete funcțional, ele citesc, dar nu prea înțeleg ce citesc, de aia nu pot să aibă păreri pe o temă dată fără să se facă de râs. Că […]

Chestia asta seamănă cu un priveghi. Nu-mi dau seama cine a gândit-o și de ce, dar ar fi ieșit mai bine cu clipuri de 2-3 minute pe canalul fiecăruia, recitând mesajul campaniei. Nu vreau nici să judec oamenii prezenți acolo, sunt convins că au avut motivele lor să o facă. Dar în contextul în care […]

Am urmărit eu prezentările ca să nu o faceți voi. Andreea Balaban a vorbit despre comunitate. Și ea are aceleași skilluri de prezentare ca și mine, ca fraiera, că e ocupată să muncească și să facă treabă, în loc să se laude cu toată gura. Sânziana Negru a avut o prezentare bună despre conținutul foto […]

Vă spuneam zilele trecute de un serviciu automat pentru Instagram, care dă follow tuturor conturilor pe care le întâlnește, în speranța că acei oameni vor da și ei follow back. După care dă unfollow. Robotul costă 10$ pe lună, o sumă mai mult decât rezonabilă pentru ce face. Printre cei care îl foloesc: Fabulous Muses, […]

Zilele trecute, contesa onlineului, influencerița cea mai mare și cea mai de impact din online, și-a lansat sezonul doi de cursuri de nimeni în drum aka Morodan Academy, cu o întâlnire cu niște oameni. Un asemenea om a scris o chestie amuzantă vizavi de preocupările contesei Morodan. După care a venit un om care a […]

Nici una. Toate dau din cap că așa e, dar nu se pot abține să mănânce și să bârfească. Și revistele astea oferă, bârfă și sfaturi manelizate despre orice. Nu contează adevărul, contează percepția, și asta o vedeți și pe la fomistele care se pretind bloggerițe de fashion de la noi. Unele au un sponsor care […]

Alex se miră că Morodanca are acum academie a influencerilor, un fel de cursuri de bătut câmpii de la oameni fără succese, care costă 300€ și care e extrem de amuzantă. Dar școala e un lucru bun. Serios. Lasă niște fraieri fără bani și trezește la realitate niște alți fraieri care pun botul la “succesul […]

Dictonul “haina îl face pe om” s-a întipărit adânc în memoria românului în ultimii ani și e un curent global în a achiziționa produse premium sau măcar copii ale acestora. Metroul bucureștean e plin de puștoaice cu fulare Burberry, cumpărate cu 5 lei din Obor. Ne dorim telefoane premium, haine premium, mașini premium, ceasuri premium. […]

Zelist Monitor există pentru că e nevoie de el. Sunt o serie de oameni pentru care metoda de calcul șchioapă, răcită și autistă a Zelist e numai bună pentru a le acoperi incompetența și inabilitatea de a prezenta clienților niște rezultate reale. De aceea reach-ul și viewership-ul calculat după metoda “număr afișări înmulțit cu zodia […]

Doamna asta e bloggeriță de style și fashion și e prin tot felul de campanii, inclusiv la chestii tehnice gen Canon sau Intel. Ceea ce e mișto, nu e nimic greșit să te folosești de relațiile soțului pentru a aduce mai mulți bani în online. Problema cu ea nu e că are designul blogului varză […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.