Intent MediaWorks, o companie fondata acum 3 ani, a inventat un mod de a insera reclame pop-up in fisiere video si audio. Metoda este explicata ca fiind o modalitate de monetizare a descarcarii ilegale de muzica si filme. Pur si simplu, descarci mp3-ul, il rulezi si la final se deschide o reclama la Audi sau la Cola (printre primii clienti ai ideii).
Unii dintre noi ne mai aducem aminte de asf/wmv-urile de acum 2-3 ani, care la final te duceau la un website. Intrebarea care se pune e: ce te faci daca la fiecare 3 minute, la finalul fiecarei piese, iti apare un banner? Cate bannere sa vezi pana te saturi? Cat va dura pana va aparea un program care va inlatura aceste popup-uri?
Printre artistii care va vor surprinde cu bannere se numara Barenaked Ladies, Avril Lavigne si Sarah McLachlan. Deja compania Intent raspandeste piesele prin Limeware, in februarie totalizand 1.7 milioane descarcari.