o idee stupida

Intent MediaWorks, o companie fondata acum 3 ani, a inventat un mod de a insera reclame pop-up in fisiere video si audio. Metoda este explicata ca fiind o modalitate de monetizare a descarcarii ilegale de muzica si filme. Pur si simplu, descarci mp3-ul, il rulezi si la final se deschide o reclama la Audi sau la Cola (printre primii clienti ai ideii).

Unii dintre noi ne mai aducem aminte de asf/wmv-urile de acum 2-3 ani, care la final te duceau la un website. Intrebarea care se pune e: ce te faci daca la fiecare 3 minute, la finalul fiecarei piese, iti apare un banner? Cate bannere sa vezi pana te saturi? Cat va dura pana va aparea un program care va inlatura aceste popup-uri?

Printre artistii care va vor surprinde cu bannere se numara Barenaked Ladies, Avril Lavigne si Sarah McLachlan. Deja compania Intent raspandeste piesele prin Limeware, in februarie totalizand 1.7 milioane descarcari.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.