Rog nepotul șefei ING să repare naibii Homebank-ul!

Nu am un titlu mai bun ca ăsta din vară, dar situația rămâne.

Ieri eram la masă cu niște prieteni, dau să plătesc cu telefonul cu Homebank, eroare. Bag parola, eroare. Bag parola a doua oară, parola greșită. N-are cum. Bag din nou, verific, click, la fel, parola greșită. Fmm. Orice parolă am băgat după 2-3 încercări era greșită.

Ok. Ajung acasă, dau să schimb parola. Nu vine mailul. Aștept câteva minute, încerc iar, nu vine mailul. A treia încercare, tot cu mailul, s-au prins și ei că sunt imbecili, mi-au trimis pe sms codul de activare, am schimbat parola. Știu la ce vă gândiți, am încercat să pun aceeași parola, dar… „nu puteți pune parola deja existentă”. Păi nu!? Mailurile au venit după vreo jumătate de oră.

Mă rog, schimb parola, aia e. Azi dau să plătesc o comandă prin Bringo, și primesc asta, și de pe mobil, și de pe desktop.

A treia oară s-a făcut plata, mi-au luat banii din cont, dar Bringo nu vede asta, livratorul nu poate închide comanda și lua altă comandă.

Și v-am mai zis de ce se întâmplă toate mizeriile astea. Că oamenii competenți au plecat pentru că erau sătui de pilele angajate, pe salarii competitive, care mai mult încurcau.

În timpul ăsta, ce face ING? Păi, campanii pe Instagram cu Prințesa Urbană și Ioana Dumitrache, podcasturi obosite și alte minuni. Bani pentru atras clienți noi sunt, bani pentru ținut clienții deja existenți nu.

Și asta, că v-am spus că mi-am pus devops pe linkedin:

Buna Vali, Mă numesc Alessio Vasluianu și te contactez din partea companiei , team-ul nostru caută un nou pentru centrul din București. Asadar, In prezent lucram la implementarea unor , web-based ce facilitizeaza procesul de pentru clientii nostri, respectiv tranzactionarea de actiuni, bonduri guvernamentale si commodities. – : https://bit.ly/3w5cJrf Prin urmare, m-as bucura sa primesc vesti din partea ta, indiferent de natura -. Daca oferta te interesează, te rog să-mi trimiți ă și să-mi spui când , m-ar ajuta sa putem avea o discuție telefonica in care sa-ți povestesc mai in detaliu contextul. Aștept cu drag feedback-ul tău, o zi bună! – Alessio Vasluianu Recuiter for ING HUBS ROMANIA

I-am răspuns asta, n-a mai zis nimic:

1. sunt pe linkedin. care e logica mutării mele pe altă platformă ca să văd o descriere de job? de ce extra pași?
2. e cunoscut că la ING e un mediu toxic în zona de IT, de aia căutați oameni, că ăia buni au plecat din cauza pilelor angajate care mai mult încurcau decât ajutau. ați făcut ceva în sensul ăsta în ultimii doi ani?
aștept cu drag feedbackul tău!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

93 comentarii

  1. IT-ul e problema sau utilizatorul?

    00
    • da, prostule, eu sunt de vină că nu a procesat banca tranzacția.

    • Lasa gargara….e vina utilizatorului ca e picata banca și are fusta prea mica….

      00
    • ING, acest BMW al bancilor.

      00
    • @vali tu ești de vina ca după atât timp și atâtea probleme ești încă clientul lor.

      00
    • @vlad păi hai să vedem ce opțiuni avem, dar să păstrăm toate facilitățile ING-ului, minus problemele cu HomeBank. Adică din ce am testat pe la concurență, ori aplicația e mult mai slabă decât HB ori au alte minusuri care-ți complică viața inuitil.

      00
    • @guesstar: dar să păstrăm toate facilitățile ING-ului, minus problemele cu HomeBank

      Poi pune totusi un factor la fiecare feature: cat de des folosesti acea facilitate si cat de grav e daca nu-ti merge. Adica de exemplu faptul ca-ti poti genera un card fizic nou din aplicatie in doar 5 minute suna super sexy, insa e o chestie de care ai nevoie o data la 3 ani sa zicem. Asta cu plata si lipsa de suport pare sa fie mai importanta in povestea lui Vali. Asa ca are si el o mica parte de vina ca ne tot povestete aici si nu pune un pic de presiune pe ING. Macar la nivelul pasiv agresiv: email tot la 2 zile, am patit asta (eventual link spre articol cu numar de vizualizari), as vrea o explicatie sa stiu cum procedez pe viitor, (eventual v-ar ajuta sa pun un update la articol), bla bla ..

      00
    • @ GuestStar pai când obligi clientul sa facă toate operațiunile pe aplicație și tu nu ai o aplicație valabilă ?
      Ca dacă dau o cautare pe @zoso și văd cate articole sunt exact cu problema asta încep sa ma gândesc de 2 ori.
      Sincer eu sunt pe Raiffaisen nu am avut o problema cu ei.
      Foarte amabili dar stai plm îs austrieci.Trebuie sa fiu roman și sa ii pedepsesc ca voteaza împotriva noastră de a intra in schengen.
      Nu ca treci prin vama ca prin sita când zici suma care trebuie? Nu nu

      00
    • @caprui @vlad nu m-ați înțeles. Eu nu am zis pentru că apăr ING. Am zis să vedem ce alternative avem. Este vreo bancă unde să am o aplicație funcțională, să nu trebuiască să merg la sediu pentru te miri ce hârtii și care să nu-mi aplice comisioane doar pentru faptul că sunt clientul lor? Asta întreb. Ai pomenit de Raiffaisen, bun. Ai oferit o alternativă. Este cineva care poate să spună de ce ING e mai bună decât Raiffaisen? Și asta că sunt austrieci nu ține.

      00
    • @GuestStar: te-am inteles f bine. Insa nu exista in .ro deocamdata nici o banca cu o aplicatie perfecta cum vrei tu.
      Si atunci alegi: vreau sa mearga mai bine anumite chestii sau altele. Vrei sa poti face in aplicatie diverse chestii care le faci o data la tz ani, insa pare ca sunt probleme dese cu operatiuni cotidiene care iti macina nervii o data la cateva luni. Sau cauti o banca unde operatiunile tale cotidiene merg 99% si stii de la inceput ca la fiecare tz ani trebuie musai sa treci pe la ei fizic.

      00
    • asta chiar a fost primul sau l-ai mutat 7n fata sa-l faci de rusine?

      00
  2. E o metoda tot mai frecventa asta cu: da-mi cv-ul tau sau intrai pe aceasta platforma sau da-ne adresa de mail/nr de telefon sa-ti povestim chestii. Mereu le spun ca CV-ul meu la zi e linkedin-ul, unde m-au si contactat si ca putem comunica acolo. Nu prea le convine, pentru ca au si ei tooluri interne unde trebuie sa populeze cu datele unor potentiali candidati.

    00
  3. Pai la ce raspunzi le-ai dat, te mai miri ca nu iti mai functioneaza cardul?!?

    00
  4. Bucharest Hq- 128 joburi, 96 sunt pe IT.
    Da, credeam ca ne jucam cu teorii pe baza de „de ce crede Vali ca se intampla asta”, dar cand 75% din posturile libere sunt in IT, si inca vreo 15 pe Securitate si Data Analytics…

    00
    • Ăia buni au plecat prin Germania /Anglia, nu prea mai are cine să se înghesuie.

      00
    • Eu am fost de două ori la interviu pentru bănci. Zvonuri că fintech, job stabil și bani buni. Nici banii nu erau chiar wow și mediul mi s-a părut ne-productiv (bine, tinerii îi zic toxic, eu zic doar că e foarte greu de lucrat cu manageri blocați în anii 90 ca mentalitate).
      Nu e neapărat cel mai rău loc din lume pentru un ITst, dar cred că toți care pot să aleagă, aleg altceva.

      00
  5. Iar nu mai luam campanii la ING….ntz ntz

  6. E o informatie valida care poate fi verificata? Poti sa spui la ce departamente au fost angajate pilele respective? Iti inteleg frustrarea dar hai cu nume, prenume si departament, poate vede cine trebuie si face curat ca sa nu ne lase cu masa goala de Craciun.
    Altfel o sa zica lumea ca esti pricinos si hater pe motive de Printesa Urbana si Ioana Dumitrache.

    00
    • e o informație din interior, de la oameni care au plecat, unii la salarii mai mici (orice ar însemna asta în IT) ca să scape de șobolănii.

    • Care ar fi explicatia pentru asta<>?
      La ce banca ai mai pomenit ca o astfel de pagina pe propriul website sa fie necesara?
      De ce crezi ca gasesti 10 pagini de stiri in google cu „ing plati dublate” ? Ok, si alte banci au o eroare/problema tehnica odata la 6-12 luni, nu exista bullet-proof, dar cum de lor le iese „mai bine”?

      00
    • https://ing.ro/stare-servicii era pagina, nu stiu exact ce nu a mers in primul comentariu, poate are Vali un filtru (daca da, scuze de dublu com)

      00
    • Haha, m-am angajat la astia oarecum in zona IT, mai mult spre business si caut sa plec mancand pamantul. Au platit foarte bine, chiar gasesc greu sa plec pe ceva mai mult de atat, dar am inteles si de ce.
      Alta cunostinta la fel a primit o oferta mare si a refuzat-o pt. ca i-am spus nici sa nu se gandeasca.

      Cu riscul de a parea misogin, compania are cateva probleme la temelie si vine din cultura lor stupida care creeaza frustrare in randul celor care vor sa faca treaba:
      – pt. fiecare 1 executant exista 2 care isi dau cu parerea
      – este un 1 barbat la 3 femei
      – foarte multe fufe imbecile care isi dau cu parerea si le place f.mult sa faca asta
      – sedinte de 30 de oameni in care unul/una impreuna cu inca 2 sau 3 prezinta ce au facut si ce vor face, si incepe pareristica in care se lalaie si se discuta toate trivialitatile posibile. Cand esti incompetent nu ai abilitati sa vezi padurea de copaci, sa discuti strategie si sa planuiesti, sa te asiguri ca vei acoperi x cazuri pe viitor. Cand esti incompetent stai si discuti prostioare mici irelevante, dar ai impresia ca tu contribui cu ceva.
      – este o atmosfera generala de bugetari, oameni cu probleme emotionale
      – mai sunt cativa care fac treaba, dar cu un moral de dezamagiti constant

      Iar ca ultim punct, campaniile se fac cu acele persoane, pentru ca oamenii care se ocupa de organizarea acestor campanii sunt de aceeasi speta. Nu mai intru in detalii.

      00
    • @Trandafir din ce spui tu pare ca in orice alta corporatie, nu vad de ce ar fi mai rau la ING ca in oricare alt loc 🙂

      00
    • Eu am avut proiecte pe la banci si mereu am zis ca IT-ul de banca e ala unde se duce pasiunea să se descompună. Încet. Încet.

      00
    • @maxp: Deci, un fel de: „ba pe-a ma-tii”…
      Nu inteleg, ce, anume justifica asta si cum??!? Care este scopul comentariului tau, de fapt? Ce a vrut autorul sa spuna?
      „Gaslighten” me, ca asa sunt eu, mai prost, asa…

      00
  7. Ma regasesc in totalitate in spiritul acestui articol. Am crezut initial ca problema e ca am eu numar international de asta nu primesc SMS-urile. Dar vad ca nu.
    De ani de zile tot le zic ca in homebank, cand imi cere sa autorizez o plata folosind 2FA, nu primesc codurile pe SMS si trebuie de fiecare data sa cer sa fiu sunat de robot. O mizerie. Si asta, si parola aia cretina. Si daca vreai sa vezi detaliile cardului virtual treci tot prin aceasi pasi infecti cu parola, trimite SMS, nu vine SMS, mai cere-l o data, serviciu indisponibil, vreau sa fiu sunat SAMD.

    00
    • Esti tu mai ghinionist. Trebuie sa existe o solutie, mai ales daca dureaza de ani de zile. Nu-i lasa sa-ti inchida ticketele dupa ce iti rezolva problema temporar.

      00
  8. Si totusi cum de nu incerci alta banca? Eu sunt biased ca de ani de zile folosesc doar Revolut, cu sume consistente, dar foarte rar am avut probleme cu ei de genul. Odata inainte de un Craciun ceva magazin in mall avea probleme la POS, luau banii dar lor le arata ca nu merge. La BT a durat 1 saptamana sa imi intre banii inapoi, la Revolut 4 ore.

    00
  9. Cand am citit mesajul de recrutare mi-a murit si ultimul neuron.

    00
  10. Și să pună în morzee lui FAVORITELE în pagina de plăți, nu într-o pagină inferioară.

    00
  11. Ieri dupa amiaza la Kaufland, dau sa platesc – „Cont blocat. Eroare … Contactati banca…” WTF? Dupa 10 secunde incerc din nou, a mers. Card ING visa standard, inrolat in gpay. Din cand in cand mai da cate-o eroare la plata contactless cu telefonul, incerc din nou si merge. Alte probleme majore nu am avut, logarea merge ok, dar nu cu parola ci cu amprenta. Din cand in cand nu merge mizeria de bazar.
    Plati dublate nu am avut. SMS-urile cu codurile de autentificare vin mereu la timp (Vodafone). Notificarile la plati mai vin uneori cu intarziere.

    00
  12. Eu zic sa fi multumit ca nu au incheiat mailul cu „o zi senina!”

    00
    • Dar au bagat mizeria aia de „cu drag”, bagami-as poola in dragu’ lor. Tuturor le suntem dragi in ziua de azi.

      00
    • cata, this. baaaa, de unde dracu au scos dragul asta ca ma dispera toti… de la ala care vonde chifle, la ala care schimba roti, la ala care iti vinde masini sau apartamente.

      numai militieni care sa dea amenzi cu drag celor care le merita nu vezi.

      00
    • S-a umplut Romania de nemultumiti din orice.
      Nici cu placere nu poti sa le zici, ca sar de cur in sus ca ei vor sa li se vorbeasca altfel.

      00
  13. Și eu am pățit faza cu parola acum vreo 7-8 zile. Știam sigur că e aia, știam sigur că am scris-o corect iar Homebank-ul lor nu o accepta.

    00
  14. Mie-mi merge bine, dar da, exista ocazional probleme.

    Motiv pentru care am adaugat cardul de ING in wallet, si platesc direct de acolo.

    Pentru securizare si deblocare folosesc FaceID.

    00
  15. cine te-a contactat nu se ocupa de HB, am vazut ca e in Hubs, care e shared service-ul ce tine de alte proiecte pt grup. Probabil au avut cva mentenanta in mini vacanta asta pt ca am transferat niste bani din revolut-ing (pe 30.11) si inca nu s-a executat. Iar de la suportul revolut ca a fost mentenanta din partea bancii si se vor executa transferurile azi.

    00
  16. La fix a venit articolul ăsta pentru că aveam nevoie să îmi deschid un cont bancar în România.

    Ce bancă îmi recomandați? Una care:

    – să pot deschide contul online (Raiffeisen m-a lăsat să îl deschid și după aia m-a chemat într-o sucursală, așadar, multă 🖕);
    – să nu aibă tehnologie din anii ’90;
    – să nu mă caute deloc pentru că știu să folosesc și eu internetul și pot singur să îmi actualizez date și alte lucruri de genul;
    – aplicație mobilă la fel de bună ca și Revolut (incluzând UI / UX);

    Există?

    00
    • O sa sune dubios dar BCR. M-am mutat la ei din ianuarie si no regrets.
      Deschizi cont online, cardul vine prin curier.
      Aplicatia e misto, stie biometric lock, stie scana facturi si iban-uri (OCR) ca sa faci plati, grupeaza platile pe categorii, poti denumi conturile cum vrei si altele.

      00
    • VladM, povesteste si de comisioanele de la bcr

      00
    • Eu am facut la BT online pentru SRL.
      Ma gandesc ca merge si pentru persoana fizica.

      Este nevoie de apel video pentru crearea contului.
      Aplicatia este decenta, nu stralucita.
      Cardul a venit in sucursala.

      Per total recomand.

      00
    • Fugi de BT, BRD, Raiff

      00
    • @sitting duck
      Ce sa-ti povestesc? N-am niciun comision la nimic.
      Card de debit in lei, debit in euro, card de credit.
      Singura cerinta e sa intra peste 10k lei lunar in contu de lei.

      00
    • Fugi de Garanti, in acest caz. Inca mai trebuie sa mergi la un bancomat Garanti pentru a putea folosi aplicatia. La orice reset de telefon sau reinstall de aplicatie trebuie sa bugetezi si un drum spre cel mai apropiat bancomat.

      00
    • Aș zice că e greu ca vreo bancă din România să îți bifeze toate cerințele. Fiecare aplicație/bancă are câte o chichiță care ar putea să te enerveze. De ex., BT îți percepe comision când primești bani (da, când primești!). Aplicația ING mai dă rateuri. Aplicația OTP are nevoie de n coduri de autentificare, de te doare capul. Aplicațiile CEC, BCR sunt mai dificil de utilizat comparativ cu Revolut. Pentru mine, soluția ideală a fost să îmi fac mai multe conturi la bănci care nu percep comisioane sau au comisioane foarte mici.

      00
    • @VladM daca ai rate la bcr oare poti sa faci plati anticipate direct din aplicatie?

      Mersul la sucursala e neplacut cand ai de a face cu babutele acre de pe BD Obregia….a trebuit sa merg la o alta sucursala de la Aparatori (ocol) ca sa am parte de o servire decenta la CEC.

      00
    • Eu am deschis la BCR și la Libra:
      – La amândoi a fost totul online. La BCR nu mergea inițial apelul video pentru confirmarea identității, am făcut sesizare la ei și după câteva luni s-a rezolvat. La Libra nu a fost nevoie de niciun apel video, am trimis doar documentele scanate și am semnat digital. Cardul de la BCR a venit acasă cu curierul; la Libra nu știu ce să zic fiindcă am ales să nu îmi fac și card.
      – Aplicația George este mai minimalistă și mai curată, cea de la Libra este mai aglomerată și cu un UX mai „inginerește”. Cu toate acestea ambele merg foarte ok și n-am avut niciun fel de problemă cu ele. Personal prefer aplicația Libra, deși este mai urâtă vizual, mi se pare mai ușor de navigat și de găsit operațiunile pe care vreau să le fac.
      – Tehnic vorbind BCR este peste Libra. La Libra am primit mail înainte de 30 noiembrie că 2 zile internet bankingul o să fie offline fiindcă fac un update la sistemul informatic, iar dacă aveam operațiuni de făcut, să le fac înainte de data respectivă. Pentru mine nu a fost un inconvenient, dar îmi imaginez că ar fi putut fi pentru alții. Mai ales în perioada asta de mini-vacanță.
      – Atât cu BCR și cu Libra poți face transferuri instante către alte bănci care fac parte din Serviciul Plăți Instant (BT, BCR, CEC, Libra, Vista, Patria, Raiffeisen, BRD, Intesa). Un lucru pe care eu îl apreciez, fiindcă nu mai trebuie să țin cont să fac un transfer înainte de o anumită oră pentru a fi sigur că intră în aceeași zi.
      – La Libra poți să îți faci și cont în euro online, fără vreun comision lunar sau vreo cerință de a avea încasări peste o anumită sumă.

      00
    • tot ing rămâne, deocamdată, cea mai potrivită alegere

      00
    • @VladM, cred că e 1k (1000 lei), nu 10k

      00
    • Într-un sediu BT nu am călcat de vreo 3-4 ani, doar pe online cu ei, au ceva idioțenii dar e mai bine decît comuniștii bcr, brd sau ăștia de care zice Vali.
      Zice cineva că plătești pentru încasare de bani în BT din unele bănci.Da, 0,51 lei sau 2-5 lei în funcție suma primită.
      Libra a fost cumpărată de BT.

      00
    • @sly când a cumpărat Banca Transilvania pe Libra Bank?

      00
    • Da, poti face rambursari anticipate online la BCR (mai putin pe cea totala, daca nu ma insel).
      Da, e cea mai buna estetic, a doua cea mai buna pentru mine (ca si stabilitate&functii) e Libra. Le am din 2017 respectiv 2019, nu prea pica.
      @Sly, cand a fost cumparata Libra Bank de BT? Nici macar nu e de vanzare, e pe plus cel putin din 2012.

      00
    • Bcr are aplicație foarte buna, o folosesc de multi ani fara rateuri, e rapida si are destule facilitati. Comisioane sunt, 15-20 lei/luna/cont; eu ii scot lejer cu facilitatea moneyback, de regula ies binisor pe plus luna de luna. Alt avantaj e ca exista multe unitati unde am rezolvat relativ ok chestii legate de hartii, creditare, imputerniciri..
      Unicredit are de asemenea o aplicatie ok, ceva mai lenta decat Bcr dar tot buna si cu multe optiuni. Am folosit-o multi ani, tot fara probleme. Cardul mai datea uneori rateu, zicea limita depsita dar nu era asa; mergea de obicei la a doua incercare.
      Bancpost/Transilvania: am folosit doar aplicatia pe computer.. Hmm, acceptabila. Tot fara probleme legate de carduri/plati in decursul a multi ani.
      Aplicatie la o banca germana (foarte) mare: simplitate absoluta, plati si lista de conturi=95%, optiuni mai deloc, nu a mers de cateva ori in cativa ani, cardurile merg/nu merg fara o explicatie anume (e.g in prezent nu merge cardul de credit la automate diverse gen bilete, apa, etc. dar la magazine e ok). Suport telefonic sau online aproape de 0 (astept un card de 7 luni si..mai dureaza putin) . Sucursale tot mai putine, ore de asteptare pe afara (cu programare). Macar aplicatia e rapida si nu sunt comisioane.
      Cu ING am avut 4-5 interactiuni in ultimii 10 ani, doua dezastruoase celelalte foarte lente. Nu ca si client, eu am fost beneficiarul banilor/hartiilor, haos, ba nu mergeau automatele, ba era nu stiu cine in concediu, ba cardul nu mergea, ba e nu’s ce delay..nu stiu cum de rezistau respectivii, pareau obisnuiti. Or fi fara comisioane dar daca targetul e la sarmanii fara 15 lei in buzunar, probabil ca si asteptarile sunt tot scazute.

      00
  17. Eu am ING din 2005 sau 2006.
    Nu am fost obligat de angajatori sa detin alt cont pt salariu asa ca l-am folosit mereu.
    Nu am patit niciodata sa fiu pus in dificultate la vreo plata nici din HB nici de pe telefon.

    NU ma laud, nu am treaba cu ING, doar zic experienta mea.

    00
  18. Cu o cale poate te lasa sa pui parola mai lunga de 5 cifre, litere si semne discutam peste vreo 5 ani.

    00
  19. De cateva zile am probleme cu plata la emag cu ing. Mai e careva ? Doar pe emag am incercat plata online

    00
  20. Au ales-o pe Printesa Urbana ca le stie cu finantele si taxele, printre sesiunile de photoshooting cu aspiratorul pe canalele din Amsterdam.

    00
  21. De ceva timp nu imi mai merge plata cu telefonul din prima la aproape niciun POS. Inclusiv la POS-uri ING. „card neacceptat”, „introduceti card cu chip” etc. La a doua sau a treia incercare merge, fara sa fac nimic diferit. Am zis ca are telefonul meu o buba, am platit cu BTPay toate cumparaturile vreo saptamana, totul ok.
    Deja la ING devine mai rapid sa scot cardul din portofel.

    00
  22. Cu cash ai încercat? Plm, ne complicăm viața și îmbogățim bancile, după care ne plângem.
    Numerarul încă nu dă eroare și este universal acceptat, cu atât mai mult la un restaurant.

    00
    • La mine aici mă duc la un restaurant unde șpaga aia minimă de 10% se poate plăti cu cardul. Îi zici cât vrei să donezi, pac, card. Despre ce cash vorbim la restaurant? 🙂

      00
  23. Chiar nu vreau să fiu hater, aud de multă vreme problemele astea de la ING. Ce are banca asta și alta nu are?

    Eu sunt client la o bancă mare, comision zero de retragere la orice bancomat si cam la orice, aplicatia mobila functionala 99,999999% din timp.

    Da, aplicatia de plati a băncii cu telefonul e de porc. Nu o folosesc. E nasol că nu vrea nici cu Google pay. Am două carduri, Revolut si Orange Money pe care l-am integrat Google Pay, fac top up gratuit din contul băncii și plătesc oricând cu telefonul, fără probleme.

    Pare că mă complic?! Eu zic, însă, că dacă totul merge fără nervi (probat in Romania si țări din Europa) și am zero eșec la plată și la accesat aplicația mobilă… înseamnă că fac ce trebuie.

    00
  24. NOU
    #80

    linkedin notification: Vali Petcu added psyops to his experience

    00
  25. Eu am pățit una din asta cu Raiffeisen. Eram la POS, să plătesc cumpărăturile și îmi dă eroare. Ajung acasaă și testez pe alt telefon și tot nu mergea. Sunt la Raiff:

    – Bună ziua, îmi zice RaiPay că nu pot face plăți NFC cu cardul meu…
    – La noi apare în sistem ca fiind activ în RaiPay.
    – Da, și eu am primit SMS că e activ, dar nu merge.
    – Să-mi dați un mail cu eroarea, trimit la colegii de la tehnic.

    Nu știu ce au făcut, dar a mers bine vreo 2 zile după o așteptare de alte 3-4 zile. Apoi n-a mai mers. Am schimbat între timp telefonul și platforma și acum merge bine.

    00
    • Eu nu folosesc mizeria aia de RayPAy! Din 7 incercari mi-a mers de 3. Sunt foarte multumit, altfel de Raiff. Am zis in alt comentariu, fac top up pe Orange Money sau Revolut – care sunt inrolate in Google Pay si asa pot plăti ok cu banii din Raiff cu telefonul.
      Că nu știu de ce se incapătânează Raif sa impingă aplicatia lor pe Android in loc să lase Google Pay. O fi chestie de comisioane pe care nu vor să le plătească ălora de la Google, habar n-am.

      00
  26. Nu mă pricep, dar bănuiesc că majoritatea informațiilor afișate în aplicație sunt trase din web. De-asta cred că nu-mi încarcă de fiecare dată secțiunea „Raport tranzacții”. Trebuie să revin în Home sau să repornesc aplicația dacă vreau să văd ceva în secțiunea respectivă.

    00
  27. Am si eu o faza amuzanta cu ING. Am un cont in USD la ei si, la un moment dat, am avut nevoie de niste USD cash. Bun, ma duc la o agentie ING, vorbesc cu donsoara ca vreau sa scot niste bani din contul de USD si imi spune ca nu se poate, ca nu mai au casierie. Toate tranzactiile cu valuta se fac la bancomat, dar numai cele cu EURO.
    Daca vreau USD, sa fac schimb valutar si sa scot lei.

    Ii fac rapid un rezumat, ca nu parea sa realizeze cat de absurda e situatia:
    – Sa inteleg ca daca vreau sa scot niste USD, din contul ING, trebuie sa ii schimb in lei si sa ma duc la alta banca si sa cumpar USD, pierzand niste bani prin diferenta de curs?
    – Da!… Imi raspunde ea senina.
    – Atunci de ce nu as tine toti banii la alta banca, ca sa nu fac doua drumuri?
    – …

    00
    • Dacă te încălzește cu ceva și dacă aveau dolari la casierie, la cât de mare ar fi fost comisionul de retragere nu făceai nicio afacere.

      00
  28. Si pe „aici” ING-ul e varza cu carne (homebank + mobile). Probabil ca a fost angajat nepotul directoarei la nivel european.

    00
  29. „Emailul vine mai tarziu sau SMS intarzie.”

    In spate ce se intampla este ca nu se baga bani.
    Ca sa intelegeti – fiecare din HB trimite o cerere la server care ar vrea sa dea mai departe SMS/Email – doar ca astea sunt servicii scumpe care nu sunt vandute la bucata ci la sute sau mii.
    Un manager destept care a facut ASE la taxa s-a gandit mai mai mai – nu cumpar nivelul superiori ci iau pe cel mai ieftin care face treaba. Asa ca toate cererile se pun frumusel intr-o coada si apoi din coada se ia putin cate putin si se trimite la providerul de email sau sms.

    In teorie suna bine – doar ca in practica se intampla ca programatorii sa o mai dea in bara si atunci din varii motive sa fie foarte multe Emailuri sau SMS de trimis. Asa ca din cauza cozii acelea o situatie naspa va devenii si mai naspa.

    Cel mai bine ar fi sa te gandesti cam cati bani vrei sa spargi si sa ii ai in contul la vedere. Daca nu merge plata cu homebank atunci macar sa platesti cu cardul la POS. In privinta Bringo ar trebui sa faca o conventie cu ING sa primeasca mai tarziu bani – doar ca si ala e sistem pe saracie.

    00
  30. ing inca sunt ok, cea mai mare realizare a lor ar fi daca ar face roll back la versiunea 2010 a aplicatie, era ani lumina peste ce e acum

    bt zicea cineva mai sus ca n-a mai fost intr-o filiala, vai de capul meu, erori peste erori la actualizare date, in filiala vreo 20 de minute pana au facut o copie la CI si completat 5 hartii de gdpr, si confirmat actualizarea a nimic

    revolut fain la prima vedere, au inceput sa ciupeasca cu comisioanele

    00
  31. Au mai fost articole pe tema ING, si m-am abtinut.

    Am ING de vreo 3 ani, homebank, si aud numai de probleme, fara sa fi experimentat vreuna. Nici pe laptop, nici pe telefon (ecosistem Apple).

    Cu riscul de a cadea in pacatul de a fi „carnat/muist” recomand un alt browser, eventual fara jdemii de plug-in, add-blockere, vpn, extensii, silicoane. Mie mi s-a intamplat ca anumite site-uri sa dea eroare pe Safari si sa mearga pe Chrome, sau eroare pe mobil si sa mearga pe laptop.

    Da, sunt convins ca cineva de la (insert nume de multinationala sau instutie de stat din RO) si-a pus rudele/pilele la IT, sunt convins ca in situatia expusa, faptul ca nu vine mail/sms decat cu intarziere, eroarea nu tine de zona de client (browser), dar mi se pare ciudat sa fie o experienta atat de diferita la mine fata de altii.

    00
  32. Salut!
    Eu folosesc Unicredit si merge f ok.
    Ca sa nu mai zic faptu ca de blackfriday, in fiecare an, au oferta de cont ron sau valuta cu costuri 0 la orice daca n ai fost niciodata clientul lor.

    00
  33. După ce am ajuns nevoit la a 4a bancă în ultimii 4 ani, și am avut în trecut relații cam cu toate din Top10 actual, cu toate prostiile și limitările lor, ING e la ani distanță de restul sistemului bancar, oricât de mult le-ar fi scăzut calitatea serviciilor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube