Rog respectos pe nepotul directoarei ING să repare naibii Homebank-ul!

Nu e normal ce se întâmplă. Deloc.

Prima chestie e că nu-mi mai ia parola din prima. Dacă o bag a doua oară, aceeași parolă, merge. Am zis că poate apăs prea repede pe login, dar nu e de la asta. Pur și simplu au dat afară oamenii competenți și au angajat nepoții și nepoatele directorilor să se ocupe de IT, și ăia s-au apucat să joace fotbal cu serverele și să umble prin codul aplicației, altă explicație nu am. Așadar, doamna Mihaela Bitu, faceți ceva cu nepotul ăla, că strică șandramaua!

Mi-am resetat parola de 2 ori în ultimele zile. Aceeași parolă înlocuită cu aceeași parolă. Închis deschis aplicația. Nimic. Pur și simplu uneori nu vrea să ia parola. Uneori mă duce la ecranul de resetare a parolei. Alteori îmi trimite un cod pe SMS.

De asta zic, poate e cazul să se uite că în ultimele luni le-au plecat oameni de la IT, să întrebe de ce și apoi să schimbe ceva.

Am făcut o reclamație pe tema asta, sunt curios ce răspuns/soluție au.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

79 comentarii

  1. Have you tried to turn it off and on again? 🤷‍♂️😀

    10
    • I turned it off. Completely. No mo ayengy.

      00
    • Confirm. Avut aceleasi probleme, sunat la ei, fix asta au zis. Apoi au spus sa dezinstalez aplicatia si s-o instalez la loc. Facut si asta, disparusera toate conturile. Din fericire, sunt sarac. Au reparat, acum imi vad toate datoriile.

      00
  2. Pot confirma că, de câteva luni, ING homebank merge mizerabil după ce, ani de zile, a mers impecabil.

    10
  3. Să zici mersi că nu se strică mai tare şi ajungi īn contul lui Mişu Negrițoiu!

    00
  4. Nu mai zic nimic. Am tot zis. ING e o banca mizerabila cu proceduri mizerabile facute de sociopati.

    00
  5. La mine încă nu are probleme. ÎNCĂ :)

    00
  6. Alfa bank e mai in urma la capitolul asta, dar niciodata nu m-a lasat cu ochii in soare.

    00
  7. afganistan 2.0 =))

    00
  8. Vali,
    Aș putea să jur că ăștia reciclează cod prost!
    Acu’ vreo 10-11 luni AIB avea aceeași problemă!
    A doua parolă (pin in cazul meu), identic cu cea băgată prima oară, mergea.
    Schimbat pin. Fix pix!
    Sunat: șterge cookie-uri. Să mori tu? De pe 2 laptopuri și de pe un telefon fix aceiași dudă? Și am ceva idei, cache/cookie e prima idee! Că programatorii sunt scumpi și cine știe cu cine lucrezi?
    Nici nu mă enervez cu oamenii de la CS. Le cer ca reclamația sa fie înregistrată.
    De regulă se rezolvă după o vreme. Important e sa afle cine trebuie sau sa fie suficiente reclamații.

    00
  9. Am 2 aplicații de la 2 bănci diferite dar folosesc amprenta pt logare, la ING nu e tot asa sau preferi cu parola?

    00
  10. Sa vezi ce misto e ing business, not. Aplicatia ing e parfum

    00
    • Cred că ăia au departament de anti-ux și torturi cognitive, nici un profesori de informatică nu cred că putea face ceva mai greu de folosit.

      Totul e alandala, făcut de cineva care n-a avut o firmă în viața lui, și habar nu are care sunt nevoile.

      E cel mai tâmpit și neintuitiv UI posibil….

      00
    • ING Business, cel mai mare ra-ha… Nici angajatii lor nu îl inteleg si mi-au recomandat sa raman pe Homebank pana la trecerea obligatorie si inevitabila la noua aplicatie.
      Pe mobil e nevoie de o parola diferita fata de cea pe care o folosesti in browser. Asa am resetat parolele de vreo 3 ori in 2 zile, la inceput. 🤦‍♂️

      00
    • Si ce frumos e cand platesti cu cardul de firma. Trebuie sa ai 2 aplicatii – ing business si home bank. Confirmarea platii se face doar din home bank(chiar daca nu ai cont pe persoana fizica),evident cu parola introdusa de cel putin 4 ori.

      00
    • Si sa vezi ce dragut e cand faci extras bancar pe luna precedenta.Ca astia nu au invatat ca luna incepe cu data de 1 si nu cu ultima zi din luna, si stai si te uiti la el fix pe invers fata de cum ar fi normal.Aia de la IT merita batuti cu biciul ud.

      00
    • @cosmin Vezi din setari ca iti poti alege singur ordinea in care vrei sa iti afiseze (de la 1 la 31 sau de la 31 la 1)

      00
    • mie imi place mai mult Ing Business decat HomeBank, am posibilitate de filtrari, export cu filtre aplicate, raport credite, linii de credit, folosesc de putin timp, mi-au migrat 3 firme in ultimele 2 luni. Cu cursurile de schimb valutar si comisioane plati externe nu ma impac cu ei dar ma ajuta Wise.

      00
    • @Cosmin – In setari ai optiune de ordonare a extrasului

      00
    • @Cosmin – Pentru aranjare tranzactii in extrase in Ing business dupa logare:
      Dreapta sus- Administrare si unelte/setarile si drepturile mele/sortarea in tabele

      00
  11. @Zoso: aici esti ca aia de care-ti bati p*la ca iau de la cel.ro si se vaita de calitate / garantie / service.
    Ai scris si tu de multe ori ca ING sunt praf, au fost si cateva probleme mai serioase la ei, dar totusi stai cu contul la ei.
    Incearca alta banca.

    00
  12. NOU
    #30

    cand ai blog si nu iti raspund cei de la serviciu clienti

    00
  13. Am aceeași parolă Homebank de 5 ani. O folosesc doar când se satură de cerut amprenta.

    00
  14. 1) Homebank
    Ca să aprob o plată cu cardul, mă loghez, bag parola să aprob plata, mă duce iar la ecranul de logare. La asta n-am nici o problemă de logare.
    2) ING Business
    Reușește să fie mult mai în ciuda utilizatorului decât aia a BRD. Lipsă facilități pe care le aveai în Homebank, meniuri ciudate, funcționări dubioase, gen nu se încarcă nimic din prima, trebuie dat refresh…
    Dacă la Homebank nu am avut probleme cu recunoașterea parolei, pe asta o dezinstalez de fiecare dată când vreau să o folosesc fiindcă nu-mi recunoaște parola. pur și simplu îmi bagă mesajul parolă greșită. Din fericire, nici nu blochează contul.
    dar poți scoate extras de cont în Excel, nu pdf excelizat cum era în Homebank, cu poze de semnături, poze cu sigle, celule îmbinate aiurea…..

    00
  15. Ce coincidenta, chiar acum 10 minute incercam si credeam ca sunt asa batut in cap sa uit parolele. Se pare ca e de la ei. Pe contul de persoana fizica merge ok, pe pfa si pe firma nu vrea sub nicio forma. Daca intru cu amprenta e ok, daca bag parola e mort…

    00
  16. Stai sa vezi cand trebuie sa folosesti ING Business… Homebank-ul e parfum.

    00
  17. Nici acum nu inteleg de ce Ing m-au pus sa imi fac alt user pt plati online. practic am 2 useri de homebank pt acelasi cont- unul fiind doar sa aprob niste tranzactii online.

    Si acum tot anunta ing homebank business, iar o sa imi schimbe accesul in mai putin de 6 luni. Schimbare pe care au amanat-o pt ca au erori si vor sa mai testeze inca o luna- asa zice newsletter-ul lor.

    00
    • În urma unor modificări tehnice efectuate în acest weekend am identificat o problemă care ar putea genera la momentul efectuării schimbării blocarea accesului unora dintre utilizatori la internet banking, pe o durată mai lungă decât intervalul de 24 de ore comunicat în informările anterioare. Am rezolvat acest impediment tehnic, însă considerăm că este în avantajul dumneavoastră să amânăm migrarea pentru o dată ulterioară, având astfel un timp mai mare pentru efectuarea unor testări suplimentare care să ne asigure ca transferul de la o aplicație de internet banking la alta se va desfășura cât mai facil si că utilizatorii vor putea accesa în timp util și fără impedimente aplicația de internet banking, astfel încât să porniți cu dreptul în utilizarea ING Business.

      Mai pe limba noastra: suntem in impas, ne-a plecat pana si internul ala de la TCM, iar acum ne bazam doar pe nepotul Doamnei

      00
    • …doar că el a terminat școala la Spiru.

  18. Vă plângeți de ani de zile de ING. Au o ofertă de nerefuzat ori ești curios cât de jos poate ajunge banca asta?!

    Când era o bancă mișto am fost și eu client ING, dar ei s-au străduit să-mi fie din ce în ce mai bine și eu n-am mai putut de atâta bine și am plecat la alții.

    00
    • acum multi ani am renuntat si eu la ei(din diferite motive), am simtit fiorul schimbarii de atunci. am primit ceva injuraturi si minusuri pe aici :) pe vremea aia aplicatia lor chiar era faina

      00
  19. „Te-am contactat acum ceva timp in legatura cu o propunere din partea ING Tech, asa ca am revenit cu un scurt reminder. Mai exact, este vorba despre o oportunitate de iOS Developer”

    Nu prea ma atrage pe mine sa lucrez pt banci si fintech, dar pentru o suma corecta…….se repara :D

    00
  20. Vai der capul vostru, si mai aveti si pretentii de it-sti doxa, nu am avut nici o problema whatsoever cu homebank de la ING si nu sunt nepot/angajat/grup de interese doar un pulete care are cont la ei. Io zic ca problema e la voi adormiti logati in browser si nu mai va merge nimic (normal dohj dupa 15 min).

    00
    • Dupa comentariul tau as paria ca esti unul din baietii ramasi la IT si te-ai supărat :))

      PS: cred ca ING se chinuie din rasputeri sa plece din Romania si nu stiu cum sa faca. Au fost primii cu o aplicatie decenta si cu oferte foarte bune la carduri si după ce s-au umplut de clienti s-au plictisit. Alta explicatie nu am pentru mizeria care se întâmplă.

      00
    • Andi, calmează-te , copile.
      Că pe aici suntem utilizatori de ING.
      Ăștia au fost primii care ne-au coborât din pom cu internet bankingu și aveau cele mai bune și inovatoare servicii. Cândva erau le miezul. Acuma sunt niște retardați. Știu ce vorbesc, fiindcă am simultan INg, BCR și banca românească.

      00
  21. Am HomeBank beta pe telefon si de la ultimu update beta s-a rezolvat, insa de multe ori imi face login de doua ori cu faceID…

    00
  22. Infecta e si aplicatia de la brd. Deci fie si acolo e tot nepotu celei de la ing, fie ITistii in general sunt mai prostani si incapabili decat ne asteptam sa fie.

    00
  23. Băi, eu zic să nu mai înjuri Homebank că se supără imbecilii șefi de la ING și ne trec cu toate pe mizeria aia de ING Business și acolo să vezi cod scris cu juma’ de neuron și vârfurile bucilor…

    00
  24. Dacă n-ați plecat la timp cînd a început să se scufunde corabia…
    (momentul ăla cînd au închis casieriile și a rămas totul pe clienți, dar cu comisioane mai mari)

    00
  25. Am trecut de la ING la alta banca, nu am regrete. Nici asta noua nu e perfecta, dar e mai ok. Si cand cautam o banca noua, mai erau cateva oferte tentante. Daca acum peste 10 ani cand mi-am facut cont la ING aveau una din cele mai bune aplicatii si erau printre cele mai ieftine banci, acum nu mai e cazul.

    00
  26. Pe site pateam regulat asta lunile trecute… orice parola introduceam ajungeam in ecranul de resetare parola, imi trimitea cod prin sms… dar cand introduceam codul, ma intorcea inapoi la login. Era un loop care se executa indiferent de ce parola introduceam, cea corecta sau nu. De 3 ori am resetat parola manual sunand la callcenter (bine ca e nonstop pt pers fizice).. cica era contul „blocat”… dupa aceea n-am mai patit.
    In tot acest timp cu contul „blocat”, aplicatia de pe mobil functiona ok ca accepta doar amprenta :))) sf toata situatia.

    00
  27. Kkt…credeam ca am eu parola prea complicata si degetele prea groase.

    00
  28. Eu aveam cont si card doar la BCR. Dupa ce ani de zile mi-au mancat nervii cu erorile lor diverse gen : POS de la magazin eroare, plata refuzata, acasa descopar ca totusi tranzactia a reusit, eu cu banii luati de doua ori( iar fenomenul asta l-am patit de mai multe ori), plata pe net a facturii de curent si iar eroare banii luati de doua ori..etc, la ATM eroare cu bani aiurea dati sau nu mi i-a dat si telefoane..etc si nervi.Gagicile de la relatii cu clientii niste taranci absolute , obraznice si agresive.
    Asa ca acum 6 luni am decis sa imi deschid cont la ING si logic card aferent contului.Da, aplicatia nu este perfecta dar merge si pana acum nu am avut nici o problema cu platile online, cu scosul banilor de la ATM sau cu plata la POS magazinelor in comparatie cu BCR-ul care sper sa dea faliment sau sa fie cumparat de o banca mai serioasa.

    10
    • Stai sa vezi cum ING dubleaza platile din greseala si uita sa iti zica. Nu zic, iti recuperezi banii, dar e misto sa stii ca ai cash pe card si la auchan sa apara „fonduri insuficiente”. Si dublarea se facuse cu 3-4 zile in urma, de am citit in ziar si ei nu au binevoit sa trimita un mail. Si faza de mai sus cel putin de 3 ori in ultmii 2 ani.

      00
    • @Adrian
      Sunt sigur ca ai dreptate , pana la urma nu exista banca perfecta dar BCR mi-a atins limita superioara de suportabilitate . Degeaba sunt luati de austrieci ca managementul local este facut tot de romani si rezultatele proaste le-am simtit pe propria piele.

      00
  29. Pot sa spun și eu despre nepotul directoarei de la IKEA?
    De câteva luni, au schimbat programul de facturare, cu cel mai prost program posibil. Prima data am crezut ca sunt eu prost, dar nu: prosti sunt ei. Dacă înainte era suficient sa scanezi bonul și sa introduci cui-ul firmei, acum nu. Trebuie sa introduci ora de pe bon (HH:MM:SS), suma exacta (xxxx,xx) și toate datele firmei, indiferent ca ești client vechi cu datele stocate la ei. Asta după ce scanezi bonul, ca noul soft e atât de retardat, încă nu știe sa își ia singur datele astea de pe bon. Bun, cea mai mișto parte e ca programul ala da rateuri mari. În sensul în care cu datele corecte introduse, iti spune ca bonul nu e găsit. Și dacă încerci peste 5minute, fără sa modifici ceva la date, le găsește. Faza e ca oamenii introduc bine datele din prima, însă din cauza erorii lui peste, incep sa introducă prost datele: suma deși era corect cu virgula, o introduc cu punct, ora deși era corect cu : , o introduc cu spatii; și tot asa.
    De fiecare data, dar absolut de fiecare data când merg pe acolo, și merg cam o data la doua săptămâni, sunt oameni care se cearta la infodesk pe tema asta.
    De atâtea luni nu a luat nimeni nicio masura sa schimbe ceva cu dobitocii aia de la IT. Același soft prost și idiot, gândit de retardați. Am lăsat zeci de feedbackuri pe tema asta. Pur și simplu le place sa fie retardați.

    00
    • Fara suparare, dar IKEA nu e un etalon. Nici macar pe solutii IT. Sau pe carton in forma de hotdog :))

      00
    • treaba asta cu „reîncearcă peste 5 minute” îmi sună a server de baze de date supra-încărcat… probabil au pus cine știe ce conservă reciclată pe post de server de baze de date pentru bonuri/facturi și sistemul ăla nu face față la volumul de solicitări.

      00
    • @Adi: chestia asta e valabila si daca sunt 10 oameni la aparatele alea de facturare, si daca esti singur. E foarte prost gandit sistemul oricum.
      La un moment dat l-am intrebat pe unul de la infodesk de acolo, daca au multe reclamatii pe zi cu privire la noul soft. Mi-a spus ca sunt o groaza. Zeci pe zi, sute in weekend.
      Dupa atatea luni de nemultumiri si reclamatii, nimanui din conducerea companiei, nu i s-a aprins un beculet sa testeze pe propria piele sistemul lor idiot.

      00
  30. Întrebare, fără mișto, pentru cei care au plecat de la ING: la ce bancă ați migrat? Mă interesează pentru persoane fizice. La portocalii, printre lucrurile bune pe care le au ar fi chestia aia cu round-up, contul de economii atașat (nu atâta pentru câștig ci pentru a putea păstra banii în afara contului curent), fără comisioane la plată și încasare, fără alte comisioane exceptând dubla conversie (dar la EUR, cursul mi se pare bun pentru cele câteva plăți pe care le fac lunar). Din experiența voastră și nu din reclame pe net, ce recomandați?

    00
    • Eu cu contul de persoana fizica am migrat la Raiffeisen. Pana acum nu ma pot plange. Aplicatie decenta, daca fac macar o plata cu cardul am 0 comisioane la pachetul ales. Per total mult mai multumit.
      Aveti grija daca aveti card de credit la ING este o taxa care trebuie platita sa te stearga dintr-un registru, plata care trebuie facuta din contul pe care il inchizi. Bineinteles ca au inchis contu si apoi m-au anuntat de acea suma. Si cand ii intreb ce solutie avem pentru a achita cei 30-40 lei…au zis ca ahh nu stim lasati asa, ca nu va afecteaza.

      Pentru partea de business am la BT si Unicredit. Ambele ok, la Unicredit la aplicatie ar putea face 2-3 lucruri mai eficiente. La BT pe partea de consiliere au fost ok… mi-au propus un pachet cu 7 lei mai scump dar nu mai plateam niste comisioane, care insumau mai mult.

      00
    • Razvan, sfatul meu e sa nu lasi asa, ca te trezesti peste ani cu penalitati acumulate aiurea.
      Sau lasa asa, dar cere-le raspuns in scris ca nu mai ai datorii fata de ei sau fata de registrul vietii.

      00
    • Nu e datorie la ei…e o chestie de sters dintr-o arhiva sau ceva de genul…cartile de credit figureaza ca si credite si e o arhiva electronica pentru ele.
      Am verificat si nu am datorii la ei.

      00
    • Eu am ales Unicredit pentru PF si PFA, aplicatia de PFA (Business) ar putea fi putin inbunatatita, dar iti faci treaba cu ea. Varianta desktop are mai multe optiuni atat pentru PF cat si pentru PFA. Cum a zis si Razvan, si Raiffeisen aveau niste oferte ok.

      00
    • Am la Raiffeisen de 1,5 ani pe persoană fizică. Pt mine sunt ok. N-a făcut figuri nici pe desktop, nici pe telefon, recunoaște parolele de fiecare dată, nu mi s-au dublat plăți, nu m-a lasă cu fundu-n baltă prin magazine.
      Pe pachetul ales (0 tot, sau cam așa ceva) nu am comisioane la plăți, nici măcar către conturile altor persoane/firme în alte bănci.

      00
  31. Bai, e frustrant c ING vietii, si incerc alte variante. Doar c, ce sa vezi? Retards being retarted everywhere. Nu vreau sa zic ca BRD sunt dobitoci, dar o sa zic. Cum e posibil sa sun la ei la help(??)desk, sa fac un incident, iar ei sa ma sune cu solutia salvatoare dupa 2 luni. 2 luni, nu 3, in plm. Si care e solutia lor? Reinstalati aplicatia si POATE o sa mearga mai bine. Momentan sunt cu un cont activ si la Unicredit, dar asta o sa dispara fara niciun regret. Daca aveti chef sa va complicati viata, Unicredit should do it.
    In alta ordine de idei, cred ca ar fi benefic un poll pe blog cu bancile din Ro, cine si ce poate spune pozitiv despre paznicii banilor lor. Pana una-alta, spor la discutat cu „suntMaria”

    00
  32. La Raif ți se zice frumos că dacă vrei să faci un schimb valutar la curs preferențial sa poftești in sucursala ca sa semnezi că vrei sa faci schimbul. Ah, și cursul preferențial nu pot sa ți-l zică la telefon. Doar in sucursala. Și dacă nu îmi place am bătut drumul degeaba? Da, dar veniți dvs totuși.
    Și neapărat în sucursala in care ați deschis contul, pentru că … nu se știe.

    La un moment dat a plecat în concediu ofițerul de cont. Telefon închis. Nu a preluat nimeni conturile cat a fost asta plecat. Call-center-ul lor îți zice blajin că au prea multe apeluri și îți închide, pe orice ramura ajungi.
    Chatbot-ul te întreabă toate datele după care îți zice că operațiunea se poate face prin chatbot doar pentru persoanele fizice.

    Aplicația e cam la fel de retardată că și ing business. Erori cu duiumul. Transferuri pe care le faci, îți zice că e OK, dar banii nu mai pleacă. Ajungi să îți bata obrazul angajații și furnizorii.

    Uitasem că ai și token cu butoane fizice care simulează butoanele touch care nu au nici un feedback. După fiecare cifră trebuie sa te uiți că s-a apăsat.

    00
  33. chestia asta cu repetarea aceleiași parole am văzut-o acum mulți ani la unele site-uri care au fost sparte/infectate cu un troian backdoor… mergea parola de login doar la a doua încercare fiindcă prima era redirectată de troian și salvată într-un fișier-jurnal. (și nu, nu era phishing cu un nume de domeniu care arată aproape identic, era același hostname … am întotdeauna grijă la așa ceva)

    @Vali salvează-ți extrasele de cont și monitorizează-ți conturile în perioada următoare … e foarte posibil să auzim în presă ca ING HomeBank a fost spart.

    00
    • Modificarea parolei ajuta sa te protejezi de o astfel de problema?

      00
    • @Oxy… dacă serverele lor sunt [încă] infectate modificarea parolei nu ajută cu nimic fiindcă or să intercepteze și noua parolă.

      pentru astfel de cazuri era bine ca băncile să impună folosirea de chei de autentificare hardware FIDO2 USB/NFC … Google Accounts / Github/ Facebook / etc. permit folosirea de chei de securitate hardware dar băncile… pauză. WTF? why not?

      https://fidoalliance.org/members/

      00
  34. cine ia decizii de UX la ING cred ca trebuie sa-si gaseasca alt hobby
    in anul 2021 inca au parola de 6 cifre nu ma lasa sa pun o parola decenta litere, cifre si caractere speciale dar se lauda cu securitatea
    cand fac o tranzactie ba imi cere parola, ba imi cere amprenta, uneori cred ca e random si da, stiu de psd2 si ca trebuie sa ceara mai multe confirmari dar e implementant prost in comparatie cu BCR

    totusi, trebuie sa laud echipa de marketing de la ING, reusesc de fiecare data cand se face un update la aplicatie sa scrie un mesaj care fac din rahat bici si zici ca de fiecare data reinventeaza aplicatia

    am bcr si nu au aceleasi probleme ca ing dar au si ei problemele lor cu George iti imprastie informatiile prin toata aplicatia si uneori trebuie sa fi detectiv sa gasesti ce vrei

    00
  35. Cred ca i-au angajat pe oamenii de la Sodexo, ca au avut o problemă asemănătoare până de curând.

    00
  36. > Am făcut o reclamație pe tema asta, sunt curios ce răspuns/soluție au.

    De cand si-au baga pla in ea de viata si au marit comisioanele nesimtit de mult trimit mail la cel mai mic inconvenient, in medie le trimit vreo 4-5 mail-uri pe luna. La cat platesc comisioane, macar atata.

    Dar in general e complet inutil, la orice mail dau, primesc un raspuns standard „nu se poate dar vom avea in vedere pe viitor”, „wontfix, functionalitatea asta asa trebuie sa mearga”, „am trimis mai departe la departamentul raspunzator” si muia suprema si recurenta „va asigur de faptul ca ING Bank depune in mod constant eforturi pentru a preintampina astfel de situatii in viitor”.

    Deci da, imi tre o alta banca.

    00
  37. O să furnizeze un răspuns generic așa cum fac de obicei.

    00
  38. posibil ca unul din serverele de backend sa fie jos si load-balancerul trimite uneori acolo. si daca sunt retardati nu o sa se uite ca sa repare.
    daca de fiecare data se intampla la prima incercare, atunci e alta buba. oricum, e clar cat testeaza softul daca doar aici se plang multi

    00
  39. Am avut noroc ca m-au tot amanat cu trecerea la prostia aia de Buziness, inteleg ca e varza.
    Am cerut in office un demo, sa-mi arate cu ce se mananca, au zis ca nu se poate, ma anunta pe mail de trecere.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube