@vlad,intradevar, au o finete in manevre. In Torino, sun niste pasaje, soferului nu-i ramane decat 5 cm in stanga si 5 in dreapta, si asa trec cu 40 de km/h.
00
NOU
#4
Dan
anglia. deja mă întrebam de cînd se circulă pe stînga în România
00
NOU
#5
Emil
Uite un exemplu pozitiv.
Tipul chiar se pricepe si da dovada de cherosen in instalatie.
00
NOU
#6
Vlad
Oare avea cauciucuri de iarna? Ok lasand gluma la o parte, asta e meseria lor soferi profesionisti. Imi aduc aminte cu profund respect de toti soferii liniilor 35 si 46 din Cluj, cum coborau pe vremea lui Ceasca calea Turzii din Zorilor pana in centru pe niste serpentine, dar mai ales pe un polei, cu autobuzele pline pana la refuz si care mergeau cu usile deschise.
Vreau sa traiesc ziua cand si soferii de pe autobuzul de Poiana vor fi in stare sa faca asta.
Ca bucuresteni care sa vina iarna la munte cu, cauciucuri de iarna sunt slava domnului. Lipseste doar un Schumacher al RATBV sa faca slalom printre ei.
00
NOU
#9
far-gone
sunt chiar meseriasi soferii de autobuz din uk. sosele sunt inguste, mai ales stradutele de prin orase sunt criminale si totusi nu am vazut vreodata sa atinga masinile parcate de o parte si alta a strazilor
00
NOU
#10
A.Dragos
Frumos, foarte frumos! Asta sa sofer..
00
NOU
#11
Alex Dima
Conteaza si masina totusi, dar soferul e sofer
00
NOU
#12
HippieSway
A avut si anvelope bune. Asa e si pe partie, un echipament corespunzator, bine intretinut, te poate ajuta sa iesi din multe situatii neplacute si sa-ti faca mai line coborarile. Iubitorilor de sporturi de iarna, le recomand calitatea: http://service-tunning.blogspot.com
00
NOU
#13
Piticu21
noah genial. asta a fost noroc, pur noroc.
00
NOU
#14
Vlad Cohutz
După ce faci asta de 20 de ori pe zi normal că ești expert
00
NOU
#15
Kpushor
Evorba doar de greutate nu compari 9-10 tone cu 1,3 maxim 2 la range rover
00
NOU
#16
nika
greutatea nu e neaparat un factor pentru ca autobuzul urca si deci greutatea mai mare il incetineste. a urcat asa usor pentru ca si-a luat demaraj si a mers continuu. daca se oprea sunt sigur ca nu mai era asa de meserias.
00
NOU
#17
Andrew
Greutatea este un factor important pe zapada, numai ca trebui sa stii cum sa faci sa fie in avantajul tau. Soferul se vede ca este un profesionist, in primul rand ca si-a luat demaraj si a mers continuu iar in al 2 lea rand s-a incadrat exemplar in acele curbe la aproape 360 grade (nu multi stiu sa manevreze masina mica pe astfel de curbe cum o face el).
Un alt sofer de autobuz super meserias
asa este in toate domeniile. sa ne inchipuim ca autobuzul acela ar fi fost romania patinand prin criza, iar soferul un guvern profesionist…
Demonstratie de sofat!
@vlad,intradevar, au o finete in manevre. In Torino, sun niste pasaje, soferului nu-i ramane decat 5 cm in stanga si 5 in dreapta, si asa trec cu 40 de km/h.
anglia. deja mă întrebam de cînd se circulă pe stînga în România
Uite un exemplu pozitiv.
Tipul chiar se pricepe si da dovada de cherosen in instalatie.
Oare avea cauciucuri de iarna? Ok lasand gluma la o parte, asta e meseria lor soferi profesionisti. Imi aduc aminte cu profund respect de toti soferii liniilor 35 si 46 din Cluj, cum coborau pe vremea lui Ceasca calea Turzii din Zorilor pana in centru pe niste serpentine, dar mai ales pe un polei, cu autobuzele pline pana la refuz si care mergeau cu usile deschise.
are dexteritate !!!
insa autobuzul e mai greu
Vreau sa traiesc ziua cand si soferii de pe autobuzul de Poiana vor fi in stare sa faca asta.
Ca bucuresteni care sa vina iarna la munte cu, cauciucuri de iarna sunt slava domnului. Lipseste doar un Schumacher al RATBV sa faca slalom printre ei.
sunt chiar meseriasi soferii de autobuz din uk. sosele sunt inguste, mai ales stradutele de prin orase sunt criminale si totusi nu am vazut vreodata sa atinga masinile parcate de o parte si alta a strazilor
Frumos, foarte frumos! Asta sa sofer..
Conteaza si masina totusi, dar soferul e sofer
A avut si anvelope bune. Asa e si pe partie, un echipament corespunzator, bine intretinut, te poate ajuta sa iesi din multe situatii neplacute si sa-ti faca mai line coborarile. Iubitorilor de sporturi de iarna, le recomand calitatea:
http://service-tunning.blogspot.com
noah genial. asta a fost noroc, pur noroc.
După ce faci asta de 20 de ori pe zi normal că ești expert
Evorba doar de greutate nu compari 9-10 tone cu 1,3 maxim 2 la range rover
greutatea nu e neaparat un factor pentru ca autobuzul urca si deci greutatea mai mare il incetineste. a urcat asa usor pentru ca si-a luat demaraj si a mers continuu. daca se oprea sunt sigur ca nu mai era asa de meserias.
Greutatea este un factor important pe zapada, numai ca trebui sa stii cum sa faci sa fie in avantajul tau. Soferul se vede ca este un profesionist, in primul rand ca si-a luat demaraj si a mers continuu iar in al 2 lea rand s-a incadrat exemplar in acele curbe la aproape 360 grade (nu multi stiu sa manevreze masina mica pe astfel de curbe cum o face el).
Un alt sofer de autobuz super meserias