Mai țineți minte cum ziceam în articolul cu SAAB-ul 9000 că ne-a trebuit pentru că nu ne mai ajungea Subaru Impreza 1.5R la două persoane (note to self: acuma parcă văd că vor și articol cu Subaru…)? Ei bine, GLA l-a înlocuit pe 1.5R când am vrut ceva mai nou și mai bine echipat și cu garda la sol mai mare, ca să nu lovim bordurile înalte, în caz de am fi fraieri și am lovi bordurile înalte, de fapt să nu le lovim. Dar nu suntem fraieri, deci nu le lovim, deci garda la sol nu contează, dar e acolo și e bine, că nu cere mâncare, deci e practic ”pe moca”, dar totuși inclusă în prețul mașinii.
Model 2016, aproape 16.000 de kilometri la cumpărare (acum are cam dublu), diesel de 177 CP și 350 Nm, automat și 4MATIC, 33.600 de euro + TVA.
Ne-am uitat și la Seria 1, respectiv A3, dar BMW-ul e urât cu spume și nici interiorul din Audi nu ne place. De fapt, mint, ne-am mai uitat și la Volvo V40 XC, dar erau puține oferte la vremea respectivă, culori fade și echipări inferioare lui GLA (deși motorul ăla turbo, cel mai mare, are niște caracteristici interesante…).
Am ales GLA și pentru că e comparabil ca dimensiuni cu Impreza. Iar fata mea dădea deja cu spatele cu Impreza cum nu mergeți mulți dintre voi cu fața și ne așteptam să se întâmple la fel și cu GLA-ul (spoiler alert: se întâmplă). Deci, nu urlați că ”ce-i cu cazanul ăla mic”, ”n-ai loc în el”, ”e de căcat”. Adică puteți, dar nu ne pasă. Chiar deloc.
Dotări:
- Intelligent Light System Cornering lights
- Blind Spot Assist
- Lane Departure Warning
- Active Parking Assist
- Traction control
- Electronic immobilizer for engine
- ATTENTION ASSIST
- Panoramic sunroof
- Memory function driver’s seat
- Seat heating driver/passenger
- Power steering
- Automatically dimming interior and exterior mirrors Central
Electric window lifts - Seats material cloth
- Headlight cleaning
Impreza a fost o super-mașină. Fiabilă, spațioasă pentru un hatchback atare dimensionat, arătoasă chiar, dar cu foarte puține dotări de confort. Și pentru că aveam deja experiența GLK-ului bine dotat, ne doream ceva similar, într-un ”ambalaj” mai compact. Ea cerea trapă panoramică, în timp ce eu n-aveam de gând să renunț la scaunele cu memorie sub nici o formă. Era clar că prețul va fi pe măsură și atunci am zis să căutăm una cât se poate de full, ca să și arate cât se poate de bine.
Pozele nu sunt tocmai optime, știu, dar eu zic că se vede că mașina are și o combinație de culori reușită, ceea ce e un lucru important pentru noi și, în teorie cel puțin, ar trebui să conteze și la revânzare.
Acuma, înainte de a merge mai departe, o paranteză pentru cei care o să zică iar că mă dau mare p-aci, că-s snob, că whateva-the-fuck-eva: Impreza a fost cumpărată ”de nouă” și ținută 10 (zece) ani. Cam așa va fi și cu GLK, dar și cu acest GLA. Deci, nu ne schimbăm mașinile ca ”pă șosete”, doar ca să moară dușmanii, OK?
Așadar, ”jucăria” arată foarte bine, interiorul ăla alb (combinație piele cu stofă), în tandem cu trapa panoramică, creând o atmosferă foarte mișto și senzație de spațiu mult mai amplu, comparativ cu ce zice rigla. Cireașa de pe tort e iluminatul ambiental, cu LED-uri răsfirate peste tot (inclusiv în ”golurile” tetierelor), care, noaptea, îți dă impresia că te-ai suit în ceva cu cel puțin două clase mai sus.
Reversul medaliei este că întreținerea acestui interior ”pimp” este un coșmar. Gen să aluneci cu curu’ pe o lamă și să frânezi cu p*la…
Până la urmă m-am dat bătut, am renunțat să tot frec eu scaunele, și, ori de câte ori începe să se vadă jegul, mă duc la niște băieți din Brașov – RS Auto –, care, contra a 500 de lei, îmi fac un detailing de interior complet și aia e.
Rămânând la scaune, ele sunt confortabile, cu șezuturi ce se pot prelungi (perfect pentru mine, găligan cu picioare lungi) și cu același suport lombar bun, ca și pe GLK. Iar, în plus față de GLK, oferă un suport lateral mult mai bun. ”Scoici” nu sunt nici astea, dar nici nu ”pici” ca din alea de pe SAAB…
Șoferul și pasagerul din față dispun de un spațiu okay-ish (la nivelul capului este enervant de restrâns dacă ești mai înalt și nici cel pe lățime nu este foarte mare), au și câteva locașuri pentru depozitare (dar nu sunt minuni nici la capitolul ăsta), în timp ce pe banchetă condițiile sunt… crâncene. Ea este foarte prost profilată, devenind obositoare și pe distanțe scurte, spațiul pentru genunchi e o glumă, n-are cotieră (!) și nici nu se pune problema ca trei adulți, chiar și de mărime medie, să stea aici; ce mai: Impreza aia ”cheală” îi dă lecții la șvabul burdușit cu opțiuni.
Însă, cu ce am zis ”de rău” până acum, am cam terminat subiectul ăsta. ”Buburuza” asta cu siglă premium e chiar o plăcere în rest. Dinamica este foarte bună (se simt kilele alea în minus față de GLK), modurile dinamice (gen Eco, Sport sau Off-Road) își fac treaba excelent și consumă nesimțit de puțin dacă ești dispus să-ți înfrânezi ”talentele” un pic. Spre exemplu, am scos o medie de 4,3 litri în extraurban (distanță: 190 km), fără eforturi majore.
Că veni vorba de modurile dinamice: rar mai pun pe Sport, în rest stau pe Eco. Cel Sport e mișto pentru că evacuarea sună mai tare și cutia cu dublu-ambreiaj schimbă rapid de tot, iar cel Eco îmi place pentru că… deja mă boșorogesc încet, dar sigur, și-mi place că-mi arată, pe măsură ce țin ritmul ascetic, câți kilometri ”recuperez”. Să salvăm unicornii, zic.
Iarna, dacă folosești încălzirea auxiliară mult, consumul în oraș poate fi spre 12 litri, dar câștigul în confort e semnificativ mai important în opinia noastră. La GLA mai avem și beneficiul că versiunea asta de Webasto vine cu aplicație de smartphone, deci cam vezi când temperatura dorită a fost atinsă și nu mai ”arzi gazul aiurea”.
Prea multe nu prea mai am ce să vă zic. Sau, mă rog, nu prea are rost, pentru că lista de dotări e edificatoare și, din fericire, tot ce pare să ”promită” o dotare pe hârtie, s-a adeverit și în realitate. Adică, farurile sunt alea cu LED, deci vezi bine (foarte important în opinia mea). Ai cameră pentru marșarier (inclusiv cu un mod fish-eye), cu display mare în interior, deci vei parca mult mai ușor. Tempomatul e adaptiv, deci confortabil și sigur. Și tot așa.
Rezumând, mulți poate o să creadă că feeling-ul Mercedes nu poate fi prezent pe un hatch de ”peizani”, dar eu zic că este și că merită mașina, dacă îți place cum arată și n-ai nevoie de mult spațiu.
Probleme? Una singură: un troncănit, ce se manifestă pe drumuri mai proaste, dar intermitent. Am dus-o la verificări, într-un final, și ne-au zis că e de la diferențial, pe care l-au și schimbat în garanție. Chiar zilele trecute. Doar că n-a dispărut troncănitul… Mda, mai investigăm…
Din ce văd eu sunt faruri cu xenon, LED-uri se pun abia de vreun an pe clasele mici.
Foarte profesionistă recenzia!
Eu vad niste lumini de zi LED. Poate fi o distinctie intre faruri si lumini de zi.
Da, ai dreptate, nu sunt “full-LED”.
40.000 de euro? La mana a 2a? Si trocane? Bun asa!
Faina masina! Intrebarea care mi-o pun cand vad o masina ca asta este oare se potriveste mai bine femeilor sau barbatilor?
Se potriveste cel mai bine celor care au 40000 EUR sa dea pe o masina.
Familiei tradiționale, evident!
yea, când ai 40.000€ nu mai contează dacă ești bărbat sau femeie.
Ca tot suntem pe un blog de semi-bricolaj: Imi place gardul tau. Cu ce firma l-ai facut?
De bogati :))))
„De fapt, mint, ne-am mai uitat și la Volvo V40 XC, dar erau puține oferte la vremea respectivă, culori fade și echipări inferioare lui GLA”.
Citind partea asta, am realizat că persoana care a făcut review-ul lui GLA nu cunoaște dotările de pe noul Volvo XC40. Eu am Volvo V40 Cross Country T4 AWD Polestar model 2017 cu mult mai multe dotări decât GLA-ul de la MBenz.
Iar pe partea de siguranță, Volvo XC40 depășește GLA-ul. Chiar și la partea de entertainment, GLA-ul se laudă în 2016 cu un ecran de TomTom ca și navigație? C’mon!
Vezi că vorbești pe lângă.
În primul rând, Vali n-a pus toată lista de dotări pe care i-am trimis-o. Probabil pentru că i s-a părut prea lungă și era într-o engleză aproximativă, marca dealerului de la care am luat mașina (iar eu n-am avut chef să o cosmetizez/traduc).
Deci, eventual ar trebui să comparăm listele de dotări complete și după aia să vedem care pe care. Și faptul că “Volvo e mai sigur” e cam neargumentat pe partea ta.
După aia, eu am scris că ce am găsit, nu era la fel de bine echipat ca acest GLA. Ne-am uitat doar la modele “secăn”, boss.
Și altă chestie: lasă-mă să nu cunosc toate dotările tuturor modelelor de pe piață. Că nici tu nu le știi. Tu te-ai atacat un pic că ai Volvo. Dar eu n-am spus că GLA e mai bun la modul absolut, ci doar că a fost mai bun pentru noi. Cred că-mi pot permite și asta. Mulțumesc.
Păi uite adaugă astea dacă poți pe GLA:
– Volvo On Call (sau un serviciu prin care îți poți accesa mașina la distanță prin smartphone). Sunt firme care îți livrează direct pachetele în portbagaj și ai bunurile asigurate: https://incardelivery.volvocars.com/#/. Mai poți vedea jurnalul călătoriilor, situația tehnică a mașinii și nivelul combustibilului.
– încălzire mașină prin smartphone (la Volvo am VOC), tu poți prin telecomandă;
– ai Radar Cruise Control pe GLA?
– ai opțiune de tuning la motor de la Mercedes, cum are Volvo divizia Polestar? Ah, la Merc ai direct model AMG (care costă).
– indicatoare analogice în consola șoferului la GLA? De ce?
– sistemele de siguranță la Volvo vin standard (Pedestrian Airbag, Lane Keeping Aid, Park Assist Pilot, Road Sign Information, Active High Beam, radar cu Cross Traffic Alert).
210CP îți oferea motorul T4 AWD cu tuning Polestar (nu pierzi garanția Volvo).
Încă au navigație TomTom pe Mercedes? :-))
You’re missing the point. Again.
1) Vorbești despre XC40 sau V40 XC? Că-s nițel diferite, din câte știu; 2) Dacă răspunsul e V40 XC: compari totuși un Mercedes, așa cum e el „basic”, cu un Ford Focus 2 cu tocuri, țoale de firmă și trucuri ieftine in repertoriu. Taman ce e nevoie să cadă fleții pe spate. Văd că știi să citești broșurile, ca să împrumut o replică bună dintr-un film prost, dar despre mașină când începi să povestești? Despre mașină, nu ce aplicații ai pe telefon.
intreb si eu daca se poate si nu sunt prea indiscret, ce job in romania sa imi permit asa ceva? adica sa imi permit lejer(presupun ca asa a facut cumparatorul) nu sa-mi iau masina si ce mai ramane dupa rata sa mananc pana la urmatorul salar(presupun ca are si o rata la casa?!), merci.
Ai de plm Andreas …..
și mai zicea unu pe aici ca eu sunt Volvo Blind liber.
Las-o balta
Imi place XC40 ca design exterior. Din nefericire, sapatamana trecuta am fost la reprezentanta sa vad si interiorul. Tristete… plastic ieftin si bord minimalist, infotainmentul cu touch screen se misca f greu si rezolutia scazuta, scaune incomode, nu am reusit sa reglez scaunul + volan sa fie confortabil ( am 1,80m) si o senzatie generala de inghesuit. Toate astea pentru £32000, atat costa modelul respectiv. No way Jose…Nu stiu cum este in comparatie cu GLA, dar asta pare sa aiba finisaje mai decente.
O să las invidia să comenteze în locul meu: ce cititori înstăriți are blogu ăsta!
Am un Fiat Panda de vreo 13 ani . Vreau sa o fac de rusine dar astept sa vad prima dată un review la Matiz !
Daca e ala 4×4 chiar te rog sa ii faci un review.
Dar cu ce te-a supărat Panda, dom’ Mircea?
=Zed – Ca e neam cu Ferari dar nu se vede !
Faina masina. Pacat ca o ai de asa putina vreme si nu ti s-a stricat nimic la ea Ar fi interesant pentru mine de stiut daca intretinerea e mai scumpa decat BMW (si aici ma gandesc la seria X). Desi.. cred ca daca pui un adult la 1.70m sa stea in spate, dupa 50km te da jos si te bate, iar porbagajul – are macar 400l?
Nu știu ce însemnă întreținerea la BMW. La asta, prima revizie a fost parcă vreo 1.800 de lei. Acum trebuie să primesc factura pentru a doua, care a fost făcută în paralel cu schimbatul diferențialului. Reviu cu detalii.
Portbagajul are 481 de litri potrivit carbuyer.co.uk. Sincer, la ochi nu pare, dar nici nu e o mașină de cărat asta.
De verificat pentru troncanit intermitent:
1. Prinderile de cauciuc ale esapamentului
2. Ghidajele etrierelor
Mersi, o să țin cont, mai ales că simt nevoia de a interveni un pic pe “persoană fizică” în speță. Adică, schimbă ăia diferențialul spate pe garanție degeaba. Pe lângă paguba pe care o are Mercedes la faza asta, eu cum să am încredere în orice ar mai zice de acum încolo?
Vrem și la Impreza
aia de 1.5? neah.
Off-topic: văd pricepuți și pasionați pe aici, așa că vin cu o întrebare – îmi șuiera vântul pe la geamul față dreapta, am fost la service (reprezenţa, gen), mi-au schimbat chederul de pe cadrul caroseriei. Tot un drac, nu s-a rezolvat. Any ideas?
Stiu ca la dacie puneau paravant. Nu stiu la alte masini ce se face.
Eu am ceva similar la SAAB – pe partea șoferului -, de când am schimbat ușile față. La mine e de la ușă, ea fiind un pic strâmbă.
La tine, eu aș verifica și cum e aliniată ușa pe partea aia.
acelasi lucru in dreapta spate, dar e de la usa lovita si schimbata. am dus-o iar sa regleze usa si cica sta bine etc.
Cata hatereala pentru niste cazane, ce relevanta are ca Mercedes are mai multe dotari ca Volvo sau invers?
În general haterii au prea mult timp liber și o viață plictisitoare, pe care nu știu cu ce să și-o umple.
Exact, si Androidul are mai multe chestii ca iOS. Si se stie cum se vand iPhone-urile.
știi cum e, tu ai wallpaper cu mb amg sls, dar conduci corsa, normal că te pricepi la mașini…
Mi se pare scumpa, stiu ca e pe platforma de a clas. Mai degraba admir persoanele care au reusit, si isi pot perminte asa ceva lucrand in Romania, si nu la stat sau afaceri de la familie. Cred ca nu e cazul aici.
dacă era pe platformă de B class sau de GigiKlass, era mai bun prețul? ți l-ai fi luat?
pentru că aia e o declarație de genul „vreau să menționez ceva fără legătură cu subiectul, doar ca să anunț publicul că mă pricep”.
Auzi, nu vrei tu să fii primul care face review “la persoană”, dacă tot nu-ți place să te rezumi la mașini?
Și, uite așa, ne înveți tu cum trebuie fim, tăți.
Din 15 poze 7 reprezinta displayul, cea mai importanta chestie la o masina, care arata parca ar fi prinsa cu 2 holzsuruburi pe bord.
Da, e nașpa. Dar m-am obișnuit; ce să fac “și eu”…
Cand stai pe scaunul soferului nu prea vezi jantele, vopseaua metalizata etc, poate de asta.
muie bah muie! cu masina si problemele tale.
cand eram la peco si bagam benzina, ma intreaba ala de stergea parbrizul cum merge clio-ul meu. (era spalata proaspat si parea noua. e clio 4). i-am zis ca bine..dar eram derutat de intrebare. zice..: „imi iau si eu”. am plecat…. de atunci n-am mai fost la fel
It’s all about smiles and cries, holmes.
Băi Andreas la cât de enervant ești te asigur că ai făcut un bine celor care au rămas în țară atunci când ai plecat!
Nu mai plătesc taxe în România – sunt emigrat de tot. Și eu zic că le-am făcut un bine românilor de acasă.
Am de vreo 2 ani juma tot un GLA Model 2014, aproape 32.000 de kilometri la cumpărare (TiriacAuto – acum are vreo 70k); diesel de 177 CP și 350 Nm; automat și 4MATIC
In ultimele 12 luni am 5 interventii (in afara de revizii normale) in service pe garantia extinsa:
– mesaj Airbag – front left malfunction – schimbat contactul de la centura de siguranta
– Recall pentru problema prezenta la contactele din modulul de cuplare tub coloana directie; remediere prin restabilirea masei electrice a coloanei de directie (whatever the fuck that was)
-Martorul de Check Engine; shimbata clapeta de evacuare
– Zgomot spate – schimbat diferential
– Zgomot bracarea rotilor; cica era ceva protectie termica care nu era bine prinsa pe sub masina si de acolo se auzea …
Mercedes Benț – dă best or nothing
Cred ca ma intorc la Mecedes Citaro
‘ga-mi-aș, deci asta cu diferențialul spate să fie o problemă generală? Da’ măcar a încetat troncănitul, că la noi nu și încă țin mașina ca să mai… investigheze.
Mișto mașina!
Cand am decis sa dam Golful, prima masina la care ne-am uitat a fost GLA. Deh, keeping up with the Joneses.
Apoi am trecut prin Sportage, Tiguan, Qashqai si ne-am oprit la X1. Pe de o parte pentru ca am citit ca GLA e destul de inghesuita in spate si portbagaj Si ca e mai mult sigla de ea, pe de alta pentru ca nu ne permiteam sa luam de noua o echipare aproape full ca a ta.
În spate e înghesuită și portbagajul nu e foarte mare – asta așa e; și nu neg că poate concurența stă mai bine. Deși, când am văzut azi că are 481 de litri, m-am mirat. În fine, cert e că imens nu e.
Acuma, partea cu sigla e și nu e adevărată, dar asta așa e la toți. Nici Audi, nici BMW nu mai produc doar lineup-ul clasic. Toată lumea vrea să ciupească din nișele astea la modă și compromisuri se fac peste tot. Oricum, cred cu tărie că așa ceva se cumpără bine echipat. Altfel, sunt modele non-premium care sunt mult mai bune, decât ceva cu ”fițe”, dar ”chel”.
Ce mă distrează pe mine este că oamenii nu citesc atent. Le zic, bre, e a unei femei, care a vrut-o că i-a plăcut (o chestie eminamente subiectivă, pe care să te cerți n-arată decât că ești un prost) și care a vrut și multe dotări de confort.
Da, cu banii ăștia luam un E-Klasse din 2013 burdușit și ăla, și aia chiar e altă mașină. Dar asta i-a plăcut, asta am luat. Ce e așa de greu de înțeles?
Revenind, cum e X1? A meritat?
E fain X1, inca suntem in luna de miere, numai cuvinte de lauda. Lasand upgrade-ul de confort, dimensiuni si putere deoparte, momentan incerc sa ma obisnuiesc cu consumul si frecventa vizitelor la benzinarie. Benzina 2 litri x-drive arde 10-11 la suta urban si cam 8 la drum lung.
E foarte interesant ca ti se pare seria 1 urata si ca A3 are interior nasol, insa ti-ai luat GLA.
Insa foarte profesionist review-ul, congrats.
Trancanitul e o problema a modelului, l-am condus mai multi ani la rand prin Car2Go si toate faceau urat la denivelari.
Da, alea nu ne-au plăcut (decizia n-a fost doar a mea). Acuma, că e interesant sau nu, nu știu.
Desi la masini de 40.000 trebuie alte comentarii, profit si eu de bunavointa lui Vali si a comentatorilor: crapatura in parbriz se repara sau se asteapta pana e deranjanta si se schimba? Acum vreo 3 zile m-am bucurat sa vad ca in sfarsit am si eu o crapatura in parbriz, dupa ~ 18 ani de condus si ~ 7 masini. A aparut pe neasteptate, adica nu de la vreo ciobitura, nici de la vreun impact pe care sa-l stiu. In partea dreapta cum conduci, pleaca de jos de la cheder (?) urca vreo 10 cm apoi coteste dreapta inca vreo 5.
Are cineva experiente de orice fel cu reparatul parbrizului?
Se repara daca e ciobitura (practic iti injecteaza un glue intre cele 2 foi de geam).
Daca e deja crapatura cel mult se poate da o gaura care sa opreasca crapatura (gasesti pe siteuri de anunturi tipi care fac asa ceva pentru ~50RON) dar nu cred ca merita.
Am mai vorbit cu cineva intre timp, concluzia lui ar fi ca doar prelungesc „agonia” daca incerc o reparatie.
ce ma frapeaza la toate comentarile de la rewieurile astea auto e ca nu prea se pune accent pe siguranta. Adica traiesc in tara din Europa cu cele mai multe accidente cu victime, morti, motii masi. Ies din un accident naspa pe picioare sau unul foarte naspa viu? Am cativa cunoscuti care lucreaza la descarcerari, pe salvare, etc. si care mi-au zis ca e mare diferenta intre ce scot din masini. Cred ca testele alea ncap nu sunt degeaba si poate cand iei o masina te uiti si pe ele. Poate de aia un Mercedes costa de 2 ori mai mult decat o kia cu aceleasi dotari sau poate de aia as da eu de 2 ori mai mult pe ea
1. kia parcă are 5 stele.
2. e greu să vorbești dacă n-ai făcut accident cu mașina.
Si daca vezi pe Kia 5 stele NCAP si Mercedes 5 stele NCAP, pe care o altegi?
Plus ca ratingul NCAP ia in considerare si multe sisteme electronice de siguranta activa, gen Lane Assist, asistenta la franarea de urgenta, sau cruise control adaptiv si de astea, chestii care te pot scapa cel mult de o tamponare usoara si sunt prezente adeasea doar pe echiparile de top al modelelor.
De idiotul care pe E85 iti sare in fata de pe contrasens nu te mai scapa decat sistemele pasive gen Airbaguri, puterea de absorbtie a sasiului si pastrarea intreaga a habitaclului etc.
La noi inca se considera masina sigura aia care nu a indoit tabla in cazul unei coliziuni…
Tot ce știu este că GLK a protejat bine pasagerii într-un accident. Am și scris asta. A dărâmat un gard solid, a fost declarat daună totală, dar nimeni n-a pățit nimic.
O fi bun și GLA, presupun, dar nu vreau să aflu. Dotări are, inclusiv knee-bag, care nu pare așa de răspândit, de aia îl amintesc.
Posibil să fie peste media clasei, dar, din nou, nu am date concrete.
Bună întrebare, oricum. Poate e vreun cititor care se ocupă cu așa ceva (R&D la vreun producător auto) și ne poate zice una-alta.
Și totuși ce mode e? GLA 2xx ?
GLA 220d. Lipsesc anume părți din textul original.
Titlul e unul dintre ele.
Daca voiai sa slavezi 20k pt o masina aproape identica(de fapt chiar identica,are aceeasi platforma si tot),iti luai Infiniti Q30.In loc de 40k dadeai 20k,pentru o masina chiar mai buna decit “ originalul”…insa,parca am citit ceva de “ sigla premium”…deh.(desi Infiniti e si el premium-daca ma intrebi,ca fost detinator de Infiniti,mult mai bun ca Mercedes,asa cum sint toate marcile premium japoneze ,Lexus ,Acura sau Infiniti-indestructibile si super-fiabile,la un nivel de echipare peste nemtzi)…
dap, si cand iti crapa ceva pe masina asta „indestructibila” stai 3 luni pana vine piesa..sau pui ceva de pe qashqai in loc?
Ai de capul meu, ce fel de reviewuri is astea, la masini de 1 an cu 20 000 km.
Ne descrie noua dotarile exceptionale si cat de bine arata o masina noua, de parca ar fi jurnalistii auto romani. A uitat sa precizeze ca bancheta spate e rabatabila cu suprafata plana de incarcare.
-5 puncte pentru faptul ca ai zis ca seria 1 urat.
Mi se rupe p*la de punctele tale.
Ai rezolvat problema cu troncanitul pe spate la GLA? A fost diferentialul sau altceva? Mulțumesc!
Cocco Bello ai rezolvat problema cu troncanitul pe spate la GLA ? Diferential sau altceva?