la ce invita Arbomedia aseară?

ARBOmedia a lansat două divizii noi

Regia de vânzări de publicitate ARBOmedia a lansat oficial, miercuri seară, două divizii noi – ARBOevents şi ARBOvision – care extind activitatea regiei în domeniul organizării de evenimente, respectiv servicii externe de comunicare şi marketing.
Axată în principal pe vânzarea spaţiului publicitar, pe toate vehiculele media, ARBOmedia s-a extins cu ARBOevents, o divizie care se va ocupa cu organizarea de evenimente, primul fiind chiar cel de miercuri seară.

Evenimentul de lansare a celor două divizii noi a fost precedat de o campanie de teasing pe internet care anunţa că ARBOmedia, compania care a vândut timp de câţiva ani spaţiul publicitar al TVR, este din nou aproape de Televiziune.

Doru Panaitescu, Online Sales Director la ARBOmedia, a declarat pentru MEDIAFAX că acest slogan nu se referă la Televiziunea Română, ci la conceptul de televiziune în general. În acest sens, ARBOmedia a organizat evenimentul într-o clădire aflată în construcţiem, situată în apropierea TVR.

Doru Panaitescu a mai spus că, odată cu acest eveniment, ARBOmedia îşi schimbă şi politica de PR, anunţând, de acum înainte, evenimentele înainte ca ele să se producă.

ARBOmedia România gestionează în prezent spaţiul publicitar a aproximativ 180 de site-uri, la care se adaugă televiziunile tematice Hallmark, Jetix şi U, 17 publicaţii naţionale, reţeaua naţională InStoreTV, Radio Total şi o reţea naţională de print local.

Sursa: Mediafax – (02.11.2006 11:09)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Doru Panaitescu a mai spus c?, odat? cu acest eveniment, ARBOmedia ??i schimb? ?i politica de PR, anun??nd, de acum ?nainte, evenimentele ?nainte ca ele s? se produc?.” – asta chiar e de cacat. wtf? nu e normal? pina acuma ce-au pazit? ohh.. doamne, mare ti-i gradina!

    00
  2. Asteptam cu interes ARBOseismic, care va anunta si cutremurele inainte ca ele sa se produca.

    Hancu reloaded ?

    00
  3. Subiectiv:
    Daca imi arati si mie un om de PR care iti anunta semnarea unui contract inainte de semnare, sa imi spui si mie.
    Formularea Mediafax este mai mult decat defectuoasa, dar tu consideri ca ARBOmedia este raspunzatoare pentru carentele de exprimare ale jurnalistului cu pricina.

    00
  4. Rectificare:
    intre mine si Sorina a fost o sincopa de comunicare. Formularea corecta era:
    „In acelasi timp, ARBOmedia schimba fundamental politica de PR, propunandu-si sa anunte dinainte proiectele in curs si cele viitoare. Aceasta abordare indrazneata confirma stabilitatea companiei si in acelasi timp abilitatea sa de adaptare la specificul pietei romanesti”
    Mai pe romaneste, veti afla din vreme ce alte televiziuni vor fi reprezentate de ARBOmedia.
    Scuze Sorinei daca am lezat-o cu ce am declarat mai sus, nu asta mi-a fost intentia.

    00
  5. Apropo de formulare corecta si de logica: cum o fi asta cu „s? anunte dinainte evenimentele in curs”? Nu se presupune ca daca e in curs, iar teoretic va respectati promisiunea, evenimentul a fost anuntat deja? Parerea mea e ca puteti anunta dinainte doar evenimentele viitoare. ;)
    Unde as mai putea citi despre evenimentul asta organizat de voi, pe care l-ati anuntat atat de frumos? Si sa nu ma trimiteti pe site-ul vostru, as vrea parerea unui (alt) ziarist.

    00
  6. :) Daca am un proiect in curs, nu e neparat necesar sa il dezvalui opiniei publice, nu?
    Pot lucra trei ani la un proiect, anuntandu-l cand e spre finalziare/lansare.
    Ei bine, incepand din acest moment vom anunta dinainte de pilda:
    – ce televiziuni vom castiga in 2007
    – ce alte mandate vom reprezenta
    – ce alte companii vor aparea in cadrul grupului
    – ce evenimente dedicate pietei de publicitate vom organiza la anul et caetera.
    As prefera sa vorbesc totusi cu oameni care se recomanda inainte de a le raspunde la intrebari.
    Ce zici?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.