Influencer fun #136

E adorabil cum influencerițele se îmbărbătează între ele că hainele astea pe care le vând ele sunt de fapt un brand și există o poveste în spatele lui și lumea va purta acest brand și când ele vor fi bătrâne și expirate. Alina Ceușan vorbind despre „coatul” de la brandul Grama. Brand care, fie vorba între noi, nu valorează nimic. Că Alina nu l-ar purta dacă nu ar trebui să-l promoveze. Cum nici restul nu poartă brandurile Alinei. A trimis zeci de costume de baie prietenelor ei din online, nici una nu se poza/filma purtând unul dacă nu e campanie.


Flick, Keed și alți rupți promovează o companie de investiții fantomă. Și mintoasa soție a lui Flick, Denisa Hodișan.


Carmen Fit are păr în brioșe, într-o reclamă la LG. Nu s-a uitat și nu s-a mai obosit să filmeze o dată. Frumos.


Place moca la băiat.


Șoricei și supermarket, o alăturare nefericită.


Amprentă de carbon negativă, dar când vine Ruris cu bani, ce faci, refuzi? Sau te faci că nu înțelegi și bagi o reclamă și la o mașină pe benzină, în timp ce, în discuții, clamezi că tu nu faci reclamă la combustibili fosili? De asta ai între 8 și 20.000 afișări pe clip, George, că oamenii care se uitau s-au săturat de manele din astea, în care una zici și alta faci.


Știi că e o campanie bună, cu o ciocolată bună, când se vorbește mai mult de premii.


Ce idioți sunt Durex, să-i trimită Mariei Zvinca prezervative. N-auziți bă că ea a rămas gravidă cu 3 metode anticoncepționale? Și plânge prin piață că lumea e rea cu ea că a fost proastă la faza aia. Care atunci era “3 metode nu funcționează, că am rămas”, dar acum e “eu am ieșit să povestesc ca să încurajez alte fete”. Aham.


Philips probabil s-au luat cu mâinile de cap când au văzut pe mâna cui s-au lăsat cu reclama.


Toate filmele de cosmetice și de lavabilă să apeleze la mine. Bidinea.


Știe ce face, nu e întâmplător.


Sînziana Iacob se comportă ca și cum ar fi prima femeie din lume care naște. Asta pentru că și ea, ca și Fabuloasele, au creierul lejer. Sînziana, când te vei întreba de ce urăște lumea influencerițele, gândește-te la fazele astea. Alte femei nasc, cresc copilul, mai și muncesc, și nu se plâng atâta. Și n-au bonă pentru copil.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

69 comentarii

  1. Buhnici…cine plm foloseste o masina de tuns toamna?
    In perioada asta se cuvine sa faci reclama la greble, la suflatoare de frunze, in niciun caz la aia..
    Ce-i in capul alora de la firma aia de vinde masini de tuns? Haiyaaa!

    00
  2. Serios, cui ii pasa ? Ok, blog de feshan si topoare.

    Cui ii pasa de ce zice una sau alta, un nene sau alt nene despre produsul x ?

    Incep sa inteleg ca este o nisa a consumatorilor care nu asculta de reclame, nu asculta de parerile prietenilor ci asculta de parerile unor… „influencers”. Persoane la care nu poate sa mearga inapoi sa le zica, „bai pandele, am cumparat ce mi-ai recomandat si ii un produs de kkt, m-ai fraierit”.

    00
    • Apropo la reclamele la produsele tech, precum telefoane, ceasuri, camere, roboti, poate chiar aspiratoare de nu știu care etc.
      Companiile își aleg asemenea fetișcane și cetățeni care să le promoveze, fiindcă știu că vor urma „scenariul” și nu o vor da „nasol”, știi vorba aia. Prin nasol mă refer la alți cetățeni, care poate știu cu ce se mănâncă produsul X și Y, trecându-le prin mânuțe și alte produse asemănătoare de la concurență și ar puncta și câteva bile negre, inevitabil, nu doar albe și asta na, bad marketing move.

      00
  3. Doamne cat de fomisti poti fi baiatul rima si nevasta sa. Ar fi bine sa vina si cu explicatii legat de asta dar sunt prea ocupati cu business. Imi e scarba de ei.

    00
  4. Ai cam epuizat ce era de comentat.As vrea sa apuc ziua in care maternitatea ca fi prezentată așa cum e cu bune si grele,cu fericire si depresie,cu satisfacții si kile in plus.

    00
    • Maternitatea si tot ce implica e o chestie personala. Cand a nascut nevasta-mea, ne-am ocupat de greutati/depresie etc IN FAMILIE. nu cersind simpatie pe net sau pe Facebook.

      00
    • @Zz de acord.Dar dacă persoane aşa zis publice sau influensăre vor să îşi expună maternitatea în online,să nu o fotoşopeze.

      00
    • Astea își iau bonă și armata de bunici la copchil după primele 2 luni și apoi plâng ca e greu sa ai copil mic. Desigur, bravo lor ca au părinți de baza, încredere în bona și toate alea, dar urlatul pe interneti ca e greu sa fii parinte, tu pozandu-te în hamac/la terasa/la sala și făcând un story de 30 de minute pe subiectul asta e lame. Eu nu găsesc alea 30 de minute în care sa am timp sa ma plâng despre asta, jur 😅

      00
    • Ar mai fi de zis doar aia cu # self love day… în contextul unei reclame la PREZERVATIVE 🤪🤪

      00
  5. Poza aia cu Morodan e needitata? Mi-am pierdut orice erecție pe seara asta, sunt bărbați care au fantezii sexuale cu clovni și le plac buzele și sprâncenele alea?

    00
  6. Așa aflăm și noi cum e cu influensărițele astea și nemincații lu’ pește. Ce-o fi in capul lor? Cît de distruși pot fi unii oameni? De unde au atîta putere să se facă de rîs?

    00
  7. Mă scarpin în cap și nu o pot înțelege pe Cristina One. Eram abonat la conturile ei de Facebook și Instagram acum vreo 7-8 ani și îmi părea o tipă tare mișto, cu gagiu ceva băgat într-o trupă de muzică, plus ce mai învârtea în afara trupei.
    Gagica fotograf profesionist, cu activitate și de muncă constant, băgată prin diferite medii de unde putea lua ceva bani, o perioadă a fost imaginea Samsung Romania și s-a cam potrivit că na, poze,. știa ce vorbește și înțelegerea despre camere, lentile, setări.
    Dar acuma, așa rău să o fi pălit-o sărăcia?

    00
    • O stiu din liceu (colega cu o prietena), asa a fost intotdeauna. Diferenta enorma intre imaginea pe care si-a construit-o si cum era in real life.

      00
    • tu prestezi repede reclama asta și poate nu o văd prietenii tăi. și scapi. și e ok, că ai luat banii și ți-ai cumpărat ceva frumos.

  8. Mai dar persoana aia chiar nu isi da seama… cum… arata? Adica serios, nu ii spune cineva ceva? Familie, prieteni, casierita de la supermarket?

    00
  9. Am zis ca mor de ras la aia cu Grozea.

    00
  10. Da, au muncit f mult la siteul lui Grama https://grama.shop/wp-content/uploads cand or pleca datele de acolo o sa dea vina pe programatorul care era de fapt un prieten si le-a ajutat benevol

    00
  11. Aia cu Modoran si tencuiala, trebuie sa pui acolo imagini cu mesaj puternic emtional. Horror, Halloween-ul a fost acum cateva zile.

    00
  12. Sfaturi de investiții de la Dl Rima și Andra Volos?

    Foarte tare, asta e la nivelul “Welthee este o aplicație care îți asigura mai multe surse de venit!!!!1” – Cristina Almasan

    00
  13. cand stai sa te gandesti ca pentru toate toantele astea, asta reprezinta apogeul suprem, „meaning-ul” si „why-ul” din viata lor….. barbatii aia cum stau cu ele ? care au, evident.

    00
    • Păi vezi tati, aici e marea problema. Nu că iobăgimea pune botul la ce scot pe gură și cum se comporta astea, dar avem și ăștia prin online, ci prin simplul fapt că își dau atâta importantă și au o părere atât de bună despre dânșii… Narcisiști convinși.

      00
    • De genul, eu sunt unic, de neînlocuit etc.

      00
  14. Câtă prostie la vedetele de pe Instagram …

    00
    • Dintotdeauna au fost așa, cel mai probabil, doar că de când cu social media (soșăl media) afișează, expun și împrăștie prostia mai departe.

      00
    • Unele/unii devin ridicoli, doar pt dineros și „faimă”, ce să-ți povestesc, alții pur și simplu se simt în largul lor.

      00
  15. Durex=poate la a 4-a încercare nu rămîne gravidă. Merită încercat prezervativul. . :)))

    00
  16. De curiozitate m’am uitat la magazinul Ioanei Grama si din nou, aceleasi zdrente din poliester, “coatul” ala n’a vazut nici macar 1% lana in viata lui, nu stiu cine da 300-500 lei pe haine facute din fibre sintetice.

    00
  17. Seria asta de articole e aur curat. Atat de multi dintre ei ar putea sa invete de aici. Unii o fac, altii sunt prea absorbiti de propria persoana ca sa vada ca sunt ridicoli.
    Altii (Morodan, Grama, Sanziana2) nu au absolut niciun motiv sa mai existe, si totusi insista sa fie penibili. Or sa ajunga sa le dea unfollow pana si urmaritorii pe care i-au cumparat.

    00
  18. Tocmai ce te întrebasem la q&a pe yt despre rezultatele articolelor de genu. Din 12 cazuri prezentate aici, nu vad unul care se poate schimba…trist dar întotdeauna e loc de mai rau

    00
  19. IOANA GRAMA 92 MEDIA SRL – 175k€ profit pe anul trecut. Invarte ceva bani, plateste ceva taxe, la vedere. Cati din online bifeaza punctele astea?

    00
  20. Da de unde unde comanda morodan cosmeticele? De la Dedeman? Că vrea și Loredana sa știe care e secretul ei. Ceresit cm11 sau cm9? La final ii da și cu tinci feinputz?

    00
  21. Paltonul ala l-a furat de pe mort si l-a urcat pe site? Nu vreau sa fiu naspa, dar daca-mi comand paltonul primesc spor de rusine ca ma duc pana la magazinul din colt imbracata cu el?

    00
  22. Cumva ma simt norocos ca n-am vazut reclamele astora pana la articolul tau.

    00
  23. Aia cu Philips e totusi ok. Philips.to redirecteaza catre .com, care la randul lui te duce la .ro, o secunda in plus dar tot acolo ajungi.
    Mai rau e ca a scris „morosan” in loc de „morodan”.

    00
  24. Apropo la reclamele la produsele tech, precum telefoane, ceasuri, camere, roboti, poate chiar aspiratoare de nu știu care etc.
    Companiile își aleg asemenea fetișcane și cetățeni care să le promoveze, fiindcă știu că vor urma “scenariul” și nu o vor da “nasol”, știi vorba aia. Prin nasol mă refer la alți cetățeni, care poate știu cu ce se mănâncă produsul X și Y, trecându-le prin mânuțe și alte produse asemănătoare de la concurență și ar puncta și câteva bile negre, inevitabil, nu doar albe și asta na, bad marketing move.

    Nu doar aici, ci și la cele de îngrijire personală, poate chiar auto și dulciuri, pana mea. Cineva care e pasionat sau are valențe pt un anumit lucru, îi va ști punctele forte și slabe față de alte produse asemănătoare și invers. Ăștia sunt ori habarnisti, ori îi interesează să arate bine și să-si facă treaba.
    Așadar, influencerii ăștia își aduc plus valoare lor și în comunitate lor restrânsă, un om normal, cu capul pe umeri, nu se va duce țintit în magazine sau online, să achiziționeze ceva, doar fiindcă Buhnici și Morodan îl promovează.

    00
  25. Good, good, let the hate flow through you.

    00
  26. Poza cu Sinziana imi aminteste de copchilu din Home Alone

    00
  27. Și niciuna in chiloți, ce să vezi…

    00
  28. Lumea se intreaba pe aici cine se ia dupa recomandarile astora. Nu e vorba doar de recomandari ci de REDUCERI. Daca ele sunt reale (nu stiu, nu am de gand sa incerc), atunci conteaza pentru foarte multa lume. De exemplu, aia cu aspiratorul. 25% reducere? Well, iz not so bad daca e reala. Oare codul o fi morosanaspira sau morodanaspira?

    00
  29. Moamaaa… cati influenceri noi au aparut… si eu nu stiam de ei…

    00
  30. e trist ca lumea tot nu se vindeca din prostie . majoritatea comentariilor care le faci sunt adevarate si pe subiect si culmea ca nu esti la moda . e mai usor sa ne lasam mintiti decat sa infruntam adevarul.

    00
  31. La clipurile cu Alina Ceusan e un integ filon de aur acolo. Lehamite si durere maxima de organ genital masculin.

    1. Atat de tare o doare in cot de promovarea acelui brand, incat efectiv si-a bagat picioarele in machiaj. Nici macar nu s-a deranjat sa se spele pe fata.
    2. Si-a trantit paltonul peste pijama, bonus points: papuci de casa.
    3. Low effort complet: ce sa se mai deranjeze cu o oglinda, filmeaza reflectia din geam, apoi realizeaza ca arata ca naiba, si o da cu vremea de afara si ca abia asteapta sa se care in Spania.
    4. Deschis cutia si manipulat haina cu varful degetelor, de parca au fost scoase din container.
    5. In mod evident totul filmat repede dupa ce s-a trezit dimineata inainte ca macar sa se spele pe dinti (raguseala) dupa ce a vazut o suta de mesaje si apeluri ratate de tipul „ba, ti-am dat banu, baga naibii promovarea aia o data”.

    Is this real life?

    Apoi trebuie sa fii complet idiot sa cumperi ceva orice prezentat in aceste clipuri de anti-„promovare”.

    00
  32. Despre Cristina One, dintr-un fotograf de portret destul de cunoscut si popular, sa ajungi in halul acesta, influencer ciubucar. Este teribil de trist.

    Mai jos sunt niste vorbe care umbla prin sat:

    A ajuns atat de jos, incat pana si f64 (care nu dadea pe dinafara cu selectia promoterilor) se feresc de ea ca de covid pentru orice promovare de echipamente foto nou lansate, dupa ce, printre alte petarde pe care le-a tot comis, dupa o promovare pentru Sony a7 III in timpul unei campanii de reduceri pe f64, s-a apucat sa minta (fara sa ii fi cerut nimeni asta) ca a tranzitionat de la Nikon la Sony. Apoi, in mod absolut stupid, a continuat sa posteze poze cu vechiul ei aparat foto si cele doua obiective mari si late pe care le detine pentru el (un 50 si un 85), laudandu-se ca se lasa de frecat menta si se apuca din nou de fotografie.

    Bineinteles, nu traieste nici din influensareala (unde nu e in stare sa negocieze niste contracte pentru un venit decent) si nici din fotografie. Este si simplu sa esuezi in orice faci cand accepti in mod cinic ca parintii tai sa pompeze bani cu lopata in tine si in „vesnic logodnicul” tau, la fel de somer ca si tine. .

    00
    • Apoi cei e la Heidi ori sunt complet idioti, ori sunt complet idioti.

      Cum sa permiti sa ti se faca o promovare de brand, in care 60% din imagine sunt produse de la gopro, Visuo, Fitbit si Samsung, 30% moaca promoterului, si undeva in colt mic, numele brandului tau.

      Eu faceam atac de apoplexie. Adica ce va retine oricine se uita la poza? O va retine pe One, brandul Gopro, Fitbit, Samsung Buds, si Visuo Battle Sharks si se va gandi sa cumpere unul dintre aceste produse cu prima ocazie cand va da nas in nas cu ele. In niciun caz orice, ceva de la Heidi.

      00
  33. Io am o intrebare „sinkera”. Oare daca nu te cheama Sinziana, nu poti fi influenkerita?

    00
  34. Auzita azi dimineața de la niște liceeni care o descriau pe colega dispusa în general la oferirea de favoruri sexuale: „… e cam influențăriță”

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.