GreatWall Hover, o conservă pe post de SUV

greatwall_hover

N-ai bani de un SUV decent? Nu îţi permiţi nici măcar un Suzuki Jimny sau un Dacia Duster? Avem soluţii chinezeşti!

Great Wall Hover e o conservă în adevăratul sens la cuvântului. Motorul de 2.4 litri scoate 120 cai putere, suficient pentru a mişca în mai puţin de 3 minute aceste două tone de cuceriri tehnice chinezeşti. Sigur, motoarele normale scot 150 sau 170 cai, dar ţineţi minte că aici vorbim de un motor pe care Mitsubishi l-a lansat în 2003, comparaţiile nu îşi au locul.

Alte dotări importante ale maşinii includ 4 anvelope, frâne, un volan (optional), eleron spate şi suport pahar, toate aceastea dând maşinii o finisare SUPERLUXURY.

Şi toate astea pot fi ale voastre pentru numai 12.300 euro +TVA.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. De semnalizator nu cred ca poate fi vorba in dotarea de baza. Mai ales ca incepe sa devina optional si in legislatie.

    00
  2. 120 cai la 2.4 litri benzina? Asta e super eco-tuned?:)

    00
  3. Stii de la ce vine Dacia Duster nu? Dust-ul se alege de tine daca dai in ceva. Parintii mei au o firma de inchirieri si am avut ocazia sa conduc cam toate variantele de Duster (inclusiv 4×4 DCI). Mi se pare o mizerie de masina. Sincer. Si enorm de multe au fie probleme electrice, fie probleme cu gluma aia de computer de bord.

    00
  4. made in china, replica Pathfinder

    00
  5. Iertat să-mi fie, dar care e diferenţa între conserva asta şi cea românească cu motoare de 1.5 si 1.6 care se găsesc şi pe Clio? Şi la care, dacă îţi doreşti un aer condiţionat MANUAL ultimul răcnet, plăteşti aproape 800 de euro.

    Tata Motors, Great Wall, Dacia… Acelaşi rahat.

    PS: Motoarele de la Mitsubishi şi Toyota sunt destul de fiabile, cam ca şi toate celălalte motoare care au transmisie pe lanţ

    00
  6. Mai vand astia mizeriile astea? credeam ca i-a maturat criza.

    00
  7. 4×2 luxury
    4×4 super luxury
    maxim :))

    00
  8. @Emil:
    1. subj in articol era Pathfinderul-de-China.
    2. De’aia se cumpara in draci Duster-ul in Franta, Olanda, Belgia, Germania? :-) Sunt convins ca nu se compara cu un Porsche sau BMW pe GPL, dar totusi … ;-)

    00
  9. Prefer chestia asta MADE IN CHINA decat Dacia Duster-oricum chinezii sunt buni la toate de aia vezi pe toate electronicele MADE IN CHINA! Pana si pe Playstation-ul meu 3 scrie MADE IN CHINA!

    10
  10. ai uitat de optiunea „fara sigle” care iti da posibilitatea sa o botezi in functie de ce poti desface cu surubelnita de pe la vecini

    00
  11. @mitiosule: Nu ştiu cum e în toate ţările pe care le-ai enumerat tu, dar în Belgia în mod cert nu se cumpărăr „în draci”. Am văzut până acum doar vreo două Duster-e. În schimb, sunt mai multe MCV-uri.

    00
  12. Extrem de relevant: Mai e si Daihatsu Therios in banii aia :P

    00
  13. Eu as cumpara una d-asta pentru prietena mea. Nu stie sa conduca si are permis de aproape 10 ani. Vrea sa conduca dar nu are masina. Eu p-a mea nu i-o dau! :D
    Mai mult, pentru ca ea vrea una mare si sigura cred ca asta ar fi solutia ideala. Decat sa cheltuim o gramada de bani pe un SUV sau CUV consacrat mai repede una d-asta. Si poate s-o boteasca pe toate partile. Ii facem Casco si, dupa 2-3 ani, cand a invatat si ea sa mearga poate sa-si cumpere o masina de care sa aibe grija.

    Si uite asa avem un potential client pentru janghina asta! Pam-pam.

    00
  14. @Daniel Chirita
    Desigur, deoarece ai condus niste Dustere, tu stii ce se intampla cu masina in caz de accident. Nu vreau sa-i iau apararea, dar n-ai de unde sa stii cum se comporta in caz de accident doar conducand-o.

    Si vrei sa spui DISTRIBUTIE pe lant, ca nu vorbim de motociclete pe aici. Distributia pe lant nu influenteaza fiabilitatea motorului, motoarele se strica de obicei din alte cauze – desigur, vorbim aici de proprietari de masini responsabili, care se duc la revizii, isi platesc RCA-ul, etc.

    00
  15. Unii vor sa epateze cu orice pret. Mai tii minte hidosenia aia de Hover CUV cumparata de cei din grupul Alexandrion ? Cati proprietari persoane fizice nu am vazut cu chinezarii de genul ala…

    00
  16. @zoso: Da’ aia n-are toate briz-brizurile chinezesti pe care le are asta. Cu ipod, usb si alte chestii care nu merg da’ ar trebui sa fie acolo.
    O Lada Niva i-as lua lu’ tata sa mearga cu ea pe camp. Oricum e fan el…

    00
  17. Uite povesti despre Hover CUV pe un blog de nisa: http://machinahover.blogspot.com/

    00
  18. Dacia Duster 1.5Dci 110CP , ABS+ESP, 4×4 cuplaj electromagnetic, aer +totul electric
    vs
    GreatWall Hover 4×4 2.4 litri, 120CP.

    Daca ma uit putin la diferenta de consum la dotari si la impozit as alege in mod sigur Dacia.

    00
  19. Domnilor,

    Gusturile nu se discuta…exista piata pentru toate Duster, Hover, Touareg, X7, etc…
    Pentru a face un business de succes trebuie sa gasesti o gaura si sa o umpli. Asta face Dacia, Hover….asta fac si cei care fac masini de lux….Ferrari, Lamborghini, ce vreti voi….
    Daca va uitati la toate preturile masinilor veti vedea ca toate sunt intr-o anumita zona de pret…..deasupra si sub medie totdeauna vei avea niste firme care fac masini pentru o zona mica de clienti (lux si low-cost)…
    Din punctul meu de vedere (facand acum 2 weekend-uri) un test cu noul opel corsa am vazut ca au trecut si ei la un plastic aproape ca cel de logan…
    Dacia a deschis o usa periculoasa care l-a inceput i-a fost de ajutor dar pe viitor nu cred ca va mai putea sa reusesc pentru deja competitia devine acerba….
    Daca e sa o iei ca pret cred ca doar masinile de peste 20000euro putem spune ca sunt de calitate (inca nu au inceput sa treaca la piese realizate din ce in ce mai ieftin pentru ca se folosesc materii prime in cantitati reduse). Intr-un fel toti producatorii (si de piese si de masini) sunt manati de reducerea de costuri care de multe ori se face pe „persoana fizica”.
    O sa vedeti ca toti incet incet vor tinde spre cum sunt facute piesele la Dacia…..

    00
  20. Vlad, vorbesti prostii!

    00
  21. Rahatul asta costa 12.300 de cocarti !!! Asta e diferenta dintre asta si Duster

    00
  22. motor de tractiune, nu de turatie.
    consum mic/mediu, raportul putere/greutate excelent.
    finisaje proaste, vopseaua bunicica, izolatie EXCELENTA pentru chinezaria asta.
    tabla medie ca si calitate, dupa 5 6 ani necesita reparatii pe ici colo ( in functie de iernile care au trecut ).
    cutie de viteze buna, mostenita probabil de la vreun mitsubishi, confortabila.
    am avut un vecin care a cumparat un ssang yong si un rahat d`asta chinezesc.
    am mirosit o pe toate partile,masina merita cam 8 9 mii daca are 3 ani si e intretinuta bine. nu i o alternativa rea gandindu te ca un smart nou, e pe la 11 mii de euro.

    00
  23. Stiu pe cineva care lucreaza la o firma de paza si au pe interventie masini dinastea, e terminat omul, niciodata nu ajunge in timp util la interventii =))

    00
  24. E o super masina la banii astia. Problema ei este ca e chinezeasca si chinezi fac marfa mai prosta decat romanii. Ideea e ca la banii astia ai jante de aliaj, aer conditionat automat, discuri de frana si pe spate, chestii pe care Dusterul nu le are. Motorul intr-adevar e mare si scoate putin…e Mitsubishi din 2003?! Pai pe Duster e Renault din 2000.

    00
  25. @miticosu, Daniel Chirita are dreptate dar si Autogreen are dreptate in felul lui.

    Dintre Dacia si Hoover as alege si eu Dacia, pentru taxe/impozite, diferente mici de dotari/calitate. Dar, sa nu crezi ca Dacia se vinde bine in afara pentru ca e o masina buna. Se vinde bine pentru ca e o masina noua, ieftina. In ceea ce priveste Loganul, cu exceptia 1.5DCI, pot spune cu angajament ca e o masina mizerabila. 45 din 60 au probleme tehnice majore intr-un regim de exploatare fortat (adica 80.000KM/an), si sunt literalmente zob cand ajung la 140-160.000KM. Problemele de genul ai o linie la benzina si in bord iti arata ca poti face 999 KM sunt o regula, nu o intamplare (din moment ce peste 50% din flota are problema asta).

    00
  26. un Lexus RX 300 200cp din 2001 costa la 120tkm ~8k in Germania

    si daca ai plati taxa prohibitiva de inmatriculare din romania tot ai iesi mai bine

    00
  27. asta sigur vine cu o familie de chinezi in portbagaj

    00
  28. Cu 300 EUR ii faci chiptuning si cresti de la 120 CP la 170-180, si sa vezi atunci racheta :D

    00
  29. Niva e de ales daca vrei neaparat masina de calarit gropi in oras si ocazional mers pe coclauri. Nu stiu cata siguranta confera, dar sentimentul e acolo. Defecte – garla: fara servo- parcare laterala in 3 minute si te dor umerii si antebratele. Portierele trebuie reglate regulat ca se lasa din balamale. Antifonare…mai putin, la 90/h nu se mai aude muzica inauntru. Stergatoare model 1964, au lamele 15 cm. lungime. De consum nu mai zic, iar daca-i pui gaz nu mai ai portbagaj din cauza buteliei. Insa caracter…cat cuprinde. Off-road si iarna nici nu se compara cu tot felul de plastice pe roti. O masina la care mi-ar parea rau sa renunt.

    00
  30. @Sabotorule: să înţeleg că tu ai făcut accident cu Duster, Tata Motors, Great Wall… În cazul ăsta, ar fi cazul să te laşi de şofat. :)

    Distribuţie, transmisie… Nu sunt mecanic. Ştiu doar că într-o zi rece de iarnă a trebuit să remorchez un Range Rover tocmai din cauză că s-a rupt un întinzător şi a luat cu el pompa apă, elicea cu tot cu bimetal şi mai ştiu eu ce… De asta am zis.

    00
  31. @Daniel Chiriţă – se cumpara si acolo. ;-) Chiar si in zona flamanda.
    @Emil – Probabil ca nemtii n-au aflat inca de problemele pe care le enumeri tu. In special ei … Eu n-as vorbi de `rentals` aici. Cu totii stim cum se conduc masinile `altora` …
    @PlayActive – da, ce spui tu e facut in china. Dar sub licenta vestica si sub standarde de calitate si testare pe masura. ;-) Pe cand Hoverul …

    Again, nu sunt fan Dacia & co – dar sa dam cezarului ce-i al cezarului: masina se cumpara, are un grad de fiabilitate decent pentru banii care ii dai. Spre deosebire de chinezarii.

    00
  32. @Daniel Chirita
    Spre deosebire de tine, eu n-am spus ca e mai buna sau mai rea in caz de accident. Pentru ca nu stiu, n-am facut accidente. Ca si tine de altfel. Si tocmai din cauza asta ti-am atras atentia, pentru ca nici tu n-ai facut accident, dar spui ca se alege praful de tine. Ma rog, o fi prea greu pentru tine sa intelegi.

    Nu esti mecanic, dar iti dai cu parerea in legatura cu fiabilitatea. Tine-o tot asa, e sport national in Romania. Aluia i s-o fi rupt cureaua de distributie, din cauza ca e bou si nu a facut reviziile la timp.

    00
  33. completare: adica n-are de-a face cu fiabilitatea.

    00
  34. @decoder – taci ma, tu nu intelegi ca toti cei care-si iau masini second had din afara sunt cocalari? Ce dracu’, evident ca e mai buna, da’ totusi…

    @Emil – Dacia Duster e super ok pentru ce ofera la banii aia. Tinuta de drum e putin sub Hyunday, Tucson si alte SUV-uri apropiate ca pret, pe teren accidentat e mai buna decat alea, si piesele de schimb sunt relativ ieftine si disponibile pe toate gardurile. Ce sa zic, mie imi place – si e si relativ sprintena, pentru ca e usoara (sprintena = accelereaza relativ ok pana pe la 150).

    @ miticosul – de acord cu tine la faza cu Porsche cu GPL. Eu sunt convins ca un Hover e mai puternic, mai rapid, sta mai bine pe drum, e mai comod, are o imagine mai buna si e mai bine construit decat orice masina care are instalat GPL, indiferent de marca respectivei masini si de anul in care a fost construita, fie el 1900 sau 2011. Ah, si in mod sigur consuma mai putin.

    00
  35. Masinile de inchiriat iti dau o impresie buna asupra calitatii autoturismului in cauza. Daca la fiecare 50.000Km trebuie sa strangi usile (ca de exemplu la https://www.inchirieri.net/auto-masini/438/dacia-logan-mcv-2009.html) inseamna ca masina are o problema constructiva. Nu spun ca Renault-urile sunt proaste, dimpotriva. Megane 1.5DCI e o spuma de masina, care rezista la aproape orice, si are o servodirectie de vis. Insa Dacia e un compromis. Nu neg ca e o masina ok, tinand cont de pret, insa sunt constient de faptul ca este o masina cu „enorm” de multe probleme.

    00
  36. Jordan, acum na, gusturile nu se discuta. Insa as opta oricand pentru un Santa Fe SH decat pentru un Duster 0KM.

    00
  37. E mai tare ca un Duster. Astia au scos si model limuzina ! Toate cazinourile de 2 lei au cate una :)

    00
  38. @krossfire, daihatsu terios e o masina corecta pentru banii ei, pe cand modelele GreatWall…:|

    00
  39. Achizitia masinii este dictata de costuri (pret, intretinere, consum, impozite) fiecare se gandeste cum sa o scoata mai ieftin cand benzina e 5.2 lei. Eu unul nu as cumpara 4×4 ca stau in Bucuresti dar unul de la Cuca Macaii care trebuie sa ajunga acasa iarna se gandeste serios la un 4×4. De regula se cumpara Aro, dar cum Aro nu mai e, fiecare se uita la o masina la mana a doua sau la un Duster 4×4. Oamenii se feresc de masinile chinezesti (nu sunt fiabile, se defecteaza usor, sunt prost fabricate, nu se gasesc piese de schimb).

    00
  40. AndreiM: De acord, am mers cu una. Plastic oribil pe interior, design asa si asa…dar un rating suficient la siguranta si un motor corect pentru banii aia. In Great Wall inca n-am avut onoarea sa ma sui :P

    00
  41. Interesant este ce inseamna CUV. Daca SUV e Sport Utility Vehicle, ei bine, CUV inseamna conform producatorilor: Cool Utility Vehicle. si nu, nu este o gluma :)

    01
  42. @Andrei, sper sa fiu eu obosit si sa nu ma prind ca ai glumit, dar daca nu e cazul, CUV=Compact Utility Vehicle sau unora le placa sa zica Crossover Utility Vehicle

    00
  43. @Emil – masinile de inchiriat sunt un barometru relativ prost, pentru ca sunt forjate de le ia mama naibii, si pe nimeni nu-l intereseaza ca se distruge masina.

    Am luat un Ford C-max cu ceva motor diesel mic pentru patru zile in Italia. Avea 8k la bord si deja discul de ambreiaj era varza, trebuia sa o turezi la 3000 (diesel, again) si sa ridici brusc piciorul de pe ambreiaj ca sa poti porni din panta…. si evident ca dupa ce faceai smecheria asta putea a ambreiaj ars :).

    Am avut si o Corsa, tot in Italia, tot diesel mic, si arata, la 15k, jalnic, si in interior si in exterior, si izolarea fonica era asa, o idee buna, ca de la 110 nu mai puteai vorbi in masina de zgomot..

    Oricum, nu cred ca un Corsa sau un C-Max cumparat de la dealer ar fi la fel de varza.

    00
  44. @jordan, stiu, d-asta e si bine sa faci comparatii intre ele. Gen cum arata un Megane dupa 2 ani de inchiriat, si cum arata un Logan. Sau Albea versus Logan.

    00
  45. Toate ca toate, dar am vazut Great Wall Hover varianta stretch limo. Pe bune!

    00
  46. un x5 din 99 e si mai ieftin, si mai sigur. eventual si mai multe dotari.

    eu am un gand pentru chinezi: faceti iphone. ajunge.

    00
  47. 4×2 luxury
    4×4 super luxury

    Rezultă că versiunea standard este… 4×0? :D

    00
  48. nu a vazut nimeni ca e super oferta la limuzina? doar 34.900 EUR
    pentru un Hover n varianta 4×2 super luxury… cu toate dotarile necesare sa te dai mare in fata taranilor care dau aceeasi suma de bani pe masini nemtesti… bar/frigider/display led/trapa/10000 de lumini de ambianta etc… :)) si consuma doar la fel de mult ca si CUV :) oare cat o sa mai dureze pana o sa vedem meseriasi conducam prostiile astea prin bucuresti? (nu ma refer la cele de inchiriat cum era aia din fata de la Mall Vitan).

    00
  49. M-ati inebunit cu masinile de inchiriat…fratilor taxiurile din Bucuresti sunt Dacii, maiales Logan si majoritatea sunt de 4-5 ani. Arata relativ bine pt cati betivi/colorati au tras de ele si pt cati km au facut. daca Nu ar fi fost fiabile daciile firmele de taxi le-ar fi schimbat pt ca ar fi platit enormpe reparatii. So, Dacia e o masina fiabila.

    00
  50. Mai e o corcitura aia de copie cu spate copiat dupa X5 si fata de land cruiser, sceo se numeste.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile