Here’s what we found: on about 80% of the clicks Facebook was charging us for, JavaScript wasn’t on. And if the person clicking the ad doesn’t have JavaScript, it’s very difficult for an analytics service to verify the click. What’s important here is that in all of our years of experience, only about 1-2 percent of people coming to us have JavaScript disabled, not 80% like these clicks coming from Facebook. (sursa)
Pe scurt, problema e că 90% din Facebook Ads sug şi restul se pierd în mulţime. Nu mă prind de ce Desperados îmi apare cu câte trei bannere (mă rog, mă prind, unul e la pagina lor de fb, altul e la siteul lor şi altul e la evenimentul lor de pe fb) şi sunt aceleaşi bannere de acum 6 luni. Nu mă prind cine dă click pe Link Academy, forex-uri sau alte mizerii.
nimeni nu da click. dar cumparam niste like-uri si iese campania bine in spreadsheeturi si pdf-uri
Ca sa nu mai vorbim de reclame la pantofi sport fake, parfumuri fake, economizoare fake de energie/combustibil/karma/whatever.
Cat de curand totul o sa devina la normal (sper), Facebook-ul nu e cel mai bun produs de marketing , doar ca e la indemana multora …
Arhi, nu mai trebuie sa le cumperi, trebuie sa pui o poza ce face uz de orgoliul fanilor si spui „Like si Share daca esti de acord”.
Cat mai e kila de like-uri acum?
La mine, pentru unele site-uri cel mai bine converteste reclama de pe facebook si este si cea mai ieftina daca am CTR decent.
Nu dau click pe reclamele de pe facebook. Deja fiecare are o imagine formata pentru un anumit produs si stie cui da like.