eMAG introduce taxa de livrare pentru comenzi sub 1.500 lei

202001071707055454

Tristețe mare. Și mai amuzantă e aia cu taxa pentru plata ramburs. Toți specialii care știu ei că ajunge mai repede dacă plătești ramburs se simt atacați.

Altfel, 20 lei taxă de livrare pentru o comandă de 40 lei la Glovo sau UBEReats e ok, 15 lei la eMAG e mult. Și știți de ce, da? Pentru că într-o parte a fost mereu pe bani și în partea ailaltă a fost gratis. E greu să îi obișnuiești cu bani dacă până acum a fost gratis. Ei credeau că e transportul e inclus în preț.

Și, în fundal, mugetul surd al celor care vor să comande de pe Amazon, au adăugat produsele în coș, au văzut taxă de livrare 10€, au înghițit în sec și au căutat un forum unde să înjure eMAG. Pentru că știți cum e, când ai cumpărat din altă parte, nu te apuci să înjuri aiurea pe net, nu-ți pasă, ai produsul, ai serviciul, aia e. Când nu, îi dai tare cu dreptul tău de a avea transport gratis și plata ramburs.

ps: apropo de asta, am două comenzi la amazon, una pe 22 noiembrie, una pe 1 decembrie, nu le-am văzut la față încă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

125 comentarii

  1. taxa de livrare există dintotdeauna la emag (nu mai știu plafonul de preț, dar foarte rar n-am plătit transportul)

    ceea ce mă va face să returnez orice produs emag (chiar cu chinul recuperării banilor) va fi livrarea prin sameday. înainte de crăciun curierii sameday m-au țintuit acasă 4 zile, anunțându-mă la 9 că îmi livrează comanda și la 17 că nu m-au găsit acasă și nerăspunzând la telefon (și da, produs de 40 de lei cu transport 20 de lei). înainte de anul nou mi-au livrat un colet în easybox cu perioadă de depozitare 31 decembrie, ora 15 – 1 ianuarie, ora 21. plecasem pe 31 deja spre revelion când am primit mesajul și, pe cale de consecință, m-am întors vreo 20 de km ca să pot lua coletul. a treia oară nu-i mai las să-și bată joc de mine.

    00
    • @berenger:
      21 dec 2019, 08:33 Comanda plasata
      23 dec 2019, 10:42 Produse ajunse in punctul de livrare(Easybox)

      …avand in vedere nebunia care a fost in acea perioada livrarea(gratuita, asta desi comanda era in valoare de 110 lei) m-a multumit.

      00
    • Taxa ma motiva sa mai comand o prostioara sa ajung la plafonul pentru transport gratuit, eu oricum ii las curierului 5 Ron bacșiș, mai bine sa rămână banii la el.

      Am citit comentariile de mai jos, poate imi scapă mie ceva dar vad ca lumea se bucura ca s-a introdus taxa.

      00
    • Nu mai iau prin easybox in viata mea
      Am comandat de black friday prin easybox 3 produse ,toate livrate de emag ,nu de vreun dubios din „bazarul” lor,iar singurul punct de livrare care mai era disponibil era in Autogara 2,adica probabil cel mai indepartat loc din Brasov fata de unde locuiesc eu.
      Ia ghici ce, au venit toate 3 produsele ,dar in 3 zile diferite. Mi-am luat niste rahaturi,a costat mai mult benzina sa ma tot duc acolo decat produsele in sine.

      Alta buba patita saptamana trecuta.
      Comandat 2 stickuri de ,scria ca sunt livrate de Emag dar dupa plasarea comenzii imi apare ca vor fi livrate aproximativ in data de 16.Nu mersi.
      Anulat comanda, comandat de pe PC GARAGE (care culmea e tot a lor), fara taxa aia stupida de 5.99 ,venit de pe o zi pe alta.

      00
    • Nu stiu cum reusiti… n-am avut probleme nici cu livrarea, nici cu returul si nici cu primitul banilor inapoi, fie ele produse vandute de eMag sau de parteneri. Si livrarea in aceiasi zi a mers cum trebuie cand am avut nevoie.

      00
    • NOU
      #6

      „taxa de livrare există dintotdeauna la emag”

      asta daca te-ai nascut ieri

      00
  2. Hai sa o spunem si pe aia ca emag a inceput sa comisioneze si transportul la partenerii din marketplace. Vor creste taxele de transport cu cel putin 20%

    00
  3. flanco salută amazonul, încă nu am primit un colet de la black friday dar ei se jură că vine

    00
  4. Pe mobil poza nu se deschide usor.
    Am ramas suprins ca Emag a crescut asa mult valoarea pentru transport gratuit. Ca proprietar de mic magazin online nu am inteles niciodata cum unii pot sa iti livreze gratuit si o „agrafa” comandata, adica produse de valoare mica.

    Firmele de curierat taxeaza orice livrare/retur/refuz comanda si cum poti oferi tu transport gratuit la o comanda unde castigi de ex 8 lei si livrarea costa peste 10 lei.

    Cred ca tot emagul a introdus pe piata trendul de livrare gratuita pentru comenzi mici si tot el va modifica piata si acum. Sunt curios care sunt motivele.

    Si cred ca vor urma magazinele online de fashion. Aici chiar nu inteleg cum pot acestia sa-si sustina costurile de livrare si pregatire colet. Oferta livrare gratuita si retur gratuit. Imi imaginez ca multi comanda doar de placerea de a face shopping, doar sa le aduca toale acasa, se simt bine cand desfac cutia, probeaza si apoi retur…

    00
  5. Orice pârlit de site oferă livrare gratuita de pe la 2-300 de lei în sus…

    00
  6. Dacă iei de la easyBox e 4.99 lei livrarea.

    00
  7. Oricum, era greu să beneficiezi de transport gratuit. Trebuia să iei toate produsele de la emag.

    Altfel ajungem la performanța stupidă să ai vreo 10 produse în coș, de la 10 firme diferite (partenere emag) și fiecare firmă are propriile taxe de transport. Și ajungi ca pentru o comandă de vreo 200-300 de lei să plătești taxe de transport de aprox 120 de lei. Ceea ce este o trăznaie.

    Sau altă tâmpenie. Firmă parteneră, comandă unică de 5280 lei, 15 lei cost de livrare. Pe bune?!

    00
    • Si cu ce s-au schimbat in bine lucrurile acum?
      Pe langa toate taxele de transport de la fiecare partener Emag vei mai plati si 15 lei transportul pentru produsele comercializate direct de Emag.

      00
    • Dar de curiozitate, de ce ar trebui sa ofere transportul gratuit? Care ar fi argumentul? Doar valoarea comenzii? Ai in fata un produs si un cost de transport. Il cumperi asa, incerci sa negociezi sau mergi mai departe.

      00
    • Cand te duci la piata sau la mall si cumperi de la 10 vanzatori sau magazine diferite, cate bonuri de casa ai? Unul sau 10? E stupid, nu? Ca doar ai cumparat dintr-un singur loc.

      00
    • NOU
      #20

      Mai nou, incepand cu ianuarie, eMag comisioneaza si transportul partenerilor din Marketplace, deci din aia 15 lei poate ca pana la 25% intra in buzunarul eMag.

      00
  8. Eu sunt genul de găină care chiar crede că plătind cash coletul vine mai repede.
    Repetat in decembrie faza cu eMag.
    Nu valori mari: una cu card, alta cu cash. Ghici ce? Aia cu cash a venit în 2 zile, aia cu card in 5. Aham, sunt eu nebun. Nu spun că eMag e de vină, ci jegurile de la curierat. Mai bine 5 lei în plus și dau banii când ajunge coletul, decât să întâmpin probleme și să aștept 3 săptămâni după bani, că proceduri.
    Mulțumesc, nu.

    00
    • Am patit treaba asta acum ceva timp. Facusem doar plata ramburs si am zis hai ce naiba… sa facem plata cu cardul. Mi-am bagat falusu’ in plata cu cardul cand mi-a ajuns comanda in 10 zile lucrătoare. Culmea era ca aveam nevoie rapida de produs, avea o valoare maricica si era pe stoc. Pana atunci orice comanda pe emag nu depășise 2-3 zile. De atunci doar plata ramburs. Stiu, sunt înapoiat dar mi-e teama sa nu se repete situația. N-am avut absolut nicio problema cu plata ramburs la toate comenzile.

      00
    • Statistic vorbind, exemplul tau este zero. Nu poti trage concluzii valide, aplicabile unei comunitati, pe baza unui singur exemplu.

      00
    • Poti spune orice, zoso are fixurile lui si nu va accepta ca s-ar putea sa greseasca

      00
    • Nu greșește Zoso în ce spune. Are dreptate, că pentru civilizare și a face lucrurile mai rapide plata cu cardul pe internet trebuie incurajată.
      Dar ce te faci cu Fancurier și cu idioți lor utili?
      Am comandat acum 2 luni o piesă pentru centrală și-n loc de 2 zile a durat aproape 2 săptămâni. M-a dat curierul 2 zile că nu am fost acasă și nu am răspuns la telefon, în condițiile în care nici măcar nu am fost sunat, să mă duc eu după ei.
      E un dobitoc de curier, care era înainte la mine în zonă, cu raftul lui de reclamații și plângeri din partea clienților, un bou pe care nici măcar colegii din oraș nu-l suportă.
      Papagalu e bine-mersi, livrează în continuare cu același sictir și bătaie de joc, iar Fancurier nu a luat nicio măsură, iar prostu râde în nas.

      00
  9. rar care ofera livrare gratuia pe bune, ca majoritatea o au inclusa in pret. nu prea exista livrare pe gratis. fie au luat ei produsul mult mai ieftin decat altii, au marja pe pretul de vanzare foarte mare si isi permit sa „ofere trans. gratuit”, sau alte scenarii. sa fie pe bune, mai rar.
    adica vreun 30% peste pretul de achizitie + trans gratuit, n-ai sa vezi. poate la un volum extrem de mare, dar nici asa.
    vorbesc din ce am observat eu, comandand zilnic la serviciu, produse de la kramp.be, granit.be, etc si privat, de pe bol.com, amazon, ebay, autodoc, directrepair, 123inkt etc..

    00
    • Nimic nu e gratis. Normal ca taxa de livrare e inclusă. Important e pretul total, produs + livrare.

      00
    • @alex, daca taxa de transport nu ar fi inclusa in pret magazinul ar da faliment.
      Este normal ca aceasta taxa sa fie suportata de undeva.

      00
  10. La ce preturi are emag, platesti livrarea aia de vreo 5 ori nu doar o data.

    00
  11. Mai sunt și alte magazine, nu vă mai agitați. Oricum majoritatea compară prețurile, înainte de a comanda.

    00
  12. Știți care e faza de căcat? Ei dau 3 lei pe livrare la cargus /fancurier etc.. si ție îți iau 15

    00
  13. Iti dai seama ce vanzari proaste au avut de black fraier, de s-au gandit sa isi recupereze pierderile cu miscarea asta.
    Minim 1500 de ron ca sa ai transport „gratuit”. Transportul care oricum era inclus in pret la emag pe langa taxa emag.
    S-a ales praful de emag.

    00
    • e o strategie veche de cand lumea:
      1. vii cu preturi rezonabile, sub cele practicate de concurenta
      2. investesti din greu sa acoperi pierderile pana acaparezi piata
      3. elimini concurenta
      4. umfli preturile la loc sau chiar peste ce erau inainte
      5. iti recuperezi investitia
      6. profit
      si in caz ca incepe sa mai miste careva pe piata si sa dea semne ca ar vrea sa aplice aceeasi strategie impotriva ta: achizitie rapida

      00
    • Corcodusul, stii shaormeria de la 1 Mai, din Bucuresti?
      E doar una, pentru ca in momentul in care a incercat o a doua sa apara, au facut 5 lei shaorma. Nu stiu cat au pierdut, dar doua saptamani erau cozi la prima shaormerie, si NIMENI nu se ducea la a doua. In scurt timp au inchis aia.
      Dar aia e, asta e politica. Adica, nu e nimic ilegal aici, nu-i asa? :)
      [chiar mi-ar placea un interviu cu shaormarul ala de la 1 Mai, poate aflam cat a pierdut in perioada aia, cat l-a costat politica asta]

      00
    • unde plm au avut preturi sub concurenta? au crescut pe serviciul de garantie si retururi

      00
    • Iti dai seama ce vanzari proaste au avut de black fraier,

      îți dai seama ce prost pari când nu știi să scrii black friday?

    • @zoso, eu cred că individul a scris intenționat cuvânt „fraier”. Că până la urmă, e o mare fraiereală de black friday.

      00
  14. Poate doresc sa incurajeze utilizarea easybox-urilor.

    00
  15. Așa e! Nu poți compara serozitatea și calitatea serviciilor eMag cu bulangii ăia de pa Amazon care îți cer 10E pe transport și nici nu livrează la timp! În plus dacă e să comparăm mere cu frigidere în bunătatea lor eMag sunt chiar mai ieftini decât Glovo! Tot din bunătate fac si Blackfriday, doar ne tot reasigură an de an că lor nu le iese nimic din afacerea aia!

    00
    • nu pot sa trimit un glovoar d-asta sa ridice coletul de la emag?

      00
    • Stai linistit. Acum costa si sa il ridici de la showroom! Plus ca la showroom vine mai greu(aka tarziu) ca livrarea la easybox.
      Asa zicea si okazii.ro ca e cel mai tare din parcare si isi permit sa puna ce taxa vor ei….
      Pa pa emag :))

      00
    • Cineva de la Emag sa ii ofere un post de director lui @Flat. Printr-o fraza a demonstrat ca e mai competent decat desteptii lor care zic ca nu e nici o problema cu transportul.

      00
    • amazon e scump si prost doar pentru ca suntem tara de lumea a 3a, daca erai intr-o tara normala cu amazon, venea repede poate chiar a2a zi cu prime si mult mai ieftin, altfel nu mai fiti saraci si luati cu fast delivery in maxim 3 zile ajunge

      00
    • Ultima experiență cu express delivery de la Amazon a fost: comandă dată luni și livrată miercuri în fundul țării în Suceava. Mă uitam pe tracking și mă minunam câte avioane a schimbat coletul meu. Dar și prețul a fost pe măsură.
      Pentru chestii care nu ard, nici nu-s fragile, există livrare standard, în vreo 10 zile ajunge.

      00
    • salut.

      amazon are prime now. comanzi azi, azi iti soseste. trebuie sa ai prime, si costa peste. dar merita daca ai nevoie urgent.

      00
    • „Și cu ce naiba mă ajută asta pe mine, domnișoară?”
      Serios acum, ce avantaje ai cu Prime în România? Că filme am destule pe Netflix. E vreo afacere cu livrarea ceva?

      00
  16. Pai si ce facem, boss, ne mutam la competitie unde au livrare gratuita? Unde mai pui ca iti livreaza si sambata. Pffff

    00
  17. Cum fac sa ma abtin de la citit comentarii si de unde primesc forta sa ma abtin de la injurat ramele astea care ” le stiu ei mai bine ” ….

    Zoso va zice clar in post ( Ei credeau că e transportul e inclus în preț.) traducere : toti retarzii au inventat ca transportul este inclus in pret fara nici o dovada doar pentru ca asa cred ei niste unii fara nici o pregatire sau legatura cu domeniul vanzarilor .

    Iar ramele : Nu conteaza noi stim mai bine …

    00
  18. Am patit si eu cu amazon DE. Comanda pe 1 decembrie si pe 18, data maxima pana la care au zis sa astept, nu ajunsese. Le-am dat mesaj pe 18 si in 1 ora au expediat din nou produsele cu livrare rapida, fara sa-mi ceara diferenta si m-au si sunat sa-si ceara scuze. Pe 20 le-am primit.

    Pentru mine problema nu sunt intarzierile, ci modul in care le rezolva magazinul. Am stat eu la altex 2 luni cu banii dati si jumate din produse livrate, din care unul era resigilat, dar vandut ca nou. I-am sunat de nu stiu cate ori si tot pe drum erau. 2 reclamatii la opc sa-mi recuperez banii.

    00
  19. Pe principiul prima doza e gratis
    La fel și cu „eco” taxa pe punga la Kaufland recent introdusa

    00
  20. Nu inteleg de ce nu au ascuns in continuare taxa in pretul produsului.
    Nu mi se pare o miscare buna/inteligenta. Dar na, banuiesc ca isi asuma…

    00
    • Este și în prețul produsului 😁

      00
    • e simplu: din cauză că pierd clienți când compară prețurile la eMAG vs alte site-uri care au livrare cu taxare separată.

      Când livrarea era „gratuită” eu am preferat întotdeauna să iau de la ei chiar dacă era cu 15…30 lei mai scump decât la alții (în funcție de produs), tocmai din cauză că îmi dau seama că munca pentru livrare trebuie plătită și ea cumva.

      00
    • @Adi – tocmai, ca nu. Gasesti in 80% din cazuri mai ieftin ca pe emag, tot cu livrare gratuita. Si cand calculez pretul cu care cumpar un produs, pentru comparatie, adaug si costul livrarii, care poate fi 0, sau 5 sau 15 lei. Logic.
      Adica XYZ.com nu ma pacaleste ca are produsul cu 5 lei mai ieftin, dar trebuie sa dau 10 lei pentru livrare.

      00
  21. de acord cu taxa. Nu’s de acord cu hatereala spre Amazon. Si la Emag se intarzie. Iar taxa de 10 euro este pentru express delivery 😊

    00
  22. Tu ai și ghinion, Vali. Comenzile alea Amazon vin din EU? Eu le-aș cere banii înapoi, e prea mult. Ok, livrare standard, dar și aia trebuia să ajungă în 2 săptămâni cel mult. Eu am comandat de pe Amazon UK în 3 decembrie, au plecat pe 5-6 din Italia/Germania/Anglea :) și au început să ajungă: pe 16.12 GLS, 17.12 UPS/Fan și… pe 30.12 am ridicat ultima parte de la Poșta Română :| , avizate din 24. Trăiască.

    00
    • PS. Că poșta noastră e încă în anii 90 îți dai seama și după tracking. Părțile de comandă care au venit cu curieri puteau fi urmărite, statusul era actualizat la fiecare scanare/tranzit.
      La poștă… sufletul, „din păcate nu există informații”. Amazon se jura că ele sunt „out for delivery”, iar siteul poștei spunea să mă calmez, ce atâta grabă. Cred că și acum dacă mă uit tot nu sunt informații despre coletele livrate deja.

      00
    • am scris si un pic mai jos, dar eu am patit chestii simuilare (coletul a plecat din depozit Amazon din Spania sau Franta), am ajuns sa comand acelasi produs (disc de vinil, ca-s hipster) de 3 ori si mi-a ajuns de 2 ori. Cand ei trimit coletul prin Deutsche Post, apare ca out for delivery atunci cand ei o preiau in Germania (coletul fiind trimis din Spania sau Franta, habar n-am cum e preluat), iar dupa ce e preluat de Posta Romana, intra intr-o gaura neagra, nu se mai pastreaza acelasi tracking number si practic trebuie sa astepti sa iti aduca postasul instiintarea acasa, ca online oricum nu se gaseste acelasi tracking number.

      ca asa rezum situatia:
      – comandat produs, trec 2-3 saptamani si nu ajunge
      – cerut banii inapoi, Amazon mi i-a dat
      – comandat acelasi produs, trec 2 saptamani si nu ajunge
      – cerut sa imi trimita produsul sau sa imi dea banii inapoi, le-am batut obrazul
      – imi trimit produsul prin DHL Express, imi vine produsul in 3 zile
      – trece vreo saptamana si primesc mandat postal ca am colet de luat de la posta, surpriza, e produsul (nu stiu daca din prima sau a doua comanda)
      – mai trec vreo 2 saptamani si primesc un mail de la Amazon ca imi mai ramburseaza nu stiu ce transport pe produsul respectiv, am impresia ca Posta Romana le-a trimis coletul inapoi (prima sau a doua comanda, n-am idee care), dar nici mie nu mi-au dat vreun semn ca as avea colet
      – in tot acelasi timp am cautat tracking number, pe Deutsche Post aparea preluat pe undeva prin Germania, pe Amazon in livrare si la Posta Romana absolut nimic

      00
  23. Ca sa stiti ce mai face Emag pt voi, clientii:

    De astazi, Emag comisioneaza costurile de transport pentru comenzile primite de sellerii din marketplace cu aceeasi valoare cu comisionul produsului comandat, chiar daca ei nu participa la ambalare si livrare (doar iau comision pt un serviciu pe care nu il livreaza ei).

    Daca un seller primeste o comanda pt un produs de 200 lei si transport 15, emag retine comision pentru produs de aproximativ 40 lei (in general este un comision de 20%), dar si 3 (trei) lei pentru transport, astfel ca toti vor mari preturile: ori pretul produsului, ori pretul transportului pentru a acoperi acest comision.

    In calitate de seller, negociezi tarife de livrare pentru un pret cat mai mic (o reducere de 2-3 lei conteaza), cu toate ca cei de la curier ar putea refuza scaderea de pret motivand cresterea costurilor cu salarii, combustibil, taxe, etc… si vine Emag si se pipi pe toti: vanzatori, curieri, clienti, cerand 3 lei comision la fiecare livrare ce nu este efectuata de ei.

    00
  24. Cea mai misto faza marca emag e ca partenerii platesc acum comision si pe pretul de transport. S-au gandit niste gigei ca fenteaza ei sistemul si pun produsul 10 lei in loc de 50 si transportul 50 lei.

    00
  25. Emag next move, emag „prime”. Vrei livrare moca, plateste x lei pe luna abonament.

    00
  26. Pentru ca stau intr-un oras cu showroom, am preferat mereu sa ridic din showroom. Ma uit dinainte pe site si daca un produs e pe stoc in showroom, ma duc sa il iau de acolo.

    00
    • Nu poti ridica orice produse din showroom.

      00
    • Doar ca acum o sa dai 5 lei si pentru privilegiul asta.
      Cum o sa dau si eu 5 lei pentru privilegiul de a imi ridica singur produsele din EasyBox. Incepusem deja sa comand numai la EasyBox de pe la BF, desi nu mi-e chiar in drum, numai ca sa scap de mofturile curierilor. Acum deja o sa mi se para super afacere, castig 10 lei la fiecare comanda :)

      00
    • Sunt curios, ce produs vandut de Emag nu pot sa il ridic din Showroom-ul Emag ?

      Intreb, ca am ridicat de la ei tot ce am cumparat de la ei de cand au deschis showroom-urile.

      Mai nou vad ca merge misto treaba asta cu easybox.

      00
    • „Pentru ridicarea din showroom fac exceptie electrocasnice mari”

      00
    • Mai practicam si eu treaba asta, dar situatia e urmatoarea.

      Fac 10 minute pe jos pana la Showroom Titan.
      Daca platesc online, uneori nu functionaza aparatele alea sa scanez QR si sa imi scoata bon de ordine sa-mi pregateasca comanda si trebuie sa astept la etaj 1 la rand desi e casa destinata platilor online (cateva minute bune).
      Apoi iar trebuie sa stau la rand sa ridic produsul.
      Chiar daca comand produsul de dimineata si nu il au in stoc, ajunge tot a doua zi.

      In concluzie, mi-am calculat si nu se merita sa pierd 45 de minute / 1 ora pentru ridicarea unui produs (aici nu sunt incluse situatiile urgente).

      TIP: Ca sa nu mai stau fiu la pula curierului, aleg sa imi livreze coletele intr-un magazin dintr-un mall unde lucreaza o prietena (ma refer la produse cu dimensiuni normale, nu muieli de frigidere sau masini de spalat). Numai experiente neasteptat de bune.

      00
    • Eu vad un hybrid cu retail traditional in viitor, cu componenta online si showroom.

      Se lucreaza pe modele nesustenabile in prezent si fiecare componenta forteaza nota si pune presiune pe ceilalti (arunca externalitati in curtea vecinului) clientii pe retaileri retailerii pe curieri, curierii pe clienti.

      00
    • @alxzen: adica Altex?

      00
    • si eu zic ca altex sunt cei mai bine pozitionati pentru treaba asta.

      00
  27. pare o miscare facuta pentru acoperirea costurilor de transport/descurajarea comenzilor de tipul „comanda A+B+C cu transport gratuit – retur A+B+C cu transport gratuit „.

    00
  28. Cere refund pe live chat.. nu mai ajung sigur daca nu au ajuns pana acum.

    00
  29. poate pentru ca urmeaza sa introduca emag prime…ca la amazon.

    00
  30. Vad ca multi sunteti de partea emagului. Prin noiembrie era un raport despre scaderea comertului online din Romania, oare de ce ?

    Stiti ca pentru cei care nu locuiesc in resedinte de judet, platesc taxe de transport foarte mari, care ajung pana la 50 lei ? Parca comertul online facilita accesul la o varietate mare de produse pentru persoanele care nu locuiau in orase mari si nu aveau acces la magazine de electronice si electrocasnice.

    Pai in cazul asta, mi se pare aberant sa mai cumperi de la ei unde mai pui ca nu mai au de mult cele mai mici preturi din comert.
    Acum daca tragi linie, de ce sa mai cumperi de la emag ?

    00
  31. Eu cred ca au facut miscarea asta din 2 motive:
    – sa bage mai multi bani in Sameday – nu stiu cat „plateau” la Sameday per livrare, dar in mod cert era mai putin de 15 lei. Acum probabil toti cei 15 lei se vor duce la Sameday, ceea ce le va permite sa creasca rapid, sa acopere un procent mai mare din livrari si sa taie treptat ceilalti curieri
    – sa pregateasca introducerea in viitor a unor abonamente gen Prime.

    00
  32. Si vreti sa spuneti ca vin huse, cabluri, telefoane, tv boxuri etc GRATUIT din China iar de la noi in tara, taxe peste taxe ?

    In decembrie mi-a venit alternator nou de pe Autodoc Germania, la pret la care nu se gaseste in Romania si ghici cat a fost transportul ? NIMIC, GRATIS !

    00
  33. Locuiesc in Viena.
    Amazon are inca livrarea gratis, pe persoana fizica, chiar daca nu esti Prime si chiar daca ai comanda de valoare mica. Trebuie doar sa fie livrate de Amazon. La livrare selectezi Abholstation ( EasyBox ) si aia e. Astea sunt in sediile postale si in parcarile de supermarket ( ex. Hofer ). Poti merge la orice ora sa-ti ridici pachetul. Mai ales ca sunt EasyBox-uri de diferite dimensiuni.
    Se poate combina cu optiunea de plata la 14 zile ( Monatsabrechnung ) si astfel Amazonul devine foarte atractiv.

    00
    • Da omule, dar tu stai in ditamai orasul, nu la taranetii din romania. Viena e totusi la alta clasa comparativ cu orasele din romania sau chiar alte tari mai spalate ca romania…

      00
  34. Am magazin online cu transport gratuit, de la 1 feb pun 10 lei la comenzi de pana in 200 ron din cauza ca firmele de curier cu care colaborez (Urgent si Fan) au marit taxele.
    Posibil si la emag taxa sa vina din cresterea unor servicii!
    Sfarsitul de an a fost ciudat, firmele de curier au refuzat sa livreze la usa/sediu colete mari , mai multe sau grele.

    00
    • Uite de-asta platesc doar ramburs produsele grele (masini de spalat, frigidere, etc.). Nu vrea sa il aduca la usa apartamentului? Ghinion, sa se spele cu el pe cap. Daca e deja platit, ma are la mana cum ar veni.

      00
    • Si noi lucram cu urgent pe corporate nu comert, nu ne-au anuntat inca de vreo marire.

      In schimb confirm ca sfarsitul de an a fost foarte dubios am avut zile in care au preluat 60kg de dosare fara discutii si zile in care facea nazuri curierul la 4 plicuri. Lucreaza mult cu colaboratori si aia isi fac de cap.

      Pe livrari a fost horror, am avut zeci de situatii cu „sunt in fata pe avari” si scandal.

      00
    • De-asta platesc eu doar ramburs la produse grele gen masina de spalat sau frigider. Daca e in fata pe avarii sa ramana acolo pana se hotaraste sa urce cu produsul. Altfel, sa se spele cu el pe cap.

      00
  35. O chestie „sympa” in Franta: Cutiile postale sunt standard: au o dimensiune generoasa (suficient sa incapa un colet) si pot fi deschise cu un passpartout pe care il are postasul.

    90% din livrari (daca e specificat fara semnatura – pentru valori mici) ti-l lasa acolo si cu asta nu trebuie sa fii acasa ca sa primesti colet.

    00
  36. Nu am mai comandat nimic de la emag de ani de zile tocmai pentru serviciile de slaba calitate pe care le au, marketplace plin de produse listate in stoc care de fapt sunt de mult epuizate, dificultatea cu care iti recuperezi banii in cazul in care un produs nu iti este trimis, si abuzul scarbos cu „reduceri” la produse al carui pret este umflat din pix.

    00
  37. Boss, cere ramburs la Amazon și mai verifica la poștă. Dacă sunt chestii mici trimise cu DHL Paket aducă Deutsche Post, vin prin poștă la noi, iar ăia le bagă în sistem cu alt tracking number, trebuie doar să aștepți sfântul mandat poștal, dacă ajunge, sau să rogi la poștă să verifice sfântul registru scris cu pixul dacă ai primit ceva.

    Iar cu Amazon, dacă s-a depășit perioada de livrare, vorbești cu serviciul clienți și ori te rambursează ori îți trimit alt produs prin curier rapid și gratis. Ai unele șanse să fii român adevărat și să le dai țeapă, că Poșta română e o gaură neagră și Amazon nu mai poate afla ce s-a întâmplat cu coletul. Pățit și eu asta și le-am dat țeapă fără să vreau, că am primit mandatul poștal după ce Amazon mi-a retrimis produsul prin DHL rapid și nu m-am mai obosit să fac retur că era ceva de 20 euro.

    00
  38. Eu am plătit în avans acum o lună ceva în afară (site legit, inclusiv tradus în RO) și încă nu a venit comanda, deși trebuia să vină în 10-15 zile. Hai să nu spunem lucrătoare, ci calendaristice, tăiem sărbătorile, dar o lună? Mai aștept, oricum, nu era o comandă mare, pot pierde 40 de eur.
    Însă mereu când am comandat la emag (plata înainte) a fost OK. Și mi se pare corect să fie taxe de livrare la sume mici, altfel cum pot acoperi costurile?

    00
  39. Ce articol e asta, advertorial? :)
    Tot timpul a fost taxa de livrare. De asta eu, un zgârciob teribil, optam pentru ridicarea din sediu sau ridicarea din puncte de colectare. :)
    Bine, la mine e si sedentarismul, cumva e foarte ok sa bag o talpa „cu motiv”, te motiveaza sa-ti mai misti curul.

    00
  40. Te-au flaguit amazon ca ii vorbesti de rau pe piata de mare angajament romania. Eu am primit comanda chiar de sarb in mai putin de 1 sapt.

    Plm, nu cont 20 de lei ca oricum compar preturi, iei in calcul si transportul. Cam mereu emag ies mai scumpi, prima mereu siguranta si client service. Ei bine curierii si partenerii ii trag in jos.

    Pe pret nu ma plang dar pe calitatea serviciilor isi taie singuri craca, am 2 tichete deschise la ei si nerezolvate, urmeaza anpc. comparabil comandat cooler de la amazon venit fara backplate, primit raspuns a doua zi si primit acum cooler nou, nici macar nu au cerut sa returnez pe cel vechi.

    Iar cred ca iti subestimezi audienta, nu m-ar mira sa ai suficienti cotitori cu prime sau acces la prime prin rude, deci diferenta de cost pt transport nu e o problema nici din de,uk sau ro.

    00
    • Ca o completare, emag nu cred ca a iesit cel mai iefin pentru mine, nu stiu la ce segment de produse se refera cei care spun ca s-a scumpit si nu e cel mai ieftin.

      In schimb inainte de emag era horror sa comand produse de nisa sau scumpe in ro, pretul era intre 50% sau de doua ori mai mare deoarece lucrai cu magazine mici de parter de bloc, mai ales dupa ce a crapat Flamingo.

      Pe atunci ma rugam de ruse sa imi aduca cand veneau prin tara un laptop, un ipod, un dvd writer extern. Cand a intrat emag pretutile aproape sau aliniat, bine nu ai paritate cu newegg da tot era infinit mai comod. De la ei am luat primul xps.

      00
  41. -5 lei livrare in showroom-ul lor pentru produse sub 150 ron, Bucuresti.
    -sameday (ptr easybox) imi livreaza coletul duminica la 4 dimineata, 36 de ore pastrare, primesc sms la ora 13:30. Si metoda asta mi se pare facuta cu o atitudine impotriva clientului, nu spre satisfacerea lui. Cu curieri refuz sa mai interactionez, prefer sa stau 20 min la coada la posta.

    -aia din China cum pot sa trimita produse de 1-2 dolari?

    -comenzile alea de pe amazon.de cu 8-12 euro taxa de livrare ajung la curier in romania in 2-3 zile, cum se justifica transportul Bucuresti-Bucuresti 15-25 ron?

    *Mihai Sora si libertatea zilnica.

    00
  42. Statistic vorbind ai dreptate. Nestatistic vorbind, am pățit-o și aia e. Am făcut și cum vrea eMag. Muia luată a fost de partea mea.

    00
  43. Scoatem si noi fulgii de nea, pls? Că au trecut sărbătorile şi te iau ameţelile de la ei.
    Eu nu văd niciun buton de „disable” sus-dreapta.
    Mersi

    00
  44. sus stanga -> fulg de zapada

    00
  45. Ba, sincer, dupa 3 experiente proaste cu emag, platit cu cardu, le dau la muie si aleg sa imi cheltui banii in alta parte.

    00
  46. De emag sunt cel puțin dezamăgit. La început au oferit super servicii, livrare, suport pt. clienți de nota 10. De vreo 2 ani nu știu ce s-a întâmplat. Nu cred că plata transportului era problema cea mai mare – aia e, 15 lei nu e un capăt de țară – să fie 20 – dar să vină când scrie pe site.
    În general evit black friday și alte campanii că oricum au reducere reală la maxim 100 de produse – restul e doar vrăjeală… și de vreo 3 luni evit orice ar fi eMag.
    O altă problemă e marketplace-ul ăla al lor unde vând toți bișnițarii cu srl-uri de parcă e olx-ul firmelor la suprapreț.

    00
  47. Welcome to capitalism!
    Cand ajungi sa domini piata iti permiti sa faci genul asta de mici mizerii.

    00
  48. Eu cred că idioții ăștia nu înțeleg faptul că dacă se duc la magazin să cumpere produsul tot va trebui să plătească transport, fie ca vorbim de combustibil cu masina personală, autobuz, taxi, etc.
    Dar așa cum spune și Vali, până acum a fost gratuit., procesul de gândire oricum nu le funcționează.

    00
    • Am punct de ridicare in drum spre casa si easy box -> cost zero.
      Doar ca trebuie sa platesc 5 lei pentru oricare din optiuni.
      Cum ar fi sa ma duc in Altex, sa iau un produs de pe raft si la casa sa imi adauge 5 lei?

      00
    • cu taxiul iesi clar mai scump. cu metroul 5 lei, cu autobuzul intre 3 si mult in functie de cate autobuze schimbi, cu masina personala probabil un maxim de 3 4 lei presupunand ca nu conduci un actros si/sau stai la 15+ km, cu bicicleta sau pe jos zero. si asta plecand de la premisa ca nu ai drum pe acolo oricum, caz in care ajungi tot la 0.

      da, livrarea costa, masina, sofer, combustibil, logistica. dar pana acum te-ai laudat in fiecare an cu profituri care concurau cu fat frumos livrand „gratuit” (adica ascunzand costul livrarii in pretul produsului). acum, cand profiturile au crescut din nou… nu mai poti livra? what gives?

      si daca imi taxezi livrarea o sa faci ceva si intru civilizarea celei de-a doua cea mai nesimtite specii de sofer din romania dupa taximetristi, curierii? eu inca imi amintesc cu placere cand l-am lasat fara permis pe un coclet d-asta. pe linia de tramvai elegant pe langa coloana, ca un bos. a vrut sa se bage inainte de refugiul de tramvai, muie ba, ca si eu am treaba. a mai incercat o data dupa care a zis ca nu sta sa se certe cu prostul asa ca a luat-o tot pe linie. muie din nou bos, ce n-ai vazut tu e ca militia era in intersectie si era oprita o coloana intreaga, cu permisele in mana. stiu ca au dat si la stiri razia :)).

      00
  49. Daca comanzi de pe Amazon UK si alegi livrare standard vor preda coletul la Posta Romana si de aia astepti mult dupa el. Daca mergi pe livare express vine prin firma de curierat.

    00
    • Depinde. Am comandat eu recent, ~15 articole, și a venit în mai multe colete, cum le aveau și ei prin depozite. Din 5 colete, 3 au venit cu poșta, și greu. Dar celelalte 2 au venit 1 cu GLS și 1 cu UPS (livrat de Fan Courier). Serviciul economic, camion, livrate în 10 zile, DAR puteau fi urmărite, funcționa trackingul.

      00
  50. Mutarea era oarecum previzibila. Ce mi se pare de prost gust, este situatia ca taxa aia o platesti si daca esti la ei in showroom. Acum nu este foarte clar, cand se plateste acea taxa. Adica daca produsul a fost adus in showroom si se afla in stoc, tu vii in showroom si cumperi de acolo acel produs si platesti acea taxa exista o problema principiala care va deranja pe unii… Daca in schimb dau comanda si produsul nu se afla in stocul showroom-ului pot intelege plata asa zisei livrari.
    La final totul sta in perceptie cum te simti mai bine sa platesti 1000 de ron pe un produs si cu livrare gratuita ori 985 produsul si 15 ron transportul?! Si fix probema asta fie va duce pe inalte culmi emag ori ii va duce in derizoriu. Timpul ne va spune asta…

    00
  51. De cand cu reclama cu stalinistul de Sora, am sters aplicatia emag si sunt atent sa nu mai comand de la ei. Stiu… sunt pesedist….. NU SUNT

    00
  52. Sunt la a 3 a comanda consecutiva pe Emag cu probleme. Ceva este in neregula cu acest magazin online.
    La ultima comanda am cumparat o liza de 300 ron si mi-au trimis o alta liza total diferita mult mai ieftina. Am ales plata cu cardul, sper sa-mi returneze suma completa cu tot cu transport, altfel cu astfel de greseli e greu sa mai ai pretentia ca clientul sa plateasca cu cardul!

    00
  53. produs evomag mai ieftin decât la emag cu 50ron + transport gratuit 15ron
    valoare produs 700 ron , deci 10 % face diferența,
    acum sa vedem cât vor rezista, pana ce se vor alinia duap cei mari…
    In general acolo am găsit preturi mai mici decât la emag, livrare ok.

    00
  54. De tot rasul e eMag…mai nou e taxa de livrare si in showroom!!!
    Cred ca deja se cam faulteaza singur eMag-ul…

    00
  55. Putem analiza aceasta strategie eMag: 19.000 de de parteneri care vand zilnic, cu o cifra de afaceri de 1 miliard de lei a acestor parteneri. Daca emag ciupeste 10% de la acesti parteneri, apare o suma de 100 de milioane de lei. Daca acesti parteneri livreaza 1 milion de colete cu un cost de 15 lei, sunt 15 milioane. eMag ii taxeaza cu 25%. Corect?
    Sa cautati pe online, traficul eMag pe alexa cum a scazut cu 2% pe zi. Daca o tine asa in 3 luni vor pierde cel putin 20% din Cifra lor de afaceri. Bafta la faliment!

    00
    • ai verificat tu traficul emag pe alexa? cât de prost să fii să consideri asta argument? ești rodditor?

    • Sigur Vali, doar eu sunt prostul care primeste reduceri de la eMag, nu? Te platesc lunar ori saptamanal cu un telefon nou nu?

      00
    • asta zic, dă-i înainte cu traficul de pe alexa și cu plata. sigur ai tu dreptate. nu te obosi să afli ce e alexa și cum se măsoară, alea sunt argumente de oameni care gândesc…

  56. Buna.
    Livrarea coletelor mari se mai face pana in casa?
    Ma intereseaza electrocasnice mari: frigider, masina de spalat rufe, din aceasta categorie.
    A disparut optiunea ‘Livrare pana in casa’ si nici serviciu separat nu exista; sa achit o taxa suplimentara, dar sa fiu sigura ca imi aduce frigiderul pana in casa, nu-l lasa la scara blocului.
    Am sunat in call center emag de 4 ori si 4 agenti diferiti mi-au dat raspunsuri diferite.
    Aveti idee? Sau ceva exeriente saptamanile astea?

    Multumesc anticipat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.