Am două probleme cu Bringo…

Poza produsului e asta, produsul e cel de mai jos.

Lucrez și eu în online, sunt convins că pe undeva e un disclaimer cu “poza are caracter informativ”, ceea ce legal îi acoperă, dar aici vorbim de produs delicat la aspect (e un termen specific folosit pentru asta, dar îmi scapă acum). E un pic aiurea să fie așa mare diferența dintre poza de pe site și realitate, pentru că dacă comand de două ori și vine așa, nu mai comand.

 

Mănânc pomelo de ani de zile. El și perele Nashi sunt două din motivele pentru care mă bucur că există globalizare. Dar ultimele două dăți a venit stricat. Ceva ce până acum nu mi s-a mai întâmplat. Când mă duc la raft, iau ce-mi vine la mână, nu stau să aleg, nu mi s-a întâmplat să iau ceva stricat. Am comandat acum 2 săptămâni, l-am deschis după două zile, era stricat. Ăsta nici nu trebuie să îl deschid, îl vad după nuanța diferită de pe coajă că e stricat.

La fel, înțeleg că se culege verde și se coace pe vapor ca să îl am eu la botul calului la 5 lei, dar dacă pățești așa de două ori, mai comanzi data viitoare?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Am cam renuntat la comandat chestii mai exotice. Am patit de mai multe ori cu mango.

    Comentariu apreciat.395
    • De unde cumparam mango si avocado bune? In Bucuresti ma refer.

      118
    • @liviu, daca nu ai o problema cu soiul ala mic,de la Kaufland, la saculet. Te prinzi cand e sezon pt ca sunt 7 din 7 gustosi. Cand incepe sa se termine sezonul, 1-2 din 7 nu mai sunt la fel, asa ca astepti anul urmator.

      154
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 3561
    • @Marinel: off-topic – cât la sută din venit dai pe turism? și câte zile din an

      27
    • @curly
      Turismul (concediile) le fac majoritatea în țară, doar cîteva prin Europa, că sînt sătul de drumuri. Restul lumii (inclusiv unde și-a înțărcat dracul iapa) l-am văzut că sînt marinar (vezi nick-ul) inclusiv cu însumat zboruri de vreo 22 de ori înconjurul Pămîntului.

      Comentariu apreciat.504
  2. La mere sunt specii diferite si înțeleg frustrarea, dar sunt acoperiții fiind ‘roșii’.

    Faza cu pomelo cumva confirma ideea ca la livrări se da marfa ‘cum o fi’. Nu știu daca o comanda e pregătită de cei din magazin – situație in care poate fi politica lor sau de curier – îl doare la basca de ce îți aduce, rezultatul final e același.

    Asta ar fi un contraargument bun la postările tale de sărbători cu magazinele aglomerate si oamenii ce nu comanda – unii vor sa aibă (cât se poate) cea mai buna calitate pe masa atunci. Ca aleg momentul prost sa meargă la cumpărături, da, nu contest.

    Comentariu apreciat.592
  3. Curierul se duce si culege de pe raft, apoi face checkoutul la casa. Se întâmplă sa nu găsească produse si ma suna daca vreau inlocuitor. De fiecare data am ales plata cu cardul la ușă pt ca se mai schimba pretul final daca nu au ceva la raft. La legume si fructe e dupa cum alege omul de la bringo, poate nu are chef sau nu se pricepe la fructe exotice. Eu nu am avut probleme cu ei dar evit cat se poate legumele si fructele. In rest, cea mai buna inventie, 20 de lei ca sa castig o ora de timp, iar acei 20 de lei oricum se duceau in magazin pt ca ma abateam de la lista.

    Indecis. Tu ce zici?2931
    • Îți dai seama ca nici un curier nu va sta jumătate de ora sa aleaga “cele mai” fructe/legume. In timpul asta livrează alte 3 comenzi. Le ia ce pică la mâna și aia este. Not for me

      Comentariu apreciat.282
    • nu iau ce le pica in mana stai linistit.
      am renuntat sa mai iau legume/fructe/carne prin bringo, iau doar chestii grele gen apa, hartie igienica, detergent….
      picatura a fost cu 1kg ardei kapia care n-au fost culesi cum i-au picat la mana ci efectiv cred ca a pierdut timp sa-i aleaga pe toti aia stricati din raft: i-am aruncat pe toti, nu erau buni nici de pus la ciorba.

      131
  4. intrebare de om care nu comanda deloc produse din supermarket:
    – De ce faceti asta ? Exsta KFL si lidl din km in km, chiar nu exista timp sa faci cativa pasi o data la 3 zile sa ti ieri 3 pomelo?

    Comentariu apreciat.11916
    • de leneși? apoi se miră de ce își sucesc glezna când coboară scările.

      Comentariu apreciat.7810
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 24120
    • Johnnyfer vezi ca astia care tot semnalizeaza ce mult sex fac ei .. de obicei nu prea fac.
      De desenat nu ti desenez de data asta.

      Comentariu apreciat.847
    • Am pe o rază de 3 km de unde locuiesc un Praxis, un Lidl și un Carrefour Market. Vin acasă, opresc să iau banane, broccoli și pișcoturi. Banane am luat din Lidl, pișcoturi din Carrefour și broccoli nu am găsit.

      81
    • Snobism.

      65
    • eu nu comand, că nu există serviciu de genul unde locuiesc, dar.
      1. lidl e la un km+. n-am mașină, nu există serviciu de transport public. fac 20 minute pe jos liberă de orice sacoșă.
      2. carrefour e …. nu știu exact unde, dar nu e comod pt mers pe jos.
      3. kaufland e la 10 minute. vreau să intru 10 minute pt 5 chestii. ies cu 2 papornițe peste 45 de minute. :)
      4. am coloana în pioneze. scolioză, operație, tije, chestii d-astea. și locuiesc la etajul 4. să mor dacă nu mi-ar plăcea să le care altcineva. chiar și contra-cost.

      213
    • Pentru că pot sa comand în drum spre casă ce am nevoie și să petrec timp cu familia în loc să caut loc de parcare, să caut unde a mai pus kaufland aripioarele de pui, să aștept la coadă, să car pungile?

      Pentru 20-25 de lei, pare un deal bun. Mai ales că se amortizează costul transportului din rahaturile care nu se mai lipesc de mână când ești în magazin, care de obicei fac mai mult de 25 de lei.

      915
  5. NOU
    #19

    ai dreaq poloneji…merele noastre nu e bune

    253
    • Merele noastre nu e și atât, nu că n-ar fi bune. Pur și simplu nu facem producție de masă.

      142
    • NOU
      #21

      Polonia devine China europei…

      180
    • Polonia a avut Solidaritatea, noi doar Securitatea

      Comentariu apreciat.391
    • Hash, productie facem, stocare nu facem. Ca mere in martie nu cad din pom. Trebuie stocare, trebuie temperatura, trebuie gaze, trebuie mama lor. Asta implica gandire in viitor, si aceste cuvinte ne doare.

      Comentariu apreciat.360
  6. Legumele si fructele mereu le aleg eu de la magazin. In rest, liber la comenzi.

    121
  7. Pere nashi? Man of culture.

    162
  8. Nu folosesc Bringo, deci cu mânuța mea le-am ales. Pățit recent cu pomelo, mango, mai nou cu niște pere care arătau ok, dar cu interiorul … alterat, de parcă ar fi trecut printr-un ciclu de îngheț-dezgheț.

    Nu mai zic de cartofi, băi, anul ăsta au fost jale, am găsit negreața aia (ce o fi ea) la greu.

    N-or fi foarte interesați curierii Bringo, dar și anumite produse mai exotice au devenit o loterie.

    Comentariu apreciat.350
  9. Cu pomelo am pățit de mai multe ori, chiar și cumpărate direct din magazin, nu livrate, să fie stricate sau cu gust prost. Mere nu mai cumpăr din magazine, pentru că nu au ce vreau. Îmi plac doar 2 tipuri de mere: golden (să fie mari, sunt bune și verzi) și starkinson și nu găsesc decât foarte rar în magazine și au mai rar să arate bine, așa că le cumpăr din piață. Am început să iau și portocale din piață (alt produs românesc :D) pentru că sunt mult mai bune decât cele din magazine

    143
    • Normal că-s mai bune, sunt ultimele turcisme, pline de cine știe ce, ca deh, piețele și reglementările.

      155
  10. Bag Bringo destul de des, dar foarte rar fructe și legume, tocmai din acest motiv. Nu știi ce vine, nu știu ce alege altcineva pentru tine. La restul produselor e greu să greșească, deși mai vin din când în când produse cu termen aproape de expirare.
    Confirm și ce se scrie în câteva comentarii mai sus referitor la calitate. În ultimul timp, deși alese cu mânuța mea din piață sau hypermarket, mi s-a întâmplat tot mai des să găsesc fructe sau legume ok la exterior, dar stricate la interior. Dar măcar nu am de ce să înjur curierii sau pe cei din magazin din moment ce le-am ales singur.

    141
    • pai si la copiii aia de care zici mai sus ce le dai ? conserve de mere ?
      Ca zici ca nu comanzi fructe pe Bringo.

      38
    • NOU
      #34

      dny, a scris omul ala 1 propozitie super simpla: nu am mai umplut un cos in supermarket. Cumva, din asta, tu ai inteles ca nu a mai intrat deloc intr-un supermarket….

      25
  11. Nu asta era exact problema pe care freshful ar adresa-o? Nu intreb cu snobism, sunt i am really curious, ca aici in iasi nu e

    40
    • Pai el e pe felie cu eMag, normal ca orice e competitor e naspa. Ca i-a adus merele in plastic in loc de carton…

      Eu le-am incercat pe toate, Freshful, Bringo, Sezamo, Bolt foods… Freshful a fost de departe cel mai slab, intotdeauna mi-au venit produsele varsate prin pungi la comenzi diferite. Sezamo cel mai scump si nu gasesti mereu ce vrei. Bolt foods la fel scump dar vine repede (asta e complet personal, ca e aproape de mine). Bringo pe termen lung a fost cel mai ok, in general poti scrie in comentarii preferinte si tin cont de ele + te suna daca nu mai au un produs daca vrei sa-l inlocuiesti cu altceva.

      Na normal ca tine de locatie dar sa bagi postari din astea cand tu iei clar bani de la eMag pare fishy rau.

      40
  12. @Vali, subtil sau nu, Bringo au schimbat poza de pe pagina link-uita de tine :D acum seamana mai mult cu ce ai atasat in post

    00
  13. NOU
    #39

    Eu cred ca este o mare diferenta intre Bringo si Freshful/Sezamo.
    La cele din urma poti mentiona cum vrei produsele + ca stim ca pe alea aproape de stricare le baga la Save cu discounturi mari. Cu toate astea, de fiecare data cand am cerut cele mai verzi banane, chiar asa le-am primit, iar restul produselor unde nu notam nimic in observatii ajungeau in conditii bune ca si cum le-as fi luat eu la mana din piata.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.