Partenerii gsp pe strategie de creaţie şi pe creaţie sînt oamenii de la Headvertising, cei care au cîştigat Golden Drum la Portoroz cu campania gsp din 2003 şi Marele Premiu la Effie România cu campania gsp din 2006.
Ce mişto. Tot ei au tradus mottoul UEFA “we care about football” şi l-au făcut slogan românesc? Sau asta a fost echipa de marketing a GSP?
Plus, mai proşti decât GSP sunt cocoloşii de la ProSport, care le-au furat scrisoarea şi au dat-o ei cu titlul “exclusiv”. Că deh, voiau să aibă şi ei.
Apoi, un mod mişto de a face conţinut. O ştire scrisă de 3 ori. Ca să fie.
Le pasă de sport cum le pasă de drepturile de autor. Altele decât ale lor (link1, link2).
Sa ii vezi cand sunt meciuri in romania cu steluta, dinamo, si alte echipe.
Te sufoca cu feed-uri in reader. La orice faza ei trimit feed nou. A cazut unul pe jos, feed nou, s-a marcat, feed nou, s-a scarpinat unul in fund, feed nou, asa ajung ei sa trimita vreo 6-7 feed-uri pe meci in 105 minute:)
Si nu sunt singurii, realitatea face la fel.
Si nu numai ei sunt cu stirile… mai toti care sunt in top cu nspe milioane de vizitatori pe luna. Site-urile lui peste prajit…
Dar poti sa ii condamni pentru asta daca ei au trafic si o duc bine? Ma indoiesc.