Doua mici cu gazeta de perete

Partenerii gsp pe strategie de creaţie şi pe creaţie sînt oamenii de la Headvertising, cei care au cîştigat Golden Drum la Portoroz cu campania gsp din 2003 şi Marele Premiu la Effie România cu campania gsp din 2006.

Ce mişto. Tot ei au tradus mottoul UEFA “we care about football” şi l-au făcut slogan românesc? Sau asta a fost echipa de marketing a GSP?

Plus, mai proşti decât GSP sunt cocoloşii de la ProSport, care le-au furat scrisoarea şi au dat-o ei cu titlul “exclusiv”. Că deh, voiau să aibă şi ei.

Apoi, un mod mişto de a face conţinut. O ştire scrisă de 3 ori. Ca să fie.

gsp.ro_1242306867082 gsp.ro_1242306867083 gsp.ro_1242306875346

Le pasă de sport cum le pasă de drepturile de autor. Altele decât ale lor (link1, link2).

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. Sa ii vezi cand sunt meciuri in romania cu steluta, dinamo, si alte echipe.
    Te sufoca cu feed-uri in reader. La orice faza ei trimit feed nou. A cazut unul pe jos, feed nou, s-a marcat, feed nou, s-a scarpinat unul in fund, feed nou, asa ajung ei sa trimita vreo 6-7 feed-uri pe meci in 105 minute:)

    Si nu sunt singurii, realitatea face la fel.
    Si nu numai ei sunt cu stirile… mai toti care sunt in top cu nspe milioane de vizitatori pe luna. Site-urile lui peste prajit…

    Dar poti sa ii condamni pentru asta daca ei au trafic si o duc bine? Ma indoiesc.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.