De ce companiile nu își retrag reclama din emisiunile jegoase

Tudor punctează bine aici de ce unele companii ar trebui să nu mai susțină prin publicitate emisiuni jegoase de tipul Capatos, Acces Direct sau Măruță, dar face și o greșeală de începător.

Dragă Tudor, fă un sondaj printre 10 companii și află dacă și cât pot rezista la practicile cu care s-au confruntat Bilbor sau Vodafone. De curiozitate, întreabă câți pot rezista la mizerii de genul ăsta, pe motiv de refuzat publicitate. Hai, întreabă.

Pentru că eu știu deja răspunsul, știu cât e de riscant să ai de-a face cu niște oameni pentru care aceste practici familiare reprezintă pâine zilnică. Poate e momentul să îl afli și tu, și alții.

 

american-history-x

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Cred că orice televiziune/radio are emisiuni faine care pot fi liniștit sponsorizate/susținute/promovate. Așa cum are și mizeriile care trebuie oprite.

    Așa cum A2 a oprit mizeria aia de emisiune după ce au jignit-o pe Mihaela Rădulescu (colega lor de trust), poate și A1 să oprească emisiunea aceasta, dând un semnal pozitiv în media.

    00
  2. E o chestiune de bani iar corporațiile nu cunosc termenul moralitate ci numai termeni precum cash, assets, market share, etc. Astăzi Avon a dat un comunicat de presa ca ar retrage spoturile de pe A1.(sa speram ca îi urmează și alții).

    00
  3. …that scene with the border…

    00
  4. NOU
    #4

    Din pacate sunteti in eroare. Emisiunile respective fac audienta. Mare.
    Nu le tinea nimeni deschise aiurea.
    Iar audienta vinde publicitate.

    00
  5. lol, border. engleza de bordura. (google: curb)

    00
  6. da, maine, total intamplator, vom auzi de cazuri de produse defecte, importuri gresite, eventual ceva cu politia, ca doar domnul senator are influenta

  7. Daca Avon isi retage campaniile de la A1 eu zic ca maine aia de la A2/A3 o sa descopere ca produsele aveau incrediente care provoaca combustie spontana sau decapitare ..

    00
  8. OK, nu urmăresc emisiunea, dar pare grav: ce s-a întâmplat?

    00
  9. breakin’ niuz in seara asta la gadea: avon este marca favorita a familiei basescu!

    00
  10. Pana la urma Antenistii isi pot primi reclamele la orice emisiune difuzeaza, nu vad de ce companiile s-ar asocia cu emisiunile astea de balacareala…
    Mai precis, daca as fi P&G de ex. sau Orange, as difuza reclame la A1-A3, dar nu cand apar pe sticla Capatos, Gadea, Badea… Mai exista filme, documentare, stiri…

    00
  11. Zoso, daca firmele alea ar primi a doua zi dupa emisiune 30 de mailuri de la oameni in care sa li se spuna ca nu mai cumpara produsele lor pentru ca sunt jalnici ca sponsorizeaza asemenea emisiuni, atunci si-ar putea revizui media-plan-ul.

    00
  12. Vali, sunt de acord ca exista astfel de practici dar, am analizat de 2 ori clipul din link-ul cu vodafone, Badea nu pomeneste numele niciunei companii :-s

    00
  13. Până să facem spume pe marginea unui subiect, nu mai bine învățăm să ne exprimăm corect și coerent în limba română? E penibil să îmi spui cât de imbecili sunt 1,8 milioane de oameni și cum valorează ei nimic pentru „marketeri”, să dai citate din Koetler și pe tine drept exemplu de rectitudine bugetară, când te exprimi în scris la nivelul unui elev din ciclul primar.

    00
  14. Cat timp CNA-ul este degeaba astfel de derapaje vor mai exista. Ok, s-a retras Avon. Altii ii vor lua locul foarte rapid.

    00
  15. Si ce ziceai tu a inceput deja:
    Antena Group trimite o scrisoare deschisa catre Avon si da in judecata PaginaDeMedia

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube