Câte femei renunță la prostii după clipuri de genul ăsta?

Nici una. Toate dau din cap că așa e, dar nu se pot abține să mănânce și să bârfească. Și revistele astea oferă, bârfă și sfaturi manelizate despre orice. Nu contează adevărul, contează percepția, și asta o vedeți și pe la fomistele care se pretind bloggerițe de fashion de la noi. Unele au un sponsor care le aruncă niște mărunțiș ca să se poată preface că muncesc, gen Andreea Raicu sau Ana Morodan, altele o ard romantic cu fii de mafioți locali, care le mai bumbăcesc când uită cine e șeful, altele fac foamea la oraș și își neagă carierele de ospătărițe și vânzătoare prin orășele de provincie în timp ce trăiesc din pachetul de la părinți și așa mai departe. Și majoritatea ar face orice pentru o mărire de buze sau de sâni, mai puțin să gândească sau să muncească.

Și da, și noi, bărbații, avem o parte din vină, că nu le retezăm din start ifosele și pisicismele. Iubi, vrei să fim egali, de ce te pisicești că … ceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. Toti vrem egalitate. Da’ ceva mai multa pentru noi.

    00
  2. Ma asteptam sa fie iar o poza cu gagica aia a ta care si-a pus silicoane si acum nu mai vb cu tine.

    00
  3. articol scris de si despre grase (adica filmul)

    00
  4. Un cacat de film despre cum nu ar trebui sa tindem sa fim cât mai ok, ci sa ne complacem urâți si grași/grase ca așa e majoritatea. In aceeași ordine de idei eu zic sa hulim revistele de matematica, fizica si alea gen discovery ca acolo apar oameni „deștepți” iar majoritatea noastra suntem prosti si eu ma simt complexat ca vad că-s alții mai deștepți ca mine. Huoo cu ei. Sa dispară

    00
    • eu am inteles contrariul din clip: sa nu ne complacem in ideea ca modelele din reviste sunt idealul, deci n-avem decat sa cumparam produsele lor mega-scumpe in incercarea de a arata ca ele. Idealul suntem fiecare din noi atat timp cat suntem mai destepti decat mana de redactori de reviste glossy care manipuleaza si creeaza nefericire din dorinta de a vinde.

      00
    • @Gigi: Dacă oamenii ăia deștepți pe care îi întîlnim în revistele de mate și fizică (și alea gen Discovery) nu sunt în mod mincinos prezentați astfel, înseamnă că ai înțeles ”pe lîngă”!

      00
    • Dacă ție ți se pare ok să dai bani pe reclame, nu ești în target-ul revistelor de matematică/fizică. E ca și cum ai plăti să porți un tricou cu un semn mare Nike sau Adidas! A, stai puțin…

      00
    • Problema e ca „ok-ul” din film nu exista in realitate si indiferent de cat de mult vor incerca sa arate ca in pozele din revista nu o sa reuseasca.
      Daca tot ai facut comparatia cu revistele de stiinta. Cum ar fi ca toate articolele sa fie cu si despre copii de 12 ani care isi iau doctoratul si al2lea master (pe merit, nu ca in facultatile de la noi) sau cu milionari de 17-18 ani care si-au vandut prima firma si o incep pe a 2a. Iar restul de 60% din revista sa aiba reclame, macar daca te simti prost ca nu ai facut nimic cu viata ta (in comparatie cu cei din articole) sa cumperi ceva si sa te simti mai bine.

      00
    • Deci pentru tine OK este generat de computer nu de ceva real……Daca ti e foame maninca si o shaorma computer generated.

      00
  5. Zici că e un clip realizat de PRU

    00
  6. ei, așa da!

    00
  7. Ba, ciocoflendere… n-ai inteles nimic din tot filmul asta. Nu zice nimeni sa-ti creasca paru din cur si sa nu faci dus, dar daca modelele alea sunt „atat de ok”, de ce hector is photoshopate la maxim? Ce legatura are dezvoltarea personala cu un target fals, inexistent? Exact…

    00
  8. Valbil si in revistele pentru barbati – nu esti cool daca n-ai ultima placa video si procesor pe masura (credeati ca o sa zic de revistele alea cu tipi musculosi? :) )

    00
  9. se vede ca esti prost/proasta cand dai banii ca sa te uiti la reclame, totusi cred ca o parte din ei/ele dau baii pe asa ceva tocmai pentru cocalarismul lor, sa stie si neuronu lor ce mai e la moda sa aiba idee ce cumpara din mall.
    totusi la urma o da si videoclipu in ‘advertaizing’ si baga una grasa ‘you define standards’, nu ba, nu definesti nimic, esti o oaie, daca nu-ti cresc 3 coaie sau nu ai milioane de dolari in cont nu definesti nimic; de stiinta n-am spus ca, daca te uiti la reclame, e clar ca nu esti vreun einstein.

    00
  10. Noi suntem saraci si nu dam banii pe reviste. Le luam pe gratis pe alea de la penny, lidl, carrefour…

    00
  11. Eu am inteles din clipul asta ca revistele alea distrug planeta. Vorbesc de 800g (80% 1kg) de hartie consumata degeaba. Si toner ca sa le printezi samd.

    00
  12. Câte femeie!?… iar te-am prins :p

    00
  13. Absolut genial.

    00
  14. Acum sa nu dam dintr-o extrema in alta.Adevarul e ca frumusetea si sexul vand mereu si orice.

    00
  15. Nu sunt de acord cu ce zic aia in clip.
    Revistele ie bune. Daca te uiti la mine tanjind ca ar fi bine sa arat, sa prestez si sa produc bani ca Robert Downey Jr., nu in realitate, ci asa cum apare el in Iron Man, atunci femeia sa faca bine sa incerce sa arate ca Sally G…(n-am retinut numele intreg) si sa presteze ca-n povestile din Hustler. Cat de bine poate ea. Macar atat. Ok, poate ai imbatranit sau nu te-a inzestrat natura, nici pe mine, dar daca altceva nu poti – umple sosetele alea care iti atarna pe piept cu ceva silicon, ca e tehnologie.
    Cica copiii sunt preocupati de greutatea lor de la 5-6 ani, 80% nu sunt multumiti ca adulti de corpul lor si totusi rata obezitatii in UE e de 15%. Probabil ca 20-25% sunt grasi. Pe cand rata anorexiei si a problemelor de alimentatie de felul asta e bine sub 10% . Pai poate ca nu e suficient de devreme pentru unii.
    Desigur ca apreciez o femeie cu doctorat in genetica sau fizica, sau care reuseste sa produca 60k euro pe an pe baza priceperii ei, dar in lipsa de asta, sunt un cetatean modest si ma multumesc daca arata ca in revista.

    00
  16. attractiveness is a choice =)) adica cum? sunt deacord. Eu decid daca cineva ma atrage sau nu dar cu siguranta nu pot decide cine sa fie atras de mine : ))
    asta e la fel ca aia cu sexul: decizi ca esti femeie cand defapt esti barbat.

    00
  17. Geanina e de acord.

    :-))

    00
  18. Typical First World Problem.

    00
  19. NOU
    #30

    Vezi? Cercetarea Vogue a ajuns la concluzia că bărbații nu consideră modelele underweight atractive. Și tu insiști să prezinți modele underweight. :)))))))))))))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.