FTC dă în judecată niște influenceri care au mințit că foloseau un telefon. Linus a renunțat la Eufy imediat ce au avut o nasoală, și nu doar la ei, ci și la compania mamă, Anker. Imediat. Cumva, vloggerii de tech de la noi nu văd fazele astea, mereu le scapă. Sunt cu botul lipit de […]

Cristian Chifoi face schema aia cu scaricity. Cumpără acum, repede, că se scumpește. De fapt nu cumpăra, mintează un NFT, pe care îl mintezi cumpărând EGLD cu bani și cu EGLD cumperi NFTul, dar sună mai bine “mintează” decât “cumpără”. Doi influenceri lanseaza un NFT, pentru că și publicul lor au prea mulți bani. S-a […]

Aww, au început mailurile cu CSR de final de an. Dorian Popa știe să-și motiveze publicul. Fă ce zice Popa, nu ce face Popa. Nu fă reclame la păcănele, NFTuri și alte prostii, muncește. Cezar Outdoors a folosit uneltele alea de la Dtoolz fix cât să filmeze cu ele, după aia a trecut pe Makita. […]

Dorian Popa făcând reclamă la amanet. Ăsta e omul, fomist până în măduva oaselor. Ce brand, ce civilizație, face reclamă la orice. Familia Flick a mocangit o deplasare. Denisa e încântată, Flick explică nota hotelului. Nema marcare. Carmen Grebenișan ia pastile cu pumnul. Pentru că viața are nevoie de suplimente alimentare. Ceușan și Grebenișan bete […]

Christina ICH la Catena. Știu că n-ar trebui, că mă apropii de vârsta aia, dar, la naiba, foame mare dacă ajungi așa. Hai că la Morodan înțelegi, că mereu a fost așa, oral contesă și făcea reclamă la orice, dar și tu, mă Cristina? Mimi tot plânge după atenție, pentru că nu știe încotro să […]

Libertatea scrie că Dragoș Vîlcu e în negocieri avansate cu Mărgărit pentru a cumpăra hotnews.ro pentru o sumă în jurul a 2 milioane euro. Mărgărit și cu soția dețin 67% din companie, un minion de-al lor, Andrei Woinarowski, deține încă 18%. Ce e surprinzător în articol e că Hotnews e pe profit baban. 340.000€ în […]

Am râs la reclama asta atât de naturală cu Laura Giurcanu și Crama Rasova. Alexia eram e agramată și în engleză, nu doar în română. Tot ea și-a luat permisul de conducere, dar nu și permisul de purtat centura. Dacă Ich nu o poartă, nu o fi ea mai fraieră. Leading voice în romanian tech. […]

Din când în când, influencerii își dau arama pe față. Adelina Pestrițu nu știe prea bine cum se citește numele brandului pe care îl folosește intens. Azi aș vrea să arăt ca zebra de la zoo, zise Alina Ceușan. Știi că treaba merge și biletele la conferințe se vând când faci concursuri cu like și […]

Cât de fomist să fii să faci reclamă la din astea? Prin august, Alina Ceușan făcea reclamă la tipli.ro, acum Buhnici face reclamă la cashclub.ro, un serviciu care știe foarte bine câte parale face, că, vorba aia, a mai citit și el una alta. Cam atât de fomist. Să te filmezi în timp ce pretinzi […]

Christina ICH zice că nu se mai bagă la donații, că biata de ea cât a pătimit la faza cu ChiarEu, unde ea a fost o victimă, ba pe contract, ba pro bono, ba își punea obrazul, ba nu și-l mai punea, ba ascundea cine e în spatele schemei, ba cerea ca și alte fundații […]

Christina ICH și-a schimbat numele în buletin, dar, după mintea ei blondă, e mai bine să te dai cu parfum la păr decât să te speli. Spălatul e gratis, cosmeticele pe care le împinge ea nu. Cam ăsta e nivelul “leading voices in romanian tech”: sincer îți spun, telefonul sponsorului îmi place cel mai mult. […]

Leroy Merlin face o campanie cu Iulia Albu, care vorbește ca un robot. Sorana Bratulea, de la Eblogauto, oprește pe pod. Milionarii care fac reclame se întorc. Absolut natural, când ești milionar, să pierzi câteva ore făcând pe casierul. Aham.   Și eu dau copilului cafea și îmi împodobesc bradul cu pachetele de la sponsor. […]

Așa marchează publicitatea influencerii: v-am întrebat acum câteva săptămâni de un aspirator, că începuse campania, acum vă prezint produsul, dar nu vă spun că iau bani să vă prezint produsul, dar credeți-mă când vă spun că e cel mai bun. Și e coincidență că și alți influenceri (Sânziana Negru, Adelina Pestrițu) sunt leșinați după același […]

Alina Ceușan, pe lângă că nu știe să citească, acum vrea să ne arate că nu știe nici cum se deschid flacoanele cu produsele pe care le iubește. Că așa e normal, îți place atât de mult ceva încât nu știi cum se folosește. Și când zice lumea că influencerițele basculează produse pe care nu […]

Influencerițele care nu reușeau să convingă bărbații care se uită la ele să cumpere Desperados la 5 lei vor acum să-i convingă să cumpere hard seltzer de 8 lei. Nu e neapărat vina lor, că ele se bagă în orice rahat și fac reclamă la orice produs, mai ales dacă nu îl folosesc, e vina […]

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube