GDF Suez sunt niste oameni care dau gaz la poplaţie. Nu ştiu exact daca sunt un fel de Electrica (adica “suntem doar noi sau nimic”), dar ma amuza că au cumparat un “proiect special” pe hotnews.ro. La scroll, textul se misca, dar headerul ramane pe loc. Curat interactivitate, nene! Partea şi mai tristă în povestea […]

Creează un eveniment. Invită pe absolut toată lumea la el, indiferent de locaţie sau limbă vorbită. Vedeţi ce simplu a fost? Nici n-ai nevoie de foarte multă minte ca să faci asta. Desigur că vin 400 Km până la Timişoara în condiţiile în care juma’ de ţară e sub zăpezi. Nici nu se pune problema […]

90% dintre social media whores şi bloggeri fără trafic spun că blogurile vor muri curând, importanţa lor descrescând cu anii, iar în locul lor vor veni FaceBook şi Twitter. Că twitter e irelevant ştie toată lumea, serviciul fiind folosit la omorât timpul şi dat linkuri porno. Facebookul are utilităţile lui, cea mai importantă fiind urmărirea […]

Acum câteva luni am introdus o chestie nouă pe trafictube.ro: pe prima pagina nu mai erau clipuri, ci thumbnailuri. Cine voia să vadă un clip, trebuia să dea click şi să meargă într-o pagină nouă. Ah, cel mai nasol design, au zis în cor utilizatorii, şi Răzvan începuse să îşi piardă încrederea în mine. După […]

Acum ceva vreme, Vodafone a făcut un pas mic, dar important, în sensul rezolvării multor dintre problemele pe care le are pe online. A pus un om să îşi creeze conturi pe cele două forumuri mari din România, computergames şi softpedia, şi le-a asumat, şi a început să răspundă problemelor utilizatorilor. De ce e o […]

Siteul de mai sus (imopedia, cei care şi-au dat seama că aveam dreptate şi au început să pună linkuri fără javascript) e doar un exemplu pentru incapacitatea oamenilor din onlineul românesc de a înţelege că soluţia nu e să nu mai poţi citi textul. Nu. Soluţia e să adaugi chestii după ce ai terminat textul, […]

In imagine aveti un articol despre un politruc laş. E un exemplu bun pentru a ilustra impotenta jurnalistilor din offline in a se adapta la mediul online. Si al oamenilor care fac online de 1-2-3 ani sa inteleaga si aplice cunostintele care le sunt puse la dispozitie. Si acum sa purcedem la explicatii. Despre ce […]

În ultimele zile m-am tot lovit de problema asta, şi în blogosferă şi în afara ei, încât merită tratată într-un articol. Şi folosesc blogul pentru a exemplifica asta, că e mai usor. Cred că suferim de o obsesie a optimizării. Să instalăm mai multe pluginuri care să faca seo singure, să urmărim cine ne dă […]

Siteul n-are nici o vină că fanii şpagatistului, ăia în stare să scrie, desigur, se gândesc că n-a văzut toată lumea clipul ăsta şi îl urcă de nou peste tot. Trebuie să ai ceva cap sec să te gândeşti la asta.

Vă atrag atenţia asupra unui comentariu lăsat la articolul despre lansarea Alpha450. Comentariul nr. 3 a fost lăsat de un utilizator aflat la primul comentariu pe zoso.ro, cu o adresă de mail nouă şi probabil falsă. Pentru că social media şi blogurile nu înseamnă doar lucruri frumoase, avem mai multe posibilităţi asupra celui care a […]

Microsoft.com e probabil unul dintre cele mai proaste siteuri, dpdv al experienţei şi usabilităţii. Atât de prost încât în 2008 BIll Gates, pe atunci încă CEO Microsoft, a trimis un email nervos spre amuzant echipei care se ocupa de asta: They are not filtered by the system … and so many of the things are […]

Aseara, la Webclub. Am inteles ca modelul de business e sa faci un produs cu potential, pe care sa il vinzi altuia si scapi de problema monetizarii potentialului. ideea lui razvan tirboaca, adcaptcher, nu e rea.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube