Am două geci în vedere. Mă duc pe site-urile de brand, dau enable cookies pe site-urile alea, ca să pot selecta mărimea și alte minuni, normal că site-urile alea au facebook, mă targhetează ele ulterior pe Facebook cu gecile alea, după care încep să mă targheteze ABSOLUT TOȚI resellerii la gecile alea. Și aici e […]

Știți tehnologiile alea tâmpe apărute în ultimii cinci ani? Big data! AdTech! Retargeting! Remarketing! Bullshituri din astea făcute de oameni ca să pretindă că muncesc. La final de zi, emailul clasic, simplu, isteț, încă funcționează. Am aflat asta azi, de două ori. Eu unul sunt amuzat. Nu doar pentru că scriam asta în ianuarie 2018 […]

De vreo 10 ani a apărut mirajul ăsta că vânzările sunt mai mari dacă se face targeting pe produs și pe cumpărători. S-au investit miliarde în tehnologii și în achiziția de date (big data) despre oamenii de pe net, pentru un 9% rezultat. Deci când vedeți și auziți de site-uri cu 2-3 coduri de tracking, […]

Pentru că e greu când nu ai un mogul care să te finanțeze în timp ce tu nu faci performanță, trustul Adevărul are probleme financiare de câțiva ani, fiind în insolvență. Dar au planuri de reorganizare. Printre ele, strategia de online e ceea ce ne interesează în mod special. Ia să vedem ce le trece […]

Una dintre cele mai facile metode a te face că lucrezi e să faci o promoție de genul “dăm un cub de ciorbă pentru o adresă de email”. Le-ați văzut probabil prin magazine, pe la colț de stradă sau prin online. Românul care pe net e paranoic că îl ascultă SRI își bagă repede toate […]

Că GPEC e o afacere și nu o organizație care are interes să împingă comerțul online într-o direcție rezonabilă știm cum toții. Pe mine mă amuză mereu când văd că insistă cu conferințele și nu cu ceva util. Iată așadar cele mai bune declarații probabil de la “summit”: Ela Moraru, Google: Google România doar cumpără […]

Singurii care au avut curajul să aibă opinii despre ce a lansat Google ieri au fost Darius, Orlando și Ovi. Pe afară, ceva coerent am văzut la Mossberg și la Gruber. Faza e cam așa: Routerul ăla e dubios ca naiba. Pun pariu că, dacă îl desface cineva, o să găsească fetuși morți în el […]

Săptămâna trecută, InternetCorp au anunțat o versiune cu plată a Wall Street, portalul lor de articole de business scrise de oameni care nu înțeleg despre ce scriu (vă explică Radu cum funcționează schema), azi anunță lansarea unei platforme de retargetare numită WeLead. Teoretic, ar părea că nu stau pe loc și se mișcă în piață, […]

Mi-a plăcut foarte tare ce ai spus pe tema programatic. Și pe tema plăților la 6 luni. Pari o fată isteață. Dar uite un pic cum se vede din partea cealaltă a ecranului: ai terminat comunicare la SNSPA și în 5 ani ai ajuns CEO-ul unei companii la care te-ai angajat pe post de redactor. […]

I believe the use of retargeting has reached the point at which it can be so intrusive and random it will encourage people to adapt their usage of browsers to avoid such ads, altogether. In doing so, they will lose some of the personalization and customization features of a browser that can be helpful. Retargeting […]

Spicuim dintr-un advertorial de pe capital: Retargeting.ro, start up local ce foloseste personalizarea site-ului si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei, a generat o crestere medie cu 30% a vanzarilor inregistrate de magazinele online care au folosit aplicatia, in ultimele 6 luni. “Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte, folosindu-se de […]

Să pornim la drum cu câteva idei generale și cunoscute: Facebook are o problemă cu tinerii americani, care nu înțeleg de ce trebuie să stea pe o aplicație de mobil defectă când pot folosi WhatsApp și compania de aplicații care le permit să vorbească cu prietenii fără a fi deranjați de reclame sau de străini. […]

De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei. „Datorită tehnologiilor de retargetare și profilare atât a site-urilor din retea […]

Factorii SEO care contează Da, mai sunt oameni care cred că +1 și like-urile pe Facebook nu contează și insistă să cumpere linkuri sau să facă schimb de linkuri în blogroll. Săracii. De la Social Media la vânzări Vorbeam cu o manageriță de social media despre cifrele Zelist și despre cum, la un moment dat, […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube