links
Politica meets web2.0. Nu-i aşa că îl vedeţi pe Darius îmbrăcat în piele cântând „I love Bombo”? Widgets suck ass. iphone parody
Politica meets web2.0. Nu-i aşa că îl vedeţi pe Darius îmbrăcat în piele cântând „I love Bombo”? Widgets suck ass. iphone parody
Mii de romani au fost inselati in ultimele zile, dupa ce au dat curs unor indicatii primite prin intermediul unor SMS-uri in care erau anuntati, chipurile de compania Flanco, ca au castigat cateva sute de euro si telefoane mobile de ultima generatie. In realitate, Flanco nu are nici o legatura cu aceasta escrocherie, ca, de […]
Zilnic îmi pică ochii pe cel puţin 10 ştiri despre Facebook. Au mai apărut 14 widgeturi, a mai făcut un deal nou cu o companie, a mai dat Joel proprietarul un interviu, Miss New Jersey avea şi ea poze acolo, totul intr-un ritm foarte alert. Foarte foarte alert. Fără îndoială că traficul facebook a crescut […]
Cel puţin asta e impresia mea din reclamele de la TV.Sunt atente, sunt grijulii, sunt zâmbitoare…ăştia ocolesc problema. Puneţi (sau pune-ţi pentru cititorii care n-a luat bacul) nene acolo acolo o notă „282 de clienti ai băncii au spus că o suge de îţi intră cearşaful în fund!” ca să ştim o treabă!
Andronic are cămaşa de analist, ca a lui Băsescu Năstase voia să vadă dacă dialogul este posibil cu cei care înjură Năstase bloghează din străinatate Chiliman abureşte, porcării de politician, vrea să salveze parcul Bordei cu blogul… pe Chiliman l-a ajutat Comănescu sa îşi facă blogul, de ce nu ma mira? Năstase are echipă care […]
Azi mă întreabă cineva de nişte preţuri. Ma fac că am uitat că data trecută au strâns din dinţi că sunt scump şi le mai dau o dată lista. Îi simt că nici de data asta nu vor, pentru că ştiu că nu au bani. Dar ei întreabă. Eu le răspund pentru că sper că […]
PepsiCo Romania anuntă semnarea unui parteneriat local cu Smiley, componentul formatiei SIMPLU, pentru promovarea imaginii Pepsi în România. Uitaţi cine face reclama la Cola
O întrebare cu bătaie lungă: în condiţiile în care televiziunile preferă să îndobitocească publicul, oferindu-i emisiuni din ce în ce mai uşor de mestecat (a se citi „imbecile peste măsură”) de tipul „Surprize, surprize”, „Nora pentru mama” sau „Ciao Darwin”, oare nu le e teamă că o asemenea campanie (care durează de vreo 5 ani la […]
Am trait sa o vedem si pe asta. Un candidat la presedintie in SUA isi face reclama folosindu-se de un serial foarte poplar. Eu am ramas paf!
Aveţi o Academia Caţavencu la îndemână? Răsfoiţi-o până la pagina 12. Acolo, în josul paginii, în dreapta, veţi vedea o reclamă frumoasă la Asociaţia „Salvaţi Delta”, alături de un logo al Energy Holding. Ştiţi cine sunt EH? Ä‚ia pe care Caţavencu i-au înjurat vreo 10 numere, hoţii de energie, prietenii lui Băsescu-fratele. Înjurăturile au încetat brusc. Mă […]
Zilele astea am citit 2 ştiri care relatau mutări de trupe în massmedia de peste ocean. Katy Sai de la Channel3 a ajuns la StoryBridge.tv, unde va pune la dispoziţia vizitatorilor reportaje mai documentate şi mai lungi decât permite televiziunea. Brian Stelter de la TVNewser a ajuns redactor pe new media la New York Times, unde […]
Producătorii showului „Lonelygirl15” au semnat un contract de publicitate cu Neutrogena, un producător de cosmetice. În serial îşi va face apariţia un personaj nou care o va ajuta pe Bree să conceapă un ser care …bla bla… Compania nu intenţioneaza să facă publicitate unui produs anume, ci doar să testeze piaţa. Ce este de notat […]
In Gandul de azi e un ditai catalog dela Romstal. Misto catalogul, am cascat ochii pe acolo, mi-am ales 2 ciungi si cand sa intru pe site sa le comanda, canci. Siteul nu functioneaza. Se loading si loading si loading…
Reclamele video online au influenţă asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor britanici – studiu Circa 80% dintre utilizatorii britanici de internet au urmărit reclame video online, 52% dintre aceştia acţionând în urma vizionării conţinuturilor online, potrivit unui studiu realizat de Online Publishers Association (OPA), informează mandmeurope.com