Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Ba se poate, din pacate… Eu am o alta experienta trista, cu neamurile proaste de la Jacobs, care au reusit sa ma faca sa urasc si „alintaroma” lor, si „Return to Sender”, ambele dintr-un foc. Dupa ce ca e extremely annoying, o mai si dau astia pe Discovery pana la greata…

    00
  2. ideea e simpatica, da’ ar fi putut s-o valorifice mai bine

    @xcss: aia e tampita rau, mai ales vazuta pana la epuizare. si ai vazut ca e si ciudata, tipa deschide usa cu gura (probabil), ca are cafea in ambele maini :)

    00
  3. Nu stiu daca cu gura… ca nu pare sa se aplece… :)

    00
  4. pentru filmele porno … 5 prezervative pe noapte ori 30 zile pe luna asta inseamna ca luam cam 150 prezervative si ca ne futem ca iepurii. Belea

    00
  5. mi-am adus aminte ca ieri am vazut prin tot felul de sate instalat boom. deci se poate :)

  6. Vezi sa nu fi fost Digi sau Dolce. Dolce vine tare din urma, courtesy of Romtelecom monopoly.
    á¼?χθÏ?ῶν ἄδωÏ?α δῶÏ?α κοá½?κ ὀνήσιμα
    AKA
    Timeo Danaos et dona ferentes
    :P

    00
  7. turambar, ma suspectezi ca nu stiu sa citesc? :P

  8. popcorn pentru 240 de filme… oare la asta se gandeste romanul cand se aboneaza la un pay-per-view? don’t think so… nu prea se potrivesc personajele (vezi vestimentatie, gestualitate) cu ideea de a manca popcorn in timp ce se uita la filme…ascultau „spargatorul de nuci”!!!!
    cat despre jacobs… boriiiingggg!!! vrem alta…

    00
  9. Da ce reclame stupide nu avem noi??? Cred ca in proportie de peste 90% sunt stupide ca sa nu le spun si imbecile.

    00
  10. Alea parca sunt si mai naspa, dar asta e penibila. Mie nu-mi place deloc.

    00
  11. stai mai ca varianta originala are sens. vezi sfarsitul.

    da’ aia cu replicile tot idioata ramane :))

    00
  12. asta-i si mai idioata.

    00
  13. Mie-mi place .. e la fel de imbecila ca alea de la Cosmote :D

    00
  14. Deci chiar si o reclama idioata au reusit sa o faca si mai idioata? heh…

    00
  15. deci reclama cu mine , in care eu eram portar a fost mai stralucita. De fapt, daca e aceeasi firma de publicitate, avem cunostinte acolo :)

    00
  16. NOU
    #16

    deci chiar e o super reclama…
    ideea aia de final ” De aceea nu ne vom abona la boomtv” este cireasa de pe tort..

    pentru ca mintea umana nu percepe NU-ul…si atunci omul ramane cu ideea de abonament si boom tv..

    cand spui unui copil (si nu numai) ” NU face X ” …ce va face copilul ?

    X…pentru ca nu ii dai alternativa…

    Si atunci el se va gandi…deci sa nu FAC X…sa nu FAC X….si pana la urma il face…

    zoso..ma asteptam la mai putina superficialitate din partea ta..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.