Avertisment: textul e foarte lung, treceți peste sau fugiți direct la secțiunea de comentarii să-mi ziceți că sunt prost. Sau rămâneți și citiți, poate aflați informații noi și utile. Petrișor Obae i-a mai luat un interviu lui Dragoș Stanca și împreună au discutat despre ce nasol e că se viralizează tot felul de știri aiurea […]

Ca și Dr. Oetker, și Belvita face chestii amuzante pe facebook: photoshopează produsul peste poze stock și bagă citate inspiraționale. Că nah, și ei au pus botul la chestiile auzite pe la conferințe, că e ieftin să faci Social Media și că oricine poate face asta chiar și fără buget. Partea amuzantă e asta: companiile […]

Să pornim la drum cu câteva idei generale și cunoscute: Facebook are o problemă cu tinerii americani, care nu înțeleg de ce trebuie să stea pe o aplicație de mobil defectă când pot folosi WhatsApp și compania de aplicații care le permit să vorbească cu prietenii fără a fi deranjați de reclame sau de străini. […]

Bun, a aflat toată lumea cum sta treaba cu noile mizerii făcute de Facebook? Părerile oamenilor de social media le-ați aflat deja (unu, doi, trei) și discuția poate continua la nesfârșit despre cum FaceBook îți vinde o mașină, apoi vine și îți ia volanul și îți cere bani pe el. Hai să mutăm un pic […]

Ştii că ai băgat-o pe mânecă după ce vezi sau auzi de două companii care se laudă în prezentări sau în comunicatele de presă cu câţi fani au pe Facebook. E un final al pasului unu în prezenţa în Social Media şi, din păcate, semnalează lipsa unei strategii viitoare. Nu mă înţelegeţi greşit, nu e […]

Facebook a lansat zilele trecute o chestie nouă, numită Graph Search, un fel de căutare inteligentă, cam cum încerca Wolfram Alpha să facă acum 3-4 ani, care lucrează cu like-urile, check-in-urile şi alte informaţii personale, pe care doar Facebook le ştie (băieţi deştepţi, nu au permis Google să le indexeze). Scopul lor este să producă […]

Zilele trecute am scris pe Facebook că Twitter e destul de inutil în România, dat fiind numărul mic de oameni care îl folosesc. Remarca mea era din punctul de vedere al bloggerului care foloseşte social media pentru a atrage trafic în curtea sa.

Mi-am adus aminte de o strategie asemănătoare, de pe vremea când unii dintre specialiştii de azi în online şi social media se jucau tetris: Seth Godin a încercat să facă ceva oarecum la fel cu Squidoo în 2009. Şmecheraşul de marketing voia să creeze pagini pentru companii, să agrege tot ce se spune de pe […]

Ştiţi povestea cu promoted posts: un brand a investit nişte bani şi nişte timp şi a adunat nişte fani şi acum Facebook spune că un post pe pagina de brand la care fanul a dat like nu atinge toţi abonaţii şi că brandul trebuie să plătească pentru onoarea asta. Mark Cuban are dreptate. E o […]

Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.