și cum au fost?! Mă tot întreabă cititori ce părere am despre diverse cursuri și traninguri ținute de diverși oameni din online despre care am scris pe blog. Și răspunsurile mele sunt de obicei ce mi-au spus alții, pentru că am fost la foarte puține cursuri de genul ăsta. Am fost la cel ținut de […]

Lansat fără mare fast zilele trecute, carrefour.ro este probabil primul pas serios dintr-o strategie online care se va întinde pe câțiva ani. Dacă urmăriți știrile de pe afară, știți că francezii sunt puși pe fapte mari și vor să se bată cu Amazon și Wal-Mart. Interfața e simplă, 150.000 produse,  mâncare și legume, magazinul TEX […]

Lunar, sunt cel puțin 3 conferințe care au legătură oarecum cu online-ul. S-au înmulțit precum ciupercile după ploaie. Sunt două motive pentru a participa la o conferință ca speaker: fie sunt plătit, fie sper să le vând participanților ceva. Plătiți sunt de obicei vedetele sau speakerii de afară, iar ca să vinzi ceva la o […]

Andreea Burlacu, freelancer pe comunicare și alte chestii social media, a spus câteva chestii recent: În România sunt prea puțini creatori de conținut. Pentru că: nu există încredere în ei prea puțini știu să își / le măsoare activitatea toată lumea vrea repede și bine se aleargă după numere (cantitate vs calitate) nu sunt alocate […]

Un articol despre cum sa-si aleaga o agentie, webdeveloper o firma mica, la ce trebuie sa fi atent, ce intrebari se pun si ce raspunsuri ar trebui primite, ar fi foarte misto. Așadar, la cererea cititorilor, un mic ghid. De la bun început trebuie stabilită situația: există cineva în companie care înțelege ce să ceară […]

Avem multe chestii de făcut, puțin timp să le facem. Pentru mulți dintre noi, timpul este cea mai prețioasă resursă, vrem să îl petrecem făcând lucruri cât mai plăcute, de aceea caut metode și servicii care să mute minute și ore spre lucrurile care contează cu adevărat în viață. Nu că utilitățile n-ar fi importante […]

În următoarele 30 zile vor începe să expire o tranșă mare de domenii. Multe au fost înregistrate înainte de 2010 și n-au fost folosite niciodată cu adevărat, proprietarii lor le-au luat cu gândul că poate vor face ceva cu ele sau poate vor valora ceva la un moment dat. Și adevărul este că nu valorează […]

O dată pe an sau la doi ani, Dragoș Pătraru ne aduce aminte unora dintre noi că există. Nu știu cum e în bula voastră, dar în a mea nu am văzut vreodată share de la cineva cu vreo chestie de la “Starea Nației”, exceptând momentele când pleacă de undeva, sabotat fiind de oamenii pe […]

Nu o să vă dau numele persoanei care a scris-o și care se agită cu ea pe afară și pe aici, în măsura în care are loc, plus că francezii nu traduc articole din română. Vă spun doar că e pe cât de lungă, pe atât de inutilă, și îmi pare rău să văd oameni […]

De ieri, la o săptămână după ce a fost propusă, mizeria asta de propunere de hotărâre bântuie pe net și o căruță de panicarzi dau share aiurea, fără să gândească și fără să se informeze. Și cei mai mulți, deși li se spune că nu a fost aprobată, ei o țin pe a lor fie […]

Uneori, companiile vor să se laude sau vor să plătească în regim de barter serviciile online, de aceea oferă la schimb ce au mai bun. Cel mai bun monitor, cel mai bun laptop, cea mai bună periuță de dinți, cea mai bună cremă de față. Aici, desigur, un rol îl are și calicia bloggerilor și […]

Mă uitam pe oferta unei bănci și mi-a atras atenția la un moment o fază de genul "trebuie să te deplasezi până la noi doar o data la 5 ani, ca să îți ridici cardul, restul poate fi făcut online". Cum vi se pare faza cu cardul trimis prin poștă? Ați avea încredere că îl […]

Diana Mihăilă e o tipă ok, dar a încăput, din nefericire, pe mâna specialiștilor online de la Kooperativa 2.0. Ăia în care unul dintre executanți a văzut că șeful și-a pus la titlu managing partener și și-a pus și el la fel, că atât îl duce capul. După care a făcut un plugin ca al […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.