Articole despre mizerabili
Social Media: Igu, Doza de Hash, Sony România
Igu e de mult prin online. Lumea îl știe de pe Feeder, de pe La Trecut, și mai nou ca administrator al paginii București Optimist și ca fotograf în mijlocul evenimentelor. Calitatea asta ultima e de investigat și de dat exemplu. El publică fotografiile pe care le face cu un Canon 5D doar pe contul […]
Publicitatea: un restaurant italienesc cu cele mai bune sarmale cu sushi
scris de Corina Băcanu Da, frate, e adevărat: în advertising găseşti cele mai sclipitoare minţi, auzi lucruri incredibile, înveţi creativitate aplicată (ofertă!!!!) pentru o viaţă mişto. Şi da, aşa este, oamenii care lucrează în publicitate sunt mereu în căutare, mereu informaţi şi mereu la curent cu ce mai mişcă prin lume, de-aia sunt mai deştepţi. […]
Știrile zilei – 2 iulie 2013
Colț de rai | Murano | Ceață | Fulger | Kronborg | Color | Carrefour cumpără două rețele mici de magazine Modelul Mega Image nu e rău, și dacă Mic.ro tot a dat faliment, de ce să încerce să facă ceva pe tema asta? Sfaturi pentru tinerii care dau bacul Reține-ți punctele 3 și 6. […]
Online: turnătorului îi e silă de alți turnători
Asta e mișto la noi, românii, că suntem prinși cu rața în gură și putem urla lejer că nu e adevărat. Un blogger care se îneca de la atâta advertoriale plângea că advertorialele multe de pe bloguri nu e bune. Altul vorbea despre deschiderea orizonturilor în timp ce el trăia în debara. Dar cel mai […]
Trolling cu magazine online și smartphones
Se lansează telefonul ăla tare pe care îl vrea toată lumea? Pune repede o pagină cu un preț aproximativ! S-a lansat în țările civilizate! Dă comunicat că îl aduci și tu imediat! S-a lansat în România? Scade prețul cu 200 lei față de prețurile operatorilor și râzi la ideea că vor fi fraieri cărora le […]
Cum întreţin agenţiile de PR blogurile proaste
Iată două pasaje dintr-un articol de pe TechCrunch din 2008. Articolul este despre altceva, dar acolo sunt și chestii care ne interesează: Tech companies are desperate for press and hammering their PR firms for coverage on blogs and major media sites. That in turn means that PR firms hammer us to get us to write […]
De idioții cu mașini înmatriculate în România când începe Poliția să ne apere?
Io sunt de acord cu noile norme împotriva mașinilor înmatriculate în Bulgaria. Decât o rablă veche de 10 ani, mai bine un Logan nou, zic eu. Dar asta e altă poveste. Faza enervantă e alta: România e plină de gioarse la fel de vechi și de mizerabile, fără faruri, fără cauciucuri, fără ITP luat pe […]
Apropo de Academia Media Intact…
Mi se pare amuzant să rulezi reclame cu Academia Media Intact la televizor și să nu îți plătești jurnaliștii angajați și să dai afară oameni pe bandă rulantă. E superb și perfect românesc: noi pregătim oameni, ce ne pasă nouă dacă nu e cerere pe piața muncii pentru așa ceva? Fraieri sa fie! Plus, sunt […]
Social Media – cum arăți că ești prost în încercarea de a-ți acoperi prietenii
CelCareNuVaFiNumit e social media manager la BCR, calitate în care vorbește pe la conferințe, deși el crede că este consultant media și antreprenor. Succesurile sale se rezumă la “am lansat o aplicație BCR și ne-a crescut traficul pe siteul BCR, deci iată cum se face social media”, uitând să menționeze că aplicația era un iConcurs […]
Modele de făcut televiziune: B1TV
Deştepţii de la Caţavencii scriau zilele trecute că B1TV e pe cale să moară, că finanţatorii postului TV, apropiaţi ai PDL, s-au reorientat spre alte zări mai luminoase. Ceea ce eu cred că e bine. Pentru că nu mă prind de ce B1 a ales să răspundă unui model infect de a face televiziune cu […]
Politică: găinari de duzină
De asemenea, se dorește accelerarea ritmului de cheltuire a fondurilor europene „pentru a ajunge la o rată de absorbție în intervalul 50%-80% până la decembrie 2015“. Pe lângă faptul că nicio țară europeană nu a reușit o absorbție atât de mare, România se află, încă, la nivelul de câteva procente. Cu alte cuvinte, ar fi […]
Ţepe cu 2Parale, Quickmobile şi EvoMag
update 13 noiembrie: Compania evoMAG apreciaza efortul depus de toti afiliatii in promovarea produsului iPhone 5 si desi produsul nu s-a livrat catre clientii finali decide sa plateasca 50% din valoarea tuturor comisioanelor inregistrate dar anulate in urma anularii comenzilor de catre clienti. Restul comisioanelor inregistrate pana la data de 12.11.2012 si aflate “IN ASTEPTARE” […]
E bine că a luat foc blocul ăla de la Glina?
E foarte bine. Pentru că românii nu se învaţă deloc de bună voie cu chestiile astea. Nu se învaţă cu casco, nu se învaţă cu semnalizarea şi asigurarea la maşini, nu se învaţă cu asigurarea casei, nu se învaţă cu nimic. Toate documentele importante scanate? Pozele ţinute şi altundeva? Casa asigurată? Backup la agenda telefonică? […]
Cum porneşti o agenţie de publicitate/digitală
…şi de ce nu e indicat să o faci. Teoretic, a-ţi face o agenţie e un lucru bun. Primul gând, şi cel care te motivează, este că vei putea face tu chestii pe care agenţia la/cu care lucrezi nu le face, din varii motive. Şase luni mai târziu ajungi să faci aceleaşi rahaturi de care […]