Social Media: Igu, Doza de Hash, Sony România

Igu e de mult prin online. Lumea îl știe de pe Feeder, de pe La Trecut, și mai nou ca administrator al paginii București Optimist și ca fotograf în mijlocul evenimentelor.

Calitatea asta ultima e de investigat și de dat exemplu. El publică fotografiile pe care le face cu un Canon 5D doar pe contul lui de Facebook. Și diferența și o parte din succesul pe care îl are este că publică foarte puține poze de la fiecare eveniment. În felul ăsta, oamenii se decid între două sau trei poze și dau una dintre ele mai departe. Dacă ar avea de ales între 100 de poze lucrurile s-ar desfășura mai greu.


10% dintre cei care urmăresc Doza de Haș dau click pe linkurile de sub video. Ceea ce e bine, teoretic, dar relativ scump pentru cine știe ce ratecard are Mikey. Acum depinde de fiecare companie ce buget și ce public țintește.

doza-1 doza-2


Sony România face Facebook prost. Ei aruncă niște chestii pe pagina lor de brand și nu le pasă ce se întâmplă mai departe. Interacțiune cu consumatorii? Asta e pentru fraieri, ei se pricep mai bine.

Social Media: Igu, Doza de Hash, Sony România

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Problema cu publicul lui Mikey e că nu poate încă să-şi ia credit „doar cu buletinul” că n-are încă buletin. Altfel, copii, fiţi cuminţi, să nu luaţi niciodată credit „doar cu buletinul”. Ăla e pentru altceva.

  2. Interactiune cu publicul nu au nicicare. Probabil tie ti se mai raspunde cateodata daca ala de se ocupa de cont a auzit de zoso, dar regula de baza e „ni se rupe de cei care ne dau de mancare cumparandu-ne produsele”.

    00
  3. poza aia e pixelata de tine banuiesc, ca ei au super aparate la Sony… :)

    00
  4. Da-mi exemplu de o firma care face Facebook bine.

    00
  5. interactiune cu publicul am vazut la las fierbinti :) deci se poate.

    00
  6. Sony Romania nu are de ce sa iti raspunda la intrebarea ta pentru simplul fapt ca ei nu fac aparatele. Cel mult puteau sa iti zica ca este normal pentru ca banuiesc ca nu a fost doar un caz singular :) Ei trebuie doar sa le vanda si eventual sa se asigure de garantii. Esti de acord cu mine?

    00
  7. Probabil la Mikey este urmatoarea problema: link-ul promovat nu este primul sau in primele 2 randuri ale descrieri astfel incat sa fie vizibil fara sa mai trebuiasca sa dai scroll/sa apesi sa-ti deschida descrierea de la video.

    00
  8. @vali petcu: Nu e vorba de lectii, ci am incercat sa gasesc o explicatie logica, pe care am tras-o dupa toate tutoriale de YouTube pe care l-am citit/urmarit. Asa am vazut ca fac altii, asa am vazut ca da rezultate, deci asa fac si eu.
    Si legat de afisari, fiecare cu nisa si target-ul lui. :)

    00
  9. Optimus G e intr-o situatie similara… le-am trimis mail.

    00
  10. ce download extension ai acolo la browser?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.