Un pic de usability cu Glovo
Arată-mi cât costă comanda în derulare. Am uitat. N-am ținut minte. Arată-mi cât costă comanda actuală. Nu pe aia de ieri. Nu pe aia de acum 3 zile. Pe aia în derulare. Simplu. Îmi merit banii sau ce?
Arată-mi cât costă comanda în derulare. Am uitat. N-am ținut minte. Arată-mi cât costă comanda actuală. Nu pe aia de ieri. Nu pe aia de acum 3 zile. Pe aia în derulare. Simplu. Îmi merit banii sau ce?
1. E deranjant câți oameni insistă cu “n-are cum să vină la noi”. Dacă ar fi doar câțiva idioți răzleți, da, ok, ignorabil, dar mă sperie câți oameni cu opinia asta sunt. Surpriză, azi tocmai a ajuns în Italia. Mai e un pic. Oameni care au atitudini de tipul “ah, stau în casă, comand totul […]
Tristețe mare. Și mai amuzantă e aia cu taxa pentru plata ramburs. Toți specialii care știu ei că ajunge mai repede dacă plătești ramburs se simt atacați. Altfel, 20 lei taxă de livrare pentru o comandă de 40 lei la Glovo sau UBEReats e ok, 15 lei la eMAG e mult. Și știți de ce, […]
Cu toate bubele pe care le au companiile astea noi și aproape hrăpărețe, Glovo, Amazon, UBER, cam tot ce înseamnă “on demand economy”, ele fac un mare bine, pe care îl realizez pe măsură ce interacționez cu oamenii din aplicațiile astea. Comand ceva de mâncare. Sună omul, sunt la numărul 1. Bos, am comandat la […]
Al 32-lea proiect cu meșteri urmează să se lanseze. Nu știu detalii, am văzut niște share-uri pe feisbuc. Îmi doresc să nu fie asta strategia lor. “Rugăm niște prieteni să ne dea share pe facebook și se duce ca focul”. Îmi doresc să se fi uitat la cele 31 proiecte falite dinaintea lor, fix pe […]
Cam ăsta e nivelul de halucinații pe care îl au oamenii ăștia. Compania e pe pierderi, modelul de business e meh, dar pretențiile sunt la cer. Trebuie să fii destul de credul să îți abandonezi jobul curent ca să lucrezi la o companie care mâine poate pune lacătul pe ușă.
Glovo are 8 milioane lei pierderi și venituri de 1 milion lei în România. Ceea ce nu e o problemă, au luat 30 milioane investiție, sunt pe creștere, nu e o pierdere reală, e costul intrării pe o piață nouă. Dar… E o diferență fundamentală între o companie care încearcă să falimenteze jucătorii vechi, fie […]