Am comandat niște produse pe care le-am returnat și am discutat cu niște proprietari de magazine online pe tema returului de produse în ecommerce, care crește pe măsură ce mai mulți oameni comandă de pe internet produse. Motivele sunt câteva și țin în cea mai mare măsură de magazinele online: nu sunt destule poze cu […]

Dacă dați o căutare pe net după fraza de mai jos… Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii: Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a fabricat si asamblat produsul; …veți vedea că foarte multe magazine online au impresia […]

Observați de când o păstrez. O idee pentru oamenii care intră în contact cu tâmpiții care spun că magazinele mint: când spui tuturor că ai tras 20 de femei mișto, deși tu minți, poate unii te cred, dar la final tu rămâi cel mai prost. Și mai e ceva: pentru că suntem înfrânți psihologic după […]

Iulian Stanciu, șeful eMAG, explică pentru toți copiii și panicarzii de ce prețurile scad și cresc în orice magazin online și cum nu e o conspirație a nimănui să le ia banii cu forța. Poate așa se mai deșteaptă unii, deși slabe șanse.   (de la dan)

Viața e grea când ești blogger și râzi de investițiile lui în Bitcoin și de Vector Watch, ești pedepsit și nu primești la teste ceasuri, de aia e mai bine să stai cuminte și să dai frumos din coadă. Vestea oficială este că PayU a fost absorbită de PayU Polonia. Vestea mai puțin oficială este […]

Cristi are dreptate când spune că, în continuare, după atâția ani și după atâtea vânzări realizate, magazinele încă nu înțeleg de ce trebuie să plătească niște sume care ajung uneori să fie de ordinul a zeci de mii de lei. Și magazinele văd doar asta, că dau o parte din profit altcuiva. Nu văd că […]

Am pornit de la pățania asta, pusă de Cristian pe fb: …și l-am întrebat pe Iulian Stanciu de la eMAG care e procentul comenzilor plătite cu cardul pe eMAG și FashionDays. Acum doi ani era 16%, acum este 25%. Tot mi se pare puțin, dar sper ca la un moment dat să nu li se […]

Pentru că vor să vândă către cât mai mulți clienți, nu doar către fotografi, F64 vor lista o serie de produse în eMAG marketplace, conform unui comunicat care n-a ajuns și la mine. F64 s-au adaptat noilor realități destul de bine, introducând foarte multe accesorii, pentru cei care aveau DSLR și pentru că nu se […]

Oamenii ăștia plătesc reclame pe Fb ca să atragă clienți în magazinul lor de fake-uri. Și probabil găsesc fraieri, pentru că un om normal nu crede că o pereche de căști care costă câteva sute de euro se vinde pe comandăm.net cu 60 lei. Și, ca niște amuzanți, au și sigla Visa și Paypal acolo.

Cum ar fi ca, la comenzile de peste 1.000 lei, plata să se facă doar cu cardul? E de presupus că, dacă ai bani să cumperi ceva de 1.000 lei, ai și cel puțin un card bancar. Așteptăm campania GPEC.

Un angajat supărat a dat pe net o serie de coduri de reducere la FashionDays, coduri care s-au răspândit ca focul zilele trecute. Codurile buclucașe asigurau reduceri de până la 70% la comenzi: DISCOUNT15 COOKIE15 TASTYGIFT 20BESTTIME HURRYUP15 TICKTOCK BUY10TEN Le-a luat ceva până să se prindă de problemă, dar au expediat o serie de […]

Băieții ăștia doi sunt un pic naivi. Ei nu știu că presa de business depinde de genul ăla de articole pentru a supraviețui. Soluțiile și terenul de joacă al presei de business din România s-au restrâns foarte mult în ultimul timp. Există opțiunea facerii ziarului cu studenți și idioți, cum e cazul Ziarului Financiar sau […]

eMAG lansează două branduri proprii de electronice și electrocasnice: Wink și Star-Light. Sub brandul Wink, eMAG comercializează deja tablete (aici), urmând ca în primul semestru din acest an să lanseze 7 modele de smartphone-uri, noi tablete și device-uri din categoria “wearables”. Sub brandul Star-Light, eMAG a lansat produse din gama de electronice (aici) și electrocasnice. […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.