FashionDays a avut o problemă cu un angajat

Un angajat supărat a dat pe net o serie de coduri de reducere la FashionDays, coduri care s-au răspândit ca focul zilele trecute. Codurile buclucașe asigurau reduceri de până la 70% la comenzi:

DISCOUNT15
COOKIE15
TASTYGIFT
20BESTTIME
HURRYUP15
TICKTOCK
BUY10TEN

Le-a luat ceva până să se prindă de problemă, dar au expediat o serie de comenzi. Și, ca să reducă din pierderi, au început să anuleze comenzile aflate în procesare și, și mai amuzant, chiar să le șteargă din sistem, pentru ca cumpărătorii să nu poată face reclamație la ANPC (aviz amatorilor, așa se face: vine ANPC cu o sesizare și comanda nu e în sistem).

Un cititor mi-a trimis screenshoturile de mai jos:

fashiondays-1 fashiondays-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. Pai si acu ne zici? :))

    00
  2. PLM, moka nu vor?

    00
  3. Felicitari angajatului care si-a bagat picioarele-n sistemul lor.

    00
  4. legal e un furt. daca cumperi un produs furat (chiar daca o faci online) trebuie sa returnezi produsul/nu il trimit.

    00
  5. Chestia asta confirma ca aberatia cu 1 leu resigilata pe emag dupa BF a fost o chestie de marketing. Parca eMag si grupul Napster „rezista” la astfel de „glume” ;-)

    00
    • confirmă? cum asta?

    • NOU
      #7

      am un fost coleg care este QA la eMag. chiar a fost o scapare.

      00
    • Atunci imi dau dislike la comment =)) ! Gata, mi-am dat!

      00
    • Scapare pe naiba. Nu ai voie sa vinzi sub pretul de intrare al marfii in gestiune. Intri la spalare de bani sau delapidare (chiar daca tu ai firma ta, banii si produsele din firma nu sunt ale tale, sunt ale statului si ca sa fie ale tale trebuie sa platesti taxe ca sa le scoti din firma). Inainte de promotie trebuie intocmite : listele de inventariere ale tuturor produselor la care se vor opera reduceri de pret (in care trebuie sa apara preturile vechi), decizia administratorului de schimbare de pret, in sensul micsorarii acestuia si listele de inventariere cu noile preturi de vinzare pe unitatea de masura. Iar ca sa fie legal trebuie precizata categoria de incadrare confort art 16 din 99/2000 : a) vânzări de lichidare;
      b) vânzări de soldare;
      c) vânzări efectuate în structuri de vânzare denumite magazin de fabrică sau depozit de fabrică;
      d) vânzări promoţionale;
      e) vânzări ale produselor destinate satisfacerii unor nevoi ocazionale ale consumatorului, după ce evenimentul a trecut şi este evident că produsele respective nu mai pot fi vândute în condiţii comerciale normale;
      f) vânzări ale produselor care într-o perioadă de 3 luni de la aprovizionare nu au fost vândute;
      g) vânzări accelerate ale produselor susceptibile de o deteriorare rapidă sau a căror conservare nu mai poate fi asigurată până la limita termenului de valabilitate;
      h) vânzarea unui produs la un preţ aliniat la cel legal practicat de ceilalţi comercianţi din aceeaşi zonă comercială, pentru acelaşi produs, determinat de mediul concurenţial;
      i) vânzarea produselor cu caracteristici identice, ale căror preţuri de reaprovizionare s-au diminuat.
      Toate astea se fac anterior vanzarii. Plus ca s-a intamplat de peste 5 ori faza cu preturi modice la emag, ultima data in categoria de resigilate de BF. Hai sa fim seriosi.

      00
  6. Oare au sters si log-urile de email cand au sters comenzile ?

    00
    • Multumim ca ne-ai adus aminte.

      00
    • cu plăcere
      si nu uitați și log-urile de server web, alea cu POST de comandă de la clienți; și la percheziția electronică să explicati de ce aveți log-urile șvaițer, cu găuri exact acolo unde destinatarii au logurile cu mesajul trimis :)

      00
    • Log-uri de POST? Si cam ce te astepti sa gasesti in ele? :))

      00
    • Sa vorbiti si cu baietii de la procesatorul de plati si cu banca. Sa stearga si ei log-urile pentru comenzile platite si neonorate.

      PS: nu stiu daca FD accepta plata online, dar presupun ca da avand in vedere ca suntem in 2015.

      00
    • Sorin, în logurile cu POST apare data, ora și adresa IP a clientului care a făcut comanda care nu există.

      00
  7. NOU
    #16

    ca victor, si eu am slabiciune la ceasuri. cu TICKTOCK mi-am luat ceva fin :D

    00
  8. NOU
    #18

    e ok.

    00
  9. am cumparat de 4000 ron.. acum imi i-a marfa inapoi?

    00
  10. Vali adica le-ai folosit pana nu ti-au mai mers si acum ni le dai noua, pai asa coleg de suferinta esti?

    00
  11. Nu este vina clientul ca aplica mai multe coduri pentru reduceri la comenzi. Este vina FashionDays ca nu au limitat numarul maxim de coduri care se pot aplica.

    FashionDays trebuie sa livreze comenzile inregistrate si acceptate, pentru ca nu este treaba clientului sa le faca lor beta testing si sa le arate vulnerabilitati. Cei care cumpara trebuie sa dea banii pe care ii arata sistemul, nu se corecteze platforma sa nu accepte reduceri de 70%.

    00
    • Cam au dreptate. Omuletii nu neaga nimic, doar iti cer sa faci dovada ca ai primit de la ei codul. E pe bune fashion days asta? Mie imi pare a teapa nu stiu

      00
    • Si cu aceste coduri, pe FashionDays aproape tot este scump si prost. Unele chestii sunt, intra-adevar, scumpe si decente.

      Prefer mereu sa comand de afara, cu transport si tot ies mai ieftin decat pe fashiondays sau alti tepari din Romania.

      00
  12. Ai si ceva dovezi referitor la faptul ca s-au sters comenzi? Ca daca nu… asta e calomnie.

    Si sunt verificate din 3 surse?… Ca daca nu… asta spune multe despre tine ca si „jurnalist”. :)

    00
    • innobyte, acolo unde prestezi, e platforma pe care rulează fashiondays?
      hai, sorin dumitrescu de la innobyte, fi prost până la capăt, cere-mi să verific din trei surse că ești prost.
      geez.

    • Ahahahhaaa innobyte. Numai lucruri de calitate scot baietii: Altex, FD s.a.

      Dap, m-au respins la interviu si acum ma raznun pe ei pe unde pot. Not.

      00
    • și eu la fel :)

  13. Caz asemanator patit de mine cu cei de la Evolio, au postat gresit pretul unei tablete pe site-ul lor (5 lei), am comandat, au confirmat comanda, am sunat sa ridic marfa si am fost refuzat. Am facut screenshoturi, le-am trimis la ANPC si am primit raspuns oficial ca nu au nicio obligatie sa vanda produsul in asemenea conditii.
    Plus ca exista tot felul de disclaimeruri pe diverse magazine online ca o comanda confirmata nu-i obliga cu nimic sa o si onoreze.

    00
  14. Eu recunosc…am folosit codurile cu toata familia la un loc. :) Una din cele 7 comenzi a fost anulata si mi s-a cerut sa dovedesc provenienta codurilor. Bineinteles ca nu am de unde sa o dovedesc, dar inca ma cert cu ei.

    Si cineva spunea mai sus ca nu merita sa cumperi nici macar cu acele coduri. Scuze, omule, dar cred ca ai muci in cap. 3 perechi de pantofi sport Puma plus jacheta de iarna = 300 lei. Nici de te duceai in Dragonul Rosu si iti cumparai facaturi, nu dadeai atat de putin.

    Sau un ceas care valora 4100 lei ajungea la 1600. Pe incercatelea :)

    Acum fiecare ce crede…

    00
    • Pacat ca nu au avut coloana vertrebrala. La o echipa de zeci de programatori nu e prea complicat sa limitezi codurile la nivel de clasa de client sau sa nu se poata suprapune, un opencart freeware ofera standard aceste optiuni. In astfel de cazuri ori onorezi tot ori anulezi toate comenzile, altfel faci diferenta intre clienti si nu e normal. Oricum, situatia asta spune multe despre FashionDays.

      00
    • la câtă muie imi iau de la comentatori anonimi, cineva e tare supărat că nu s-a gândit la asta :)

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.