Nu îmi mai trimiteți mailuri cu întâmplări cu magazine sau firme dubioase!

Ai ajuns pe un site. Ai găsit acolo un smartphone cu 300 lei mai ieftin decât la orice alt magazin. Ai căutat pe net și ai găsit zeci de articole despre cum magazinul ăla e neserios. Ai zis că merită și ai riscat. Peste 3 luni, ți s-a stricat, l-ai trimis la garanție și ai aflat că nu ai nici o garanție la el pentru că l-ai cumpărat într-o marți.

Ce faci? Păi, te apuci să înjuri magazinul și să trimiți mailuri la bloguri și la presă cu întâmplarea ta. Că e revoltător. Orice, numai să nu recunoști că ți-ai asumat un risc de care acum te lepezi. Că, deși ai citit pe internet că e problemă, acum nu mai vrei să recunoști că ai citit sau că exista posibilitatea să tragi lozul necâștigător.

Și l-ai tras. Eu ce să fac? Să mai scriu și al 200lea articol despre un altul care a refuzat să gândească și s-a aruncat cu capul înainte, în ciuda avertismentelor? De ce? Că nu ajută la nimic, vor fi în continuare oameni care vor pune botul la prostii.

say-dumb-things

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

28 comentarii

  1. Desigur, daca a pastrat chitanta….

  2. Un fel de “darwin awards” in materie de achizitie de chestii 🙂

    00
  3. Depinde si chitanta pe ce hartie este, daca este hartie lucioasa nu o poti folosi nici macar la buda. 😀
    Romulanul este si va ramane un mare amator de chilipiruri…

    00
  4. Cu scuzele de rigoare: De ce ai mai acoperit subiectul FabricaDeDiscounturi?
    Nu era tot ceva dubios? Daca nu scriati voi toti (blogerii) cate tranzactii se mai faceau pana sa iasa la iveala frauda si sa fie opriti?
    Magazine dubioase au fost si vor exista si de acum inainte.Ai 5000 vizitatori (estimare…habar nu am) pe zi. Ai putea sa scutesti multa lume de probleme abordand un astfel de subiect cand se impune avand un asemenea reach.

    PS: nu exista pranz gratuit si toti ar trebui sa verifice de 10 ori inainte sa se arunce la o tranzactie.

    00
    • au fost 2 articole. și au fost bune, ca au oprit țeapa. despre cel am scris nu numai eu, și totuși oamenii mi se plâng pe mail că au fost tratați cu curul.

  5. Si tagul e quickmobile. Nice.

    00
  6. Apa, aer si un fraier …

    00
  7. adaug si eu la povestile nefericite experienta cu cel.ro pe care am avut-o exact astazi. M-au tinut o saptamana, dupa ce au confirmat comanda, ca azi sa imi spuna ca de fapt nu mai gasesc comanda in depozit si o anuleaza. Daca dai telefon la ei nu iti raspunde nimeni, daca dai mail nu iti raspunde nimeni. Chiar daca au si inventat mailuri personalizate “gigi.vasile@cel.ro” – probabil sa dea impresia ca esti pe maini bune.
    Deci, premiul pentru cel mai jegos magazin online goes to cel.ro Recunosc, a fost vina mea ca m-am aruncat sa comand de la ei.

    00
  8. trebuie sa apreciezi ca macar esti cel mai informat cumparator din piata 🙂

    00
  9. Daca-i vorba despre cel.ro, parerile sunt impartite. Am luat un produs de la ei, recent. L-am primit in stare buna (ambalat etc.) dar avea un defect de fabricatie. L-am returnat si mi-a fost returnata toata suma de bani, in cont. Well…?!

    00
  10. KKT….si cand cumperi la pret intreg flag ship de telefon cu 2 ani garantie si la 1,3 ani se strica si il trimiti in service si cauti si vezi international ca 90% din oameni se plang de kkt-ul de service care umple blogurile de invinovatiri asupra clientilor e bine? Societate e de consum. Ceea ce inseamna ca daca ai cumparat de la gica.srl sau ….mag e tot de porc….ca ajungi la service, iar ei iau mana si papusa e out of control. Chiar de ajunge telefonul meu reparat si fara “urme de interventie” nu voi mai achizitiona HTC sau SAMSUNG. De ce? “No positive feedback”. Mai mentionam ca in mai putin de 15 luni s-a schimbat compania care efectua service? Pff….eu zic ca cei 300 merita, dupa ce vezi ca oricum nu ai garantie.

    00
  11. Putin offotpic dar merita apreciati:

    iPhone 6 cumparat din Dubai (fara facetime ca asa e in UAE). Am gasit un mic defect la el, camera din față nu era perfect aliniata cu gaura.
    Trimis la iStyle, primit altul nou … cu Facetime 🙂

    00
  12. dar intamplari cu un ansamblator roman de smartfonuri/tablete care a gresit pretul la un produs, a confirmat comanda, dar nu vrea s-o onoreze pot sa-ti trimit ?

    00
  13. E bine sa scrii articole din astea macar odata pe an… de ce ? Pentru ca unul citeste parerea ta din 2012 si poate zice ca intre timp magazinul s-a indreptat (poate are alt management, poate au primit amenzi si si-au revenit, etc.)
    In concluzie: da, ai dreptate – nu te plange la blog-eri dupa ce ti-ai asumat un risc, dar voi trebuie sa scrieti in continuare.

    00
  14. Daca eu cumpar de la o firma “serioasa” un produs Samsung si primesc certificat de garantie de la Samsung, mai am vreo treaba cu firma de la care am cumparat sau ma pot duce in caz de probleme direct la service?
    Multumesc.

    00
    • da, certificatul ăla nu valorează doi lei în unele cazuri. ia uită-te pe el, are ștampila samsung sau ștampila “gigi service srl”? 🙂

  15. Pai scrie “Stampila VANZATOR”, deci Gigi Shop srl.

    00
  16. Ce sa mai spun de Toshiba, la care crapa microusb…in doua luni si se consideră proastă utilizare. Cost reparație mai mult decât costa tableta nouă. Nici nu pot ridica înapoi tableta decât după două săptămâni….ce fac cu ea in acest timp?

    00
  17. Apropo de tepari nu vrei sa afli in ce conditii s-a facut preluarea Ad Evolution de catre Think Digital? Cumva de genul preluam portofoliul de clienti iar pasivele raman pe vechea firma si nu le mai platim?

    00
  18. Altex / Media Galaxy sunt sau nu dubioase din punctul tau de vedere ? Daca da, nu le mai promova sub nicio forma (cataloage etc). Daca nu, punem niste argumente pe masa ?

    00
  19. lol. acum folosești alt email. dap, pare valid ce spui tu. continuă în alte părți.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.