Am pornit de la articolul ăsta și am zis să scriu un ghid pentru oamenii care lucrează la campanii online, fie că sunt în agenție, fie că sunt la client, deși ghidul poate fi util și pentru bloggeri, ca sa se cunoască mai bine. Așadar, cum găsim oameni cu care să facem campanii pe internet? […]

Pentru că există destui fraieri pe lume, o nimeni în drum face workshopuri: Îți dorești să afli cum poți colabora eficient cu bloggerii de fashion? Sau care sunt do’s and don’ts în relația cu ei? Adina Necula, consultant de imagine și fashion blogger de peste 12 ani, este protagonista primului workshop Marcomm Pills pe anul […]

E evident că tot conținutul pe care îl accesăm prin Internet nu mai are valoare. O exprimăm prin felul în care îl consumăm, în care îl tratăm și în care relaționăm cu el. Cât timp există social media, cât timp ceea ce contează la conținut e capacitatea de a monetiza de pe urma freeloaderilor vom […]

Limitless e un program de fitness creat de Valentin Vasile, un tip cu experiență vastă în fitness și cu rezultate recunoscute. Tipul își pierde capul după o tipă de 24 de ani și în loc să facă ce face orice om normal cu o puștoaică, o ia de nevastă și o prezintă drept co-creatoare a […]

Amalfi | Apus | Napoli | Durham | Blondă | Mov | Brunetă | Roșcată | Blondă | Apus A decedat Umberto Eco Controlorii RATB vor fi însoțiți de polițiști Maserati Levante Despre criptarea datelor pe iOS Portul Constanța, an 2020 Este o distanta tot mai mare intre consumatori și specialiștii în comunicare

De cele mai multe ori, întreaga atenție a presei de tehnologie se concentrează pe modelele de top și mai rar sau deloc spre mid și low-range. Spre exemplu, iPhone 5C e ignorat destul de mult de presă, deși se vinde foarte bine în Asia și în alte zone unde oamenii doresc un iPhone și n-au […]

Atunci când nu mănâncă pe sub pod, Andrei Roșca ia bani de la Sorin Roșca Stănescu pentru a-și face agenție pe ideile altora. Am mai râs de ei când l-au luat pe celebrul Alex de la BCR să le facă facebook, pentru că la BCR făcuse facebook stelar (adunat un milion de fani cu concursuri, […]

update: părerea Carrefour Buna, Vali, Iti scriem in urma articolului postat ieri seara pe blogul tau. Dorim sa te anuntam ca reprezentantii Carrefour Romania au luat legatura cu Andrei Teleleu si investigheaza intern cele intamplate, pentru a se asigura ca astfel de situatii nu se vor repeta. Articolul inițial: Nu ştiu despre voi dar eu unul nu […]

Apropo de iminenta închidere a unor unități de presă, pe la finalul lunii se dă bacul și apoi încep înscrierile la universități. Eh, sunt o căruță de specializări și de facultăți care nu își au rostul. Gen, jurnalism. Specializare care anual aruncă pe piață câteva sute de șomeri care n-au unde să se angajeze. Fizic […]

Ștefan Stroe mi-e simpatic încă de pe vremea când fusese dat afară de la ceva agenție de publicitate și apoi își dădea cu părerea despre campanii și mecanisme, pentru că era cumva calificat să facă asta, șomer fiind. Între timp, s-a repliat și își dă cu părerea despre internship, în calitate de profesor la SNSPA […]

Pe nesimțiții care au îndrăznit să scrie și anul ăsta, ca și anul trecut, că festivalurile alea la care se laudă Antena3 că participă sunt cam fantomă ele așa de felul lor, și că premiile sunt cam cumpărate. Nesimțiți rău, auzi, un festival cu 700 de premianți, printre care Antena3 în fiecare an, nu e […]

Serios. Într-un final, pe monitorizările de brand, banca va fi asociată și cu altceva decât cu băietul ăla care a lucrat acolo pe social media până a plecat, lăsând în urmă niște oameni de comunicare confuzi cu privire la rolul și aptitudinile lui în jobul pentru care fusese angajat. Că a fost amuzant un pic […]

Agențiile de comunicare care in ultimii ani au practicat preturi foarte mici pentru serviciile oferite renunțând adesea la profit vor eșua, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristi Cretan, directorul general al Grayling Romania (sursa) Adorabil. Hai să vedem, poate numi cineva o agenție de orice care a dat faliment pentru că practica prețuri de dumping? Măcar […]

scris de Corina Băcanu Da, frate, e adevărat: în advertising găseşti cele mai sclipitoare minţi, auzi lucruri incredibile, înveţi creativitate aplicată (ofertă!!!!) pentru o viaţă mişto. Şi da, aşa este, oamenii care lucrează în publicitate sunt mereu în căutare, mereu informaţi şi mereu la curent cu ce mai mişcă prin lume, de-aia sunt mai deştepţi. […]

Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi&Saatchi PR. (sursa) Aparent, e un interviu […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile